O tym jak w smole4nsku przepalono zarowki.....

Data: 2010-04-25 23:10:43
Autor: DJ MC Donald Musk
O tym jak w smole4nsku przepalono zarowki.....
Data: 2010-04-26 00:18:42
Autor: DJ MC Donald Musk
On 26 Kwi, 09:11, "EUR" <e...@eu.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:baf7a01c-a67c-4998-ae87-9862f8e0ae4ak36g2000yqb.googlegroups.com...

> tylko mikrofalowka byla wieksza.....
>http://gerg83.wrzuta.pl/film/1n506t2pW83/brainiac_-_zarowka_w_mikrofa...

tylko ze te zarowki to nocne oswietlenie a oni probowali ladowac w dzien
Pomysl zanim cos znowu napiszesz

a co to za roznica czy te zarowki byly "nocne" czy "dzienne"
zarowka to zarowka i jej bydowa jest taka sama - sklada sie ze
szklanej banki i zarnika (i paru jeszcze czesci) i ten zarnik pod
wplywem mikrofal (lub silnego impulsu EM) przepala sie.... Fizyka na
poziomie elementarnym....

Data: 2010-04-26 00:39:28
Autor: DJ MC Donald Musk
On 26 Kwi, 09:18, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
> [...]

szklanej banki i zarnika (i paru jeszcze czesci) i ten zarnik pod
wplywem mikrofal (lub silnego impulsu EM) przepala sie.... Fizyka na

za wiki http://pl.wikipedia.org/wiki/Kuchenka_mikrofalowa
Do kuchenek nie mog± być wkładane przedmioty metalowe (z wyj±tkiem
jednolitych talerzy i tacek) - mikrofale nie przenikaj± przez metal,
ale wywołuj± w nim pr±dy wirowe, przez co dochodzi do silnego
nagrzewania, a nawet iskrzenia w miejscu gdzie metal jest cienki (np.
złocenia ceramiki) oraz w miejscach słabego styku dwóch kawałków
metalu a także na ostrych krawędziach i szpicach. Silne nagrzewanie
się elementów metalowych i iskrzenie może wywołać zapłon podgrzewanych
produktów[1]. Potrawy w naczyniach metalowych (a także zawinięte w
folie aluminiowe), poprzez wła¶ciwo¶ci ekranuj±ce, nie s± nagrzewane
bezpo¶rednio przez mikrofale.
===========================
jezeli byl to atak mikrofalowy albo impuls EM to telefony i laptopy na
pokladzie a szczegolnie systemy lacznosci i czujniki (np. wyskosci)
samolotu (ze wzgledu na anteny na zewnatrz kadluba - klatki faradaya)
- powinny miec uszkodzine scalaki i poprzepalane kondensatory iraz
przebicia na sciezkach obw. drukowanych.
Dlaczego rosjanie nie przekazuja tych urzadzen stronie polskiej?
- Ja nie twierdze, ze to byl atak ale taka wersja jest tez mozliwa....

Data: 2010-04-26 13:15:37
Autor: =he®sk=
O tym jak w smole4nsku przepalono zarowki.....
On Mon, 26 Apr 2010 00:39:28 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

 [...]

[...]

 cala instalacje elektryczna powinien szlag trafic ?

Dlaczego rosjanie nie przekazuja tych urzadzen stronie polskiej?
- Ja nie twierdze, ze to byl atak ale taka wersja jest tez mozliwa....

 tez nie twierdze, ze prezes jest winien ale taka wersja jest
mozliwa...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-26 08:30:18
Autor: DJ MC Donald Musk
On 26 Kwi, 13:15, =he®sk= <=WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
On Mon, 26 Apr 2010 00:39:28 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk

<irat...@gmail.com> wrote:

 [...]

> [...]
> przebicia na sciezkach obw. drukowanych.

 cala instalacje elektryczna powinien szlag trafic ?

cala to znaczy?
- to zalezy od ekranowania urzadzen (jesli chodzi o mikrofale) i
zabezpieczen przed przepieciami. Lacznosc i urzadzenia posiadajace
anteny wystajace na zewnatrz kadluba powinien trafic szlag - o ile nie
posiadaja odpowiednich zabezpieczen antyprzepieciowych (samolot byl
niedawno remontowany w rosji....)
i od jakosci tych zabezpieczen, ich rodzaju.
tel komorkowy gdzies w metalowej walizce by sie ostal ale tel;efon
przy oknie (z 'widocznoscia' zrodla promieniowania) trafi szlag
(chyba, ze tel. ma metalowa obudowe) - podobnie laptopy i inne
urzadzenia el.
- jesli to bylby impuls elektromegnetyczny o niespotykanej skali to
kadlub samolotu (jako klatka faradaya) tu na nic... - wyindukuje prady
wirowe w urzadzeniach elektronicznych, zarowkach a nawet metalowej
instalacji sanitarnej.  -nawet w broni palnej...doprowadzajac je do
silnego nagrzania - w zaleznosci od mocy impulsu no i roznice
potencjalow w elementach el spowoduja ich przepalenie

Data: 2010-04-26 19:36:47
Autor: Tomy M.
Użytkownik "=he®sk=" <=WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:sekat595h3htvdq68efsn0g24i6jrqrfm54ax.com...

tez nie twierdze, ze prezes jest winien ale taka wersja jest
mozliwa...

Nie da się wykluczyć że to on pilotował ten samolot.
Ale bardziej prawdopodobna jest wersja że strącił
go statek-matka PredatorĂłw.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 00:41:12
Autor: DJ MC Donald Musk
On 26 Kwi, 09:28, "EUR" <e...@eu.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:92b5709b-b546-4bd2-b10e-b3993d80b597y17g2000yqd.googlegroups.com...

> a co to za roznica czy te zarowki byly "nocne" czy "dzienne"

Roznica jest taka ze oni nie podchodzili do ladowania w nocy.
Czyli zasadnicza, bo te zwykle zarowki w ciagu dnia i tak nie pomagaja, tym
bardziej w mgle.

czy ty nie rozumiesz o czym ja pisze?
 -nie ma to zadnego znaczenia: wykrec zarowke z zyrandola i wloz do
kuchenki to sie przekonasz! Teraz jest dzien!

Data: 2010-04-26 01:13:28
Autor: J-23
On 26 Kwi, 09:41, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
> [...]

 -nie ma to zadnego znaczenia: wykrec zarowke z zyrandola i wloz do
kuchenki to sie przekonasz! Teraz jest dzien!

duzy zyrandol nie zmiesci sie w standardowej mikrofalowce

Data: 2010-04-26 07:58:18
Autor: DJ MC Donald Musk
On 26 Kwi, 11:28, "EUR" <e...@eu.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:1461c53c-5443-428e-8e57-5b28c862bd13k36g2000yqn.googlegroups.com...

> czy ty nie rozumieszoczym ja pisze?
> -nie ma to zadnego znaczenia: wykrec zarowke z zyrandola i wloz do
> kuchenki to sie przekonasz! Teraz jest dzien!

Zrozum po co ktos mialby uzywac mikrofal do przepalania zarowek nocnego
oswietlenia obok pasa startowego skoro oni ladowali w dzien? W ciagu dnia te
zarowki i tak nic nie daja jeszczetymbardziej we mgle.
A Ruscy wymieniali zarowki bo niektore nie swiecily a gdy kontrola
przyjedzie to lepiej zeby swiecily.
Jasne?

Zrozum, ze ja nie twierdze (dywaguje) ze ruscy chcieli przepalac
zarowki lotniskowe ale "zarowki" samolotowe a te lotniskowe to efekt
ubocznych przepalania elektroniki samolotu...
Juz jasne?
Jestes z redakcji GW, ze prostych tekstow nie rozumiesz?

O tym jak w smole4nsku przepalono zarowki.....