O tych cenach prądu co to niby nie wzrosną

Data: 2018-12-30 04:35:32
Autor: Bruno Brunowski
O tych cenach prądu co to niby nie wzrosną
Wraz z podpisem Prezydenta podwyżki stały się faktem. Różnica jest taka, że nie zapłacimy za nie bezpośrednio dostawcy prądu, a pośrednio w podatkach i odsetkach od długu publicznego.

Dodatkowo przepuszczone zostaną pieniądze które miały iść na modernizację elektrowni czyli te z opłaty przejściowej, oraz te które miały iść na rozbudowę OZE czyli opłaty za "zielone certyfikaty". A wszystko w imię "ratowania" nieopłacalnego górnictwa i walki rządu z wiatrakami..

A na koniec dwa zaskakujące fakty: wiecie że 26 grudnia zdarzył się nam dzień gdy wiatraki pokryły 30% zapotrzebowania na prąd i ten był najtańszy w Europie? To potwierdza, że wiatraki to samo zuooo i trzeba je zniszczyć! https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/tani-prąd-z-polski-napędzał-hiszpańskie-fabryki/ar-BBRtSih"

I zdziwienie drugie: mający powstać nowy blok elektrowni Ostrołęka ma być zoptymalizowany do współpracy z OZE, tj. ma posiadać zdolność do szybkiego uruchamiania i wygaszania. To kolejny argument za tym, że wiatraki to samo zuooo i trzeba je zniszczyć! https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/elektrownia-ostroleka-jest-polecenie-rozpoczecia-prac,896023.html

--
Bruno

Data: 2018-12-30 13:47:47
Autor: z
O tych cenach prądu co to niby nie wzrosn ą
Właśnie w tvn24 usłyszałem że istnieje druzgocący raport NIK o rządach PO. Raport dotyczy przygotowania Polski na energię odnawialną.
Wychodzi na to że i jedni i drudzy się zgodzili na te podwyżki ale nie zrobili nic mądrego na przyszłość.

Pis to przeciągnie do następnego/następnych lat ale taki sam plus "dodatni" ma u mnie jak UE i PO.

Wszyscy dali się omamić ekoterrorystom

Data: 2018-12-30 05:28:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 13:47:48 UTC+1 użytkownik z napisał:
[...]

Mówisz o tym, który wyraźnie pokazuje że do 2015 roku jakoś udział OZE rósł, a później zaczął gwałtownie spadać?

https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/zielona-energia-dostala-zadyszki.html

--
Bruno

Data: 2018-12-30 14:32:57
Autor: u2
W dniu 30.12.2018 o 14:28, kupa pisze:
Wszyscy dali się omamić ekoterrorystom

Mówisz o tym, który wyraźnie pokazuje że do 2015 roku jakoś udział OZE rósł

ano kupa, "odnawialne" źródła energii powinny być tańsze od tradycyjnych, wtedy się opłacają dla obywateli, a nie trzy razy droższe, bo wtedy opłacają się dla twojej pełomafii:)))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-30 05:40:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 14:32:56 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

ano kupa, "odnawialne" źródła energii powinny być tańsze od tradycyjnych, wtedy się opłacają dla obywateli, a nie trzy razy droższe, bo wtedy opłacają się dla twojej pełomafii:)))))))

Dolicz do rachunku dotacje dla górnictwa i wtedy pogadamy.

--
Bruno

Data: 2018-12-30 15:01:34
Autor: u2
W dniu 30.12.2018 o 14:40, kupa pisze:
[...]

te kupa, przeca węgiel jest sprowadzany z Rosji, tańszy i lepszy, rynek decyduje kupa, na nic twoje pełomafijne dotacje:)))))))))

Data: 2018-12-30 06:06:50
Autor: Bruno Brunowski
O tych cenach prądu co to niby nie wzrosną
Znaczy się miliardy wpakowane  w górnictwo i tak nic nie dały. Koszty importu też dolicz do rachunku.

--
Bruno

Data: 2018-12-30 15:11:16
Autor: u2
W dniu 30.12.2018 o 15:06, kupa pisze:
Znaczy się miliardy wpakowane  w górnictwo i tak nic nie dały. Koszty importu też dolicz do rachunku.

kupa obraża się na wolny rynek:))))))))))))))))

Data: 2019-01-01 06:05:20
Autor: bytomir.kwasigrokarbonyl
W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 14:40:39 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Dolicz do rachunku dotacje dla górnictwa i wtedy pogadamy.

Oj tam oj tam, za peło były dotacje dla twórczości Hollandowej i Sierakoskiego
i nikt mordy nie darł. Teraz ujadają bo im strumyk wysechł.

Data: 2019-01-02 10:59:52
Autor: Budzik
O tych cenach prądu co to niby nie wzrosną
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

A dlaczego miałyby być tansze?
Maja być zdrowsze!
A czym beda sie bardziej popularyzowały tym beda tansze - jak ze wszystkim.

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2019-01-02 13:47:11
Autor: u2
W dniu 02.01.2019 o 11:59, Bucek pisze:
A dlaczego miałyby być tansze?
Maja być zdrowsze!

widać bucek, że nie wiesz nic o szkodliwości wiatraków na zdrowie ludzi i zwierząt:))))))))))

Data: 2018-12-30 20:40:14
Autor: z
W dniu 2018-12-30 o 14:28, Bruno Brunowski pisze:

Mówisz o tym, który wyraźnie pokazuje że do 2015 roku jakoś udział OZE rósł, a później zaczął gwałtownie spadać?

Rósł do zero koma przecinek a potem zaczął spadać? Są powody do dumy.
Przecież pisałem że za rządów PO. Poszukaj. W tvn24 mówili że jest taki raport.

Data: 2018-12-30 14:06:09
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 20:40:15 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]

Przecież pisałem że za rządów PO. Poszukaj. W tvn24 mówili że jest taki raport.

Czyli tradycyjnie nawet nie wiesz co ten raport zawiera. Jak zwykle. --
Bruno

Data: 2018-12-31 00:11:27
Autor: Pisiorowy Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]

Przecież pisałem że za rządów PO. Poszukaj. W tvn24 mówili że jest taki raport.

ruski, rósł do prawie 20%

a teraz lipa jest, rusku

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-01 06:03:25
Autor: bytomir.kwasigrokarbonyl
W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 14:28:17 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> Mówisz o tym, który wyraźnie pokazuje że do 2015 roku jakoś udział OZE rósł, a później zaczął gwałtownie spadać?

Siadł w 2013r  zielona krecha:
https://wysokienapiecie.pl/wp-content/uploads/2016/01/oze_polska_cieplo_prad_2015.png

Manipulujecie z przegięciem pały.

Data: 2018-12-30 13:59:59
Autor: Budzik
O tych cenach prądu co to niby nie wzrosną
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Przypomniał mi sie taki dowcip:
Rozmawiaja dwie kolezanki, jedna mowi ze otworzyła sklep z ciuchami, druga pyta jak jej idzie.
I ta odpowiada: kiepsko, przedwczoraj klientka kupiła 1 pare spodni, wczoraj nic a dzis jeszcze gorzej...
- Jak to jeszcze gorzej?
- klientka oddała spodnie ktore kupiła przed wczoraj...

Reasumujac - to ze PO zrobiła mało a wrecz za mało to nijak nie umniejsza dzisiejszych "sukcesów"...

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2018-12-30 15:04:40
Autor: u2
O tych cenach prądu co to niby nie wzrosn ą
W dniu 30.12.2018 o 14:59, Bucek pisze:> Reasumujac - to ze PO zrobiła mało a wrecz za mało to nijak nie umniejsza> dzisiejszych "sukcesów"

ano, pełomafia inwestowała w wiatraki, z których prąd jest trzy razy droższy dla odbiorcy, ceny skoczyły o co najmniej 50%, wtedy bucek nie protestował, wiadomo bucek to bucek:))))))))))

Data: 2018-12-30 15:50:13
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

gówienko
masz zamiast mózgu :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-12-30 16:57:31
Autor: u2
O tych cenach prądu co to niby nie wzrosn ą
W dniu 30.12.2018 o 15:50, kupa pisze:
gówienko
mam zamiast mózgu

ano kupa to kupa:))))))))))))))))))

Data: 2018-12-31 00:11:45
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 30.12.2018 o 15:50, kupa pisze:
> gówienko
> mam zamiast mózgu

ano kupa to kupa:))))))))))))))))))

i tu się zgadzam :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-12-30 20:43:27
Autor: z
W dniu 2018-12-30 o 14:59, Budzik pisze:

Reasumujac - to ze PO zrobiła mało a wrecz za mało to nijak nie umniejsza
dzisiejszych "sukcesów"...

Ten raport udowadnia że PO kłamie chwaląc się swoimi osiągnięciami.
Pis przynajmniej się nie chwali że będzie ambitny w tej kwestii i że nie ulegnie nagonce.

Data: 2018-12-30 12:30:31
Autor: Zenek Kapelinder
O tych cenach prądu co to niby nie wzrosną
Z pelo klamia jak tylko geby otwieraja.

Data: 2018-12-30 13:48:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 21:30:32 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Z pelo klamia jak tylko geby otwieraja.

Z jednej i drugiej partii.
Zresztą obie kłamią że rządzą, bo rządzą przywódcy świata banksterskiego.
Rockefellery, JP Morgany i podobne.

Data: 2018-12-30 14:22:09
Autor: Zenek Kapelinder
O tych cenach prądu co to niby nie wzrosną
Nigdy nie twierdzilem ze pis jest zbawca. Za to od dawna uwazam ze w historii ludzkosci nigdy do wladzy nie rwali sie ludzie prawi, uczciwi i wrazliwi na los innych. Zawsze to byly najwieksze skurwysyny w okolicy. Bardzo ladnie oddal to Mlynarski w piosence A wojta nie bojta. Zwrocil uwage na cyklicznosc i fazy w czasie kolejnych rzadow. Fazy odpowiadaja wycieczce Batorym. Na poczatku szerokie horyzonty. Nastepnie bujanie gosci. Na koncu rzygac sie chce i wysiasc nie mozna. Teraz jestesmy na etapie szerokiego horyzontu. Korzystajmy z tego bo nastepna taka okazja moze sie za naszego zycia nie powtorzyc. Popatrz na Francje. Oni weszli w faze rzygania. Za kilka lat to samo bedzie w niemczech. My mamy jakies 30-50 lat opoznienia do nich.

Data: 2018-12-30 18:37:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 23:22:10 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Teraz jestesmy na etapie szerokiego horyzontu.

Mi się wydaje, że już na etapie bujania (Matełuszek), chociaż jeszcze nie choroby
morskiej. Wszystko zależy od intensywności chybotania łajby. Jak będzie za duża,
to już za rok PiS sobie nie poradzi. Jak średnia, to nie pociągnie dłużej niż PO.

Data: 2018-12-31 02:46:00
Autor: Zenek Kapelinder
O tych cenach prądu co to niby nie wzrosną
Szerokie horyzonty zwiazane sa z delikatnym wprowadzaniem w blad. W nich propagandowa poprawa jest troche, ale niewiele, wieksza niz rzeczywista. Do tego dochodza przekrety o zasiegu lokalnym. Jakies synekury, zamowienia rzadowe typu przeplacone lawki w ksztalcie trumien itp. Bujanie gosci to pogarszanie warunkow zycia przedstawiane jako sukces rzadzacych, rozpoczecie rozkradania majatku wypracowanego w okresie szerokich horyzontow. Nie da sie ukrasc tego czego nie ma. Sprobowali za wczesnie rozkradania POprzednicy i dlatego zostali odsunieci od koryt przed etapem rzygania. Rzyganie masz we Francji. Rzyganie to robokopy wyprowadzone z koszar, strzelanie do ludzi, gaz na ulicach. Kolejne etapy trwaja po kilkadziesiat lat z tym ze ostatni jest najkrotszy. W nim pojawia sie ktos z sasiedniej wsi.

Data: 2018-12-31 15:36:34
Autor: u2
W dniu 31.12.2018 o 03:37, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

lol

Data: 2018-12-30 22:44:32
Autor: Silvio Balconetti
Użytkownik z z@z.pl ...

https://pasek-tvpis.pl/p/tvpis7a1a95.jpg
https://pasek-tvpis.pl/p/tvpis119abb.jpg

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2018-12-31 07:44:24
Autor: jacekbialy80
O tych cenach prądu co to niby nie wzrosną
   -- - Dodatkowo przepuszczone zostaną pieniądze które miały iść na modernizację elektrowni czyli te (...)
-- -- -- -- -- -- --

A jakie to ma znaczenie na co miały iść?
Pieniądze trzeba mieć, to jest raz.
PiS zwykle je ma, to jest dwa.
Rostowski z próżnego nie naleje, ani z kupi na kupkę nie przełoży. Wniosek? Jeśli Platforma wygra wybory, prąd na rok 20-sty pójdzie w górę minimum o 50%, o czym wiedzą nawet lemingi.

JB

Data: 2018-12-31 17:16:13
Autor: A. Filip
O tych cenach prądu co to niby nie wzrosną [KIEDY koszty fundamentalizmu klimatycznego UE dotrą pod strzechy?]
jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

ALe to będą słuszne podwyżki, nie tak jak te ohydne PiSowskie!
Do jedynie słusznej europejskiego fundamentalizmu klimatycznego
(redukcji emisji CO2) każdy leming dopłaci z uśmiechem na ustach
w cenie zużywanego przez siebie prądu!  Tylko się z troską
zapyta czy tak mało wystarczy.

--
A. Filip

Data: 2019-01-01 22:42:33
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]
>
> JB

ALe to będą słuszne podwyżki, nie tak jak te ohydne PiSowskie!

te podwyżki (czy to pisowskie czy powskie) będą wynikiem nic-nie-robienia przez
ostatnie 3 lata

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-01 06:01:21
Autor: bytomir.kwasigrokarbonyl
[...]

Zara, zara. Peło razem z Kaczusiem podpisali pakiet klimatyczny.
Tj. musim My inwestować w energię odnawialną. Nu i zbliża się rok
2020 do którego to roku  PL zadeklarowała 15% udziału OZE.
Sprytne chińczyki powiedzieli oki, ale My biedne i chcemy aby
jakie ograniczenia nas obejmowały, ale od 2030r:)

Co Ty się tak podniecasz tymi podwyżkami, znów Totalnego Ryśa wyjebali
bo podwyżki dla szarego ludia miały być, a których dla szarego luda nie będzie.

Masło już staniało? Euro po 10pln i franki po 15pln?

Data: 2019-01-01 06:32:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 1 stycznia 2019 15:01:22 UTC+1 użytkownik bytomir.kwas....@gmail.com napisał:
> [...]

jakie ograniczenia nas obejmowały, ale od 2030r:)

Masło już staniało? Euro po 10pln i franki po 15pln?

Nocniczku, szmal na wsparcie OZE był już wliczony do rachunku za prąd. Tyle go zebrano, że w tym (podobnie jak i w zeszłym) roku składka będzie wynosić 0. Pisiory uwaliły rozwój OZE i nie ma na co tych pieniędzy wydawać.

Podobnie jest z udziałem OZE w bilansie energetycznym: do 2016 rósł i przekroczył 11%, teraz spada.

--
Bruno

O tych cenach prądu co to niby nie wzrosną