O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

Data: 2012-01-21 18:21:18
Autor: boxfish
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
W dniu 2012-01-21 14:10, andrzej21 pisze:
Na poczatku lutego konczy mi sie umowa z Plusem. Z uwagi na to ze jest to
moj drugi numer, z ktorego korzysta starsza osoba z mojej rodziny, niewiele
dzwoni�ca, z ktor� musi byc po prostu kontakt to chcialem przedluzyc umowe
na dotychczasowych zasadach.

A nie wystarczyło nie robić zupełnie nic ? Warunki zostałyby takie same umowa przeszłaby tylko "na czas nieokreślony"

Data: 2012-01-21 18:37:44
Autor: andrzej21
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

Użytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jfes6a$jrv$1inews.gazeta.pl...
A nie wystarczyło nie robić zupełnie nic ? Warunki zostałyby takie same umowa przeszłaby tylko "na czas nieokre¶lony"

No wlasnie nie bardzo, bo umowa z plusem byla zawarta na okres promocyjny 1 roku i w ramach promocji abonament byl obnizony z 29,90 na 19,90 i do tego promocyjnie do 30 minut dodane drugie 30. Czyli ł±cznie za 19,90 bylo tam 60 minut.  Przy umowie na czas nieokreslony trzeba by placic 29,90 w zamian za 30 minut. W Playu za 19 zl jest 120 minut. A osoba ktora korzysta z tego telefonu wygaduje miesiecznie (polaczenia wychodzace) ok 40 do 60 minut, z tymze za jakies 3 miesiace chce zerwac wspolprace z TPsa i pozbyc sie stacjonarnego, wiec perspektywa ilosci rozmow wychodzacych jest troszke rosnaca.

Data: 2012-01-21 18:48:29
Autor: z
[OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas ni eokreślony?
W dniu 2012-01-21 18:37, andrzej21 pisze:
No wlasnie nie bardzo, bo umowa z plusem byla zawarta na okres promocyjny 1
roku i w ramach promocji abonament byl obnizony z 29,90 na 19,90 i do tego
promocyjnie do 30 minut dodane drugie 30.

W moim konkretnym przypadku (orange) usługi promocyjne skończyły się już dawno, abonament nie był obniżany, umowa na 30 mies. z tel.
Z tego co się rozeznałem to usługi które miałem mają teraz nowe wyższe ceny ale dalej się tak nazywają.
Próbować przeciągnąć to na czas nieokreślony i mieć nadzieję że dalej będzie działało? Może się nie zabezpieczyli na taką okoliczność? :-)

Data: 2012-01-21 22:17:38
Autor: Marek
W dniu 2012-01-21 18:48, z pisze:
[...]

ceny ale dalej siÄ™ tak nazywajÄ….
Próbować przeciągnąć to na czas nieokreślony i mieć nadzieję że dalej
będzie działało? Może się nie zabezpieczyli na taką okoliczność? :-)

Ludziom nigdy dosyć abonamentów... I koniecznie chcą się pakować w abonament telefoniczny...Ech.

Data: 2012-01-21 22:48:39
Autor: ALEX
W dniu So 21 01 2012 22:17, Marek pisze:

[...]

3 numery i net. Wszystko prepaid. Też nie rozumiem ludzi, którzy uparcie chcą mieć cyrograf.

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-01-22 11:41:51
Autor: z
[OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokre¶lony?
W dniu 2012-01-21 22:48, ALEX pisze:

Ludziom nigdy dosyć abonamentów... I koniecznie chc± się pakować w
abonament telefoniczny...Ech.

3 numery i net. Wszystko prepaid. Też nie rozumiem ludzi, którzy uparcie
chc± mieć cyrograf.

Już tu kiedy¶ pytałem :-) Jaki prepaid da mi 1000 min. na stacjonarne za 25 zł. Siedzę na abo. na razie mi się opłacało i dokładnie sobie to policzyłem pod moje potrzeby. Tylko tyle i aż tyle :-)

Wyraziłe¶ swoje niezrozumienie a teraz może odpowiesz zna pytanie.

Data: 2012-01-22 12:04:13
Autor: ALEX
W dniu N 22 01 2012 11:41, z pisze:

[...]

Nie znam takiego. Teraz odpowiesz na moje?

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusim± flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjsk±, zatopiła co¶ o wiele więcej: mit o wyższo¶ci białej rasy :-D

Data: 2012-01-22 12:17:46
Autor: JoteR
"ALEX" napisał:

[...]

A jakie zadałe¶?
Bo do tej pory napisałe¶ 3 zdania. Oznajmuj±ce. Wszystkie trzy ;->

JoteR

Data: 2012-01-22 12:26:39
Autor: ALEX
W dniu N 22 01 2012 12:17, JoteR pisze:

[...]

Stawiam na to, że bez problemu je znajdziesz :-P

Data: 2012-01-22 17:40:50
Autor: J.F.
Dnia Sun, 22 Jan 2012 11:41:51 +0100, z napisał(a):
W dniu 2012-01-21 22:48, ALEX pisze:
3 numery i net. Wszystko prepaid. Też nie rozumiem ludzi, którzy uparcie
chc± mieć cyrograf.

Abo to nie od razu cyrograf.
Co prawda jak widac - z przedluzeniem na czas nieokreslony nie jest latwo
:-)

Już tu kiedy¶ pytałem :-) Jaki prepaid da mi 1000 min. na stacjonarne za 25 zł.

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/uslugi/1500_minut
W orange chyba cos podobnego tez jest - 14 dni za 9 zl.

Tym niemniej te ciagle pilnowanie konta moze zniechecic :-)

J.

Data: 2012-01-22 18:10:05
Autor: ALEX
W dniu N 22 01 2012 17:40, J.F. pisze:

3 numery i net. Wszystko prepaid. Też nie rozumiem ludzi, którzy uparcie
chc± mieć cyrograf.

Abo to nie od razu cyrograf.

Ile procent abo nie ma cyrografu? Z 1% się znajdzie?

[...]

Ja sobie ustawiam przypomnienia w fonie. Ale ja to truskawki cukrem.

Data: 2012-01-22 20:01:20
Autor: z
W dniu 2012-01-22 18:10, ALEX pisze:

[...]

Dzięki za info. Trochę mi nadajniki nie pasuj± ale...
Kij też ma dwa końce. Jak podpiszę umowę na 3 lata (jak ta poprzednia) to usługodawca musi mi j± w takiej cenie sprzedawać przez cał± umowę
a tu:
"W okresie od 21.11.2011 do odwołania, jednakże nie póĽniej niż do dnia 22.11.2012".
Stabilizacje też jest dla mnie ważna :-)

Data: 2012-01-23 11:24:17
Autor: J.F.
Dnia Sun, 22 Jan 2012 18:10:05 +0100, ALEX napisał(a):
[...]

Trudno powiedziec. Podejrzewam ze niektorym nie chce sie nowych analiz
przeprowadzac i cyrografu przedluzac. Z drugiej strony taka era skutecznie
do tego zniechecala - umowa byla w taryfie jakiejs tam, z warunkami
promocyjnymi na okres cyrografu. Okres sie konczyl, promocja sie konczyla,
taryfa sie okazywala calkowicie nieoplacalna.

[...]

masz tych fonow kilka, to co chwile trzeba ustawiac. Trafi sie jakis wyjazd
i klopot. Abonament to tez pewna wygoda, zreszta znow zalezy od operatora i
taryfy. Chocby - nie musisz sie zastanawiac czy ci ukradli pieniadze z
konta czy nie .. jak zniknelo wiecej niz sie spodziewales :-)

J.

Data: 2012-01-23 15:48:48
Autor: ALEX
W dniu Pn 23 01 2012 11:24, J.F. pisze:

[...]

Rzeczywi¶cie takie to czasochłonne że bożesz ty mój.

Trafi sie jakis wyjazd
i klopot.

Ja sobie ładowałem prepaida będ±c w Niemczech. Jak widać da się to zrobić.
BTW Dobrze że natura wymy¶liła głód bo niektórzy pomarli by z głodu. Tak ciężko zapamiętać że trzeba zje¶ć.

Data: 2012-01-22 21:50:25
Autor: Marek
[OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokre¶lony?

Już tu kiedy¶ pytałem :-) Jaki prepaid da mi 1000 min. na stacjonarne za
25 zł.
Tat tak 1500 minut do Ery i na stacjonarne na 14 dni za 9zł:) z możliwo¶ci± przedłużenia innym pakietem:) Abonament jest dla leniwych, prepaid dla m±drych:)

Data: 2012-01-22 22:09:11
Autor: Liwiusz
[OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokre¶lony?
W dniu 2012-01-22 21:50, Marek pisze:
stacjonarne na 14 dni

Stacjonarne tylko w erze ;)

--
Liwiusz

Data: 2012-01-22 22:16:54
Autor: Marek
W dniu 2012-01-22 22:09, Liwiusz pisze:
W dniu 2012-01-22 21:50, Marek pisze:
stacjonarne na 14 dni

Stacjonarne tylko w erze ;)

1500 minut do Abonentów T-Mobile*, Użytkowników Tak Tak – T-Mobile na kartę** i krajowych sieci stacjonarnych. No cóż bardzo dobra oferta. W abonamencie moi drodzy rzędu 20-30zł/m-c to powinno być już 2000 minut w sieci i na stacjonarki gratis żeby to ktokolwiek dotknął. Ale przez lata nauczyli nas reklamami że telefony są za 1zł;) Ech głupie społeczeństwo.

Data: 2012-01-22 22:32:39
Autor: J.F.
Dnia Sun, 22 Jan 2012 22:16:54 +0100, Marek napisał(a):
[...]

Spoleczenstwo po pierwsze z reguly nie potrzebuje tych 2000 minut, ani
nawet 1000, wiec bardziej sie dla niego liczy "na 14 dni". 20 zl/mc.

I to jest stosunkowo nowy pakiet, a ktorys z przedpiszcow sugerowal zdaje
sie ze w abo ma to od dawna.

J.

Data: 2012-01-22 22:39:12
Autor: Marek
W dniu 2012-01-22 22:32, J.F. pisze:
[...]

sieci i na stacjonarki gratis ĹĽeby to ktokolwiek dotknÄ…Ĺ‚. Ale przez lata
[...]

To chyba w abo taki pakiet jest ukryty tak żeby tylko czytelnik telepolis albo grupy dyskusyjnej o nim wiedział:) Reszta płaci 60gr/min. i się cieszy:)

Data: 2012-01-23 00:54:29
Autor: JoteR
"Marek" napisał:

W abonamencie moi drodzy rzędu 20-30zł/m-c to powinno być
juĹĽ 2000 minut w sieci i na stacjonarki gratis ĹĽeby to ktokolwiek
dotknął. Ale przez lata nauczyli nas reklamami że telefony są za 1zł;)

W abonamencie, mój drogi, rzędu 20-30 zł./miesiąc jest 44000 minut w sieci i na stacjonarki "gratis". Więc może byś przestał już tu się wydurniać?

Ech głupie społeczeństwo.

Sniff sniff, coś mi tu trollem zajechało. No tak, konsultant121@gazeta.pl
Zmiana nicka i serwera niewiele pomoĹĽe, troll zawsze na wierzch wylezie.

Reszta płaci 60gr/min. i się cieszy:)

Reszta płaci niecałe 20 gr./min. i się cieszy, że ma za grosze telefon, za który ty, jak ciężki frajer, przepłacasz na (za przeproszeniem) Allegro ;->

JoteR

Data: 2012-01-23 11:30:42
Autor: J.F.
[OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokre¶lony?
Dnia Mon, 23 Jan 2012 00:54:29 +0100, JoteR napisał(a):
"Marek" napisał:

W abonamencie, mój drogi, rzędu 20-30 zł./miesi±c jest 44000 minut w sieci i na stacjonarki "gratis". Więc może by¶ przestał już tu się wydurniać?

Ale w ktorym konkretnie, bo ja na taka oferte jeszcze nie trafilem, wiec
sie z Markiem zgadzam - moze i jest, ale chyba trudno trafic.

Zreszta wiecej takich ofert ... i ludzie polikwiduja stacjonarne :-)

Reszta płaci 60gr/min. i się cieszy:)
Reszta płaci niecałe 20 gr./min. i się cieszy, że ma za grosze telefon, za który ty, jak ciężki frajer, przepłacasz na (za przeproszeniem) Allegro ;->

A to tez poprosze o konkretna oferte, bo ja od paru lat cos na taka trafic
nie moge. Z natury malo gadam, i sie okazuje ze drogie te telefony.

Biznesowe taryfy moze ? Tam nie zagladam.

J.

Data: 2012-01-23 23:56:00
Autor: JoteR
"J.F." napisał:

[...]

Play Stan Darmowy bez telefonu za 19.90, cyrograf na rok. Przez pierwsze 3 miesi±ce masz ów "stan darmowy" w kwocie abonamentu, potem dopłacasz do tego dychę miesięcznie, tak więc mie¶ci się w podanych widełkach 20-30 zł/miesi±c.
Tyle, że trochę się rozpędziłem - "stan darmowy" to tylko w sieci, bez stacjonarek. Ale się czyta takiego trolla jak "końsultant", w każdym po¶cie łż±cego w żywe oczy, to i samemu traci się ochotę na dochowanie jakiej¶ specjalnej rzetelno¶ci.

Zreszta wiecej takich ofert ... i ludzie polikwiduja stacjonarne :-)

To już się dzieje. Ja u siebie skasowałem, pomimo, że trochę mi było żal, jak przypomniałem sobie czas oczekiwania na podł±czenie tej kosmicznej technologii w poprzednim ustroju - ja blisko 9 lat i to większo¶ć już w latach 90-tych, rodzice blisko 18 lat, od roku 1968. U nich na razie nie kasuję, przeniosłem tylko do Vectry (bo pakiet i takie tam).

[...]

Sensowne drogie, to fakt. Ale tzw. tłuszcza bierze na przedłużenie np. w Play SD 29 Nokię 5530 i cieszy się, że za niecał± stówę ma dotykowego "smartfona" i 185 minut miesięcznie (co daje niecałe 19 gr./minutę). Przykład może nie najlepszy, ale na potrzeby wykazania parszywemu trollowi jego łgarstw w zupełno¶ci wystarczy.

JoteR

Data: 2012-01-24 11:54:42
Autor: J.F
[OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokre¶lony?
Użytkownik "JoteR"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jfkoih$jnc$1@inews.gazeta.pl...
"J.F." napisał:
[...]

http://www.play.pl/pl/oferta/play-abonament/abonamenty-stan-darmowy/index.html
no coz, ja tam widze 29 zl

[...]

czyli pogadac sobie mozna, ale tylko w sieci play, za 39zl/mc.

[...]

No coz, ja tam widze ze daja 120 minut, plus dodatkowe 50 tylko przez 6 miesiecy.
Powiedzmy ze mi te 120 minut wystarczy, ale ja place 15 zl/m, wiec tu doplace 336zl.
plus 99 za te nokie = 435zl.  Na allegro sa nowe po 449, sa i tansze, ale cos podejrzane.
Wiec to powiedzmy dobra oferta, ale nie jakas rewelacyjna.

I to jest chyba jakis wyjatek, bo np C2-02  to 299zl+336=635, a na ceneo 319 do 469.
C2-01 149+336=485, a na ceneo 279-383, itd.

W dodatku nie potrafie sie doczytac jak to z tymi pakietami internetowymi - za darmo, za 7zl/mc, czy jednorazowo 48 zl.

Dodaj drogie rozmowy przychodzace (naciaganie rodziny i znajomych), niejasny regulamin, 13 stron liczacy - niech sp* z taka oferta :-)

Summa summarum - smiem twierdzic ze telefony na wolnym rynku sa tanie, rozmowy tez sa tanie, i operatorzy przestali juz doplacac do telefonow.

J.

Data: 2012-01-24 12:13:17
Autor: tl
"J.F." napisał:

Dodaj drogie rozmowy przychodzace (naciaganie rodziny i znajomych),
niejasny regulamin, 13 stron liczacy - niech sp* z taka oferta :-)

Albo bardzo tanie je¶li też przejd± do playa. Jest wolno¶ć, jest wybór.
Regulamin niejasny ? Przepisz słowo w słowo odpowiednie punkty, to Ci dobrzy ludzie wytłumacz± :-DDD

Summa summarum - smiem twierdzic ze telefony na wolnym rynku sa tanie,
rozmowy tez sa tanie, i operatorzy przestali juz doplacac do telefonow.

Kiedy dopłacali ?

Data: 2012-01-24 19:05:48
Autor: JoteR
[OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokre¶lony?
"J.F" napisał

http://www.play.pl/pl/oferta/play-abonament/abonamenty-stan-darmowy/index.html
no coz, ja tam widze 29 zl

I ptaszka przy opcji "Chcę ofertę z telefonem"? ;->
Bo ja pisałem o ofercie *bez* telefonu.

[...]

W powyższej taryfie za 19 zł. przez pierwsze 3 miesi±ce, potem za 29 zł./miesi±c.
Wszystko to na podanej stronie jest jasno opisane, ale cóż - każdy widzi to, co chce.
Ja chciałem zobaczyć stacjonarki ;->

Ale tzw. tłuszcza bierze na *przedłużenie*

No coz, ja tam widze ze daja 120 minut, plus dodatkowe 50 tylko przez 6 miesiecy.

NiewyraĽnie napisałem, że na przedłużenie? To teraz wytłu¶ciłem.
Klient przedłużaj±cy umowę na kolejny okres dostaje bonus w wysoko¶ci 35 minut, co w poł±czeniu z podstaw± daje 155[*] minut za 29 zł. miesięcznie. Zatem koszt za minutę wynosi 29/155=0,187 gr./min., czyli tak jak pisałem - klient płaci niecałe 20 gr./min. Czyli na razie warto ci±gn±ć abonament. CBDO.

[*] - te 185 minut wpadło mi bez pomyłkie, bo równolegle przeliczałem inn± taryfę: 150+35 min. W każdym razie końcowy wynik podałem poprawnie - niespełna 19 groszy. Do wszystkich sieci bez gwiazdek. Terminowych dodatków i bonusów za zakup przez Internet w ogóle nie biorę pod uwagę.

Powiedzmy ze mi te 120 minut wystarczy, ale ja place 15 zl/m, wiec tu doplace 336zl.
plus 99 za te nokie = 435zl.  Na allegro sa nowe po 449,

Nowe czy "jak nowe"? ;->
Zreszt± to bez znaczenia, ja przyjmuję cenę z ceneo czy innego sk±pca, a nie od paskarzy z (za przeproszeniem) Allegro.

Wiec to powiedzmy dobra oferta, ale nie jakas rewelacyjna.

Napisałem, że "Przykład może nie najlepszy, ale na potrzeby wykazania parszywemu trollowi jego łgarstw w zupełno¶ci wystarczy". Podałem go też dlatego, żeby nie wyj¶ć poza owe 20-30 zł. W wyższych abonamentach koszt minuty powinien być jeszcze niższy a i telefony bardziej przyzwoite.

Dodaj drogie rozmowy przychodzace (naciaganie rodziny i znajomych), niejasny regulamin, 13 stron liczacy - niech sp* z taka oferta :-)

Niejasny regulamin? Akurat playowe regulaminy i opisy na ich stronach s± chyba najbardziej czytelne ze wszystkich operatorów, nie tylko komórkowych zreszt±. Naci±ganie rodziny i znajomych? Ech...

Summa summarum - smiem twierdzic ze telefony na wolnym rynku sa tanie, rozmowy tez sa tanie, i operatorzy przestali juz doplacac do telefonow.

Nadal dopłacaj±, choć tak jak pisałem kilka w±tków temu, ciężko teraz trafić jak±¶ ciekaw± okazję. Raz, że operatorzy się zlisili, dwa - w tańszych abonamentach króluj± wykastrowane androidy, bez wideorozmów za to z dziadowskim aparatem albo ceglaste Nokie.

JoteR

Data: 2012-01-24 19:33:28
Autor: J.F
[...]

Ok, ale to czemu potem pisac o tanich telefonach :-)

Powiedzmy ze mi te 120 minut wystarczy, ale ja place 15 zl/m, wiec tu doplace 336zl.
plus 99 za te nokie = 435zl.  Na allegro sa nowe po 449,

Nowe czy "jak nowe"? ;->

Hm, http://allegro.pl/nowa-nokia-5530-faktura-vat-23-gw-24-m-i2074616839.html

Bo sa i "jak nowe", ale to juz 399
http://allegro.pl/nowa-nokia-5530-xpressmusic-3-2mpx-gwarancja-i2054911250.html

Zreszt± to bez znaczenia, ja przyjmuję cenę z ceneo czy innego sk±pca, a nie od paskarzy z (za przeproszeniem) Allegro.

w tym przypadku ceneo podaje dosc wysokie ceny, wiec zajrzalem na allegro :-)

[...]

Nosz kurde - za samo 13 stron powinni zastrzelic ... sie, albo dac 100zl upustu.
Potem takie kwiatki
"8. Zgodnie z pkt 2 niniejszej Oferty Promocyjnej "

no i skacz tu po punktach.

"przy wyborze Abonamentu LongPlay II 29 lub LongPlay II 49 Abonent zobowi±zany jest do zakupu pakietu Play Online w cenie 48 PLN z limitem transmisji danych 3 GB ,a przy wyborze Abonamentu LongPlay II 69, LongPlay II 99 lub LongPlay II 129 do zakupu pakietu Play Online w telefonie w cenie 28 PLN z limitem transmisji danych 1,5 GB. Opłata za pakiety Play Online w telefonie jest jednorazowa i będzie uwzględniona na pierwszym Rachunku Telekomunikacyjnym w oddzielnej pozycji."

Ten pakiet to 3GB w ogole, czy co miesiac ?

I pare innych pakietow, ktore trzeba wypowiadac, bo inaczej beda platne po paru miesiacach - normalnie czuje sie jak w Erze :-)

Naci±ganie rodziny i znajomych? Ech...

No coz - masz tanio, bo oni maja drogo ... na razie czekam az Play to do urzedu zglosi, bo faktycznie - MTR coraz mniejszy, a wielka trojca naduzywa swojej pozycji patrzac w cennik :-)

[...]

A w drozszych masz wieksza znizke jak bierzesz bez telefonu, a te telefony u operatorow dziwnie drogie - smiem twierdzic ze juz nie doplacaja, moze do tej nokii.

J.

Data: 2012-01-24 22:12:26
Autor: JoteR
"J.F" napisał:

no coz, ja tam widze 29 zl

I ptaszka przy opcji "Chcę ofertę z telefonem"? ;->
Bo ja pisałem o ofercie *bez* telefonu.

Ok, ale to czemu potem pisac o tanich telefonach :-)

Bo ta czę¶ć pyskówki dotyczyła wypowiedzi trolla, że  za 20 - 30 zł to on by chciał mieć tysionc pińcet minut.
Koniec rozdziału.
O stawce poniżej 20 gr i aparatach za grosze to już następny rozdział.

w tym przypadku ceneo podaje dosc wysokie ceny,

....czyli niewygodne dla udowodnienia tezy...

wiec zajrzalem na allegro :-)

Jak zawiod± legalne ¶rodki, sięga się po usługi oprychów ;->

I pare innych pakietow, ktore trzeba wypowiadac, bo inaczej beda platne po paru miesiacach - normalnie czuje sie jak w Erze :-)

Taki trynd. Na pocieszenie dodam, że to naprawdę jest proste, skoro nawet ja te regulaminy w miarę ogarn±łęm i ku mojemu zreszt± zaskoczeniu płacę za abonamenty (swój i żony) dokładnie tyle, ile z nich wynika, dostaj±c dokładnie tyle, ile się spodziewałem. Mało tego, okazało się, że w trakcie trwania cyrografu można przej¶ć na niższy kwotowo abonament, pomimo trwania tzw. Okresu Zastrzeżonego. Zgodnie z owymi rzekomo pokręconymi regulaminami.

Naci±ganie rodziny i znajomych? Ech...

No coz - masz tanio, bo oni maja drogo

Ech...

a te telefony u operatorow dziwnie drogie -

Zależy, jak liczyć. Ale fakt - od roku nie widzę oferty dla siebie. O czym zreszt± w lutym ub. roku tu pisałem, że był to prawdopodobnie ostatni cyrograf, jaki podpisałem. Zobaczymy, czy co¶ się zmieni przez ten pozostały rok.

JoteR

Data: 2012-01-25 01:29:35
Autor: Animka
W dniu 2012-01-24 19:33, J.F pisze:
en pakiet to 3GB w ogole, czy co miesiac ?

Haracz za zakup abonamentu. Jednorazowy, na miesiąc. Też sie nacięłam, bo mnie skłołowali, ale już machnęłam na to ręką. Znowu zamówiłam pakiet internet za 5 zł w Orange ( w Playu 7 zł i ciort wie jak działa).

--
animka

Data: 2012-01-25 01:45:21
Autor: JoteR
"Animka" napisała:

Ten pakiet to 3GB w ogole, czy co miesiac ?

Haracz za zakup abonamentu. Jednorazowy, na miesiÄ…c.

Haracz lub - jak kto woli - polisa ubezpieczeniowa dla klientów, którzy połakomili się na androida z cyrografem bezinternetowym. Żeby mieli czas się ogarnąć z tym smartfonem i nie nabili sobie kilkusetzłotowych rachunków w pierwszych dniach użytkowania.

JoteR

Data: 2012-01-25 01:57:12
Autor: Animka
W dniu 2012-01-25 01:45, JoteR pisze:
"Animka" napisała:

Ten pakiet to 3GB w ogole, czy co miesiac ?

Haracz za zakup abonamentu. Jednorazowy, na miesiÄ…c.

Haracz lub - jak kto woli - polisa ubezpieczeniowa dla klientĂłw, ktĂłrzy
połakomili się na androida z cyrografem bezinternetowym. Żeby mieli czas się
ogarnąć z tym smartfonem i nie nabili sobie kilkusetzłotowych rachunków w
pierwszych dniach uĹĽytkowania.

To dlaczego mi nie dali tego smartfona? Skoro mi się należał za te 48 zł +abomanent 19 zł + anonament 19 zł ( jeszcze jeden) -z góry. A brałam ofertę bez telefonu :-(
To 48 zł to internet Play online na 1 miesiąc! Niech się wypchają.

--
animka

Data: 2012-01-25 02:07:16
Autor: JoteR
"Animka" napisała:

To dlaczego mi nie dali tego smartfona? [...]
A brałam ofertę bez telefonu :-(

Skoro oferta bez telefonu, to telefonu nie mogli Ci dać, ale smartfona, skubańcy, powinni. Ja bym reklamował. Złodzieje, złodzieje...

JoteR

Data: 2012-01-25 03:45:41
Autor: Animka
W dniu 2012-01-25 02:07, JoteR pisze:
"Animka" napisała:

To dlaczego mi nie dali tego smartfona? [...]
A brałam ofertę bez telefonu :-(

Skoro oferta bez telefonu, to telefonu nie mogli Ci dać, ale smartfona,
skubańcy, powinni. Ja bym reklamował. Złodzieje, złodzieje...

Kit im w ucho. Telefonów to ja mam w domu, więc nie będę się kłócić :-)

--
animka

Data: 2012-01-25 10:28:44
Autor: J.F
[OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
UĹĽytkownik "JoteR"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
"Animka" napisała:
[...]

No to po pierwsze - dobrze pisze ze regulamin jest niejasny, bo tego ze na miesiac to jakos nie wyczytalem, po drugie - jaki sens dawac taki pakiet na miesiac, po miesiacu Android nie przestanie byc internetozerny, rachunek do klienta wplynie, moze na nim wydrukuja ilosc danych, moze klient pomysli ... ale drugi miesiac juz biegnie.

Po trzecie - kwote doliczamy do rachunku i niewielka oplacalnosc zamienia sie w niewielka nieoplacalnosc :-)

J.

Data: 2012-01-25 10:41:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-25 10:28, J.F pisze:
No to po pierwsze - dobrze pisze ze regulamin jest niejasny, bo tego ze
na miesiac to jakos nie wyczytalem, po drugie - jaki sens dawac taki
pakiet na miesiac, po miesiacu Android nie przestanie byc

Taki sens, że jest to ukryta opłata aktywacyjna, tyle że abonent "coś" za nią przynajmniej dostaje.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-25 23:44:18
Autor: Tomek

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał:

[...]

Przecież tłumaczyłem to samo Animce 2 tygodnie temu, widać, ani ona, ani pozostali nie zrozumieli, że PLAY zrobił to celowo, żeby mieć ofertę z zerową opłatą aktywacyjną, a przy okazji dali za free pare giga. Polak tu lubi ponarzekać zamiast użyć czasem głowy.

Data: 2012-01-26 01:53:29
Autor: Animka
W dniu 2012-01-25 23:44, Tomek pisze:

UĹĽytkownik "Liwiusz"<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisaĹ‚:

[...]

Ani razu nie skorzystaĹ‚am z tego free Giga (chociaĹĽ to Giga jest aktywne jeszcze do 9 lutego).Teraz ponownie aktywowaĹ‚am internet za 5 zĹ‚ w Orange.  Starcza mi jak awaryjnie potrzebujÄ™ cos znaleźć jak mnie nie ma w domu i nie ma w tym miejscu Wifi.

W Play-u wyłączylam sms-y Premiium i jak dzisiaj chciałam wysłać z tego telefonu sms-a na 7252 (do RFM FM) to ni diabła-nie przeszło. Więc i tak źle i tak niedobrze.

--
animka

Data: 2012-01-26 11:15:41
Autor: Tomek
[OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?

Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisał:

Ani razu nie skorzystałam z tego free Giga (chociaż to Giga jest aktywne jeszcze do 9 lutego).

Spytam tak z ciekawości, czy to mój problem?

Data: 2012-01-25 23:16:24
Autor: JoteR
"J.F" napisał:

No to po pierwsze - dobrze pisze ze regulamin jest niejasny, bo tego ze na miesiac to jakos nie wyczytalem,

"Aktywacja całego pakietu Play Online w telefonie z limitem transmisji
danych 3 GB następuje między godziną 00:00 a 01:00 pierwszego dnia
pełnego Okresu Rozliczeniowego. Pakiet ważny jest do końca tego
Okresu Rozliczeniowego"

po drugie - jaki sens dawac taki pakiet na miesiac, po miesiacu Android
nie przestanie byc internetozerny,

Ale może przez ten miesiąc klient dojdzie, co i jak przyblokować, żeby nie żarło, część może nawet przeczyta instrukcję?

rachunek do klienta wplynie, moze na nim wydrukuja ilosc danych, moze klient pomysli ... ale drugi miesiac juz biegnie.

No cóż, kto nie chce uczyć się na cudzych błędach, nauczy się na swoich.

Po trzecie - kwote doliczamy do rachunku i niewielka oplacalnosc zamienia sie w niewielka nieoplacalnosc :-)

My nie doliczamy, my se przedłużamy ;-)
Krótko mówiąc, w RePlay tego haraczu nie ma. To element napływowy płaci frycowe.

JoteR

Data: 2012-01-26 00:15:13
Autor: Michal Jankowski
[OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokre¶lony?
"JoteR" <joter@pf.pl> writes:

bez wideorozmów

Kto¶ używa wideorozmów?

  MJ

Data: 2012-01-26 00:31:08
Autor: Tomek
[OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokre¶lony?

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał:

bez wideorozmów

Kto¶ używa wideorozmów?

A dlaczego nie? Wiesz, to taka GSMowa wersja SKYPE z kamerk±, gdy druga strona nie ma komputera pod ręk±.

Data: 2012-01-26 21:07:03
Autor: Michal Jankowski
"Tomek" <precz@ze.spamem> writes:

[...]

Ale Skype z kamerk± wydaje mi się tak samo obce...

  MJ

Data: 2012-01-26 23:22:34
Autor: Tomek
[...]

Równie dobrze możesz napisać, że sprzedawanie chleba żytniego to głupota, bo nie lubisz i jest Ci obcy.

Data: 2012-01-26 01:15:55
Autor: JoteR
[OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokre¶lony?
"Michal Jankowski" napisał:

bez wideorozmów

Kto¶ używa wideorozmów?

Owszem, czasami. I coraz bardziej mnie denerwuje brak możliwo¶ci (w moim telefonie) przeł±czania obrazu z przedniej kamerki na tyln± - ostatecznie, co za przyjemno¶ć ogl±dania czyjego¶, często nie pierwszej ¶wieżo¶ci, ryja. I vice-versa. Znacznie ciekawsze rzeczy bywaj± do pokazania/obejrzenia w tzw. otoczeniu ;-)

JoteR

Data: 2012-01-23 07:05:37
Autor: z
[...]

Od 3 lat w orange była usługa "wieczory i weekendy" za 25 zł (były jeszcze zniżki) 1000 min do orange i na stacjonarne. Co prawda po 16.00 ale dla mnie to bez różnicy :-) Niestety ten pakiet prawdopodobnie teraz będzie na gorszych warunkach.
Miesi±c temu zrobiłem "rajd po salonach" i nikt nie potrafił się choćby zbliżyć do takiej oferty. Play 1000 min. za 75 zł. Przez cał± dobę ale to dla mnie bez różnicy. :-)
Widzę że sytuacja jest dynamiczna i trzeba trzymać rękę na pulsie. :-)

Data: 2012-01-23 11:20:17
Autor: cpt. Nemo
[OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokre¶lony?

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jfitbi$82i$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tak, wybierasz sobie jeden numer bezplatny w Orange i jest to numer dostepowy do Skype. A w Skype masz za grosze abonamenty na stacjonarki. Wybierz sobie ktorys i to jest najtansze chyba w eksploatacji :)

Nemo

Data: 2012-01-23 11:37:13
Autor: J.F.
Dnia Mon, 23 Jan 2012 07:05:37 +0100, z napisał(a):
W dniu 2012-01-22 22:32, J.F. pisze:
I to jest stosunkowo nowy pakiet, a ktorys z przedpiszcow sugerowal zdaje
sie ze w abo ma to od dawna.

Od 3 lat w orange była usługa "wieczory i weekendy" za 25 zł (były jeszcze zniżki) 1000 min do orange i na stacjonarne. Co prawda po 16.00 ale dla mnie to bez różnicy :-) Miesi±c temu zrobiłem "rajd po salonach" i nikt nie potrafił się choćby zbliżyć do takiej oferty. Play 1000 min. za 75 zł. Przez cał± dobę ale to dla mnie bez różnicy. :-)

Dla ciebie bez roznicy, dla innych podstawa. Mamuska byla np bardzo zadowolona z pakietu "Ty i 3", bo ma 3 siostry i za
jedyne 4 zl/mc mogla sobie z nimi pogadac do upadlego - ale nie pisze ze w
Orange byla minuta po 6 groszy - a moglbym :-)

J.

Data: 2012-01-23 11:52:25
Autor: z
W dniu 2012-01-23 11:37, J.F. pisze:
[...]

No cóż... Okazało się że 3 lata temu !!! po dokładnym rozeznaniu rynku wybrałem najlepsz±-najtańsz± ofertę w abonamencie.
Może i mam zaniżone wymagania (a może nie) ale co¶ takiego do tej pory nie było osi±galne poza abo. Oprócz tej nowej oferty taktaka wszystko inne to rz±d wielko¶ci drożej :-)
Nie rozumiem zdziwienia wybierania abo. skoro jest taniej a przy okazji pro¶ciej :-) i niekoniecznie musi to być na firma.

Data: 2012-01-23 11:57:55
Autor: J.F.
Dnia Mon, 23 Jan 2012 11:52:25 +0100, z napisał(a):
[...]

No coz - ja tez ciagle jade na abo ... po prost tak bylo najtaniej. I to bez telefonu.
Moze w tym roku cos sie zmieni.

J.

O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa