O takich dwóch co ukradli wybory

Data: 2020-05-10 17:36:05
Autor: Yogi
O takich dwóch co ukradli wybory
To co się dzieje obecnie zakrawa na chorobę psychiczną, durnotę albo
nieporadność dziecinną, a najlepszym przypadku zachowanie starej panny na
wydaniu. Chciałbym, dałabym ale się boję, a może jednak dam, a może nie
dziś ale jutro? Dziś nie ma wyborów które miały być, cisza której nie miało
być, PKW ogłasza, że jednak jej nie ma, że kandydaci mogą się licytowąć o
to który z nich zbawi Polskę i dlaczego, rządowa telewizja obwinia o
wszystko opozycję, o to że wyborów nie ma, a przecież sami je odowłali,
prezes PiS zapowiedział, że jednak będą 23 maja, prezydent podpisuje ustawę
o wyborach korespondencyjnych, Sasin domaga się spisu wyborców, tym razem
nie dla poczty ale PKW, za chwilę okazuje się, że Gowin się wkurzył, że
prezes PiS zrobił z niego durnia i wybory zaplanował na 23 maja, po
pyskówce na Nowogrodzkiej prezes PiS zgodził się z Gowinem, że wybory
trzeba przełożyć, na kiedy? Może na czerwiec, ale trzeba brać się do roboty
bo znów czasu nie starczy bo opozycja czyha by dokopać zjednoczonej
prawicy. Od nowa trzeba zbierać podpisy, odpalac prezydent-busy, nowe listy
wyborcze, stare na śmietnik. PKW znów potwierdza, że agitację można
prowadzić bo wybory będą. Chyba, że nie będą. Czy ta "elyta" już całkiem
zdurniała? Czyżby wirus wypłukał im mózgi? To zakrawa na zbiorową paranoje
w obozie władzy. Co przyniesie jutro, kto komu skoczy do gardła i kogo
prezes znów zrobi w bambuko? W oczekiwaniu na ciąg dalszy tragikomedii pod
tytułem Jarosław vs Jarosław w wykonaniu rządzącej "zjednoczonej prawicy"

Data: 2020-05-10 18:50:24
Autor: z
O takich dwóch co ukradli wybory
Straszna tęsknota za wyborami nastała w szeregach.
Cóż to takiego się wydarzyło po takiej nagonce na wybory majowe?

Data: 2020-05-10 10:15:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 10 maja 2020 18:50:27 UTC+2 użytkownik z napisał:
Straszna tęsknota za wyborami nastała w szeregach.
Cóż to takiego się wydarzyło po takiej nagonce na wybory majowe?

Po raz pierwszy wybory nie odbyły się w konstytucyjnym terminie, a po za tym to wszystko w porządku. Można się rozejść.

PS. Coś dla ciebie, masowe testy na Śląsku: https://katowice..wyborcza.pl/katowice/7,35063,25931352,epidemia-na-slasku-nie-gasnie.html

--
Bruno

Data: 2020-05-10 19:19:00
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Grodzki robił obstrukcję, żeby wybory w maju się nie odbyły, a poza tym

Górnicy
8 min. temu

Mnie intryguje jedno. Górnicy chcieli protestować i wyjść na ulice przeciw
zamykaniu kopalń. I nagle są zaatakowani przez wirusa i zdziesiątkowani.
Cały Śląsk. Górnicy to jedyna grupa zawodowa, której PiS potwornie się
boi... Bo jak oni wychodzą na ulice to każdy rząd upadnie. A teraz są
uziemieni

Data: 2020-05-10 10:29:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 10 maja 2020 19:19:03 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Bruno

Grodzki robił obstrukcję, żeby wybory w maju się nie odbyły, a poza tym

Senat ma miesiąc na decyzję zapisany w Konstytucji. A takich rzeczy jak wybory nie zaczyna się organizować na miesiąc przed, zaczynając od paraliżu Państwowej Komisji Wyborczej.
Pisiory dały ciała i teraz rozpaczliwie szukają na kogo by tu zwalić winę.

Data: 2020-05-10 19:41:15
Autor: boukun
> [...]

Grodzki robił obstrukcję, żeby wybory w maju się nie odbyły, a poza tym

Senat ma miesiąc na decyzję zapisany w Konstytucji.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

I przez cały miesiąc robili obstrukcję, żeby wybory w maju się nie odbyły, a poza tym, to Kidawa i Tusku bojkotowali wybory i o co teraz te żale?

boukun

Data: 2020-05-10 11:20:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 10 maja 2020 19:41:17 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]

I przez cały miesiąc robili obstrukcję, żeby wybory w maju się nie odbyły, a poza tym, to Kidawa i Tusku bojkotowali wybory i o co teraz te żale?

To nie obstrukcja, to korzystanie z konstytucyjnych praw. A wybory to nie roznoszenie ulotek przez Sasina. Wiem, umysł pisiora tego nie ogarnie. --
Bruno

Data: 2020-05-10 20:23:44
Autor: boukun
> [...]

To nie obstrukcja, to korzystanie z konstytucyjnych praw. A wybory to nie roznoszenie ulotek przez Sasina. Wiem, umysł pisiora tego nie ogarnie.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To bandytyzm polityczny w czystej postaci.

boukun

Data: 2020-05-10 11:42:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 10 maja 2020 20:23:47 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]
Bruno

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To bandytyzm polityczny w czystej postaci.

Z tą diagnozą ostatnich akcji PiS zgadzam się w całej rozciągłości.

--
Bruno

Data: 2020-05-11 07:22:43
Autor: Runt
W dniu 2020-05-10 o 20:23, boukun pisze:

To bandytyzm polityczny w czystej postaci.

Masz rację Lucek. To bandytyzm. Grodzki zatrzymał PiS. A to bandyta. Prezydent ustawę podpisał, prezes ogłosił że wybory 23 maja a ty winisz Grodzkiego. Logika Lucek. Czyżby 5G juz uruchomiona?

--
Runt

Data: 2020-05-10 22:29:47
Autor: z
W dniu 2020-05-10 o 20:20, Bruno Brunowski pisze:
To nie obstrukcja, to korzystanie z konstytucyjnych praw.

Konstytucyjnie PiS sobie zabezpieczył wszystkie tyły.

Ma swoją interpretację konstytucji i można im skoczyć.

Tak się kończy demokratyczne niedopowiedziane prawo w ciężkich czasach i poza nimi.

Trzeba sobie było wybory WYGRAĆ ;-)

Data: 2020-05-11 07:24:42
Autor: Runt
W dniu 2020-05-10 o 22:29, z pisze:

Trzeba sobie było wybory WYGRAĆ ;-)

No własnie. Prezes ogłosił, że będa 23 maja. Wygracie? ;-)

--
Runt

Data: 2020-05-11 07:26:50
Autor: Runt
W dniu 2020-05-10 o 19:41, boukun pisze:

I przez cały miesiąc robili obstrukcję, żeby wybory w maju się nie odbyły,

ależ mogą się odbyć. 23 maja. prezes ustalił datę!

a poza tym, to Kidawa i Tusku bojkotowali wybory

no i co z tego? dwie osoby!

i o co teraz te żale?

No własnie! A 5G w Polsce staje sie faktem!

--
Runt

Data: 2020-05-10 22:28:02
Autor: z
W dniu 2020-05-10 o 19:29, Bruno Brunowski pisze:
Senat ma miesiąc na decyzję zapisany w Konstytucji.

Wybacz ale wycieranie sobie gęby procedurą w czasie pandemii to nie jest sposób na pokonanie Dudy ;-)

Data: 2020-05-10 13:36:34
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 10 maja 2020 22:28:05 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2020-05-10 o 19:29, Bruno Brunowski pisze:
> Senat ma miesiąc na decyzję zapisany w Konstytucji.

Wybacz ale wycieranie sobie gęby procedurą w czasie pandemii to nie jest sposób na pokonanie Dudy ;-)

Dokładnie. Zamiast wymyślać roznoszenie ulotek, wystarczyło skorzystać z procedury opisanej w Konstytucji.

--
Bruno

Data: 2020-05-11 07:24:52
Autor: Runt
W dniu 2020-05-10 o 22:28, z pisze:
W dniu 2020-05-10 o 19:29, Bruno Brunowski pisze:
Senat ma miesiąc na decyzję zapisany w Konstytucji.
Wybacz ale wycieranie sobie gęby procedurą w czasie pandemii to nie jest sposób na pokonanie Dudy ;-)

Duda ma tyle do powiedzenia co Żyd za okupacji.
--
Runt

Data: 2020-05-11 07:20:13
Autor: Runt
W dniu 2020-05-10 o 19:19, boukun pisze:

Grodzki robił obstrukcję, żeby wybory w maju się nie odbyły,

Co ty pierdzielisz? Przeciez ustawa podpisana, koperty Sasina czekają, termin ustalił prezes na 23 maja. Co stoi na przeszkodzie? Jakiś "łapówkarz" Grodzki? Sam jeden? Ależ lew! Silniejszy niż kot! ;-))))

--
Runt

Data: 2020-05-10 22:25:06
Autor: z
O takich dwóch co ukradli wybory
PS. Coś dla ciebie, masowe testy na Śląsku: https://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,25931352,epidemia-na-slasku-nie-gasnie.html

Jak ma gasnąć skoro skuteczność testów to tylko 70% (a przy zwiększeniu namnażania materiału genetycznego każdy człowiek ma test POZYTYWNY) a prawdopodobny wirus to naturalna "cząsteczka" układu odpornościowego pojawiająca się w chorobie, stanie zagrożenia. Tak nawet psychika powoduje pojawianie się egzosomów.

Medycyna niewiele wie a my mamy podporządkowywać się niesprawdzonej teorii.

Data: 2020-05-10 22:26:34
Autor: z
O takich dwóch co ukradli wybory
A na przyszłość bądź łaskaw nie srać w towarzystwie płatnymi liknami do GW.

Data: 2020-05-11 07:24:47
Autor: Runt
W dniu 2020-05-10 o 22:26, z pisze:
A na przyszłość bądź łaskaw nie srać w towarzystwie płatnymi liknami do GW.

chciałbyś z darmochę? no to wydrukuj mi za friko kilka plakatów.

--
Runt

Data: 2020-05-11 07:21:42
Autor: Runt
W dniu 2020-05-10 o 18:50, z pisze:
Straszna tęsknota za wyborami nastała w szeregach.
No! 23 maja? a może w czerwcu? trzeba wykorzystać karty Sasina! ;-)))
Cóż to takiego się wydarzyło po takiej nagonce na wybory majowe?
PiS podwinęło ogon i liże sobie to co lubi zenek ;-)))

--
Runt

Data: 2020-05-11 07:20:19
Autor: Runt
W dniu 2020-05-10 o 17:36, Yogi pisze:
W oczekiwaniu na ciąg dalszy tragikomedii pod
tytułem Jarosław vs Jarosław w wykonaniu rządzącej "zjednoczonej prawicy"

Jaja jak berety! Winny Tusk, totalitarna, PO, UE! ;-)))

--
Runt

O takich dwóch co ukradli wybory