O wynikach w czołówce decydują sędziowie

Data: 2010-04-29 03:25:54
Autor: Karthoon
O wynikach w czołówce decydują sędziowie
On 27 Kwi, 20:46, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

Do kompletu jutro sędzia powinien skrzywdzić Lecha, tak żeby odebrać mu 2
punkty.

no patrz, a tu niespodzianka - lech wygrywa tylko dzięki karnemu z
kapelusza....

Data: 2010-04-29 12:34:19
Autor: Cavallino
wrote:

Do kompletu jutro sędzia powinien skrzywdzić Lecha, tak żeby odebrać mu 2
punkty.

no patrz, a tu niespodzianka - lech wygrywa tylko dzięki karnemu z
kapelusza....

No popatrz - kolejny który zwidy ma?
To się zapewne da leczyć, może trzeba zacząć od wymiany tv.

Ciekawe że w L+Extra nikt tego kapelusza nie zauważył, wszyscy byli zgodni że karny słuszny.

Data: 2010-04-29 03:51:41
Autor: Karthoon
O wynikach w czołówce decydują sędziowie
wrote:

> [...]
>kapelusza....

No popatrz - kolejny który zwidy ma?
To się zapewne da leczyć, może trzeba zacząć od wymiany tv.

"jeden? tu ich są tysiące....."

Data: 2010-04-29 12:55:32
Autor: Cavallino
> [...]

>kapelusza....

No popatrz - kolejny który zwidy ma?
To się zapewne da leczyć, może trzeba zacząć od wymiany tv.

Jasne, fachowcy się nie znają, zna się tylko karton.
W sumie nawet wolno Ci w to wierzyć, żebyś jeszcze nie zaśmiecał grupy tymi rojeniami, byłoby ok.

Data: 2010-04-29 03:59:08
Autor: Karthoon
O wynikach w czołówce decydują sędziowie

jednak nie zrozumiałeś.....

Data: 2010-04-29 13:02:21
Autor: Mane
W dniu 2010-04-29 12:34, Cavallino pisze:

No popatrz - kolejny który zwidy ma?
To się zapewne da leczyć, może trzeba zacząć od wymiany tv.

To zalezy czy ktos swoja opinie opieral na powtorce czy na... wywiadzie z Gancarczykiem :D

Ciekawe że w L+Extra nikt tego kapelusza nie zauważył, wszyscy byli
zgodni że karny słuszny.

Jakie tam niby bylo przewinienie? Dwoch zawodnikow walczy o pilke i tyle, jesli sedzia postanowil zinterpretowac ta sytuacje po aptekarsku, to powinien przerwadz ta akcje przed polem karnym kiedy pierwszy "faulowal" Lewandowski.

Data: 2010-04-29 13:05:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrbot7$ro6$6inews.gazeta.pl...
[...]

A co, Gancarczyk coś chlapnał w wywiadzie, że Lewy przyznał sie do symulki?
Bo chyba nie chcesz powiedzieć, że z trybun widać lepiej niż na powtórkach w zbliżeniu?

Ciekawe że w L+Extra nikt tego kapelusza nie zauważył, wszyscy byli
zgodni że karny słuszny.

Jakie tam niby bylo przewinienie?

Spróbuj biec dalej gdy ktoś Ci wygina rękę - to była typowa dźwignia.
Jak to powiedział Stępniowski - wykręcił Lewego jak korek z butelki.

to powinien przerwadz ta akcje przed polem karnym kiedy pierwszy "faulowal" Lewandowski.

Tu się zgadzam.
Gdyby obrońca był sprytny to by się wyłożył z miejsca na plecy i sędzia by mu to pewnie gwizdnął.
Ale walczył dalej, był wolniejszy, przegrał pozycję i  w efekcie sfaulował.

Data: 2010-04-29 13:14:28
Autor: Mane
W dniu 2010-04-29 13:05, Cavallino pisze:

A co, Gancarczyk coś chlapnał w wywiadzie, że Lewy przyznał sie do symulki?
Bo chyba nie chcesz powiedzieć, że z trybun widać lepiej niż na
powtórkach w zbliżeniu?

Nie chlapnal ze karny ewidentny, az reportera zamorowalo.

[...]

Przegrał w wyniku wcześniejszego faulu, wiec sędzia powinien jak już przerwać akcje ale zagwizdać w drugą strone.

A co do tych "ekspertów" w lidze plus, to eksperci pracujący przy transmisji stwierdzili ze byl to karny z kapelusza.

A Ci z L+ to bardzo często przezentuja poprostu brak znajomosci przepisow, szczegolnie to widac jak Stepniewski wyklada im czarno na bialym jaki jest przepis, jaka jest interpretacja miedzynarodowych wladz pilkarskich, a oni postanawiaja pozostac przy swoich... odczuciach :)

Data: 2010-04-29 13:23:44
Autor: Cavallino
[...]

Na dwoje babka wróżyła, często takie szarpanie się puszcza, szczególnie w środku pola.
Zwłaszcza że Lewy go nie pociągnął za koszulkę, tylko zablokował go tą ręką.

, wiec sędzia powinien jak już przerwać akcje ale zagwizdać w drugą strone.

Chyba że uznał iż faulu nie było, a starcie było w dopuszczalnych granicach.
Faul Kożansa zdecydowanie tą granicę przekroczył.

A co do tych "ekspertów" w lidze plus, to eksperci pracujący przy transmisji stwierdzili ze byl to karny z kapelusza.

Którzy konkretnie?

[...]

No ale Stępniewskiemu chyba nie zarzucisz braku znajomości przepisów.

Data: 2010-04-30 17:51:54
Autor: maciej
Cavallino napisał:

Na dwoje babka wróżyła, często takie szarpanie się puszcza, szczególnie w środku pola.

Kretyn, dzięki temu faulowi Lewandowski wyszedł sam na sam, a nie żadne "w środku pola".

No ale Stępniewskiemu chyba nie zarzucisz braku znajomości przepisów.

Za to ja mu zarzucę ślepotę, grę interesów, złą wolę i brak czucia gry. Wielokrotnie już się wystarczająco skompromitował, żeby nie nazywać go "ekspertem".

Data: 2010-04-29 22:31:44
Autor: Przemek Budzyński
Cavallino pisze:

Ciekawe że w L+Extra nikt tego kapelusza nie zauważył, wszyscy byli zgodni że karny słuszny.

oj, dobra, dobra, żadna nowość, że do opinii w Lidze Plus ( i do opinii dziennikarzy w ogóle) masz stosunek absolutnie selektywny. Uwielbiasz cytować wyłącznie te, które Ci odpowiadają. Jeśli nie odpowiadają, to mamy pewność, że cytowany jest:

1. ślepym bałwanem
2. Z Warszawy
3. z Krakowa
4. z sędziowskiej mafii i broni solidarnie swego sędziowskiego pobratymca.

(niepotrzebne skreślić).

Data: 2010-04-29 22:43:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrcqar$pte$2inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Resztę zapewne zacytujesz (równie wybiórczo) Ty lub Twoi koledzy po szaliku i będzie całość, po co mam się za Was męczyć? ;-)
Naprawdę uważasz, że mam jakiś ustawowy obowiązek być adwokatem wszystkich klubów w Ekstraklasie?
Bo mniej więcej tego dotyczył powyższy zarzut.

Data: 2010-04-29 23:33:53
Autor: Przemek Budzyński
Cavallino pisze:

Naprawdę uważasz, że mam jakiś ustawowy obowiązek być adwokatem wszystkich klubów w Ekstraklasie?

nie masz nawet obowiązku bycia w miarę obiektywnym. Nie rozumiem tylko, czemu Cie w takim razie tak złości, kiedy ktoś Ci mówi, że obiektywny nie jesteś :).

A bardziej serio -  argument "bo w Lidze Plus" nie ma specjalnie sensu, skoro kiedy indziej te opinie z L+ negujesz. Bo to znaczy, że __jednak__ za wyrocznię L+ nie traktujesz.

Data: 2010-04-29 23:48:13
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrctve$c0f$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Bo jestem, na tyle oczywiście na ile się da, wiadomo że bliższa ciału koszula.

A bardziej serio -  argument "bo w Lidze Plus" nie ma specjalnie sensu, skoro kiedy indziej te opinie z L+ negujesz.

Rzadko, bardzo rzadko.
A już praktycznie nigdy gdy oni są jednomyślni,

Bo to znaczy, że __jednak__ za wyrocznię L+ nie traktujesz.

Za wyrocznię ich nie uważam, ale liczę się z ich zdaniem.
Co nie znaczy że zawsze muszę się z nimi zgadzać.
Niemniej w bardzo zdecydowanej większości tak właśnie jest.

Data: 2010-04-30 08:25:23
Autor: Przemek Budzyński
Cavallino pisze:

Za wyrocznię ich nie uważam, ale liczę się z ich zdaniem.
Co nie znaczy że zawsze muszę się z nimi zgadzać.

ano właśnie. Byłoby to zdroworozsądkowe podejście, gdyby nie fakt, że najczęściej nie zgadzasz się z nimi jakoś tak super-hiper-przypadkowo wówczas, gdy ich opinia jest nas niekorzyść Lecha.

Data: 2010-04-30 02:13:58
Autor: Karthoon
On 30 Kwi, 08:25, Przemek Budzyński <bat_oc...@gazeta.pl> wrote:
Cavallino pisze:

> [...]

najczęściej nie zgadzasz się z nimi jakoś tak super-hiper-przypadkowo
wówczas, gdy ich opinia jest nas niekorzyść Lecha.

Bo jak lech ukraść krowę to dobrze, ale jak lechowi ukradną - to
źle...
Ot, taka mentalność.

Data: 2010-04-30 09:17:00
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrdt4j$r7b$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

[...]

A skąd Ty możesz wiedzieć kiedy się z nimi zgadzam, a kiedy nie?
Jeśli nie zgodzę się z nimi np. w 1% przypadków, z czego kolejny 1% będzie dotyczył Lecha, to Ty uznasz, że te ułamki procenta stanowią jakąś ogromną różnicę, bo akurat wtedy napiszę o nich na grupę?
Nie czujesz że to jakaś brednia jest?

Data: 2010-04-30 17:46:37
Autor: maciej
Cavallino napisał:

Ciekawe że w L+Extra nikt tego kapelusza nie zauważył, wszyscy byli zgodni że karny słuszny.

1. Kłamiesz, wcale nie byli zgodni. Każdy z nich tymi, bądź innymi słowami stwierdził, że Lewandowski nie był faulowany, tylko faulował.

2. Sytuacja jest tak ewidentna, że nie wiem dlaczego nazwano to kontrowersją. Lewandowski będąc metr za obrońcą łapie go za ramię, zatrzymuje (przewracając niemal) ewidentnym faulem, a potem korzystając z faulu wbiega przed obrońcę i zaplątuje się w swoje nogi.

Karny ewidentnie z kapelusza.

O wynikach w czołówce decydują sędziowie