O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa

Data: 2012-01-22 00:20:49
Autor: Animka
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
W dniu 2012-01-21 14:10, andrzej21 pisze:
Na poczatku lutego konczy mi sie umowa z Plusem. Z uwagi na to ze jest to
moj drugi numer, z ktorego korzysta starsza osoba z mojej rodziny, niewiele
dzwoni�ca, z ktor� musi byc po prostu kontakt to chcialem przedluzyc umowe
na dotychczasowych zasadach. Sa one nastepujace: 19,90 PLN miesiecznie i w
tym 60 minut do wszystkich sieci, zadnych pakietow internetowych i innych
zbednych rzeczy, umowa na rok ktora wlasnie mija. Po prostu maksymalna
oszczednosc - tak jest teraz i na takich warunkach chcialem przedluzyc
(oczywiscie o zadnych telefonach od opeartora nie ma mowy, nie interesuje
mnie to, bo osoba korzystajaca z numeru jest przywiazana do starego Samsunga
S3500 i nie chce nic innego). I nic z tego. Owszem przygotowano specjalna
oferte, ale jak kobieta powiedziala o 49 zl miesiecznie to podziekowalem i
powiedzialem o co mi chodzi. Z wielka �ask� dostalem inna oferte - 19,90 PLN
miesiecznie i oszalamiajaca ilosc 20 minut do wszystkich sieci.
Podziekowalem, poszedlem pietro wyzej do salony Play-a i przenioslem numer.
Oplaty 19 PLN miesiecznie i 120 minut do wszystkich sieci. A Plus wlasnie
stracil stalego klienta z 8 letnim stazem u nich. Papa Plusie, bez zalu z
mojej strony.

Dzisiaj przy okazji zerknęłam na telefony w Plusie. Ładne, od 1 zł. (np HTC), a w Playu telefony są bardzo drogie.

--
animka

Data: 2012-01-22 10:23:37
Autor: ToMasz
O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
Dzisiaj przy okazji zerknęłam na telefony w Plusie. Ładne, od 1 zł. (np
HTC),
jakie telefony, w jakiej taryfie, jakie warunki cyrografu?

a w Playu telefony są bardzo drogie.
To weź wybierz taki sam telefon w playu i plusie, dodaj do tego dwuletni koszt abonemetnu i napsz jakie są wyniki, podając jeszcze ilość rozmów które można wykonać. Take to trudne? Czy łatwiej jest grać "blądynkę"?

ToMasz

Data: 2012-01-22 15:39:23
Autor: Animka
W dniu 2012-01-22 10:23, ToMasz pisze:
[...]

Mam 3 telefony w domu. Ostatni z ekranem dotykowym i Wifi. Jest super. Już telefonów w żadnych Plusach, Playach itp nie będę "brała". Teraz czekam na przesyłkę telefonu dualsim 4G.

--
animka

Data: 2012-01-22 18:16:47
Autor: Jingiel
[...]

To pochwal się jak dostaniesz.

Jingiel

Data: 2012-01-22 18:26:37
Autor: Animka
W dniu 2012-01-22 18:16, Jingiel pisze:

Mam 3 telefony w domu. Ostatni z ekranem dotykowym i Wifi. Jest super.
Już telefonów w żadnych Plusach, Playach itp nie będę "brała". Teraz
czekam na przesyłkę telefonu dualsim 4G.

To pochwal się jak dostaniesz.

Jeszcze nie wiem czy będę miała czym się pochwalić. Jak będzie co pochwalić to pochwalę.

--
animka

Data: 2012-01-22 13:27:03
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:jffhd3$ga3$2node2.news.atman.pl...
Dzisiaj przy okazji zerknęłam na telefony w Plusie. Ładne, od 1 zł. (np HTC), a w Playu telefony są bardzo drogie.

Dziś wyjrzałem przez okno. Brzydko i szaro, a na Hawajach mają piękną pogodę.

O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa