O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

Data: 2012-01-21 15:48:55
Autor: ToMasz
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
W dniu 21.01.2012 14:10, andrzej21 pisze:
Na poczatku lutego konczy mi sie umowa z Plusem. Z uwagi na to ze jest to
moj drugi numer, z ktorego korzysta starsza osoba z mojej rodziny, niewiele
dzwoni±ca, z ktor± musi byc po prostu kontakt to chcialem przedluzyc umowe
na dotychczasowych zasadach. Sa one nastepujace: 19,90 PLN miesiecznie i w
tym 60 minut do wszystkich sieci, zadnych pakietow internetowych i innych
zbednych rzeczy, umowa na rok ktora wlasnie mija. Po prostu maksymalna
oszczednosc -
No to trzeba by³o kupiæ prepaida.

Podziekowalem, poszedlem pietro wyzej do salony Play-a i przenioslem numer.
Oplaty 19 PLN miesiecznie i 120 minut do wszystkich sieci.
Tyle ¿e skoro Ty i reszta rodziny ma mieæ ze starsz± osob± kontakt, to teraz ich to mo¿e wiêcej kosztowaæ....

ToMasz

Data: 2012-01-21 15:57:00
Autor: andrzej21
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

U¿ytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jfej8o$ltq$1inews.gazeta.pl...
Tyle ¿e skoro Ty i reszta rodziny ma mieæ ze starsz± osob± kontakt, to teraz ich to mo¿e wiêcej kosztowaæ....

Wiem, ale to juz ich problem. Ja swoj pierwszy numer mam zreszta tez w Play-u. Chodzilo tez o to zeby placic jak najmniejsze rachunki.przy jak najlepszej ofercie, a 120 minut za 19 zeta to raczej nikt nie przebije.

Data: 2012-01-21 20:37:28
Autor: Tomaszek
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
W dniu 2012-01-21 15:57, andrzej21 pisze:
Wiem, ale to juz ich problem.

To "21" to twój wiek?

Data: 2012-01-21 21:12:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-21 20:37, Tomaszek pisze:
W dniu 2012-01-21 15:57, andrzej21 pisze:
Wiem, ale to juz ich problem.

To "21" to twój wiek?

Hehe, no to wnuczek zrobił babci i rodzinie prezent na dzień babci ;)

--
Liwiusz

Data: 2012-01-21 21:35:48
Autor: andrzej21
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

U¿ytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jff4ce$1al$4node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-01-21 15:57, andrzej21 pisze:
Wiem, ale to juz ich problem.

To "21" to twój wiek?

To calkowicie fikcyjna liczba, ktora ma spowodowac zeby wszyscy wlasnie tak mysleli. Faktycznie mam 38 wiosen

Data: 2012-01-21 22:00:18
Autor: lukket
[...]

Warto podkre¶liæ, ¿e T-Mobile ma identyczn± ofertê (19 z³ 120 minut), i nie trzeba p³aciæ dro¿ej dzwoni±c na numer z "T" ;)

pozdr
£.

Data: 2012-01-21 22:41:05
Autor: ToMasz
W dniu 21.01.2012 15:57, andrzej21 pisze:
[...]

chmmm. 12.5+vat = 146 minut w firma 25 na przed³u¿enie
ToMasz

Data: 2012-01-22 00:22:51
Autor: Animka
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
W dniu 2012-01-21 15:57, andrzej21 pisze:
U�ytkownik "ToMasz"<twitek4@.gazeta.pl>  napisa� w wiadomo�ci
Tyle �e skoro Ty i reszta rodziny ma mie� ze starsz� osob� kontakt, to
teraz ich to mo�e wi�cej kosztowa�....

Wiem, ale to juz ich problem. Ja swoj pierwszy numer mam zreszta tez w
Play-u. Chodzilo tez o to zeby placic jak najmniejsze rachunki.przy jak
najlepszej ofercie, a 120 minut za 19 zeta to raczej nikt nie przebije.

Jak zamówisz e-fakturę to Ci dojdzie jeszcze 50 minut.

--
animka

Data: 2012-01-22 01:41:15
Autor: JoteR
"Animka" napisała:

[...]

Nie 50 a 30 i tylko przez 6 miesięcy.
http://www.play.pl/pl/promocja/play-abonament/e-faktura/index.html

JoteR

Data: 2012-01-21 16:52:48
Autor: Jingiel
W dniu 2012-01-21 15:48, ToMasz pisze:
[...]

Najlepsz± opcj± by³oby przeniesienie tego numeru do prepaida. Nie trzeba by³oby p³aciæ tych 19,90 co miesi±c.

Jingiel

Data: 2012-01-22 01:11:05
Autor: Janeo
On 21 Sty, 16:52, Jingiel <x...@xxx.xx> wrote:

Najlepsz± opcj± by³oby przeniesienie tego numeru do prepaida. Nie trzeba
by³oby p³aciæ tych 19,90 co miesi±c.
Te¿ tak uwa¿am.
Co prawda abonament pozwala nie troszczyæ siê o srapkizdrapki wiêc
jest pe³na wolno¶æ z korzystania z telefonu, ale np. mBank mobile
(infrastruktura Plusa) daje mo¿liwo¶æ automatycznego do³adowania z
konta bankowego jak poziom prepaida spadnie poni¿ej 5 z³. Tym samym
automatycznie odnawia siê wa¿no¶æ konta telefonicznego o kolejne
miesi±ce i w ostatecznym rozrachunku ten akurat prepaid niczym siê od
abonamentu nie ró¿ni, poza cenami na korzy¶æ prepaida.

Data: 2012-01-22 10:16:53
Autor: ToMasz
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
Co prawda abonament pozwala nie troszczyæ siê o srapkizdrapki
PRzepraszam ale nie wytrzyma³em. Skoro abo 19z³ nie jest problemem, a zazwyczaj nie jest przekraczany, to co za problem do³adowaæ zdrapk± za 200? ¯aden bank za owe 200z³ na nieca³y rok nie da takiego bonusa jak operator!

ToMasz

Data: 2012-01-23 00:57:02
Autor: to
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
begin ToMasz
PRzepraszam ale nie wytrzymałem. Skoro abo 19zł nie jest problemem, a
zazwyczaj nie jest przekraczany, to co za problem doładować zdrapką za
200? Żaden bank za owe 200zł na niecały rok nie da takiego bonusa jak
operator!

Nie możesz pojąć, że komuś się po prostu nie chce kupować zdrapek?

Data: 2012-01-23 07:45:58
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-23 01:57, to pisze:
[...]

Ja nie mogę. Wytłumacz mi tok myślenia takiej osoby.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-23 09:03:26
Autor: JoteR
"Liwiusz" napisał:

Nie możesz pojąć, że komuś się po prostu nie chce kupować zdrapek?

Ja nie mogę. Wytłumacz mi tok myślenia takiej osoby.

[Z życia wzięte. W samym centrum Stolicy.]
- Poproszę doładowanie do Play Fresh za minimum 30 zł.
- Proszę. 50 się należy.
- Dziękuję. Ale ja prosiłam o Play, nie Orange.
- Że co proszę?
- Play. Taka sieć.
- Zara... takie cóś?
- Tak, ale nie za 10 tylko za co najmniej 30 zł. Może być też 50.
- Mam tylko po 10.
- A to dziękuję.
Od tej pory żona już nie chce kupować dzieciom zdrapek.
Woli im doładować ze swojego... abonamentu. ;->

JoteR

Data: 2012-01-23 15:08:48
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-23 09:03, JoteR pisze:
"Liwiusz" napisał:

Nie możesz pojąć, że komuś się po prostu nie chce kupować zdrapek?

Ja nie mogę. Wytłumacz mi tok myślenia takiej osoby.

[Z życia wzięte. W samym centrum Stolicy.]

To siÄ™ idzie do kiosku 10m obok, a nie marudzi:)

--
Liwiusz

Data: 2012-01-25 14:02:09
Autor: Chris
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
JoteR nabazgrał(a):

Od tej pory żona już nie chce kupować dzieciom zdrapek.
Woli im doładować ze swojego... abonamentu. ;->

Ja mam prepaida od paru lat i nigdy nie kupowałem zdrapek .. wszystkie doładowania bez ruszania dupy z przek komputera, wchodzę do banku robię doładowanie i już ... po co się jebać z jakimiś zdrapkami ?? ktoś mi to wytłumaczy ...

Data: 2012-01-25 14:12:32
Autor: J.F
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
Użytkownik "Chris"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Nie kazdy ma komputer i internet, nie kazdy ma zawsze pod reka, a i badz taki madry w Orange, gdzie sporo rzeczy wlacza sie kodem ze zdrapki/kuponu.

J.

Data: 2012-01-23 11:13:54
Autor: z
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
W dniu 2012-01-23 07:45, Liwiusz pisze:
Ja nie mogê. Wyt³umacz mi tok my¶lenia takiej osoby.

Przyk³adowo: osoba nie za bardzo obeznana z technologi± :-) maj±ca wa¿niejsze rzeczy na g³owie, dla której 15 minut rozkojarzenia (bo zabrak³o na koncie kasy i trzeba do³adowaæ) mo¿e kosztowaæ wiêcej ni¿ ca³y zysk z ciu³ania zdrapek. Jedna wizyta w salonie na 2-3 lata a rachunki p³ac± siê same poleceniem zap³aty. Wiem wygoda kosztuje ale aktywny telefon na gwarancji jest nie do przecenienia. :-)
Mówimy tu oczywi¶cie o doros³ych my¶l±cych osobach, które dobieraj± sobie stosown± taryfê do swoich potrzeb, rozmawiaj± bo potrzebuj± a na pogaduszki maj± w³a¶nie stosowne pakiety.
Takie to dziwne? :-)
Mo¿e jak kto¶ nie ma rodziny, w pracy ma luzy... to siê mo¿na dziwiæ. :-)

PS. Mo¿e siê starzeje ale staram siê skupiaæ na rzeczach naprawdê wa¿nych i ceniê sobie dobre podwykonawstwo. :-)

Data: 2012-01-23 15:08:04
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-23 11:13, z pisze:
W dniu 2012-01-23 07:45, Liwiusz pisze:
Ja nie mogê. Wyt³umacz mi tok my¶lenia takiej osoby.

Przyk³adowo: osoba nie za bardzo obeznana z technologi± :-) maj±ca

Taka osoba przychodzi do osiedlowego kiosku, daje telefon i mówi: proszê mi do³adowaæ.

[...]

Jako¶ wy¿ej nie pisa³e¶ o "doros³ych my¶l±cych osobach" :)

sobie stosown± taryfê do swoich potrzeb, rozmawiaj± bo potrzebuj± a na
pogaduszki maj± w³a¶nie stosowne pakiety.
Takie to dziwne? :-)

Dla mnie tak.

Mo¿e jak kto¶ nie ma rodziny, w pracy ma luzy... to siê mo¿na dziwiæ. :-)

Nie wiem jaki musia³bym mieæ zapierdol w pracy, aby zapomnieæ o do³adowaniu...

PS. Mo¿e siê starzeje ale staram siê skupiaæ na rzeczach naprawdê
wa¿nych i ceniê sobie dobre podwykonawstwo. :-)

Ale s± pewne granice, ludzie.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-23 15:29:37
Autor: z
W dniu 2012-01-23 15:08, Liwiusz pisze:

Taka osoba przychodzi do osiedlowego kiosku, daje telefon i mówi: proszê
mi do³adowaæ.
Po co ³aziæ?

Jako¶ wy¿ej nie pisa³e¶ o "doros³ych my¶l±cych osobach" :)

Powiedzmy ¿e ma uzdolnienia bardzo humanistyczne :-)
Ciê¿ko zagoniæ do kompa, ustawieñ w tv czy tel.

Nie wiem jaki musia³bym mieæ zapierdol w pracy, aby zapomnieæ o
do³adowaniu...

:-) Zale¿y jak± kto ma pracê.
Niektórzy lekarze to i 3 etaty potrafi± obskoczyæ :-)
Ja przed i po muszê odwiedziæ przedszkole a popo³udniu, basen, sklep, s³u¿ba zdrowia.
Takich dni jest du¿o. Ludzie te¿ w ten sposób ¿yj±.
Zdrapkê to sobie do³adowujê raz na pó³ roku na TNK. Jak zapomnê to najwy¿ej nie poogl±dam. Tel jest wy¿sz± konieczno¶ci±.
Ale co 14 dni? Masakra jaka¶ :-)

PS. Jest jeszcze takie usprawiedliwienie które czêsto s³yszê
"Ja wolê na kartê bo jak siê rozpêdzê to nie mam umiaru. Tak jest oszczêdniej"
Te¿ s± tacy ludzie. Szanujemy ich. :-)

Data: 2012-01-23 15:35:08
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-23 15:29, z pisze:
W dniu 2012-01-23 15:08, Liwiusz pisze:

Taka osoba przychodzi do osiedlowego kiosku, daje telefon i mówi: proszê
mi do³adowaæ.
Po co ³aziæ?

A to mówimy o ob³o¿nie chorych?

Jako¶ wy¿ej nie pisa³e¶ o "doros³ych my¶l±cych osobach" :)

Powiedzmy ¿e ma uzdolnienia bardzo humanistyczne :-)
Ciê¿ko zagoniæ do kompa, ustawieñ w tv czy tel.

Nie potrzeba takich zdolno¶ci do prepaida.

Ale po co ta ironia? :)

--
Liwiusz

Data: 2012-01-23 17:26:56
Autor: z
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
W dniu 2012-01-23 15:35, Liwiusz pisze:

Ale po co ta ironia? :)

Ironia jest dla u¶wiadomienia ¿e ani karta ani abo nie jest lepsze.
Jest za to inne bo ka¿dy cz³owiek ma inne potrzeby.
A te teksy o wielkim zdziwieniu do ironii sk³aniaj± :-)

Data: 2012-01-23 16:07:31
Autor: to
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
begin Liwiusz
Nie możesz pojąć, że komuś się po prostu nie chce kupować zdrapek?

Ja nie mogę. Wytłumacz mi tok myślenia takiej osoby.

Ale co tu tłumaczyć? Nie chce jej się kupować zdrapek, a różnica w cenie jest dla niej bez znaczenia.

Data: 2012-01-23 23:50:16
Autor: yabba
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jfivn4$d2s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Minusy zdrapki:

- Trzeba pamiętać, żeby kupić zdrapkę przed wyczerpaniem konta.
- Trzeba pójść do kiosku.
- Trzeba wpisać te malutkie cyferki.
- W najmniej odpowiednim momencie wyczerpie siÄ™ konto.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-24 00:21:45
Autor: atm
[...]

Dlaczego nie doladowujesz ze strony operatora?
W ten sposob myslac Warszawiak musi oplacic rachunek za abonament w urzedzie pocztowym Sopocie.

Data: 2012-01-24 12:01:22
Autor: yabba
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:jfkq2a$1ib$1node2.news.atman.pl...

[...]

Ja przeczytam jak to się robi i sobie doładuję, ale osoba nie radząca sobie z komputerem już nie.
Opisałem minusy zdrapki z perspektywy osoby, która nie ogarnia tych wszystkich nowości i dla swojej wygody jest w stanie płacić kilkanaście złotych abonamentu miesięcznie.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-24 14:22:12
Autor: atm
On 2012-01-24 12:01, yabba wrote:
[...]

Znam osobe, ktora ma spore trudnosci nawet z odblokowaniem klasycznej Nokii a wysmienicie radzi sobie z doladowaniem prepaida. Idzie do sklepu spozywczego mieszczacego sie o 30m od miejsca gdzie mieksza. Podaje sprzedawczynie telefon z wypisanym nr tel. na tylnej klapce i prosi kasjerke o doladowanie na ten numer. Za chwile konto jest zasilone.

W przypadku takich osob prepaid ma jeszcze jedna zalete - w zasadzie nie da sie stracic duzej kwoty na niechciane uslugi. Kolega, niby bystry w technice, niedlugo po zakupieniu w abo N8 stracil tysiac na dzialajacy w tle update inne uslugi korzystajace z internetu. Dowiedzial sie o tym oczywiscie z faktury. W przypadku prepaida jestes w plecy np 20-50zl.

Data: 2012-01-24 14:50:08
Autor: J.F
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
Użytkownik "atm"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

Albo i 500zl, ale ciagle - 500 to nie 1000, a przeciez na jednym tysiacu moze sie nie skonczyc :-)

J.

Data: 2012-01-24 14:56:18
Autor: yabba
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:jfmba5$jlk$1node2.news.atman.pl...
On 2012-01-24 12:01, yabba wrote:
[...]

To jest rozwiązanie. Ale są osoby, które wolą dopłacić 5 zł miesięcznie i nie zaprzątać sobie głowy doładowaniami. Wygoda kosztuje.

[...]

To jest niezaprzeczalny atut prepaida.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-24 12:13:49
Autor: J.F
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
Użytkownik "yabba"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

Chyba ze w Erze, doczekasz podwojnego, doladujesz przez internet i masz z glowy do nastepnego podwojenia, bez strachu ze sie konto wyczerpie  :-)

J.

Data: 2012-01-24 18:33:43
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-23 23:50, yabba pisze:
[...]

Trzeba pamiętać o zapłacie rachunku.

- Trzeba pójść do kiosku.

Trzeba iść na pocztę.

- Trzeba wpisać te malutkie cyferki.

Wydumany argument.

- W najmniej odpowiednim momencie wyczerpie siÄ™ konto.

To się "w głowie" ustawia, że ładuje się, jak saldo osiągnie 20zł i po problemie.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-24 18:41:23
Autor: ALEX
W dniu Wt 24 01 2012 18:33, Liwiusz pisze:

[...]

Niedasie ;-)

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-01-24 19:26:08
Autor: yabba
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jfmq1k$k55$1inews.gazeta.pl...
[...]

Można zrobić zlecenie stałe.
Wyobraź sobie starszą osobę, ktoś z rodziny pomógł wybrać ofertę, telefon, podpisać umowę i załatwić w banku zlecenie stałe.

- Trzeba pójść do kiosku.

Trzeba iść na pocztę.

Zlecenie stałe.

- Trzeba wpisać te malutkie cyferki.

Wydumany argument.

Niektóre starsze osoby mają problemy z obsługą telefonu. Można poprosić sprzedawcę w kiosku, ale abonament daje wygodę nie martwienia się o takie rzeczy.

- W najmniej odpowiednim momencie wyczerpie siÄ™ konto.

To się "w głowie" ustawia, że ładuje się, jak saldo osiągnie 20zł i po problemie.

Jak sprawdzisz, że saldo spadło do 20 zł.

Za kilka złotych miesięcznie więcej, wykupując abonament, nie trzeba pamiętać o saldach i doładowaniach. Jest to wygodne, czasem droższe, ale wygodne.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-24 20:25:02
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-24 19:26, yabba pisze:
[...]

zdrapkÄ… za
[...]

Logic Error: osoba taka nie będzie trzymała pieniędzy na koncie, ponieważ wypłata z bankomatu będzie dla niej zbyt trudna lub niewygodna.

- Trzeba pójść do kiosku.

Trzeba iść na pocztę.

Zlecenie stałe.

jw.

- Trzeba wpisać te malutkie cyferki.

Wydumany argument.

Niektóre starsze osoby mają problemy z obsługą telefonu. Można poprosić
sprzedawcÄ™ w kiosku, ale abonament daje wygodÄ™ nie martwienia siÄ™ o
takie rzeczy.

Nie wiem jak to u Ciebie wygląda, ale z moich obserwacji wynika, że im kto starszy i bardziej niedołężny, tym wygodniej jest mu mieć pre-paida. O doładowania troszczą się opiekujące się nim osoby.

[...]

Jak sprawdzisz, że nie przekracza się abonamentu?

--
Liwiusz

Data: 2012-01-24 23:24:39
Autor: yabba
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jfn0ib$g39$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wypłaca w okienku w banku.

- Trzeba pójść do kiosku.

Trzeba iść na pocztę.

Zlecenie stałe.

jw.

[...]

Dlaczego od razu niedołężny? Po prostu nieogarnia najnowszych nowinek technicznych. W telefonie wykręca numer, naciska zieloną słuchawkę, a rachunki płacą się same. Jest zadowolony.

[...]

Na poważnie pytałem o sprawdzanie salda. Wysyła się SMS z zapytaniem?
O przekroczeniu abonamentu dowiadujemy się po fakcie. Jest tu zaleta prepaida, że nie nabijemy sobie "niechcący" dużego rachunku.

Posiadanie abonamentu ma swoje zalety, a największą jest chyba wygoda.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-24 21:54:43
Autor: ALEX
W dniu Wt 24 01 2012 19:26, yabba pisze:

[...]

I oczywiście nikt z rodziny nie może doładować konta starszej osobie? Bo ponieważ?

Data: 2012-01-24 22:10:40
Autor: J.F
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
Użytkownik "ALEX"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Wyobraź sobie starszą osobę, ktoś z rodziny pomógł wybrać ofertę,
telefon, podpisać umowę i załatwić w banku zlecenie stałe.
I oczywiście nikt z rodziny nie może doładować konta starszej osobie? Bo ponieważ?

Alez moze, tylko ze to wlasnie czas kosztuje.
Uzyskac zdalny dostep (a to juz zalezy od sieci), zalogowac sie przez internet, sprawdzic konto - i tak co dwa tygodnie, czy moze nawet co tydzien.
Przy okazji organizujac zastepstwa na czas urlopu, szukajac nowych promocji, albo sie wsciekajac ze dzis nie dziala i znow trzeba wsiadac w samochod i jechac zeby ustawic prosto z telefonu.

I nie wiadomo co gorsze - strach ze babcia/dziadek zaslabna i zostana bez telefonu, czy ze zapomna czerwony przycisk nacisnac i nabija rachunek na 1000zl :-)

J.

Data: 2012-01-24 23:00:02
Autor: ALEX
W dniu Wt 24 01 2012 22:10, J.F pisze:

> [...]

Uzyskac zdalny dostep (a to juz zalezy od sieci), zalogowac sie przez
internet, sprawdzic konto - i tak co dwa tygodnie, czy moze nawet co

Masz rację, jak nie ma chęci, to wszystko jest niewykonalne.

Data: 2012-01-25 00:30:12
Autor: J.F.
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
Dnia Tue, 24 Jan 2012 23:00:02 +0100, ALEX napisa³(a):
W dniu Wt 24 01 2012 22:10, J.F pisze:
I oczywi¶cie nikt z rodziny nie mo¿e do³adowaæ konta starszej osobie?
Bo poniewa¿?
Alez moze, tylko ze to wlasnie czas kosztuje.
 > A zêby myjesz, k±piesz siê, czeszesz, golisz itd? Nie szkoda Ci czasu?

Wiesz, ludzie kuuja elektryczne szczoteczki, zupelnie nie wiem po co,
przeciez mozna reczna :-)

Uzyskac zdalny dostep (a to juz zalezy od sieci), zalogowac sie przez
internet, sprawdzic konto - i tak co dwa tygodnie, czy moze nawet co
tydzien.
Masz racjê, jak nie ma chêci, to wszystko jest niewykonalne.

Mowimy glownie o uciazliwosci - i co sie dziwic ze ktos wezmie abonament,
ktory przez dwa lata bedzie bezobslugowy :-)

A i z wykonalnoscia roznie bywa, jak ci sie zachce pojechac chocby do
egiptu ..

J.

Data: 2012-01-25 04:53:11
Autor: ALEX
W dniu ¦r 25 01 2012 0:30, J.F. pisze:

> [...]
  >  A zêby myjesz, k±piesz siê, czeszesz, golisz itd? Nie szkoda Ci czasu?

Wiesz, ludzie kuuja elektryczne szczoteczki, zupelnie nie wiem po co,

Ale jakie to uci±¿liwe, trzeba pamiêtaæ o ³adowaniu aku, o wymianie koñcówki, o kupnie pasty. Strasznie uci±¿liwe.

[...]

Mówimy o braku chêci. A wtedy wszystko jest takie trudne i mêcz±ce, ¿e niewykonalne.

A i z wykonalnoscia roznie bywa, jak ci sie zachce pojechac chocby do
egiptu ..

Wiêksze problemy pokonywa³em. No ale jak siê chce to mo¿na.

--
ALEX MR, genera³ lejtnant, Pod Cusim± flota japoñska nie tylko zatopi³a flotê rosyjsk±, zatopi³a co¶ o wiele wiêcej: mit o wy¿szo¶ci bia³ej rasy :-D

Data: 2012-01-27 17:15:33
Autor: Grzegorz Jablonski
On 01/25/2012 12:30 AM, J.F. wrote:

Mowimy glownie o uciazliwosci - i co sie dziwic ze ktos wezmie abonament,
ktory przez dwa lata bedzie bezobslugowy :-)

mBank mobile jest bezobslugowy

Data: 2012-01-24 23:30:48
Autor: yabba
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfn5qo$6hn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ponieważ osoba ta chce mieć swój telefon i sama za niego płacić.

Prepaid i abonament mają zalety i wady. Największą zaletą abonamentu jest wygoda, nie trzeba pamiętać o doładowaniach itp. Za wygodę trzeba zapłacić parę złotych miesięcznie więcej, ale dużo osób na to się decyduje.
Zaletą prepaida jest łatwa kontrola kosztów.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-24 23:43:29
Autor: ALEX
W dniu Wt 24 01 2012 23:30, yabba pisze:

[...]

A kto powiedział że ktoś będzie doładowywał SWOIMI pieniędzmi osobie starszej?

Data: 2012-01-25 00:03:32
Autor: yabba
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfnc6n$rpc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak można to zrobić? Poważnie pytam.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-25 04:57:53
Autor: ALEX
W dniu Åšr 25 01 2012 0:03, yabba pisze:

[...]

Bierzesz kasę i doładowujesz. Albo odwrotnie. Kolejność nieistotna.

Data: 2012-01-25 11:29:44
Autor: yabba
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfnuka$46v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Aaa.. Myślałem, że jest sposób na bardziej zaawansowany.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-25 11:35:47
Autor: z
[OT] CYTOWANIE!!!
To sobie ch³opaki pocytowali¶cie. MASAKRA :-)

Data: 2012-01-25 14:09:05
Autor: J.F
[...]

zapisac sobie numer jej karty kredytowej, uzyskac dostep do konta w banku (ha, ha - nie w kazdym, bo np autoryzacja przez SMS przeszkadza :-)), albo ... w nielicznych przypadkach mozna chyba sklonowac karte i skorzystac z doladowania SMS w mbanku. No chyba ze znajdziemy inny sposob wyslania SMS z cudzym numerem zrodlowym - a jest tego troche.

J.

Data: 2012-01-23 15:39:07
Autor: ALEX
W dniu Pn 23 01 2012 1:57, to pisze:

[...]

A co to jest zdrapka?

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-01-23 15:53:40
Autor: J.F.
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
Dnia Mon, 23 Jan 2012 15:39:07 +0100, ALEX napisa³(a):
Nie mo¿esz poj±æ, ¿e komu¶ siê po prostu nie chce kupowaæ zdrapek?

A co to jest zdrapka?

To jest takie cos, co trzeba zdrapac, zeby odczytac kod, ktorym np w Orange
wlacza sie niektore uslugi. Ktore przy innych doladowaniach nie dzialaja.

J.

Data: 2012-01-22 00:21:40
Autor: Animka
[...]
dzwoniÄ…ca, z ktorÄ… musi byc po prostu kontakt to chcialem przedluzyc umowe
[...]
No to trzeba było kupić prepaida.

Podziekowalem, poszedlem pietro wyzej do salony Play-a i przenioslem numer.
Oplaty 19 PLN miesiecznie i 120 minut do wszystkich sieci.
Tyle że skoro Ty i reszta rodziny ma mieć ze starszą osobą kontakt, to
teraz ich to może więcej kosztować....

Może nie zbidnieją.

--
animka

O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa