O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

Data: 2012-01-21 14:10:29
Autor: andrzej21
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
Na poczatku lutego konczy mi sie umowa z Plusem. Z uwagi na to ze jest to moj drugi numer, z ktorego korzysta starsza osoba z mojej rodziny, niewiele dzwonica, z ktor musi byc po prostu kontakt to chcialem przedluzyc umowe na dotychczasowych zasadach. Sa one nastepujace: 19,90 PLN miesiecznie i w tym 60 minut do wszystkich sieci, zadnych pakietow internetowych i innych zbednych rzeczy, umowa na rok ktora wlasnie mija. Po prostu maksymalna oszczednosc - tak jest teraz i na takich warunkach chcialem przedluzyc (oczywiscie o zadnych telefonach od opeartora nie ma mowy, nie interesuje mnie to, bo osoba korzystajaca z numeru jest przywiazana do starego Samsunga S3500 i nie chce nic innego). I nic z tego. Owszem przygotowano specjalna oferte, ale jak kobieta powiedziala o 49 zl miesiecznie to podziekowalem i powiedzialem o co mi chodzi. Z wielka ask dostalem inna oferte - 19,90 PLN miesiecznie i oszalamiajaca ilosc 20 minut do wszystkich sieci. Podziekowalem, poszedlem pietro wyzej do salony Play-a i przenioslem numer. Oplaty 19 PLN miesiecznie i 120 minut do wszystkich sieci. A Plus wlasnie stracil stalego klienta z 8 letnim stazem u nich. Papa Plusie, bez zalu z mojej strony.

Data: 2012-01-21 15:48:55
Autor: ToMasz
W dniu 21.01.2012 14:10, andrzej21 pisze:
[...]
No to trzeba byo kupi prepaida.

Podziekowalem, poszedlem pietro wyzej do salony Play-a i przenioslem numer.
Oplaty 19 PLN miesiecznie i 120 minut do wszystkich sieci.
Tyle e skoro Ty i reszta rodziny ma mie ze starsz osob kontakt, to teraz ich to moe wicej kosztowa....

ToMasz

Data: 2012-01-21 15:57:00
Autor: andrzej21
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

Uytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jfej8o$ltq$1inews.gazeta.pl...
Tyle e skoro Ty i reszta rodziny ma mie ze starsz osob kontakt, to teraz ich to moe wicej kosztowa....

Wiem, ale to juz ich problem. Ja swoj pierwszy numer mam zreszta tez w Play-u. Chodzilo tez o to zeby placic jak najmniejsze rachunki.przy jak najlepszej ofercie, a 120 minut za 19 zeta to raczej nikt nie przebije.

Data: 2012-01-21 20:37:28
Autor: Tomaszek
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
W dniu 2012-01-21 15:57, andrzej21 pisze:
Wiem, ale to juz ich problem.

To "21" to twój wiek?

Data: 2012-01-21 21:12:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-21 20:37, Tomaszek pisze:
W dniu 2012-01-21 15:57, andrzej21 pisze:
Wiem, ale to juz ich problem.

To "21" to twój wiek?

Hehe, no to wnuczek zrobił babci i rodzinie prezent na dzień babci ;)

--
Liwiusz

Data: 2012-01-21 21:35:48
Autor: andrzej21
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

Uytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisa w wiadomoci news:jff4ce$1al$4node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-01-21 15:57, andrzej21 pisze:
Wiem, ale to juz ich problem.

To "21" to twj wiek?

To calkowicie fikcyjna liczba, ktora ma spowodowac zeby wszyscy wlasnie tak mysleli. Faktycznie mam 38 wiosen

Data: 2012-01-21 22:00:18
Autor: lukket
[...]

Warto podkreli, e T-Mobile ma identyczn ofert (19 z 120 minut), i nie trzeba paci droej dzwonic na numer z "T" ;)

pozdr
.

Data: 2012-01-21 22:41:05
Autor: ToMasz
W dniu 21.01.2012 15:57, andrzej21 pisze:
[...]

chmmm. 12.5+vat = 146 minut w firma 25 na przeduenie
ToMasz

Data: 2012-01-22 00:22:51
Autor: Animka
[...]

Jak zamówisz e-fakturę to Ci dojdzie jeszcze 50 minut.

--
animka

Data: 2012-01-22 01:41:15
Autor: JoteR
"Animka" napisała:

[...]

Nie 50 a 30 i tylko przez 6 miesięcy.
http://www.play.pl/pl/promocja/play-abonament/e-faktura/index.html

JoteR

Data: 2012-01-21 16:52:48
Autor: Jingiel
W dniu 2012-01-21 15:48, ToMasz pisze:
[...]

Najlepsz opcj byoby przeniesienie tego numeru do prepaida. Nie trzeba byoby paci tych 19,90 co miesic.

Jingiel

Data: 2012-01-22 01:11:05
Autor: Janeo
On 21 Sty, 16:52, Jingiel <x...@xxx.xx> wrote:

Najlepsz opcj byoby przeniesienie tego numeru do prepaida. Nie trzeba
byoby paci tych 19,90 co miesic.
Te tak uwaam.
Co prawda abonament pozwala nie troszczy si o srapkizdrapki wic
jest pena wolno z korzystania z telefonu, ale np. mBank mobile
(infrastruktura Plusa) daje moliwo automatycznego doadowania z
konta bankowego jak poziom prepaida spadnie poniej 5 z. Tym samym
automatycznie odnawia si wano konta telefonicznego o kolejne
miesice i w ostatecznym rozrachunku ten akurat prepaid niczym si od
abonamentu nie rni, poza cenami na korzy prepaida.

Data: 2012-01-22 10:16:53
Autor: ToMasz
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
Co prawda abonament pozwala nie troszczy si o srapkizdrapki
PRzepraszam ale nie wytrzymaem. Skoro abo 19z nie jest problemem, a zazwyczaj nie jest przekraczany, to co za problem doadowa zdrapk za 200? aden bank za owe 200z na niecay rok nie da takiego bonusa jak operator!

ToMasz

Data: 2012-01-23 00:57:02
Autor: to
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
begin ToMasz
PRzepraszam ale nie wytrzymałem. Skoro abo 19zł nie jest problemem, a
zazwyczaj nie jest przekraczany, to co za problem doładować zdrapką za
200? Żaden bank za owe 200zł na niecały rok nie da takiego bonusa jak
operator!

Nie możesz pojąć, że komuś się po prostu nie chce kupować zdrapek?

Data: 2012-01-23 07:45:58
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-23 01:57, to pisze:
[...]

Ja nie mogę. Wytłumacz mi tok myślenia takiej osoby.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-23 09:03:26
Autor: JoteR
"Liwiusz" napisał:

Nie możesz pojąć, że komuś się po prostu nie chce kupować zdrapek?

Ja nie mogę. Wytłumacz mi tok myślenia takiej osoby.

[Z życia wzięte. W samym centrum Stolicy.]
- Poproszę doładowanie do Play Fresh za minimum 30 zł.
- Proszę. 50 się należy.
- Dziękuję. Ale ja prosiłam o Play, nie Orange.
- Że co proszę?
- Play. Taka sieć.
- Zara... takie cóś?
- Tak, ale nie za 10 tylko za co najmniej 30 zł. Może być też 50.
- Mam tylko po 10.
- A to dziękuję.
Od tej pory żona już nie chce kupować dzieciom zdrapek.
Woli im doładować ze swojego... abonamentu. ;->

JoteR

Data: 2012-01-23 15:08:48
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-23 09:03, JoteR pisze:
"Liwiusz" napisał:

Nie możesz pojąć, że komuś się po prostu nie chce kupować zdrapek?

Ja nie mogę. Wytłumacz mi tok myślenia takiej osoby.

[Z życia wzięte. W samym centrum Stolicy.]

To się idzie do kiosku 10m obok, a nie marudzi:)

--
Liwiusz

Data: 2012-01-25 14:02:09
Autor: Chris
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
JoteR nabazgrał(a):

Od tej pory żona już nie chce kupować dzieciom zdrapek.
Woli im doładować ze swojego... abonamentu. ;->

Ja mam prepaida od paru lat i nigdy nie kupowałem zdrapek .. wszystkie doładowania bez ruszania dupy z przek komputera, wchodzę do banku robię doładowanie i już ... po co się jebać z jakimiś zdrapkami ?? ktoś mi to wytłumaczy ...

Data: 2012-01-25 14:12:32
Autor: J.F
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości
[...]

Nie kazdy ma komputer i internet, nie kazdy ma zawsze pod reka, a i badz taki madry w Orange, gdzie sporo rzeczy wlacza sie kodem ze zdrapki/kuponu.

J.

Data: 2012-01-23 11:13:54
Autor: z
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
W dniu 2012-01-23 07:45, Liwiusz pisze:
Ja nie mog. Wytumacz mi tok mylenia takiej osoby.

Przykadowo: osoba nie za bardzo obeznana z technologi :-) majca waniejsze rzeczy na gowie, dla ktrej 15 minut rozkojarzenia (bo zabrako na koncie kasy i trzeba doadowa) moe kosztowa wicej ni cay zysk z ciuania zdrapek. Jedna wizyta w salonie na 2-3 lata a rachunki pac si same poleceniem zapaty. Wiem wygoda kosztuje ale aktywny telefon na gwarancji jest nie do przecenienia. :-)
Mwimy tu oczywicie o dorosych mylcych osobach, ktre dobieraj sobie stosown taryf do swoich potrzeb, rozmawiaj bo potrzebuj a na pogaduszki maj wanie stosowne pakiety.
Takie to dziwne? :-)
Moe jak kto nie ma rodziny, w pracy ma luzy... to si mona dziwi. :-)

PS. Moe si starzeje ale staram si skupia na rzeczach naprawd wanych i ceni sobie dobre podwykonawstwo. :-)

Data: 2012-01-23 15:08:04
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-23 11:13, z pisze:
W dniu 2012-01-23 07:45, Liwiusz pisze:
Ja nie mog. Wytumacz mi tok mylenia takiej osoby.

Przykadowo: osoba nie za bardzo obeznana z technologi :-) majca

Taka osoba przychodzi do osiedlowego kiosku, daje telefon i mwi: prosz mi doadowa.

[...]

Jako wyej nie pisae o "dorosych mylcych osobach" :)

sobie stosown taryf do swoich potrzeb, rozmawiaj bo potrzebuj a na
pogaduszki maj wanie stosowne pakiety.
Takie to dziwne? :-)

Dla mnie tak.

Moe jak kto nie ma rodziny, w pracy ma luzy... to si mona dziwi. :-)

Nie wiem jaki musiabym mie zapierdol w pracy, aby zapomnie o doadowaniu...

PS. Moe si starzeje ale staram si skupia na rzeczach naprawd
wanych i ceni sobie dobre podwykonawstwo. :-)

Ale s pewne granice, ludzie.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-23 15:29:37
Autor: z
W dniu 2012-01-23 15:08, Liwiusz pisze:

Taka osoba przychodzi do osiedlowego kiosku, daje telefon i mwi: prosz
mi doadowa.
Po co azi?

Jako wyej nie pisae o "dorosych mylcych osobach" :)

Powiedzmy e ma uzdolnienia bardzo humanistyczne :-)
Ciko zagoni do kompa, ustawie w tv czy tel.

Nie wiem jaki musiabym mie zapierdol w pracy, aby zapomnie o
doadowaniu...

:-) Zaley jak kto ma prac.
Niektrzy lekarze to i 3 etaty potrafi obskoczy :-)
Ja przed i po musz odwiedzi przedszkole a popoudniu, basen, sklep, suba zdrowia.
Takich dni jest duo. Ludzie te w ten sposb yj.
Zdrapk to sobie doadowuj raz na p roku na TNK. Jak zapomn to najwyej nie poogldam. Tel jest wysz koniecznoci.
Ale co 14 dni? Masakra jaka :-)

PS. Jest jeszcze takie usprawiedliwienie ktre czsto sysz
"Ja wol na kart bo jak si rozpdz to nie mam umiaru. Tak jest oszczdniej"
Te s tacy ludzie. Szanujemy ich. :-)

Data: 2012-01-23 15:35:08
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-23 15:29, z pisze:
W dniu 2012-01-23 15:08, Liwiusz pisze:

Taka osoba przychodzi do osiedlowego kiosku, daje telefon i mwi: prosz
mi doadowa.
Po co azi?

A to mwimy o obonie chorych?

Jako wyej nie pisae o "dorosych mylcych osobach" :)

Powiedzmy e ma uzdolnienia bardzo humanistyczne :-)
Ciko zagoni do kompa, ustawie w tv czy tel.

Nie potrzeba takich zdolnoci do prepaida.

Ale po co ta ironia? :)

--
Liwiusz

Data: 2012-01-23 17:26:56
Autor: z
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
W dniu 2012-01-23 15:35, Liwiusz pisze:

Ale po co ta ironia? :)

Ironia jest dla uwiadomienia e ani karta ani abo nie jest lepsze.
Jest za to inne bo kady czowiek ma inne potrzeby.
A te teksy o wielkim zdziwieniu do ironii skaniaj :-)

Data: 2012-01-23 16:07:31
Autor: to
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
begin Liwiusz
Nie możesz pojąć, że komuś się po prostu nie chce kupować zdrapek?

Ja nie mogę. Wytłumacz mi tok myślenia takiej osoby.

Ale co tu tłumaczyć? Nie chce jej się kupować zdrapek, a różnica w cenie jest dla niej bez znaczenia.

Data: 2012-01-23 23:50:16
Autor: yabba
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jfivn4$d2s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Minusy zdrapki:

- Trzeba pamiętać, żeby kupić zdrapkę przed wyczerpaniem konta.
- Trzeba pójść do kiosku.
- Trzeba wpisać te malutkie cyferki.
- W najmniej odpowiednim momencie wyczerpie się konto.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-24 00:21:45
Autor: atm
[...]

Dlaczego nie doladowujesz ze strony operatora?
W ten sposob myslac Warszawiak musi oplacic rachunek za abonament w urzedzie pocztowym Sopocie.

Data: 2012-01-24 12:01:22
Autor: yabba
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:jfkq2a$1ib$1node2.news.atman.pl...

[...]

Ja przeczytam jak to się robi i sobie doładuję, ale osoba nie radząca sobie z komputerem już nie.
Opisałem minusy zdrapki z perspektywy osoby, która nie ogarnia tych wszystkich nowości i dla swojej wygody jest w stanie płacić kilkanaście złotych abonamentu miesięcznie.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-24 14:22:12
Autor: atm
On 2012-01-24 12:01, yabba wrote:
[...]

Znam osobe, ktora ma spore trudnosci nawet z odblokowaniem klasycznej Nokii a wysmienicie radzi sobie z doladowaniem prepaida. Idzie do sklepu spozywczego mieszczacego sie o 30m od miejsca gdzie mieksza. Podaje sprzedawczynie telefon z wypisanym nr tel. na tylnej klapce i prosi kasjerke o doladowanie na ten numer. Za chwile konto jest zasilone.

W przypadku takich osob prepaid ma jeszcze jedna zalete - w zasadzie nie da sie stracic duzej kwoty na niechciane uslugi. Kolega, niby bystry w technice, niedlugo po zakupieniu w abo N8 stracil tysiac na dzialajacy w tle update inne uslugi korzystajace z internetu. Dowiedzial sie o tym oczywiscie z faktury. W przypadku prepaida jestes w plecy np 20-50zl.

Data: 2012-01-24 14:50:08
Autor: J.F
Użytkownik "atm"  napisał w wiadomości grup
[...]

Albo i 500zl, ale ciagle - 500 to nie 1000, a przeciez na jednym tysiacu moze sie nie skonczyc :-)

J.

Data: 2012-01-24 14:56:18
Autor: yabba
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:jfmba5$jlk$1node2.news.atman.pl...
On 2012-01-24 12:01, yabba wrote:
[...]

To jest rozwiązanie. Ale są osoby, które wolą dopłacić 5 zł miesięcznie i nie zaprzątać sobie głowy doładowaniami. Wygoda kosztuje.

[...]

To jest niezaprzeczalny atut prepaida.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-24 12:13:49
Autor: J.F
Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup
[...]

Chyba ze w Erze, doczekasz podwojnego, doladujesz przez internet i masz z glowy do nastepnego podwojenia, bez strachu ze sie konto wyczerpie  :-)

J.

Data: 2012-01-24 18:33:43
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-23 23:50, yabba pisze:
[...]

Trzeba pamiętać o zapłacie rachunku.

- Trzeba pójść do kiosku.

Trzeba iść na pocztę.

- Trzeba wpisać te malutkie cyferki.

Wydumany argument.

- W najmniej odpowiednim momencie wyczerpie się konto.

To się "w głowie" ustawia, że ładuje się, jak saldo osiągnie 20zł i po problemie.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-24 18:41:23
Autor: ALEX
W dniu Wt 24 01 2012 18:33, Liwiusz pisze:

[...]

Niedasie ;-)

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-01-24 19:26:08
Autor: yabba
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jfmq1k$k55$1inews.gazeta.pl...
[...]

Można zrobić zlecenie stałe.
Wyobraź sobie starszą osobę, ktoś z rodziny pomógł wybrać ofertę, telefon, podpisać umowę i załatwić w banku zlecenie stałe.

- Trzeba pójść do kiosku.

Trzeba iść na pocztę.

Zlecenie stałe.

- Trzeba wpisać te malutkie cyferki.

Wydumany argument.

Niektóre starsze osoby mają problemy z obsługą telefonu. Można poprosić sprzedawcę w kiosku, ale abonament daje wygodę nie martwienia się o takie rzeczy.

- W najmniej odpowiednim momencie wyczerpie się konto.

To się "w głowie" ustawia, że ładuje się, jak saldo osiągnie 20zł i po problemie.

Jak sprawdzisz, że saldo spadło do 20 zł.

Za kilka złotych miesięcznie więcej, wykupując abonament, nie trzeba pamiętać o saldach i doładowaniach. Jest to wygodne, czasem droższe, ale wygodne.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-24 20:25:02
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-24 19:26, yabba pisze:
[...]

Logic Error: osoba taka nie będzie trzymała pieniędzy na koncie, ponieważ wypłata z bankomatu będzie dla niej zbyt trudna lub niewygodna.

- Trzeba pójść do kiosku.

Trzeba iść na pocztę.

Zlecenie stałe.

jw.

[...]

Nie wiem jak to u Ciebie wygląda, ale z moich obserwacji wynika, że im kto starszy i bardziej niedołężny, tym wygodniej jest mu mieć pre-paida. O doładowania troszczą się opiekujące się nim osoby.

[...]

Jak sprawdzisz, że nie przekracza się abonamentu?

--
Liwiusz

Data: 2012-01-24 23:24:39
Autor: yabba
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jfn0ib$g39$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wypłaca w okienku w banku.

- Trzeba pójść do kiosku.

Trzeba iść na pocztę.

Zlecenie stałe.

jw.

[...]

Dlaczego od razu niedołężny? Po prostu nieogarnia najnowszych nowinek technicznych. W telefonie wykręca numer, naciska zieloną słuchawkę, a rachunki płacą się same. Jest zadowolony.

[...]

Na poważnie pytałem o sprawdzanie salda. Wysyła się SMS z zapytaniem?
O przekroczeniu abonamentu dowiadujemy się po fakcie. Jest tu zaleta prepaida, że nie nabijemy sobie "niechcący" dużego rachunku.

Posiadanie abonamentu ma swoje zalety, a największą jest chyba wygoda.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-24 21:54:43
Autor: ALEX
W dniu Wt 24 01 2012 19:26, yabba pisze:

[...]

I oczywiście nikt z rodziny nie może doładować konta starszej osobie? Bo ponieważ?

Data: 2012-01-24 22:10:40
Autor: J.F
Użytkownik "ALEX"  napisał w wiadomości
Wyobraź sobie starszą osobę, ktoś z rodziny pomógł wybrać ofertę,
telefon, podpisać umowę i załatwić w banku zlecenie stałe.
I oczywiście nikt z rodziny nie może doładować konta starszej osobie? Bo ponieważ?

Alez moze, tylko ze to wlasnie czas kosztuje.
Uzyskac zdalny dostep (a to juz zalezy od sieci), zalogowac sie przez internet, sprawdzic konto - i tak co dwa tygodnie, czy moze nawet co tydzien.
Przy okazji organizujac zastepstwa na czas urlopu, szukajac nowych promocji, albo sie wsciekajac ze dzis nie dziala i znow trzeba wsiadac w samochod i jechac zeby ustawic prosto z telefonu.

I nie wiadomo co gorsze - strach ze babcia/dziadek zaslabna i zostana bez telefonu, czy ze zapomna czerwony przycisk nacisnac i nabija rachunek na 1000zl :-)

J.

Data: 2012-01-24 23:00:02
Autor: ALEX
W dniu Wt 24 01 2012 22:10, J.F pisze:

> [...]

Uzyskac zdalny dostep (a to juz zalezy od sieci), zalogowac sie przez
internet, sprawdzic konto - i tak co dwa tygodnie, czy moze nawet co

Masz rację, jak nie ma chęci, to wszystko jest niewykonalne.

Data: 2012-01-25 00:30:12
Autor: J.F.
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
Dnia Tue, 24 Jan 2012 23:00:02 +0100, ALEX napisa(a):
W dniu Wt 24 01 2012 22:10, J.F pisze:
I oczywicie nikt z rodziny nie moe doadowa konta starszej osobie?
Bo poniewa?
Alez moze, tylko ze to wlasnie czas kosztuje.
 > A zby myjesz, kpiesz si, czeszesz, golisz itd? Nie szkoda Ci czasu?

Wiesz, ludzie kuuja elektryczne szczoteczki, zupelnie nie wiem po co,
przeciez mozna reczna :-)

Uzyskac zdalny dostep (a to juz zalezy od sieci), zalogowac sie przez
internet, sprawdzic konto - i tak co dwa tygodnie, czy moze nawet co
tydzien.
Masz racj, jak nie ma chci, to wszystko jest niewykonalne.

Mowimy glownie o uciazliwosci - i co sie dziwic ze ktos wezmie abonament,
ktory przez dwa lata bedzie bezobslugowy :-)

A i z wykonalnoscia roznie bywa, jak ci sie zachce pojechac chocby do
egiptu ..

J.

Data: 2012-01-25 04:53:11
Autor: ALEX
W dniu r 25 01 2012 0:30, J.F. pisze:

> [...]
  >  A zby myjesz, kpiesz si, czeszesz, golisz itd? Nie szkoda Ci czasu?

Wiesz, ludzie kuuja elektryczne szczoteczki, zupelnie nie wiem po co,

Ale jakie to uciliwe, trzeba pamita o adowaniu aku, o wymianie kocwki, o kupnie pasty. Strasznie uciliwe.

[...]

Mwimy o braku chci. A wtedy wszystko jest takie trudne i mczce, e niewykonalne.

A i z wykonalnoscia roznie bywa, jak ci sie zachce pojechac chocby do
egiptu ..

Wiksze problemy pokonywaem. No ale jak si chce to mona.

--
ALEX MR, genera lejtnant, Pod Cusim flota japoska nie tylko zatopia flot rosyjsk, zatopia co o wiele wicej: mit o wyszoci biaej rasy :-D

Data: 2012-01-27 17:15:33
Autor: Grzegorz Jablonski
On 01/25/2012 12:30 AM, J.F. wrote:

Mowimy glownie o uciazliwosci - i co sie dziwic ze ktos wezmie abonament,
ktory przez dwa lata bedzie bezobslugowy :-)

mBank mobile jest bezobslugowy

Data: 2012-01-24 23:30:48
Autor: yabba
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfn5qo$6hn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ponieważ osoba ta chce mieć swój telefon i sama za niego płacić.

Prepaid i abonament mają zalety i wady. Największą zaletą abonamentu jest wygoda, nie trzeba pamiętać o doładowaniach itp. Za wygodę trzeba zapłacić parę złotych miesięcznie więcej, ale dużo osób na to się decyduje.
Zaletą prepaida jest łatwa kontrola kosztów.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-24 23:43:29
Autor: ALEX
W dniu Wt 24 01 2012 23:30, yabba pisze:

[...]

A kto powiedział że ktoś będzie doładowywał SWOIMI pieniędzmi osobie starszej?

Data: 2012-01-25 00:03:32
Autor: yabba
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfnc6n$rpc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak można to zrobić? Poważnie pytam.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-25 04:57:53
Autor: ALEX
W dniu Śr 25 01 2012 0:03, yabba pisze:

[...]

Bierzesz kasę i doładowujesz. Albo odwrotnie. Kolejność nieistotna.

Data: 2012-01-25 11:29:44
Autor: yabba
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfnuka$46v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Aaa.. Myślałem, że jest sposób na bardziej zaawansowany.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-25 11:35:47
Autor: z
[OT] CYTOWANIE!!!
To sobie chopaki pocytowalicie. MASAKRA :-)

Data: 2012-01-25 14:09:05
Autor: J.F
[...]

zapisac sobie numer jej karty kredytowej, uzyskac dostep do konta w banku (ha, ha - nie w kazdym, bo np autoryzacja przez SMS przeszkadza :-)), albo ... w nielicznych przypadkach mozna chyba sklonowac karte i skorzystac z doladowania SMS w mbanku. No chyba ze znajdziemy inny sposob wyslania SMS z cudzym numerem zrodlowym - a jest tego troche.

J.

Data: 2012-01-23 15:39:07
Autor: ALEX
W dniu Pn 23 01 2012 1:57, to pisze:

[...]

A co to jest zdrapka?

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-01-23 15:53:40
Autor: J.F.
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
Dnia Mon, 23 Jan 2012 15:39:07 +0100, ALEX napisa(a):
Nie moesz poj, e komu si po prostu nie chce kupowa zdrapek?

A co to jest zdrapka?

To jest takie cos, co trzeba zdrapac, zeby odczytac kod, ktorym np w Orange
wlacza sie niektore uslugi. Ktore przy innych doladowaniach nie dzialaja.

J.

Data: 2012-01-22 00:21:40
Autor: Animka
[...]
dzwoniąca, z ktorą musi byc po prostu kontakt to chcialem przedluzyc umowe
[...]
No to trzeba było kupić prepaida.

Podziekowalem, poszedlem pietro wyzej do salony Play-a i przenioslem numer.
Oplaty 19 PLN miesiecznie i 120 minut do wszystkich sieci.
Tyle że skoro Ty i reszta rodziny ma mieć ze starszą osobą kontakt, to
teraz ich to może więcej kosztować....

Może nie zbidnieją.

--
animka

Data: 2012-01-21 18:21:18
Autor: boxfish
W dniu 2012-01-21 14:10, andrzej21 pisze:
[...]

A nie wystarczyło nie robić zupełnie nic ? Warunki zostałyby takie same umowa przeszłaby tylko "na czas nieokreślony"

Data: 2012-01-21 18:37:44
Autor: andrzej21
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

Uytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jfes6a$jrv$1inews.gazeta.pl...
A nie wystarczyo nie robi zupenie nic ? Warunki zostayby takie same umowa przeszaby tylko "na czas nieokrelony"

No wlasnie nie bardzo, bo umowa z plusem byla zawarta na okres promocyjny 1 roku i w ramach promocji abonament byl obnizony z 29,90 na 19,90 i do tego promocyjnie do 30 minut dodane drugie 30. Czyli cznie za 19,90 bylo tam 60 minut.  Przy umowie na czas nieokreslony trzeba by placic 29,90 w zamian za 30 minut. W Playu za 19 zl jest 120 minut. A osoba ktora korzysta z tego telefonu wygaduje miesiecznie (polaczenia wychodzace) ok 40 do 60 minut, z tymze za jakies 3 miesiace chce zerwac wspolprace z TPsa i pozbyc sie stacjonarnego, wiec perspektywa ilosci rozmow wychodzacych jest troszke rosnaca.

Data: 2012-01-21 18:48:29
Autor: z
[OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas ni eokreślony?
W dniu 2012-01-21 18:37, andrzej21 pisze:
No wlasnie nie bardzo, bo umowa z plusem byla zawarta na okres promocyjny 1
roku i w ramach promocji abonament byl obnizony z 29,90 na 19,90 i do tego
promocyjnie do 30 minut dodane drugie 30.

W moim konkretnym przypadku (orange) usługi promocyjne skończyły się już dawno, abonament nie był obniżany, umowa na 30 mies. z tel.
Z tego co się rozeznałem to usługi które miałem mają teraz nowe wyższe ceny ale dalej się tak nazywają.
Próbować przeciągnąć to na czas nieokreślony i mieć nadzieję że dalej będzie działało? Może się nie zabezpieczyli na taką okoliczność? :-)

Data: 2012-01-21 22:17:38
Autor: Marek
W dniu 2012-01-21 18:48, z pisze:
[...]

Ludziom nigdy dosyć abonamentów... I koniecznie chcą się pakować w abonament telefoniczny...Ech.

Data: 2012-01-21 22:48:39
Autor: ALEX
W dniu So 21 01 2012 22:17, Marek pisze:

[...]

3 numery i net. Wszystko prepaid. Też nie rozumiem ludzi, którzy uparcie chcą mieć cyrograf.

Data: 2012-01-22 11:41:51
Autor: z
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?
W dniu 2012-01-21 22:48, ALEX pisze:

Ludziom nigdy dosy abonamentw... I koniecznie chc si pakowa w
abonament telefoniczny...Ech.

3 numery i net. Wszystko prepaid. Te nie rozumiem ludzi, ktrzy uparcie
chc mie cyrograf.

Ju tu kiedy pytaem :-) Jaki prepaid da mi 1000 min. na stacjonarne za 25 z. Siedz na abo. na razie mi si opacao i dokadnie sobie to policzyem pod moje potrzeby. Tylko tyle i a tyle :-)

Wyrazie swoje niezrozumienie a teraz moe odpowiesz zna pytanie.

Data: 2012-01-22 12:04:13
Autor: ALEX
W dniu N 22 01 2012 11:41, z pisze:

[...]

Nie znam takiego. Teraz odpowiesz na moje?

--
ALEX genera lejtnant Pod Cusim flota japoska nie tylko zatopia flot rosyjsk, zatopia co o wiele wicej: mit o wyszoci biaej rasy :-D

Data: 2012-01-22 12:17:46
Autor: JoteR
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?
"ALEX" napisa:

[...]

A jakie zadae?
Bo do tej pory napisae 3 zdania. Oznajmujce. Wszystkie trzy ;->

JoteR

Data: 2012-01-22 12:26:39
Autor: ALEX
W dniu N 22 01 2012 12:17, JoteR pisze:

[...]

Stawiam na to, e bez problemu je znajdziesz :-P

Data: 2012-01-22 17:40:50
Autor: J.F.
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?
Dnia Sun, 22 Jan 2012 11:41:51 +0100, z napisa(a):
W dniu 2012-01-21 22:48, ALEX pisze:
3 numery i net. Wszystko prepaid. Te nie rozumiem ludzi, ktrzy uparcie
chc mie cyrograf.

Abo to nie od razu cyrograf.
Co prawda jak widac - z przedluzeniem na czas nieokreslony nie jest latwo
:-)

Ju tu kiedy pytaem :-) Jaki prepaid da mi 1000 min. na stacjonarne za 25 z.

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/uslugi/1500_minut
W orange chyba cos podobnego tez jest - 14 dni za 9 zl.

Tym niemniej te ciagle pilnowanie konta moze zniechecic :-)

J.

Data: 2012-01-22 18:10:05
Autor: ALEX
W dniu N 22 01 2012 17:40, J.F. pisze:

3 numery i net. Wszystko prepaid. Te nie rozumiem ludzi, ktrzy uparcie
chc mie cyrograf.

Abo to nie od razu cyrograf.

Ile procent abo nie ma cyrografu? Z 1% si znajdzie?

[...]

Ja sobie ustawiam przypomnienia w fonie. Ale ja to truskawki cukrem.

Data: 2012-01-22 20:01:20
Autor: z
W dniu 2012-01-22 18:10, ALEX pisze:

[...]

Dziki za info. Troch mi nadajniki nie pasuj ale...
Kij te ma dwa koce. Jak podpisz umow na 3 lata (jak ta poprzednia) to usugodawca musi mi j w takiej cenie sprzedawa przez ca umow
a tu:
"W okresie od 21.11.2011 do odwoania, jednake nie pniej ni do dnia 22.11.2012".
Stabilizacje te jest dla mnie wana :-)

Data: 2012-01-23 11:24:17
Autor: J.F.
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?
Dnia Sun, 22 Jan 2012 18:10:05 +0100, ALEX napisa(a):
[...]

Trudno powiedziec. Podejrzewam ze niektorym nie chce sie nowych analiz
przeprowadzac i cyrografu przedluzac. Z drugiej strony taka era skutecznie
do tego zniechecala - umowa byla w taryfie jakiejs tam, z warunkami
promocyjnymi na okres cyrografu. Okres sie konczyl, promocja sie konczyla,
taryfa sie okazywala calkowicie nieoplacalna.

[...]

masz tych fonow kilka, to co chwile trzeba ustawiac. Trafi sie jakis wyjazd
i klopot. Abonament to tez pewna wygoda, zreszta znow zalezy od operatora i
taryfy. Chocby - nie musisz sie zastanawiac czy ci ukradli pieniadze z
konta czy nie .. jak zniknelo wiecej niz sie spodziewales :-)

J.

Data: 2012-01-23 15:48:48
Autor: ALEX
W dniu Pn 23 01 2012 11:24, J.F. pisze:

[...]

Rzeczywicie takie to czasochonne e boesz ty mj.

Trafi sie jakis wyjazd
i klopot.

Ja sobie adowaem prepaida bdc w Niemczech. Jak wida da si to zrobi.
BTW Dobrze e natura wymylia gd bo niektrzy pomarli by z godu. Tak ciko zapamita e trzeba zje.

Data: 2012-01-22 21:50:25
Autor: Marek
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?

Ju tu kiedy pytaem :-) Jaki prepaid da mi 1000 min. na stacjonarne za
25 z.
Tat tak 1500 minut do Ery i na stacjonarne na 14 dni za 9z:) z moliwoci przeduenia innym pakietem:) Abonament jest dla leniwych, prepaid dla mdrych:)

Data: 2012-01-22 22:09:11
Autor: Liwiusz
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?
W dniu 2012-01-22 21:50, Marek pisze:
stacjonarne na 14 dni

Stacjonarne tylko w erze ;)

--
Liwiusz

Data: 2012-01-22 22:16:54
Autor: Marek
W dniu 2012-01-22 22:09, Liwiusz pisze:
W dniu 2012-01-22 21:50, Marek pisze:
stacjonarne na 14 dni

Stacjonarne tylko w erze ;)

1500 minut do Abonentów T-Mobile*, Użytkowników Tak Tak – T-Mobile na kartę** i krajowych sieci stacjonarnych. No cóż bardzo dobra oferta. W abonamencie moi drodzy rzędu 20-30zł/m-c to powinno być już 2000 minut w sieci i na stacjonarki gratis żeby to ktokolwiek dotknął. Ale przez lata nauczyli nas reklamami że telefony są za 1zł;) Ech głupie społeczeństwo.

Data: 2012-01-22 22:32:39
Autor: J.F.
Dnia Sun, 22 Jan 2012 22:16:54 +0100, Marek napisał(a):
[...]

Spoleczenstwo po pierwsze z reguly nie potrzebuje tych 2000 minut, ani
nawet 1000, wiec bardziej sie dla niego liczy "na 14 dni". 20 zl/mc.

I to jest stosunkowo nowy pakiet, a ktorys z przedpiszcow sugerowal zdaje
sie ze w abo ma to od dawna.

J.

Data: 2012-01-22 22:39:12
Autor: Marek
W dniu 2012-01-22 22:32, J.F. pisze:
[...]

To chyba w abo taki pakiet jest ukryty tak żeby tylko czytelnik telepolis albo grupy dyskusyjnej o nim wiedział:) Reszta płaci 60gr/min. i się cieszy:)

Data: 2012-01-23 00:54:29
Autor: JoteR
"Marek" napisał:

W abonamencie moi drodzy rzędu 20-30zł/m-c to powinno być
już 2000 minut w sieci i na stacjonarki gratis żeby to ktokolwiek
dotknął. Ale przez lata nauczyli nas reklamami że telefony są za 1zł;)

W abonamencie, mój drogi, rzędu 20-30 zł./miesiąc jest 44000 minut w sieci i na stacjonarki "gratis". Więc może byś przestał już tu się wydurniać?

Ech głupie społeczeństwo.

Sniff sniff, coś mi tu trollem zajechało. No tak, konsultant121@gazeta.pl
Zmiana nicka i serwera niewiele pomoże, troll zawsze na wierzch wylezie.

Reszta płaci 60gr/min. i się cieszy:)

Reszta płaci niecałe 20 gr./min. i się cieszy, że ma za grosze telefon, za który ty, jak ciężki frajer, przepłacasz na (za przeproszeniem) Allegro ;->

JoteR

Data: 2012-01-23 11:30:42
Autor: J.F.
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?
Dnia Mon, 23 Jan 2012 00:54:29 +0100, JoteR napisa(a):
"Marek" napisa:

W abonamencie, mj drogi, rzdu 20-30 z./miesic jest 44000 minut w sieci i na stacjonarki "gratis". Wic moe by przesta ju tu si wydurnia?

Ale w ktorym konkretnie, bo ja na taka oferte jeszcze nie trafilem, wiec
sie z Markiem zgadzam - moze i jest, ale chyba trudno trafic.

Zreszta wiecej takich ofert ... i ludzie polikwiduja stacjonarne :-)

Reszta paci 60gr/min. i si cieszy:)
Reszta paci niecae 20 gr./min. i si cieszy, e ma za grosze telefon, za ktry ty, jak ciki frajer, przepacasz na (za przeproszeniem) Allegro ;->

A to tez poprosze o konkretna oferte, bo ja od paru lat cos na taka trafic
nie moge. Z natury malo gadam, i sie okazuje ze drogie te telefony.

Biznesowe taryfy moze ? Tam nie zagladam.

J.

Data: 2012-01-23 23:56:00
Autor: JoteR
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?
"J.F." napisa:

[...]

Play Stan Darmowy bez telefonu za 19.90, cyrograf na rok. Przez pierwsze 3 miesice masz w "stan darmowy" w kwocie abonamentu, potem dopacasz do tego dych miesicznie, tak wic mieci si w podanych widekach 20-30 z/miesic.
Tyle, e troch si rozpdziem - "stan darmowy" to tylko w sieci, bez stacjonarek. Ale si czyta takiego trolla jak "kosultant", w kadym pocie cego w ywe oczy, to i samemu traci si ochot na dochowanie jakiej specjalnej rzetelnoci.

Zreszta wiecej takich ofert ... i ludzie polikwiduja stacjonarne :-)

To ju si dzieje. Ja u siebie skasowaem, pomimo, e troch mi byo al, jak przypomniaem sobie czas oczekiwania na podczenie tej kosmicznej technologii w poprzednim ustroju - ja blisko 9 lat i to wikszo ju w latach 90-tych, rodzice blisko 18 lat, od roku 1968. U nich na razie nie kasuj, przeniosem tylko do Vectry (bo pakiet i takie tam).

[...]

Sensowne drogie, to fakt. Ale tzw. tuszcza bierze na przeduenie np. w Play SD 29 Noki 5530 i cieszy si, e za nieca stw ma dotykowego "smartfona" i 185 minut miesicznie (co daje niecae 19 gr./minut). Przykad moe nie najlepszy, ale na potrzeby wykazania parszywemu trollowi jego garstw w zupenoci wystarczy.

JoteR

Data: 2012-01-24 11:54:42
Autor: J.F
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?
Uytkownik "JoteR"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:jfkoih$jnc$1@inews.gazeta.pl...
"J.F." napisa:
[...]

http://www.play.pl/pl/oferta/play-abonament/abonamenty-stan-darmowy/index.html
no coz, ja tam widze 29 zl

[...]

czyli pogadac sobie mozna, ale tylko w sieci play, za 39zl/mc.

[...]

No coz, ja tam widze ze daja 120 minut, plus dodatkowe 50 tylko przez 6 miesiecy.
Powiedzmy ze mi te 120 minut wystarczy, ale ja place 15 zl/m, wiec tu doplace 336zl.
plus 99 za te nokie = 435zl.  Na allegro sa nowe po 449, sa i tansze, ale cos podejrzane.
Wiec to powiedzmy dobra oferta, ale nie jakas rewelacyjna.

I to jest chyba jakis wyjatek, bo np C2-02  to 299zl+336=635, a na ceneo 319 do 469.
C2-01 149+336=485, a na ceneo 279-383, itd.

W dodatku nie potrafie sie doczytac jak to z tymi pakietami internetowymi - za darmo, za 7zl/mc, czy jednorazowo 48 zl.

Dodaj drogie rozmowy przychodzace (naciaganie rodziny i znajomych), niejasny regulamin, 13 stron liczacy - niech sp* z taka oferta :-)

Summa summarum - smiem twierdzic ze telefony na wolnym rynku sa tanie, rozmowy tez sa tanie, i operatorzy przestali juz doplacac do telefonow.

J.

Data: 2012-01-24 12:13:17
Autor: tl
On 2012-01-24 11:54, J.F wrote:
Uytkownik "JoteR" napisa w wiadomoci grup
"J.F." napisa:

Dodaj drogie rozmowy przychodzace (naciaganie rodziny i znajomych),
niejasny regulamin, 13 stron liczacy - niech sp* z taka oferta :-)

Albo bardzo tanie jeli te przejd do playa. Jest wolno, jest wybr.
Regulamin niejasny ? Przepisz sowo w sowo odpowiednie punkty, to Ci dobrzy ludzie wytumacz :-DDD

Summa summarum - smiem twierdzic ze telefony na wolnym rynku sa tanie,
rozmowy tez sa tanie, i operatorzy przestali juz doplacac do telefonow.

Kiedy dopacali ?

Data: 2012-01-24 19:05:48
Autor: JoteR
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?
"J.F" napisa

http://www.play.pl/pl/oferta/play-abonament/abonamenty-stan-darmowy/index.html
no coz, ja tam widze 29 zl

I ptaszka przy opcji "Chc ofert z telefonem"? ;->
Bo ja pisaem o ofercie *bez* telefonu.

[...]

W powyszej taryfie za 19 z. przez pierwsze 3 miesice, potem za 29 z./miesic.
Wszystko to na podanej stronie jest jasno opisane, ale c - kady widzi to, co chce.
Ja chciaem zobaczy stacjonarki ;->

Ale tzw. tuszcza bierze na *przeduenie*

No coz, ja tam widze ze daja 120 minut, plus dodatkowe 50 tylko przez 6 miesiecy.

Niewyranie napisaem, e na przeduenie? To teraz wytuciem.
Klient przeduajcy umow na kolejny okres dostaje bonus w wysokoci 35 minut, co w poczeniu z podstaw daje 155[*] minut za 29 z. miesicznie. Zatem koszt za minut wynosi 29/155=0,187 gr./min., czyli tak jak pisaem - klient paci niecae 20 gr./min. Czyli na razie warto cign abonament. CBDO.

[*] - te 185 minut wpado mi bez pomykie, bo rwnolegle przeliczaem inn taryf: 150+35 min. W kadym razie kocowy wynik podaem poprawnie - niespena 19 groszy. Do wszystkich sieci bez gwiazdek. Terminowych dodatkw i bonusw za zakup przez Internet w ogle nie bior pod uwag.

Powiedzmy ze mi te 120 minut wystarczy, ale ja place 15 zl/m, wiec tu doplace 336zl.
plus 99 za te nokie = 435zl.  Na allegro sa nowe po 449,

Nowe czy "jak nowe"? ;->
Zreszt to bez znaczenia, ja przyjmuj cen z ceneo czy innego skpca, a nie od paskarzy z (za przeproszeniem) Allegro.

Wiec to powiedzmy dobra oferta, ale nie jakas rewelacyjna.

Napisaem, e "Przykad moe nie najlepszy, ale na potrzeby wykazania parszywemu trollowi jego garstw w zupenoci wystarczy". Podaem go te dlatego, eby nie wyj poza owe 20-30 z. W wyszych abonamentach koszt minuty powinien by jeszcze niszy a i telefony bardziej przyzwoite.

Dodaj drogie rozmowy przychodzace (naciaganie rodziny i znajomych), niejasny regulamin, 13 stron liczacy - niech sp* z taka oferta :-)

Niejasny regulamin? Akurat playowe regulaminy i opisy na ich stronach s chyba najbardziej czytelne ze wszystkich operatorw, nie tylko komrkowych zreszt. Naciganie rodziny i znajomych? Ech...

Summa summarum - smiem twierdzic ze telefony na wolnym rynku sa tanie, rozmowy tez sa tanie, i operatorzy przestali juz doplacac do telefonow.

Nadal dopacaj, cho tak jak pisaem kilka wtkw temu, ciko teraz trafi jak ciekaw okazj. Raz, e operatorzy si zlisili, dwa - w taszych abonamentach krluj wykastrowane androidy, bez wideorozmw za to z dziadowskim aparatem albo ceglaste Nokie.

JoteR

Data: 2012-01-24 19:33:28
Autor: J.F
[...]

Ok, ale to czemu potem pisac o tanich telefonach :-)

Powiedzmy ze mi te 120 minut wystarczy, ale ja place 15 zl/m, wiec tu doplace 336zl.
plus 99 za te nokie = 435zl.  Na allegro sa nowe po 449,

Nowe czy "jak nowe"? ;->

Hm, http://allegro.pl/nowa-nokia-5530-faktura-vat-23-gw-24-m-i2074616839.html

Bo sa i "jak nowe", ale to juz 399
http://allegro.pl/nowa-nokia-5530-xpressmusic-3-2mpx-gwarancja-i2054911250.html

Zreszt to bez znaczenia, ja przyjmuj cen z ceneo czy innego skpca, a nie od paskarzy z (za przeproszeniem) Allegro.

w tym przypadku ceneo podaje dosc wysokie ceny, wiec zajrzalem na allegro :-)

[...]

Nosz kurde - za samo 13 stron powinni zastrzelic ... sie, albo dac 100zl upustu.
Potem takie kwiatki
"8. Zgodnie z pkt 2 niniejszej Oferty Promocyjnej "

no i skacz tu po punktach.

"przy wyborze Abonamentu LongPlay II 29 lub LongPlay II 49 Abonent zobowizany jest do zakupu pakietu Play Online w cenie 48 PLN z limitem transmisji danych 3 GB ,a przy wyborze Abonamentu LongPlay II 69, LongPlay II 99 lub LongPlay II 129 do zakupu pakietu Play Online w telefonie w cenie 28 PLN z limitem transmisji danych 1,5 GB. Opata za pakiety Play Online w telefonie jest jednorazowa i bdzie uwzgldniona na pierwszym Rachunku Telekomunikacyjnym w oddzielnej pozycji."

Ten pakiet to 3GB w ogole, czy co miesiac ?

I pare innych pakietow, ktore trzeba wypowiadac, bo inaczej beda platne po paru miesiacach - normalnie czuje sie jak w Erze :-)

Naciganie rodziny i znajomych? Ech...

No coz - masz tanio, bo oni maja drogo ... na razie czekam az Play to do urzedu zglosi, bo faktycznie - MTR coraz mniejszy, a wielka trojca naduzywa swojej pozycji patrzac w cennik :-)

[...]

A w drozszych masz wieksza znizke jak bierzesz bez telefonu, a te telefony u operatorow dziwnie drogie - smiem twierdzic ze juz nie doplacaja, moze do tej nokii.

J.

Data: 2012-01-24 22:12:26
Autor: JoteR
[...]

Bo ta cz pyskwki dotyczya wypowiedzi trolla, e  za 20 - 30 z to on by chcia mie tysionc picet minut.
Koniec rozdziau.
O stawce poniej 20 gr i aparatach za grosze to ju nastpny rozdzia.

w tym przypadku ceneo podaje dosc wysokie ceny,

....czyli niewygodne dla udowodnienia tezy...

wiec zajrzalem na allegro :-)

Jak zawiod legalne rodki, siga si po usugi oprychw ;->

I pare innych pakietow, ktore trzeba wypowiadac, bo inaczej beda platne po paru miesiacach - normalnie czuje sie jak w Erze :-)

Taki trynd. Na pocieszenie dodam, e to naprawd jest proste, skoro nawet ja te regulaminy w miar ogarnm i ku mojemu zreszt zaskoczeniu pac za abonamenty (swj i ony) dokadnie tyle, ile z nich wynika, dostajc dokadnie tyle, ile si spodziewaem. Mao tego, okazao si, e w trakcie trwania cyrografu mona przej na niszy kwotowo abonament, pomimo trwania tzw. Okresu Zastrzeonego. Zgodnie z owymi rzekomo pokrconymi regulaminami.

Naciganie rodziny i znajomych? Ech...

No coz - masz tanio, bo oni maja drogo

Ech...

a te telefony u operatorow dziwnie drogie -

Zaley, jak liczy. Ale fakt - od roku nie widz oferty dla siebie. O czym zreszt w lutym ub. roku tu pisaem, e by to prawdopodobnie ostatni cyrograf, jaki podpisaem. Zobaczymy, czy co si zmieni przez ten pozostay rok.

JoteR

Data: 2012-01-25 01:29:35
Autor: Animka
W dniu 2012-01-24 19:33, J.F pisze:
en pakiet to 3GB w ogole, czy co miesiac ?

Haracz za zakup abonamentu. Jednorazowy, na miesiąc. Też sie nacięłam, bo mnie skłołowali, ale już machnęłam na to ręką. Znowu zamówiłam pakiet internet za 5 zł w Orange ( w Playu 7 zł i ciort wie jak działa).

--
animka

Data: 2012-01-25 01:45:21
Autor: JoteR
"Animka" napisała:

Ten pakiet to 3GB w ogole, czy co miesiac ?

Haracz za zakup abonamentu. Jednorazowy, na miesiąc.

Haracz lub - jak kto woli - polisa ubezpieczeniowa dla klientów, którzy połakomili się na androida z cyrografem bezinternetowym. Żeby mieli czas się ogarnąć z tym smartfonem i nie nabili sobie kilkusetzłotowych rachunków w pierwszych dniach użytkowania.

JoteR

Data: 2012-01-25 01:57:12
Autor: Animka
W dniu 2012-01-25 01:45, JoteR pisze:
"Animka" napisała:

[...]

To dlaczego mi nie dali tego smartfona? Skoro mi się należał za te 48 zł +abomanent 19 zł + anonament 19 zł ( jeszcze jeden) -z góry. A brałam ofertę bez telefonu :-(
To 48 zł to internet Play online na 1 miesiąc! Niech się wypchają.

--
animka

Data: 2012-01-25 02:07:16
Autor: JoteR
"Animka" napisała:

To dlaczego mi nie dali tego smartfona? [...]
A brałam ofertę bez telefonu :-(

Skoro oferta bez telefonu, to telefonu nie mogli Ci dać, ale smartfona, skubańcy, powinni. Ja bym reklamował. Złodzieje, złodzieje...

JoteR

Data: 2012-01-25 03:45:41
Autor: Animka
W dniu 2012-01-25 02:07, JoteR pisze:
"Animka" napisała:

To dlaczego mi nie dali tego smartfona? [...]
A brałam ofertę bez telefonu :-(

Skoro oferta bez telefonu, to telefonu nie mogli Ci dać, ale smartfona,
skubańcy, powinni. Ja bym reklamował. Złodzieje, złodzieje...

Kit im w ucho. Telefonów to ja mam w domu, więc nie będę się kłócić :-)

--
animka

Data: 2012-01-25 10:28:44
Autor: J.F
Użytkownik "JoteR"  napisał w wiadomości
"Animka" napisała:
[...]

No to po pierwsze - dobrze pisze ze regulamin jest niejasny, bo tego ze na miesiac to jakos nie wyczytalem, po drugie - jaki sens dawac taki pakiet na miesiac, po miesiacu Android nie przestanie byc internetozerny, rachunek do klienta wplynie, moze na nim wydrukuja ilosc danych, moze klient pomysli ... ale drugi miesiac juz biegnie.

Po trzecie - kwote doliczamy do rachunku i niewielka oplacalnosc zamienia sie w niewielka nieoplacalnosc :-)

J.

Data: 2012-01-25 10:41:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-25 10:28, J.F pisze:
No to po pierwsze - dobrze pisze ze regulamin jest niejasny, bo tego ze
na miesiac to jakos nie wyczytalem, po drugie - jaki sens dawac taki
pakiet na miesiac, po miesiacu Android nie przestanie byc

Taki sens, że jest to ukryta opłata aktywacyjna, tyle że abonent "coś" za nią przynajmniej dostaje.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-25 23:44:18
Autor: Tomek
[...]

Przecież tłumaczyłem to samo Animce 2 tygodnie temu, widać, ani ona, ani pozostali nie zrozumieli, że PLAY zrobił to celowo, żeby mieć ofertę z zerową opłatą aktywacyjną, a przy okazji dali za free pare giga. Polak tu lubi ponarzekać zamiast użyć czasem głowy.

Data: 2012-01-26 01:53:29
Autor: Animka
W dniu 2012-01-25 23:44, Tomek pisze:

[...]

Ani razu nie skorzystałam z tego free Giga (chociaż to Giga jest aktywne jeszcze do 9 lutego).Teraz ponownie aktywowałam internet za 5 zł w Orange.  Starcza mi jak awaryjnie potrzebuję cos znaleźć jak mnie nie ma w domu i nie ma w tym miejscu Wifi.

W Play-u wyłączylam sms-y Premiium i jak dzisiaj chciałam wysłać z tego telefonu sms-a na 7252 (do RFM FM) to ni diabła-nie przeszło. Więc i tak źle i tak niedobrze.

--
animka

Data: 2012-01-26 11:15:41
Autor: Tomek

Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisał:

Ani razu nie skorzystałam z tego free Giga (chociaż to Giga jest aktywne jeszcze do 9 lutego).

Spytam tak z ciekawości, czy to mój problem?

Data: 2012-01-25 23:16:24
Autor: JoteR
"J.F" napisał:

No to po pierwsze - dobrze pisze ze regulamin jest niejasny, bo tego ze na miesiac to jakos nie wyczytalem,

"Aktywacja całego pakietu Play Online w telefonie z limitem transmisji
danych 3 GB następuje między godziną 00:00 a 01:00 pierwszego dnia
pełnego Okresu Rozliczeniowego. Pakiet ważny jest do końca tego
Okresu Rozliczeniowego"

po drugie - jaki sens dawac taki pakiet na miesiac, po miesiacu Android
nie przestanie byc internetozerny,

Ale może przez ten miesiąc klient dojdzie, co i jak przyblokować, żeby nie żarło, część może nawet przeczyta instrukcję?

rachunek do klienta wplynie, moze na nim wydrukuja ilosc danych, moze klient pomysli ... ale drugi miesiac juz biegnie.

No cóż, kto nie chce uczyć się na cudzych błędach, nauczy się na swoich.

Po trzecie - kwote doliczamy do rachunku i niewielka oplacalnosc zamienia sie w niewielka nieoplacalnosc :-)

My nie doliczamy, my se przedłużamy ;-)
Krótko mówiąc, w RePlay tego haraczu nie ma. To element napływowy płaci frycowe.

JoteR

Data: 2012-01-26 00:15:13
Autor: Michal Jankowski
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?
"JoteR" <joter@pf.pl> writes:

bez wideorozmw

Kto uywa wideorozmw?

  MJ

Data: 2012-01-26 00:31:08
Autor: Tomek
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?

Uytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisa:

bez wideorozmw

Kto uywa wideorozmw?

A dlaczego nie? Wiesz, to taka GSMowa wersja SKYPE z kamerk, gdy druga strona nie ma komputera pod rk.

Data: 2012-01-26 21:07:03
Autor: Michal Jankowski
"Tomek" <precz@ze.spamem> writes:

[...]

Ale Skype z kamerk wydaje mi si tak samo obce...

  MJ

Data: 2012-01-26 23:22:34
Autor: Tomek
[...]

Rwnie dobrze moesz napisa, e sprzedawanie chleba ytniego to gupota, bo nie lubisz i jest Ci obcy.

Data: 2012-01-26 01:15:55
Autor: JoteR
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?
"Michal Jankowski" napisa:

bez wideorozmw

Kto uywa wideorozmw?

Owszem, czasami. I coraz bardziej mnie denerwuje brak moliwoci (w moim telefonie) przeczania obrazu z przedniej kamerki na tyln - ostatecznie, co za przyjemno ogldania czyjego, czsto nie pierwszej wieoci, ryja. I vice-versa. Znacznie ciekawsze rzeczy bywaj do pokazania/obejrzenia w tzw. otoczeniu ;-)

JoteR

Data: 2012-01-23 07:05:37
Autor: z
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?
W dniu 2012-01-22 22:32, J.F. pisze:
Dnia Sun, 22 Jan 2012 22:16:54 +0100, Marek napisa(a):

I to jest stosunkowo nowy pakiet, a ktorys z przedpiszcow sugerowal zdaje
sie ze w abo ma to od dawna.

Od 3 lat w orange bya usuga "wieczory i weekendy" za 25 z (byy jeszcze zniki) 1000 min do orange i na stacjonarne. Co prawda po 16.00 ale dla mnie to bez rnicy :-) Niestety ten pakiet prawdopodobnie teraz bdzie na gorszych warunkach.
Miesic temu zrobiem "rajd po salonach" i nikt nie potrafi si choby zbliy do takiej oferty. Play 1000 min. za 75 z. Przez ca dob ale to dla mnie bez rnicy. :-)
Widz e sytuacja jest dynamiczna i trzeba trzyma rk na pulsie. :-)

Data: 2012-01-23 11:20:17
Autor: cpt. Nemo
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?

Uytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jfitbi$82i$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tak, wybierasz sobie jeden numer bezplatny w Orange i jest to numer dostepowy do Skype. A w Skype masz za grosze abonamenty na stacjonarki. Wybierz sobie ktorys i to jest najtansze chyba w eksploatacji :)

Nemo

Data: 2012-01-23 11:37:13
Autor: J.F.
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?
Dnia Mon, 23 Jan 2012 07:05:37 +0100, z napisa(a):
W dniu 2012-01-22 22:32, J.F. pisze:
I to jest stosunkowo nowy pakiet, a ktorys z przedpiszcow sugerowal zdaje
sie ze w abo ma to od dawna.

Od 3 lat w orange bya usuga "wieczory i weekendy" za 25 z (byy jeszcze zniki) 1000 min do orange i na stacjonarne. Co prawda po 16.00 ale dla mnie to bez rnicy :-) Miesic temu zrobiem "rajd po salonach" i nikt nie potrafi si choby zbliy do takiej oferty. Play 1000 min. za 75 z. Przez ca dob ale to dla mnie bez rnicy. :-)

Dla ciebie bez roznicy, dla innych podstawa. Mamuska byla np bardzo zadowolona z pakietu "Ty i 3", bo ma 3 siostry i za
jedyne 4 zl/mc mogla sobie z nimi pogadac do upadlego - ale nie pisze ze w
Orange byla minuta po 6 groszy - a moglbym :-)

J.

Data: 2012-01-23 11:52:25
Autor: z
W dniu 2012-01-23 11:37, J.F. pisze:
[...]

No c... Okazao si e 3 lata temu !!! po dokadnym rozeznaniu rynku wybraem najlepsz-najtasz ofert w abonamencie.
Moe i mam zanione wymagania (a moe nie) ale co takiego do tej pory nie byo osigalne poza abo. Oprcz tej nowej oferty taktaka wszystko inne to rzd wielkoci droej :-)
Nie rozumiem zdziwienia wybierania abo. skoro jest taniej a przy okazji prociej :-) i niekoniecznie musi to by na firma.

Data: 2012-01-23 11:57:55
Autor: J.F.
[OT] Jak jest z tym przedueniem na czas nieokrelony?
Dnia Mon, 23 Jan 2012 11:52:25 +0100, z napisa(a):
[...]

No coz - ja tez ciagle jade na abo ... po prost tak bylo najtaniej. I to bez telefonu.
Moze w tym roku cos sie zmieni.

J.

Data: 2012-01-21 22:06:10
Autor: to
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
begin andrzej21
(...) Sa one nastepujace: 19,90
PLN miesiecznie i w tym 60 minut do wszystkich sieci (...) A Plus wlasnie stracil stalego klienta z 8 letnim stazem u nich. Papa Plusie, bez zalu z mojej strony.

Zapewne i bez żalu z Plusa strony...

Data: 2012-01-21 23:18:56
Autor: Marek
W dniu 2012-01-21 23:06, to pisze:
[...]

Zupełnie nie rozumiem jak można mieć abonament 19,90zł z 60 minutami, skoro minuta bez łaski kosztuje 29groszy brutto obecnie. Ludzie. Czy Wami te reklamy tak do końca zawładnęły i nie potraficie liczyć? Abonament jest dla biznesu a nie dla szaraczka liczącego grosze w zakresie 1500 brutto do 6000 brutto. No chyba że ktoś zarabia te 10tys.netto na rękę albo firma mu płaci za telefon to niech sobie ma abonament. Ale zwykły Kowalski lepiej wyjdzie na prepaidzie! Płacąc abonament jesteśmy związani cyrografem na 1-2 lata.Po co?

Data: 2012-01-21 23:27:21
Autor: andrzej21
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

Uytkownik "Marek" <konsultant121@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jffdkf$hhg$1inews.gazeta.pl...
Zupenie nie rozumiem jak mona mie abonament 19,90z z 60 minutami, skoro minuta bez aski kosztuje 29groszy brutto obecnie. Ludzie. Czy Wami

Czyli bardzo drogo. W playu w tak krytykowanym abo minuta wychodzi po 0,165 PLN. Zupelnie nie rozumiem jak mozna placic 29 gr za minute, meczyc sie z doladowaniami, czasem waznosci konta itp... jak mozna bez aski placic za minute niecae 17 groszy

Data: 2012-01-21 23:45:53
Autor: ALEX
W dniu So 21 01 2012 23:27, andrzej21 pisze:

[...]

Za 5 złotych rok wychodzących, faktycznie nie da się ogarnąć, takie to skomplikowane. Doładowania, mam 3 aktywne simy i parę w portfelu, tak na wszelki wypadek. Do tego mam 4 pakiety terminowe na 4 simach. Zupełnie nie rozumiem jak można nie ogarniać czegoś tak banalnie prostego.

.... jak mozna bez �aski placic za
minute nieca�e 17 groszy

Wolność musi mieć swoją cenę :-)

Data: 2012-01-22 10:19:43
Autor: ToMasz
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

... jak mozna bez �aski placic za
minute nieca�e 17 groszy

Wolność musi mieć swoją cenę :-)
to nie o wolność chodzi tylko o kontrakt na konkretną ilość minut. jeśli nie wygada trzech ostatnich to reszta kosztowała 18 groszy. jeśli nie wygada połowy to koszt minuty wzrasta do 34 groszy.
ToMasz

Data: 2012-01-22 12:13:26
Autor: ALEX
W dniu N 22 01 2012 10:19, ToMasz pisze:

... jak mozna bez �aski placic za
minute nieca�e 17 groszy

Wolność musi mieć swoją cenę :-)
to nie o wolność chodzi

Mi jak najbardziej o wolność.

tylko o kontrakt na konkretną ilość minut. jeśli
nie wygada trzech ostatnich to reszta kosztowała 18 groszy. jeśli nie
wygada połowy to koszt minuty wzrasta do 34 groszy.

Tak jest i pakietach prepaidowych.

Data: 2012-01-22 12:26:24
Autor: ToMasz
W dniu 22.01.2012 12:13, ALEX pisze:
[...]

gdzie? W playu minuty nie przechodzą na następny miesiąc, pieniądze zainwestowane w prepaida  jak najbardziej. rok czasu, potem musisz znowu doładować. choćby za 5zł. Wstępne doładowanie prepaida za 100 daje wiekszy bonus niż to 100zł w banku
W orange pieniądze zainwestowane w prepaida możesz nawet w 50-70% odzyskać!

ToMasz

Data: 2012-01-22 12:39:19
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

[...]

Nie. Te wszystkie pakiety "pińcet za dziewińcet", za pomocą których prepaidziarze w pocie czoła usiłują zejść z ceną za minutę do poziomu choćby w przybliżeniu porównywalnego z tą w abonamencie, są terminowe. Nie wykorzystasz w ciągu 30 dni - przepadną. Zupełnie jak w abonamencie ;->

JoteR

Data: 2012-01-22 12:46:43
Autor: ALEX
W dniu N 22 01 2012 12:39, JoteR pisze:

[...]

Dokupisz kolejny - nieprzepadną.

Zupełnie jak w abonamencie ;->

Niezupełnie ;->

Data: 2012-01-22 14:49:32
Autor: JoteR
"ALEX" napisał:

[...]

I świnka-skarbonka puchnie...

JoteR

Data: 2012-01-22 18:11:56
Autor: ALEX
W dniu N 22 01 2012 14:49, JoteR pisze:

[...]

Lepiej żeby przepadały? Zresztą w abo jest tak samo: przechodzą - świnka-skarbonka puchnie....

Data: 2012-01-22 21:35:32
Autor: JoteR
"ALEX" napisał:

[...]

Jak przepadną, to przepadną, przynajmniej nie wyciągają od klienta kolejnych środków na dalsze sztuczne podtrzymywanie ich życia w złudnej nadziei, że kiedyś się je zdoła wykorzystać.

Zresztą w abo jest tak samo:

Zdaje się, że chcieliście tu wspólnymi siłami udowodnić rzekomą wyższość prepaida, a nie, że "w abo jest tak samo". Na razie coś słabo wam to idzie ;->

przechodzą -  świnka-skarbonka puchnie....

Jeśli przechodzą (tak to chyba tylko w plusianej Elastycznej jeszcze jest) to automagicznie i bezkosztowo, zaś owe pakiety trzeba bezustannie dokarmiać, żeby nie zdechły. A świnka-skarbonka nadal puchnie ;->

JoteR

Data: 2012-01-23 15:59:51
Autor: ALEX
W dniu N 22 01 2012 21:35, JoteR pisze:

[...]

Zawsze można olać, nie dokupić kolejnego i przepadną.

Zresztą w abo jest tak samo:

Zdaje się, że chcieliście tu wspólnymi siłami udowodnić rzekomą wyższość
prepaida, a nie, że "w abo jest tak samo".

Masz racją, zdaje Ci się.

Na razie coś słabo wam to
idzie ;->

Omójborze.

przechodzą - świnka-skarbonka puchnie....

Jeśli przechodzą (tak to chyba tylko w plusianej Elastycznej jeszcze
jest) to automagicznie i bezkosztowo,

A forsa na abonament to pewnie z manną z nieba leci.

zaś owe pakiety trzeba bezustannie
dokarmiać, żeby nie zdechły. A świnka-skarbonka nadal puchnie ;->

Mi w abo też puchła coraz bardziej, a w prepaidzie nie puchnie :-)

Data: 2012-01-22 12:43:52
Autor: ALEX
W dniu N 22 01 2012 12:26, ToMasz pisze:

[...]

gdzie?

W PAKIETACH minut/sesemesów/bajtów.

W playu minuty nie przechodzą na następny miesiąc, pieniądze
zainwestowane w prepaida jak najbardziej. rok czasu, potem musisz znowu
doładować. choćby za 5zł.

Znaczy po roku kasa wyparowuje z konta?

Wstępne doładowanie prepaida za 100 daje
wiekszy bonus niż to 100zł w banku

100 zł w banku daje jedno wielkie g, więc nietrudno ich przebić.

Data: 2012-01-21 23:52:11
Autor: JoteR
"Marek" napisał:

[...]

Kolejny apostoł. I jak zwykle przy recytowaniu prawd objawinych za nietakt uważa poparcie ich jakimś wyliczeniem.

Płacąc  abonament jesteśmy związani cyrografem na 1-2 lata.Po co?

Żeby mieć taniej od razu w ściśle wymiernym czasie, a nie w bliżej nieokreślonej przyszłości.

JoteR

Data: 2012-01-25 13:55:00
Autor: J.F
Użytkownik "to"  napisał w wiadomości
[...]

Teraz bez zalu, a potem sie zdziwia ze juz nie maja 10 mln klientow.
I ze niby ARPU wysokie, ale zyski spadly, oplaty wzrosly ... jak to zarzad musi uwazac ktore wskazniki premiuje :-)

J.

Data: 2012-01-21 23:41:10
Autor: Ryszard C
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

Uytkownik "andrzej21" <a@a.pl> napisa w wiadomoci news:jfedfm$4ct$1inews.gazeta.pl...
[...]
I slusznie uczyniles. Tak samo zrobilem po ok 11 latach bycia w Plusie i aluje, ze wczesniej gdzies nie przeszedlem. plus to byl najgorszy operator z jakim sie zwiza\em, a oferte na przeduzenie przedstawili mi 3 razy gorsza jak Play. jestem juz ponad rok w Play i nie mam zastrzee do tej sieci. Oczywiscie jeli po skoczeniu umowy okaze sie, ze ktry operator ma lepsza propozycje, to nie bde sie zastanawia i przejd tam gdzie daja lepsze warunki. Wczesniej zalezao mi na utrzymaniu konkretnego numeru, teraz juz z tym nie ma problemu.

Rycho

Data: 2012-01-22 00:20:49
Autor: Animka
[...]

Dzisiaj przy okazji zerknęłam na telefony w Plusie. Ładne, od 1 zł. (np HTC), a w Playu telefony są bardzo drogie.

--
animka

Data: 2012-01-22 10:23:37
Autor: ToMasz
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
Dzisiaj przy okazji zerknęłam na telefony w Plusie. Ładne, od 1 zł. (np
HTC),
jakie telefony, w jakiej taryfie, jakie warunki cyrografu?

a w Playu telefony są bardzo drogie.
To weź wybierz taki sam telefon w playu i plusie, dodaj do tego dwuletni koszt abonemetnu i napsz jakie są wyniki, podając jeszcze ilość rozmów które można wykonać. Take to trudne? Czy łatwiej jest grać "blądynkę"?

ToMasz

Data: 2012-01-22 15:39:23
Autor: Animka
W dniu 2012-01-22 10:23, ToMasz pisze:
[...]

Mam 3 telefony w domu. Ostatni z ekranem dotykowym i Wifi. Jest super. Już telefonów w żadnych Plusach, Playach itp nie będę "brała". Teraz czekam na przesyłkę telefonu dualsim 4G.

--
animka

Data: 2012-01-22 18:16:47
Autor: Jingiel
[...]

To pochwal się jak dostaniesz.

Jingiel

Data: 2012-01-22 18:26:37
Autor: Animka
W dniu 2012-01-22 18:16, Jingiel pisze:

Mam 3 telefony w domu. Ostatni z ekranem dotykowym i Wifi. Jest super.
Już telefonów w żadnych Plusach, Playach itp nie będę "brała". Teraz
czekam na przesyłkę telefonu dualsim 4G.

To pochwal się jak dostaniesz.

Jeszcze nie wiem czy będę miała czym się pochwalić. Jak będzie co pochwalić to pochwalę.

--
animka

Data: 2012-01-22 13:27:03
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:jffhd3$ga3$2node2.news.atman.pl...
Dzisiaj przy okazji zerknęłam na telefony w Plusie. Ładne, od 1 zł. (np HTC), a w Playu telefony są bardzo drogie.

Dziś wyjrzałem przez okno. Brzydko i szaro, a na Hawajach mają piękną pogodę.

O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa