O szkodliwości Tuska

Data: 2013-09-08 13:29:32
Autor: leming.show
O szkodliwości Tuska
Aj tam, niedlugo bedzie  oczekiwany film o Walesie ktory "nie chcial ale musial" zagrac swoja role w teatrze Jaruzela.

Data: 2013-09-08 22:31:26
Autor: u2
O szkodliwości Tuska
W dniu 2013-09-08 22:29, leming.show@gmail.com pisze:
Aj tam, niedlugo bedzie  oczekiwany film o Walesie ktory "nie chcial ale musial" zagrac swoja role w teatrze Jaruzela.

zaczynal swoje kapowanie juz za Gomulki ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=99uxziDmSM4

Data: 2013-09-09 16:54:09
Autor: Mark Woydak
O szkodliwości Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:522cde9d$0$1258$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz na myśłi Rajmunda Kaczyńskiego?

MW

Data: 2013-09-09 17:46:33
Autor: Marek Woydak
O szkodliwości Tuska
Dnia Mon, 9 Sep 2013 16:54:09 +0200, Mark Woydak napisał(a):

[...]

Ty podły chamie! Dlaczego podszywasz się pod moje dane? Jesteś psychol! Jeżeli nie zaprzestaniesz tego procederu zgłoszę to władzom!

Marek Woydak

Data: 2013-09-10 05:57:45
Autor: Mark Woydak
O szkodliwości Tuska
Znow sie uaktywniles idioto?! Zebys zdychal pod płotem podły chamie i złodzieju!

MW

Data: 2013-09-09 16:53:38
Autor: Mark Woydak
O szkodliwosci Tuska

Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:832bf123-b8c6-4048-93d7-be9cecbddf3fgooglegroups.com...
Aj tam, niedlugo bedzie  oczekiwany film o Walesie ktory "nie chcial ale musial" zagrac swoja role w teatrze Jaruzela.

Jarek nie zagral bo go Jaruzel nawet nie chcial go internowac! ;-)))))

MW