O rzekomym antysemityzmie na ziemiach polskich.

Data: 2011-03-20 13:23:28
Autor: obserwator
O rzekomym antysemityzmie na ziemiach polskich.
"Druga prawda" w reżyserii Jagny Wright i Anety Naszyńskiej mówiący o "antysemityźmie" na ziemiach polskich. Świetny. Suche relacje Polaków i Żydów w pieciu odcinkach w sieci.

Tego nie pokaza w polskojezycznym telewizorze i nie napisza w zydowskim GW.

http://www.dailymotion.com/video/xcjw13_druga-prawda-15_news

Data: 2011-03-20 15:25:45
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im4v4g$6jk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tego też w polskojęzycznej telewizorni nie pokażą http://www.youtube.com/watch?v=_oyxWdU84WU&feature=channel_video_title

Proponuję ci obejrzeć od 6 minuty i wziąć sobie do serca, co to jest prawdziwy polski patriotyzm i kto tak naprawdę jest w Polsce patriotą. W tym momencie muszę przyznać, że w pełni utożsamiam się z poglądami pana Zakrzewskiego, który odżegnuje się od żydowskiej religii... Dowiesz się w tym klipie, kim jest PiS i PO...

boukun

Data: 2011-03-20 14:34:43
Autor: obserwator
> [...]

 odżegnuje się od żydowskiej religii... Dowiesz się w tym klipie, kim jest PiS i
 a kto to jest ten pan Zakrzewski? Z tego co mowi i jak sie zachowuje, niewiele
mozna sie dowiedziec o nim. Z kolei o tobie wiem juz sporo, nie chcialbym jednak go pochopnie oceniac
przenoszac na niego twoje poglady, aby nie okazlao sie pozniej, ze roznisz sie
od niego tak samo powaznie, jak od Pana Kobylanskiego.

Data: 2011-03-20 15:53:53
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:im53a3$lj4$1inews.gazeta.pl...

> [...]

przenoszac na niego twoje poglady, aby nie okazlao sie pozniej, ze roznisz sie
od niego tak samo powaznie, jak od Pana Kobylanskiego.

A wiesz, dlaczego się nie dowiesz, bo telewizornia jest w rękach reżimu POPiSSLD. Właśnie poan Zakrzewski  ma najbardziej zblizone poglądy do p. Kobylańskiego, tak jak i ja...

To są prawdziwi narodowcy, którzy nie dadzą się nabrać na rezimową propagandę z POPiSem...

boukun

Data: 2011-03-20 15:11:31
Autor: obserwator
[...]

Pan Kobylanski jakos dal sobie rade z telewizornia, bo jest jeszcze niezalezna
siec. Gdzie moge o tym panu czegos sie dowiedzie? Co do tej pory dokonal poza
tym co na tym filmiku mozna zobaczyc?

Jaka partie zalozyl? Jaki program ma ta partia czy organizacja?

Data: 2011-03-20 20:18:41
Autor: abc
[...]

Przede wszystkim zjednoczył Polonię w Ameryce Łacińskiej. To wybitny polski
patriota.

Można poczytać o nim np. tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Kobyla%C5%84ski

Został odznaczony przez prezydenta RP na uchodźstwie Ryszarda Kaczorowskiego
Krzyżem Kawalerski Orderu Odrodzenia Polski, Krzyżem Komandorskim tego
orderu przez prezydenta Lecha Wałęsę oraz Krzyżem Komandorskim z Gwiazdą
Orderu Odrodzenia Polski przez prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego.

W 1995 otrzymał Krzyż Oświęcimski. Został także uhonorowany Honorowym
Krzyżem Weteranów Walki o Niepodległość, Złotym Medalem "Zasłużonego dla
Kultury Polskiej", Złotym Medalem za Zasługi dla Paragwaju. Jest też
Kawalerem Wawelskiego Dzwonu Spiżowego, przyznanego przez Wielka Kapitułę za
umacnianie więzi wychodźstwa z Macierzą.

Data: 2011-03-21 01:25:00
Autor: obserwator
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> [...]

> Jaka partie zalozyl? Jaki program ma ta partia czy organizacja?

Przede wszystkim zjednoczył Polonię w Ameryce Łacińskiej. To wybitny polski

ale ja doskonale wiem kim jest Kobylanski,ja pytam boukuna o Zakrzewskiego.

Data: 2011-03-21 16:40:17
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d86531d$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Skoro Bartoszewski to kolaborant to co powiedzieć o tym:
# Syn adwokata Stanisława Kobylańskiego. W 1943 został aresztowany przez Gestapo i osadzony w więzieniu na Pawiaku. Przebywał następnie w obozach koncentracyjnych Mauthausen-Gusen, Dachau, Groß-Rosen i Auschwitz-Birkenau #
Ze strony:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Kobylański
Przecież żyje.

--
stevep

Data: 2011-03-20 16:02:50
Autor: Voodoo People
O rzekomym antysemityzmie na ziemiach polskich.
Bekon, a z jakiego klipu dowiemy sie kim jest SLD?

Data: 2011-03-20 16:11:31
Autor: boukun

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im54uu$rkk$1inews.gazeta.pl...
Bekon, a z jakiego klipu dowiemy sie kim jest SLD?

Jest tego od groma.
Napisałem przed chwilą w dwóch odpowiedziach do dwóch uczastników, na czym polega manipulacja socjotechniczna wyborcami... Na sondażach i czasie antenowym w telewizji publicznej. To nie ma nic wspólnego z demokracją...

boukun

Data: 2011-03-21 01:05:07
Autor: Jaksa
On Sun, 20 Mar 2011 14:23:28 +0100,  obserwator  <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

"Druga prawda" w reżyserii Jagny Wright i Anety Naszyńskiej mówiący
o "antysemityĹşmie" na ziemiach polskich.

Świetny. Suche relacje Polaków i Żydów w pieciu odcinkach w sieci.

Tego nie pokaza w polskojezycznym telewizorze i nie napisza w zydowskim  GW.

http://www.dailymotion.com/video/xcjw13_druga-prawda-15_news

Jaki kurwa rzekomy??

Moj dziadek byl znany z antysemityzmu, a jego syn (a moj wujek) scigal
zydowskie bandy po lasach nowogrodczyzny w latach 1942-1945.

Taka jest moja tradycja.
A twoja jest jaka parowo?

Jaksa

O rzekomym antysemityzmie na ziemiach polskich.