O waleniu konia

Data: 2011-12-04 14:19:01
Autor: Andy Niwiński
O waleniu konia

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jbe6hn$30l$1mx1.internetia.pl...
Chuj tam z polityką i tak nas rżną i tak... Tak mi się przypomniało, jak kiedyś, za dobrych czasów byłem na kolonii letniejz Zakładów Mięsnych gdzie tato pracował jako palacz w Bystrzycy Kłodzkiej. Miałem wtedy chyba 9 lat, leżeliśmy w swojej grupie ze 20 osób na łóżkach w sali i w drugim krańcu ode mnie leżał taki chłopak, grubasek. Do dzisiaj pamiętam jego nazwisko, od Paris pochodne. I tem dzieciak tak zaczyna nagle nawijać do całej sali, że lubi walić gruchę, bo to dobrze roobi dla zdrowia i zaczyna przy wszystkich dzieciakach kapucyna obracać. Ja sie go pytam, co mu się zaczyna dziać, jak tak sie małym bawi, bo mnie często mały swędzi, jak ocieram o prześcieradło... On mówi, że nic ki że ja muszę mieć jakąś chorobę i powinienem pójść do lekarza... dziosiaj wiem, że to on był niedorozwiniety i miał problemy erekcyjne...
Potem spotkałem tego chłopaka, jak już był wysokim młodzieńcem na wczasach w ośrodku Zakładów Mięsnych w Międzyzdrojach, od razu go poznałem, śmiać mi się chciało i miałem wielką ochotę go zapytać, czy w końcu wie, co to jest orgazm i czy mu się kiedykolwiek udało go osiągnąć..

Nie rozumiem, jak można tak w pusto fiutem ruszać...

boukun
Tak, wiemy. Już pisałeś na grupie, że lubisz go wkladac chłopcom do buzi.

O waleniu konia