O rzekomej k?ótni mi?dzy B?asikiem a Protasiukem

Data: 2011-02-27 20:01:07
Autor: abc
O rzekomej k?ótni mi?dzy B?asikiem a Protasiukem
Antoni Macierewicz: Mam wrażenie, że mamy do czynienia z dezinformacją a nie
z informacją, i tym sposobem z próbą wprowadzenia odbiorców w błąd. Być może
chodzi np. o przykrycie i odciągnięcie uwagi opinii publicznej od tych
informacji, które uzyskał ostatnio, w czwartek,  zespół parlamentarny,
wskazując na podstawie analizy filmu pana Wiśniewskiego, że nie ma tam
śladów uderzenia samolotu wyrytych w ziemi. Żadnych rowów, żadnych lejów. To
wskazywałoby, że katastrofa przebiegała zupełnie inaczej, odbyła się w
zupełnie inny sposób, niż to sugerowano dotychczas, w raporcie MAK i w
innych doniesieniach.

Więcej
http://wpolityce.pl/view/7722/Macierewicz_dla_wPolityce_pl_o_rzekomej__klotni__gen__Blasika_i_kpt_Protasiuka___Mamy_do_czynienia_z_dezinformacja_a_nie_z_informacja_.html

Data: 2011-02-28 16:49:54
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d6a9f7b$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W wypowiedziach Macierewicza mamy wyłącznie do czynienia z dezinformacją.

--
stevep

Data: 2011-03-01 15:56:52
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):

W wypowiedziach Macierewicza mamy wyłącznie do czynienia z dezinformacją.
 udowodnij to, towarzyszu.

Data: 2011-03-02 17:08:01
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikj504$buq$1inews.gazeta.pl...
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
W wypowiedziach Macierewicza mamy wyłącznie do czynienia z dezinformacją.
udowodnij to, towarzyszu.

Pocałuj tow. Macierewicza w dupe a się przekonasz.

--
stevep

Data: 2011-03-02 16:17:26
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> udowodnij to, towarzyszu.

Pocałuj tow. Macierewicza w dupe a się przekonasz.
 typowa argumentacja durnia z PZPR, ktory udaje demokrate.
Chamem byles i jako cham umrzesz. --

Data: 2011-03-01 16:47:50
Autor: u2
W dniu 2011-02-28 16:49, cirrus pisze:
W wypowiedziach Macierewicza mamy wyłącznie do czynienia z dezinformacją.

Tak twierdzić może tylko TW cir-rus :)

O rzekomej k?ótni mi?dzy B?asikiem a Protasiukem