O to zapyta cię rachmistrz, czyli rzecz o absurdalnym TOTALITARNYM SPISIE POWSZECHNYM !

Data: 2011-03-19 13:43:09
Autor: Antenka
O to zapyta cię rachmistrz, czyli rzecz o absurdalnym TOTALITARNYM SPISIE POWSZECHNYM !
A oto zestaw "niezbędnych informacji" , które  dla totalitarnej władzy
wyciągnie od ciebie  - dodajmy, że pod groźbą kary więzienia, gdybyś
odmówił - najemny gryzipiórek :

- środek transportu i czas dojazdu do pracy;

- dojazdy do miejsca nauki;

- odległość od miejsca pracy lub miejsca nauki;

- częstotliwość dojazdów do pracy;

- data zawarcia związku małżeńskiego;

- data rozwiązania związku małżeńskiego;

- data powstania aktualnego związku nieformalnego;

- ogólna liczba żywo urodzonych dzieci i plany prokreacyjne;

- charakterystyka dodatkowego miejsca pracy;

- zawód wyuczony;

- wymiar czasu pracy;

- okres poszukiwania pracy;

- okres pozostawania bez pracy;

- przyczyny bierności zawodowej;

- główne i dodatkowe źródło utrzymania osób;

- rodzaj pobieranego świadczenia społecznego;

- kontynuacja nauki;

- kierunek wykształcenia;

- znajomość języków obcych;

- umiejętność obsługi komputera i komunikowania się z wykorzystaniem
sieci Internet;

- przyczyny migracji wewnętrznych i zagranicznych;

- kraj przebywania i rok wyjazdu z Polski;

- zawód wykonywany przed wyjazdem z Polski;

- zgodność wykonywanej pracy z wykształceniem migranta;

- łączny czas pobytu imigranta w Polsce;

- plany migracyjne;

- kraj urodzenia rodziców;

- narodowość - przynależność narodowa lub etniczna;

- język, którym posługują się osoby w kontaktach domowych, w tym
posługiwanie się językiem regionalnym;

- język ojczysty;

- mniejszości narodowe i etniczne;

- wyznanie - przynależność wyznaniowa;

- samoocena niepełnosprawności;

- prawne orzeczenie o niepełnosprawności lub niezdolności do pracy;

- stopień niepełnosprawności;

- rodzaj niepełnosprawności;

- okres niezdolności do pracy;

- rodzaj głównego i dodatkowego źródła finansowania gospodarstwa
domowego;

- samodzielność zamieszkiwania gospodarstwa domowego;

- kuchnia lub pomieszczenia kuchenne w mieszkaniu;

- wyposażenie mieszkania w urządzenia i instalacje techniczno-
sanitarne;

- liczba izb przeznaczonych do wykonywania działalności gospodarczej;

- przeznaczenie mieszkanie niezamieszkanego;

- rok i zakres budowy budynku;

- wyposażenie budynku w urządzenia kanalizacyjne;

Oprócz tego odpowiednie urzędy zobowiązane są podać nasze wszystkie
dane, wszystkie nasze numery, wszelkie daty i miejsca. Krótko mówiąc -
nic się nie ukryje.

Reszta tutaj :

http://www.bibula.com/?p=34666

I tak oto realizuje się na naszych oczach, bez jakiegokolwiek
sprzeciwu ciemnej masy  NWO.

Antenka

P.s. Jest jednak na to sposób : WYPOWIEDZENIE OBYWATELSKIEGO
NIEPOSŁUSZEŃSTWA!

Żaden człowiek przy zdrowych zmysłach nie ma obowiązku respektowania
durnych, niemoralnych przepisów uderzających w jego godność oraz
wolność osobistą.

Data: 2011-03-19 21:46:58
Autor: boukun
O to zapyta cię rachmistrz, czyli rzecz o absurdalnym TOTALITARNYM SPISIE POWSZECHNYM !

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

Bardzo dobrze, choćby dla tych pytań warto jest rachmistrza wpuścić...

boukun

Data: 2011-03-19 14:04:47
Autor: Antenka
O to zapyta cię rachmistrz, czyli rzecz o absurdalnym TOTALITARNYM SPISIE POWSZECHNYM !
On 19 Mar, 21:46, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa

- kraj urodzenia rodzic w;

- narodowo - przynale no narodowa lub etniczna;

- j zyk, kt rym pos uguj si osoby w kontaktach domowych, w tym
pos ugiwanie si j zykiem regionalnym;

- j zyk ojczysty;

- mniejszo ci narodowe i etniczne;

- wyznanie - przynale no wyznaniowa;

Bardzo dobrze, cho by dla tych pyta warto jest rachmistrza wpu ci ...

boukun

Durnota ludzka jak widać jest nieuleczalna!

Brakuje tylko pytania :

-Czy kiedykolwiek pan/pani ukradł/a jabłka  z ogrodu sąsiada?

Antenka

Data: 2011-03-19 22:06:15
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Ja podejrzewam, że nie na wszystkie pytania musisz odpowiadać, możesz tez kłamać...

boukun

Data: 2011-03-19 14:19:00
Autor: J-23
On 19 Mar, 22:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał
[...]

np. w kwestii dlugosci fiuta

Data: 2011-03-20 09:02:24
Autor: cytryna
> [...]

> Ja podejrzewam, że nie na wszystkie pytania musisz odpowiadać, możesz tez

-- -- -- -- -- ->
np. w kwestii dlugosci fiuta

-- -- -- -- --

O to, to! Tu będzie potrzeba więcej danych, np. średnica, czas zwisu, czas postoju, a u pań głębokość...umysłu. Kretyn obmyślił tą formę zniewolenia, a publika deklaruje miłość do kretynów - patologia społeczna.

Data: 2011-03-19 14:13:49
Autor: J-23
[...]

czy przyznasz sie do zydowskiego pochodzenia?

Data: 2011-03-19 22:19:37
Autor: boukun
O to zapyta cie rachmistrz, czyli rzecz o absurdalnym TOTALITARNYM SPISIE POWSZECHNYM !

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:1a13916b-1cd0-4c99-ad96-c757ad0e7bdcfx23g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Ja juz swoje oswiadczenie o przynaleznosci narodowosciowej polskiej zlozylem publicznie, wedlug mojego projektu...

boukun

Data: 2011-03-19 22:26:27
Autor: Neko
O to zapyta cie rachmistrz, czyli rzecz o absurdalnym TOTALITARNYM SPISIE POWSZECHNYM !
Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal\

Ja juz swoje oswiadczenie o przynaleznosci narodowosciowej polskiej zlozylem publicznie, wedlug mojego projektu...

Tak to wiemy. Panslavista nam relacjonowal.

Data: 2011-03-19 23:21:02
Autor: J-23
On 19 Mar, 22:26, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Uzytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisal\

> Ja juz swoje oswiadczenie o przynaleznosci narodowosciowej polskiej
> zlozylem publicznie, wedlug mojego projektu...

Tak to wiemy. Panslavista nam relacjonowal.

tia, pokazywali sobie fiutki

Data: 2011-03-20 08:08:46
Autor: Panslavista
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:54c5f468-f2eb-4cbd-8dee-dff008e8aad9k7g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

> Ja juz swoje oswiadczenie o przynaleznosci narodowosciowej polskiej
> zlozylem publicznie, wedlug mojego projektu...

Gdy wystepowalem o mój pierwszy dowód osobisty majac 18 lat (lata 60 ubieglego wieku) podalem prawdziwa przynaleznosc narodowa (pod grozba kary) - polska.

Data: 2011-03-20 08:38:57
Autor: Panslavista
O to zapyta cie rachmistrz, czyli rzecz o absurdalnym TOTALITARNYM SPISIE POWSZECHNYM !

A tobie na co potrzebne sa wymuszone maile z mojego adresu?

Data: 2011-03-20 02:11:43
Autor: J-23
On 20 Mar, 08:38, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

A tobie na co potrzebne sa wymuszone maile z mojego adresu?

znow nie polknales tabletek, co to pan doktur kazali?

Data: 2011-03-19 22:27:55
Autor: Grzegorz Z.
O to zapyta cię rachmistrz, czyli rzecz o absurdalnym TOTALITARNYM SPISIE POWSZECHNYM !
o wyznanie też cię zapyta.

co odpowiesz?

Bo ja albo "jedi" albo "pastafarianizm".

Przecie nie będę se obciachu ateuszostwem robił, no nie?

Data: 2011-03-19 22:43:47
Autor: jadrys
O to zapyta cię rachmistrz, czyli rzecz o absurdalnym TOTALITARNYM SPISIE POWSZECHNYM !
W dniu 2011-03-19 21:43, Antenka pisze:
A oto zestaw "niezbędnych informacji" , ktĂłre  dla totalitarnej władzy
wyciągnie od ciebie  - dodajmy, Ĺźe pod groĹşbą kary więzienia, gdybyś
[...]

- ogĂłlna liczba Ĺźywo urodzonych dzieci i plany prokreacyjne;

- charakterystyka dodatkowego miejsca pracy;

- zawĂłd wyuczony;

[...]

- zawĂłd wykonywany przed wyjazdem z Polski;

- zgodność wykonywanej pracy z wykształceniem migranta;

- łączny czas pobytu imigranta w Polsce;

- plany migracyjne;

- kraj urodzenia rodzicĂłw;

[...]

P.s. Jest jednak na to sposĂłb : WYPOWIEDZENIE OBYWATELSKIEGO
NIEPOSŁUSZEŃSTWA!

Żaden człowiek przy zdrowych zmysłach nie ma obowiązku respektowania
durnych, niemoralnych przepisów uderzających w jego godność oraz
wolność osobistą.

Banda, przy następnych wizytach będą nas kolczykować. :-(

Data: 2011-03-19 15:10:43
Autor: Marek
On 19 Mar, 22:43, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> wolność osobistą.

Banda, przy następnych wizytach będą nas kolczykować. :-(

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie musza - maja juz kamery zozpoznajace twarze - tylko jeszcze
potrzebne sa nowe dowody osobiste z innym zdjeciem .

Data: 2011-03-21 21:27:23
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-19 23:10, Marek pisze:

Banda, przy następnych wizytach będą nas kolczykować. :-(

Nie musza - maja juz kamery zozpoznajace twarze - tylko jeszcze
potrzebne sa nowe dowody osobiste z innym zdjeciem .

I oczywiście na nasz koszt...

Data: 2011-03-19 15:41:45
Autor: Antenka
> [...]

> wolność osobistą.

Banda, przy następnych wizytach będą nas kolczykować. :-( <

Czip pod skórę i mini wykrywacz kłamstwa :D

Antenka

Data: 2011-03-21 21:27:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-19 23:41, Antenka pisze:

Banda, przy następnych wizytach będą nas kolczykować. :-(<
Czip pod skórę i mini wykrywacz kłamstwa :D

Antenka

Ale chyba oni sami nie będą poddawani takiej samej procedurze? :-\

O to zapyta cię rachmistrz, czyli rzecz o absurdalnym TOTALITARNYM SPISIE POWSZECHNYM !