O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł

Data: 2011-01-10 11:37:50
Autor: Kris
Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4d26cee3$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
> I teraz najlepsze.
Została zakupiona za 75 000 euro. 1000 zł za metr kwadratowy. Za

75 000euro tio 300 tys zł.
Drogo. I ok 800km od miejsca gdzie teraz mieszkam, pracuje itp
Za ta kase to ja wybudowałem nowy dom licząc z działka. W Polsce. Do pracy mam 1200metrów. Do szkoły przedszkola podobnie.
Basen, boiska też są.
Do rodziców, babci itp mam 8 km, znajomi, przyjaciele w pobliżu- i wszyscy wokoło rozmawiaja w zrozumiałym dla mnie języku;).
Więc jak widzisz oferta dla mnie mało atrakcyjna. ,

Krzysiek

Data: 2011-01-12 11:00:18
Autor: Wielebny

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:igenhv$qbk$1news.onet.pl...
> [...]

Za ta kase to ja wybudowałem nowy dom licząc z działka. W Polsce. Do pracy mam 1200metrów.

Masz tam posadkę zagwarantowaną do konca życia?

Czy też jak ślimaczek bierzesz domek na plecki i w drogę?

W.

Data: 2011-01-12 12:37:24
Autor: Kris

Użytkownik "Wielebny" <versal@op.pl> napisał w wiadomości news:igju3o$990$1news.onet.pl...
Masz tam posadkę zagwarantowaną do konca życia?

Czy też jak ślimaczek bierzesz domek na plecki i w drogę?,,

Tu gdzie tereaz mieszkam pracuje juz dobre kilkanascie lat. Kilka razy zmieniałem już pracę.
Ale co to ma do tematu posta?. Czy ta kamienica w Niemczech była z gratisem w postaci posady do końca życia?

Krzysiek

Data: 2011-01-12 14:24:12
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:igk3pk$t00$1news.onet.pl...

[...]

Z gratisem w postaci setek tysięcy posad płatnych kilka razy więcej niż tam gdzie Ty mieszkasz.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-01-12 06:21:16
Autor: luc
On 12 Sty, 14:24, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
Użytkownik "Kris" <kszysztofcWY...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:igk3pk$t00$1news.onet.pl...

> [...]

> gratisem w postaci posady do końca życia?

Z gratisem w postaci setek tysięcy posad płatnych kilka razy więcej niż tam

Czasem musisz uwzględnić jeszcze jeden współczynnik, tak ładnie
wyrażony w poniższym:

Wyszły dwa owsiki z dupy, ojciec i syn. Idą, idą, w końcu syn pyta:
- Tato, a co to jest to zielone po czym idziemy?
- Trawa, synu.
- Aha, a to mokre tam dalej?
- Rzeka, synu.
- Aha, a to żółte co tak świeci?
- Słońce, synu.
- Aha. Tato, ładnie tutaj, dlaczego my musimy w tej dupie mieszkać?
- Bo to jest, synu, nasza Ojczyzna.

pzdrwm
luc

Data: 2011-01-13 08:49:29
Autor: Kris

Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4d2dab98$0$2492$65785112news.neostrada.pl...
Z gratisem w postaci setek tysięcy posad płatnych kilka razy więcej niż tam gdzie Ty mieszkasz.

A skąd Ty To wiesz? A może ja np zajmuje sie repasacją pończoch i tam w moim zawodzie pracy nie znajdę.
No i rodzina, znajomi itp. Dla mnie to ma znaczenie- dla Ciebie może nie.
No i droga ta kamienica w porównaniu do tego co wybudowałem/moge wybudować tu na miejscu.

Krzysiek

Data: 2011-01-17 02:19:24
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:igmaqa$heb$1news.onet.pl...

[...]

Amerykańska mentalność - nie ma roboty w tym mieście, to przeprowadzka do innego. Nie ma w danym fachu, to przekwalifikowanie.

Polska mentalność - nie ma roboty w tym mieście, to siedzę na dupie i czekam aż będzie. Nie ma w danym fachu, to narzekać ale nie zdobywać nowych kwalifikacji.

Data: 2011-01-18 10:06:41
Autor: Kris
Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4d339950$0$2504$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Znowu zamydlasz temat.
Przecież pijesz do kredytobiorców. A kredytobiorca jak sama nazwa wskazuje ma już kredyty. A skoro dostał kredyty to ma stałe dochody, a skoro ma stałe dochody to nie musi przeprowadzać się do obcego kraju i robic np "na niemca".
A jak straci prace to inna bajka, i wtedy czasami trzeba się przekwalifikować.

Krzysiek

Data: 2011-01-18 10:34:55
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:ih3l72$tcb$1news.onet.pl...
[...]

Nie mam nic do kredytobiorców. Czepiam się tylko głupich kredytobiorców.

[...]

Wiesz co to są stałe dochody?
Prowadząc działalność gospodarczą nie mam wg banku stałych dochodów. Zatrudniam pracownika i mogę go w każdej chwili zwolnić. On wg banku ma stałe dochody.

Stałe dochody w kontekście 30 lat spłacania kredytu, to fatamorgana.

Data: 2011-01-13 08:55:27
Autor: Kris
[...]

Rozumiem ze skoro w Bremen mleko i miód rzekami płyną to zwijasz Fredrynet przenosisz się do Bremen i otwierasz Delmestraßenet?

Krzysiek

Data: 2011-01-13 09:03:25
Autor: cyklista

[...]

Jaki interes? On już tyle zarobił na tych tanich domach i innych rewelacjach, że zostaje mu tylko pisanie na grupy i szukanie kolejnych okazji. :-)

Data: 2011-01-17 02:19:51
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:igmb5f$ika$1news.onet.pl...

[...]

Twoje rozumowanie nie sprawdziło się.