O tych cenach prądu co to niby nie wzrosną

Data: 2019-01-01 06:01:21
Autor: bytomir.kwasigrokarbonyl
O tych cenach prądu co to niby nie wzrosną
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Wraz z podpisem Prezydenta podwyżki stały się faktem. Różnica jest taka, że nie zapłacimy za nie bezpośrednio dostawcy prądu, a pośrednio w podatkach i odsetkach od długu publicznego.

Zara, zara. Peło razem z Kaczusiem podpisali pakiet klimatyczny.
Tj. musim My inwestować w energię odnawialną. Nu i zbliża się rok
2020 do którego to roku  PL zadeklarowała 15% udziału OZE.
Sprytne chińczyki powiedzieli oki, ale My biedne i chcemy aby
jakie ograniczenia nas obejmowały, ale od 2030r:)

Co Ty się tak podniecasz tymi podwyżkami, znów Totalnego Ryśa wyjebali
bo podwyżki dla szarego ludia miały być, a których dla szarego luda nie będzie.

Masło już staniało? Euro po 10pln i franki po 15pln?

Data: 2019-01-01 06:32:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 1 stycznia 2019 15:01:22 UTC+1 użytkownik bytomir.kwas....@gmail.com napisał:
> [...]

jakie ograniczenia nas obejmowały, ale od 2030r:)

Masło już staniało? Euro po 10pln i franki po 15pln?

Nocniczku, szmal na wsparcie OZE był już wliczony do rachunku za prąd. Tyle go zebrano, że w tym (podobnie jak i w zeszłym) roku składka będzie wynosić 0. Pisiory uwaliły rozwój OZE i nie ma na co tych pieniędzy wydawać.

Podobnie jest z udziałem OZE w bilansie energetycznym: do 2016 rósł i przekroczył 11%, teraz spada.

--
Bruno

O tych cenach prądu co to niby nie wzrosną