O rowerzystach po % - mejnstrimowe media też dostrzegają problem

Data: 2012-08-13 17:31:30
Autor: de Fresz
O rowerzystach po % - mejnstrimowe media też dostrzegają problem
Tak mi się rzuciły te 2 artykuły w oczy, pewnie z racji sezonu ogórkowego temat zrobił się nośny medialnie.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12200738,4_5_tys__rowerzystow_w_wiezieniach___Na_tle_Europy.html

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,12263896,Prawdziwych_przestepcow_nie_wsadzamy_do_wiezien__a.html

I dobrze, niech tak piszą, może w końcu się coś zmieni.

de Fresz

Data: 2012-08-13 22:01:14
Autor: Q
O rowerzystach po % - mejnstrimowe media też dostrzegają problem
dobrze, niech tak piszą, może w końcu się coś zmieni.

Niech sie cos zmieni - nawet nie w tym kierunku (alko).

Sam wiele razy bylem kontrolowny.
Zawsze bylo to w lato, w nocy przez tajniakow
w ciemno-granatowej Skodzie na O.
Zawsze tlumaczyli sie tym, ze zostalem zatrzmany do kontroli
"bo dziwnie jechalem, jakby wezykiem".
Nigdy sie nie czepiali, ze nie mam lampek, dzwonka, kasku, itd.

Nawet raz jechalem tunelem (tylko dla pieszych) pod torami,
tam gdzie jest taki brzydki bialy znak z czerwona obwodka,
ale byla 3 rano i wokol zywej duszy, poza ta Octavia...

Szkoda tylko, ze za kazdym razem nie sprawdzali
czy nie mam kradzionego roweru :/.

Data: 2012-08-14 09:30:01
Autor: chester
O rowerzystach po % - mejnstrimowe media teďż˝ d ostrzegajďż˝ problem
W dniu 13.08.2012 22:01, Q pisze:
dobrze, niech tak pisz�, mo�e w ko�cu si� co� zmieni.

[...]

Bo o ile wiem - nie mają jak. Nie ma chyba sensownie funkcjonującego odpowiednika CEPiK-u dla rowerów :-(

chester

Data: 2012-08-15 15:45:17
Autor: rmikke
On Tuesday, August 14, 2012 9:30:01 AM UTC+2, chester wrote:
W dniu 13.08.2012 22:01, Q pisze:

> [...]

> czy nie mam kradzionego roweru :/.

Bo o ile wiem - nie mają jak. Nie ma chyba sensownie funkcjonującego odpowiednika CEPiK-u dla rowerów :-(

No nie wiem. Jak rozjechałem pieszego, to przy okazji sprawdzili.
Hmm... W kaĹźdym razie - numer ramy spisali.

Data: 2012-08-14 10:56:57
Autor: Wojtas
W dniu 2012-08-13 17:31, de Fresz pisze:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12200738,4_5_tys__rowerzystow_w_wiezieniach___Na_tle_Europy.html

A taki Plichta nie siedzi, mimo kilku zawiasów :) "Chamowi" zawsze wiatr w oczy.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2012-08-14 02:18:06
Autor: Piotrpo
O rowerzystach po % - mejnstrimowe media też dostrzegają problem
A taki Plichta nie siedzi, mimo kilku zawias�w :) "Chamowi" zawsze wiatr w oczy.

Gdzieś przeczytałem takie zdanie o wymiarze sprawiedliwości (cytat z pamięci):
"Prawo jest jak płot. Wąż się prześlizgnie, tygrys przeskoczy, ale bydło przynajmniej nie wchodzi gdzie nie powinno."
Często widzę jak wiele w tym prawdy niestety.

Data: 2012-08-14 12:03:10
Autor: Q
O rowerzystach po % - mejnstrimowe media też dostrzegają problem
"Prawo jest jak płot. Wąż się prześlizgnie, tygrys przeskoczy, ale bydło przynajmniej nie wchodzi gdzie nie powinno."

[NTG cd.]
Z ciekawosci ogladnalem sobie wywiad z tym Plichta.
No coz - z pyska i z gadki burak jak ta lala.
Teraz sie nie dziwie, ze caly czas sie ukrywal :).
Mysli taki, ze jak zalozy drogi garnitur, to wies wychodzi z automatu...

O rowerzystach po % - mejnstrimowe media też dostrzegają problem