O taki system walczyli¶cie i walczycie...

Data: 2010-11-08 22:55:30
Autor: boukun
O taki system walczyli¶cie i walczycie...
Data: 2010-11-08 14:15:40
Autor: Marek
O taki system walczyli¶cie i walczycie...
On Nov 8, 10:55 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
http://vimeo.com/16238575

boukun

Mam w kompie twoje zdjecie w koszulce z napisem na piersi: " Pier....,
nie robie".

Data: 2010-11-08 23:26:27
Autor: boukun
O taki system walczyliscie i walczycie...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:42dad6d3-5c89-44fc-b5dc-4e4235ad045du25g2000pra.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Nie ma sprawy, zaraz nakrece klipa swoja nowa Nokia N900, jak synek uklada kostke rubika, rozmieszam ja, zmierze mu przy tym czas i zobaczymy, czy mówie prawde...

boukun

Data: 2010-11-08 14:51:02
Autor: Marek
On Nov 8, 11:26 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:42dad6d3-5c89-44fc-b5dc-4e4235ad045du25g2000pra.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- --
Nie ma sprawy, zaraz nakrece klipa swoja nowa Nokia N900, jak synek uklada
kostke rubika, rozmieszam ja, zmierze mu przy tym czas i zobaczymy, czy m wie
prawde...

boukun

Spoleczenstwo nie potrzebuje mistrzow kostki rubika...
Trzeba pracowac.

Data: 2010-11-09 00:02:21
Autor: boukun
O taki system walczyliscie i walczycie...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:6366992e-18e1-4a1b-9352-a03bb2562e8af20g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

prawde...

boukun

Spoleczenstwo nie potrzebuje mistrzow kostki rubika...
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Tylko najpierw trzeba rezim obalic na lopatki, bo inaczej praca nasza obraca sie w gówno i jest wykorzystywana przeciwko nam.. Co z tego, ze Balcerowicz bedzie stale nam wbijal do glów, ze musimy sie jeszcze bardziej sprezac, kiedy oni rozkradaja nasz wieloletnio wybudowany przemysl, rozgrabiaja majatek narodowy Polaków, za nmasza krwawice na zadanie CIA wysylaja polskie wojsko na okupacje Iraku i Afganistany w imie syjonistycznych interesów, a u mnie na osiedlu jak nie bylo chodników od 20 lat i  nawierzchni koncowej asfaltu na ulicy tak nie ma i nie bedzie.

boukun

Data: 2010-11-08 15:10:12
Autor: Marek
On Nov 9, 12:02 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:6366992e-18e1-4a1b-9352-a03bb2562e8af20g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Tylko najpierw trzeba rezim obalic na lopatki, bo inaczej praca nasza obraca sie
w g wno i jest wykorzystywana przeciwko nam.. Co z tego, ze Balcerowicz bedzie
stale nam wbijal do gl w, ze musimy sie jeszcze bardziej sprezac, kiedy oni
rozkradaja nasz wieloletnio wybudowany przemysl, rozgrabiaja majatek narodowy
Polak w, za nmasza krwawice na zadanie CIA wysylaja polskie wojsko na okupacje
Iraku i Afganistany w imie syjonistycznych interes w, a u mnie na osiedlu jak
nie bylo chodnik w od 20 lat i  nawierzchni koncowej asfaltu na ulicy tak nie ma
i nie bedzie.

boukun- Hide quoted text -

Sprobuj synowi wyjasnic, ze kostka brukowa jest wazna. Kostka rubika
mozna sie bawic pozniej.

Data: 2010-11-09 00:11:40
Autor: boukun
O taki system walczyliscie i walczycie...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:f3f26f57-1acf-4b60-b8a3-3fccbfbabc97o14g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

i nie bedzie.

boukun- Hide quoted text -

Sprobuj synowi wyjasnic, ze kostka brukowa jest wazna. Kostka rubika
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Kostke brukowa sami sobie ukladamy, zreszta wwszystko sami robimy, bo na rezimie nie mozna polegac...
Ze stanem wojennym skonczyla sie w Polsce wolnosc...

boukun

Data: 2010-11-09 00:10:17
Autor: boukun
O taki system walczyliscie i walczycie...

Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:ib9vsr$2i8$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Tylko najpierw trzeba rezim obalic na lopatki, bo inaczej praca nasza obraca sie w gówno i jest wykorzystywana przeciwko nam..

A obalic mozemy tylko totalnym nieposluszenstwem i strajkiem generalnym. Polacy powinni w jednej sekundzie rzucic narzedziami i powiedziec STOP!, ci co byli prze ostatnie 21 lat u wladzy, musza odejsc bezwarunkowo, inaczej kraj bezie rozlozony, i stan wojenny nic by tu nie pomógl... A wtedy przeprowadzimy prawdziwe, demokratyczne wybory, z calkiem apolitycznych i nieznanych Polaków i zaczniemy tanczyc na deskach, jak bywalo drzewiej...

boukun

Data: 2010-11-08 15:13:24
Autor: Marek
On Nov 9, 12:10 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisal w wiadomoscinews:ib9vsr$2i8$1mx1.internetia.pl...

> [...]

prawdziwe, demokratyczne wybory, z calkiem apolitycznych i nieznanych Polaków i
zaczniemy tanczyc na deskach, jak bywalo drzewiej...

.... i wtedy Boukuny beda rzadzily !!!
Wszyscy beda szczesliwi.

Data: 2010-11-09 00:16:57
Autor: boukun
O taki system walczyliscie i walczycie...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:1b53db92-461d-4a0c-a379-f0c844ff0f57z9g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

prawdziwe, demokratyczne wybory, z calkiem apolitycznych i nieznanych Polaków i
zaczniemy tanczyc na deskach, jak bywalo drzewiej...

I wszyscy, ale to wszyscy beda zyli dlugo i szczesliwie...
Nie moze byc tak, ze mamy u wladzy tzw. ludzi "niezastapionych", dozywotnich "ulepszaczy" nam zycia, bo to logiczne, ze jak bylo zle, tak zle pozostanie, a oni tylko zyja z naszej krwawicy... i glupa rzna... a tu maja prymitywnych klakierów...

boukun

Data: 2010-11-09 00:27:55
Autor: boukun
> [...]

prawde...

boukun

Spoleczenstwo nie potrzebuje mistrzow kostki rubika...
A propo pracy, zeby ludzie chcieli pracowac, praca musi sprawiac przyjemnosc, dawac zadowolenie. Jednym z wyznaczników zadowolenia z pracy jest wynagrodzenie. Ludziom trzeba zapewnic godziwe warunki pracy, a rezim nie jest wiarygodny, koalicja kiszczakowska nie ma prawa uchodzic za autorytet. Ludzie obecni u wladzy powinni byc teraz sami9 zagonieni do tych lagrów pracy, co Polakom stworzyli i wziac sie do prawdziwej roboty, a robotnicy do wladzy i jestem przekonany, ze stworzyliby nowe, godziwe warunki pracy i egzystencji, ale nie w tym zdezelowanym, spadkowym po stanie wojennym systemie...

boukun

O taki system walczyli¶cie i walczycie...