O rowerzystach w Wiadomościach TVP1

Data: 2013-05-08 11:45:36
Autor: Rowerex
O rowerzystach w Wiadomościach TVP1
"Fajna zabawa i fajne hobby" - jazda rowerem oczywiście. Rower do
niczego się nie nadaje, tylko do zabawy. Skoro tak, to wystarczy
przepis prawa zabraniający zabaw na jezdni i po sprawie. Przecież
wszystkie ofiary śmiertelne długiego weekendu to wina rowerzystów -
taki efekt motyla.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2013-05-08 14:05:27
Autor: Tomasz Konik
[...]

W TV i radiu od kilku dni nagonka na rowerzystów. Środowisko niespójne, słabo koherentne, ale jakość przekazu (treść i forma) mnie wskazuje na jakąś lobby-akcję.

Data: 2013-05-09 07:28:38
Autor: Szymon Machel

Użytkownik "Tomasz Konik" <tomasz.konik@off-road.pl> napisał w wiadomości news:0cf062a9-b584-4c53-9730-4615c2d0f7c3googlegroups.com...

W TV i radiu od kilku dni nagonka na rowerzystów. Środowisko niespójne, słabo koherentne, ale jakość przekazu (treść i forma) mnie wskazuje na jakąś lobby-akcję.

O, chwilowo odpieprzyli się od motocyklistów to znaleźli następnych do kopania.

Szymon

Data: 2013-05-10 15:14:13
Autor: SN .. AP
O rowerzystach w Wiadomościach TVP1
mysle ze paliwo sie slabo sprzedaje bo ludzie znalezli sobie alternatywe kiedy zrobilo sie cieplo...

O rowerzystach w Wiadomościach TVP1