O rzekomej dobrowolności "nauki" katechizmu

Data: 2009-09-23 09:29:23
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
O rzekomej dobrowolności "nauki" katechizmu

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Albo chodzisz na religię, albo szukaj innej szkoły

- Moja córka chciała się uczyć w gimnazjum plastycznym. Gdy dyrektorka
dowiedziała się, że nie będzie chodzić na lekcje religii, zaproponowała
poszukanie innej szkoły. W Polsce, w środku Europy - opowiada pani Teresa.

- Osłupiałam.....

"prawo prawem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie"

Przemek
--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

O rzekomej dobrowolności "nauki" katechizmu