O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł

Data: 2011-01-07 14:52:39
Autor: jasiek
O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł

Wpisz w wyszukiwarkę: Delmestraße 96, Bremen, Deutschland

I teraz najlepsze.
Została zakupiona za 75 000 euro. 1000 zł za metr kwadratowy. Za dwuletnie lub trzyletnie dochody, a o pracę tam łatwiej niż u nas.

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

No fakt okazja nie lada, jest tam chyba tylko jeden minus:

po jaką cholerę mi mieszkanie w Bremen, Paryżu czy innym Londynie?
kupować tylko po to żeby się przed sąsiadami pochwalić, że okazyjnie się kupiło?
przecież te "barany" o których pisałeś mieszkają w Polsce, a nie w DE. Jakby mieszkali w DE to by sobie kupili okazyjną kamienicę w Bremen, a tak płacą takie ceny jakie są w PL. Oni też chętnie zarabialiby kilka razy więcej  i płacili po 1000PLN za m2, tylko jakoś nikt u nas nie chce w takiej cenie sprzedawać - nie wiedzieć czemu.

jasiek

Data: 2011-01-07 16:14:10
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "jasiek" <jasiekabc@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ig75r6$n4i$1inews.gazeta.pl...

[...]

To jest przykład. Analogicznie po cholerę mi mieszkanie w Warszawie?

[...]

Nie wiedzieć czemu ludzie płacą drożej za m2 w niedorozwiniętym kraju bez autostrad, na skraju zapaści gospodarczej (deficyt), gdzie zarabiają kilka razy mniej.
Ja też nie wiem.

Data: 2011-01-07 16:32:04
Autor: KRZYZAK
Dnia Fri, 7 Jan 2011 16:14:10 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

Nie wiedzieć czemu ludzie płacą drożej za m2 w niedorozwiniętym kraju bez autostrad, na skraju zapaści gospodarczej (deficyt), gdzie zarabiają kilka razy mniej.
Ja też nie wiem.

Samo frajerstwo kupujacych nie wystarcza. Potrzeban jest wspolpraca bankow.
Dlatego wlasnie jestem zwolennikiem obciazenia ich dodatkowym podatkiem.

--
Premier Donald tusk ostrzega Polaków
http://www.youtube.com/watch?v=JrnhFZilEeg

Data: 2011-01-07 16:40:50
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "KRZYZAK" <krzyzak@krzyzak.pl> napisał w wiadomości news:11ocun4c54gi9.16y6r2s49bisk$.dlg40tude.net...
[...]

Ten podatek zapłacimy właśnie my, czyli klienci. Zauważ że ostatnio wiele bezpłatnych produktów stało się płatnymi (Inteligo karta, Polbank, Getin i inne). Oni już przerzucili na klientów podatek, którego jeszcze nie ma.

Frajerzy są i będą goleni. Muszą myśleć. Zabronisz bankom, to znajdą się inni. Lepszym sposobem byłoby nauczanie podstaw finansów już w szkole podstawowej. Jak by szczeniak umiał obliczyć procent składany od pożyczania truskawek, to by nie podpisywał głupich umów kredytowych. Albo gdyby musiał policzyć ile jabłek musi odłożyć jeż przez 80 dni, żeby potem zimować przez 40, to by nie głosował na kurwy polityczne podczas wyborów.

Data: 2011-01-07 16:53:31
Autor: KRZYZAK
Dnia Fri, 7 Jan 2011 16:40:50 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

Ten podatek zapłacimy właśnie my, czyli klienci.

Zaplaca do spoly ci, ktorzy generuja takie banieczki. Czyli dobrze.

Zauważ że ostatnio wiele bezpłatnych produktów stało się płatnymi (Inteligo karta, Polbank, Getin i inne). Oni już przerzucili na klientów podatek, którego jeszcze nie ma.

No i dobrze. Zawsze uwazalem, ze takie produkty powinny byc platne. Wtedy
placa za nie ci, ktorzy je wykorzystuja, a nie wszyscy.

Frajerzy są i będą goleni. Muszą myśleć. Zabronisz bankom, to znajdą się inni. Lepszym sposobem byłoby nauczanie podstaw finansów już w szkole podstawowej.

Gowno da nauczanie finansow, bo gdzies trzeba mieszkac. Developer nie
frajer i wie, ze jak jest latwy kredyt, to chetny sie zawsze znajdzie.
Ostatnio okazalo sie, ze oplaca sie budowac 40% tansze mieszkania:)

Data: 2011-01-07 17:07:14
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "KRZYZAK" <krzyzak@krzyzak.pl> napisał w wiadomości news:it17xg9q2b7t$.x3vst2llwg6e$.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 7 Jan 2011 16:40:50 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

Ten podatek zapłacimy właśnie my, czyli klienci.

Zaplaca do spoly ci, ktorzy generuja takie banieczki. Czyli dobrze.

Czyli ci, którzy mają jakieś pieniądze. A pośrednio także ci, którzy ich nie mają. I dobrze.

[...]

Na szczęście nie ma obowiązku ich używać i są jeszcze banki bezpłatne.

[...]

Jak pokazuje przykład krajów trzeciego świata oraz historia PRL mylisz się.

Data: 2011-01-07 17:44:18
Autor: Bydlę
Jan Werbinski wrote:
> są jeszcze banki bezpłatne.

Banki?
Z pewnością nie.
--
Bydlę

Data: 2011-01-07 18:07:13
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:ig7ft2$g5j$3cougar.axelspringer.pl...
Jan Werbinski wrote:
> są jeszcze banki bezpłatne.

Banki?
Z pewnością nie.

mBank chyba jest darmowy jeśli nie brać płatnych usług

Data: 2011-01-07 18:36:00
Autor: Yakhub
Dnia Fri, 7 Jan 2011 18:07:13 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

są jeszcze banki bezpłatne.

Banki?
Z pewnością nie.

mBank chyba jest darmowy jeśli nie brać płatnych usług

"Autobus jest darmowy, jeśli do niego nie wsiadać".

--
Yakhub

Data: 2011-01-07 19:10:41
Autor: Bydlę
Jan Werbinski wrote:
> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości

> mBank chyba jest darmowy

Nieprawda.

> jeśli nie brać płatnych usług

???
Czytałeś to przed wysłaniem?

--
Bydlę

Data: 2011-01-07 19:34:22
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:ig7kv0$ors$3cougar.axelspringer.pl...
Jan Werbinski wrote:
> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości

> mBank chyba jest darmowy

Nieprawda.

> jeśli nie brać płatnych usług

???
Czytałeś to przed wysłaniem?

Mam mBank od lat i nie płacę za nic. Ale podobno coś tam mają płatnego, więc trzeba uważać.

Data: 2011-01-07 19:34:04
Autor: Yakhub
Dnia Fri, 7 Jan 2011 19:34:22 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> są jeszcze banki bezpłatne.

Banki?
Z pewnością nie.

mBank chyba jest darmowy

Nieprawda.

jeśli nie brać płatnych usług

???
Czytałeś to przed wysłaniem?

Mam mBank od lat

A nazywasz się BRE ?

--
Yakhub

Data: 2011-01-08 10:19:21
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1sxbd1on4hgib.dlgwazzenon.pl...
Dnia Fri, 7 Jan 2011 19:34:22 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> są jeszcze banki bezpłatne.

Banki?
Z pewnością nie.

mBank chyba jest darmowy

Nieprawda.

jeśli nie brać płatnych usług

???
Czytałeś to przed wysłaniem?

Mam mBank od lat

A nazywasz się BRE ?

Nie, a jednak mam.
BRE też kiedyś miałem.

Data: 2011-01-08 14:30:53
Autor: Bydlę
Jan Werbinski wrote:

> Mam mBank od lat i nie płacę za nic.

Ale napisałeś, że jeśli nie liczyć usług płatnych, to coś tam jest bezpłatne.
To się kupy nie trzyma.

(i dalej nie odróżniasz banku od konta czy usługi)

--
Bydlę

Data: 2011-01-09 05:53:34
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:ig9oud$3a6$1cougar.axelspringer.pl...
Jan Werbinski wrote:

> Mam mBank od lat i nie płacę za nic.

Ale napisałeś, że jeśli nie liczyć usług płatnych, to coś tam jest bezpłatne.
To się kupy nie trzyma.

(i dalej nie odróżniasz banku od konta czy usługi)

Odróżniam. I dalej uparcie używam potocznego rozumienia tego słowa.
Mam bank, niedaleko mam sklep, supermarket, urząd, a trochę dalej mam rząd, sejm.

Data: 2011-01-08 17:18:23
Autor: masti
O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
Dnia pięknego Fri, 07 Jan 2011 19:34:22 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
wystukał:

Jan Werbinski wrote:
> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości

> mBank chyba jest darmowy

Nieprawda.

> jeśli nie brać płatnych usług

???
Czytałeś to przed wysłaniem?

Mam mBank od lat i nie płacę za nic. Ale podobno coś tam mają płatnego,
więc trzeba uważać.

płacisz, tylko woda z wanny zaćmiła ci umysł i nie zauważasz.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-09 06:01:32
Autor: Jan Werbinski

Jan Werbinski wrote:
> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości

> mBank chyba jest darmowy

Nieprawda.

> [...]

więc trzeba uważać.

płacisz, tylko woda z wanny zaćmiła ci umysł i nie zauważasz.

Pan płaci, Pani płaci, społeczeństwo.
O to Ci chodziło?

Data: 2011-01-09 12:29:59
Autor: masti
O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
Dnia pięknego Sun, 09 Jan 2011 06:01:32 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
wystukał:

płacisz, tylko woda z wanny zaćmiła ci umysł i nie zauważasz.

Pan płaci, Pani płaci, społeczeństwo. O to Ci chodziło?

nie, to Ty płacisz, ja z gównianymi bankami nie gadam

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-09 21:33:48
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:igc9o7$mdj$2news.onet.pl...
[...]

Podziel się wiedzą o niegównianych bankach. Jak się nazywa i ile kosztuje kredyt?

Data: 2011-01-08 22:20:27
Autor: Marek Dyjor
Jan Werbinski wrote:
Mam mBank od lat i nie płacę za nic. Ale podobno coś tam mają
płatnego, więc trzeba uważać.

tanie gówno...

Data: 2011-01-08 15:11:23
Autor: Feahisim
Użytkownik "Jan Werbinski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d273403$0$2440$65785112@news.neostrada.pl...

Albo gdyby musiał policzyć ile jabłek musi odłożyć jeż przez 80 dni, żeby potem zimować przez
40, to by nie głosował na kurwy polityczne podczas wyborów.

Jeż obłożony tonami jabłek zdechłby bo jabłek nie jada.
Na kogo głosuje ktoś kto w bajki o jeżu i jabłkach jeszcze wierzy :-)

Feah

Data: 2011-01-08 20:08:46
Autor: Marek Dyjor
KRZYZAK wrote:
[...]

a ja sądzę że najlepiej znacjonalizować a pieniądze rozdać biedny :)

Data: 2011-01-07 19:11:41
Autor: emarcin
[...]

Co Ty jeszcze robisz w tym niedorozwiniętym kraju.
Ja też nie wiem.

emarcin

PS. Bremen czeka.

Data: 2011-01-07 19:34:58
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "emarcin" <emarcin@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d27575c$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Delektuję się patrząc na niewolników.

emarcin

PS. Bremen czeka.

Przecież byłem wczoraj.

Data: 2011-01-07 20:30:24
Autor: Ghost

Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4d275cd4$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sam jestes niewolnik, racjonalizujacy swoje nedzne zycie w przytulkach, bo sie nie oplaca.

Data: 2011-01-07 20:36:50
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
czeŚĆ,
 ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
 napisał emarcin na pl.pregierz do nas:

> Ja też nie wiem.
Co Ty jeszcze robisz w tym niedorozwiniętym kraju.

Troluje :o)

emarcin

pozdrawiam
Wiki

--
                                            wiktor [wiki] matlakiewicz
(> - - ^.^_,                                     http://wiki.smutek.pl

O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł