O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

Data: 2012-01-21 23:41:10
Autor: Ryszard C
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

Użytkownik "andrzej21" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:jfedfm$4ct$1inews.gazeta.pl...
Na poczatku lutego konczy mi sie umowa z Plusem. Z uwagi na to ze jest to moj drugi numer, z ktorego korzysta starsza osoba z mojej rodziny, niewiele dzwoniąca, z ktorą musi byc po prostu kontakt to chcialem przedluzyc umowe na dotychczasowych zasadach. Sa one nastepujace: 19,90 PLN miesiecznie i w tym 60 minut do wszystkich sieci, zadnych pakietow internetowych i innych zbednych rzeczy, umowa na rok ktora wlasnie mija. Po prostu maksymalna oszczednosc - tak jest teraz i na takich warunkach chcialem przedluzyc (oczywiscie o zadnych telefonach od opeartora nie ma mowy, nie interesuje mnie to, bo osoba korzystajaca z numeru jest przywiazana do starego Samsunga S3500 i nie chce nic innego). I nic z tego. Owszem przygotowano specjalna oferte, ale jak kobieta powiedziala o 49 zl miesiecznie to podziekowalem i powiedzialem o co mi chodzi. Z wielka łaską dostalem inna oferte - 19,90 PLN miesiecznie i oszalamiajaca ilosc 20 minut do wszystkich sieci. Podziekowalem, poszedlem pietro wyzej do salony Play-a i przenioslem numer. Oplaty 19 PLN miesiecznie i 120 minut do wszystkich sieci. A Plus wlasnie stracil stalego klienta z 8 letnim stazem u nich. Papa Plusie, bez zalu z mojej strony.
I slusznie uczyniles. Tak samo zrobilem po ok 11 latach bycia w Plusie i żaluje, ze wczesniej gdzies nie przeszedlem. plus to byl najgorszy operator z jakim sie związa\łem, a oferte na przedłuzenie przedstawili mi 3 razy gorsza jak Play. jestem juz ponad rok w Play i nie mam zastrzeżeń do tej sieci. Oczywiscie jeśli po skończeniu umowy okaze sie, ze któryś operator ma lepsza propozycje, to nie będe sie zastanawiał i przejdę tam gdzie daja lepsze warunki. Wczesniej zalezało mi na utrzymaniu konkretnego numeru, teraz juz z tym nie ma problemu.

Rycho

O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa