O wy¿so¶ci PRL nad III RP

Data: 2011-05-22 20:56:22
Autor: boukun
O wy¿so¶ci PRL nad III RP
W PRL mieli¶my jedn± partiê, do której ka¿dy móg³ siê zapisaæ i ka¿dy mia³ równe szanse siê wypromowaæ w partii, nie by³o nepotyzmu. W III RP, jak donosz± media, mamy wszêdzie nepotyzm, w takiej np. Polskiej Agencji ¯eglugi Powietrznej o niespotykanej skali kumeterstwa...

W agencji, odpowiedzialnej za bezpieczeñstwo lotów na polskim niebie, 40 proc. pracowników (678 z 1715) ma w¶ród innych zatrudnionych bli¿szych lub dalszych krewnych. 12 proc. pracowników (198 osób) jest ze sob± wprost powi±zanych rodzinnie, bo maj± te same adresy zamieszkania.

W¶ród rekordzistów jest Leszek Go³±b, jeden z dyrektorów biur w PA¯P: w agencji pracuj± jego ¿ona, dwie córki i dwóch ziêciów. Sam prezes PA¯P Krzysztof Banaszek zatrudni³ "tylko" ¿onê i siostrê.

Nic dziwnego, ¿e najszybsze i najwy¿sze podwy¿ki otrzymywa³ kierownik dzia³u spraw personalnych. W ci±gu trzech lat jego pensja wzros³a o 122 proc. - z 4,5 do 10 tys. z³.

Kontrolerzy ocenili, ¿e rodzinne zatrudnienia w PA¯P mog³y wynikaæ z wysokich pensji. ¦rednie wynagrodzenie siêga tam 15,2 tys. z³. Oczywi¶cie najkorzystniejsze warunki otrzymywali cz³onkowie rodzin i znajomi pracowników agencji.
http://www.orange.pl/kid,4000000150,id,4000792476,title,Nepotyzm-w-Polskiej-Agencji-Zeglugi-Powietrznej,article.html

I co z tego, ¿e PZPR podzielili na PO, PiS i SLD, jak do koryta pchaj± tylko swoich ziomków i mamy wszêdzie tylko klany mafijne...

Tfu!

Data: 2011-05-22 21:11:03
Autor: jadrys
O wyżsości PRL nad III RP
W dniu 2011-05-22 20:56, boukun pisze:
W PRL mieliśmy jedną partię, do której każdy mógł się zapisać

G*no prawda, -nie chcieli mnie przyjąć.

Data: 2011-05-22 21:12:10
Autor: boukun
O wyżsości PRL nad III RP

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irbn4t$u1s$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-22 20:56, boukun pisze:
W PRL mieliśmy jedną partię, do której każdy mógł się zapisać

G*no prawda, -nie chcieli mnie przyjąć.

Ja tam nie wiem, nigdy się nie starałem i do żadnej partii nigdy nie należałem...

boukun

Data: 2011-05-23 02:02:55
Autor: cirrus
O wyżsości PRL nad III RP
[...]

Widocznie i oni dostrzegli w ciebie idiotÄ™.

--
stevep

Data: 2011-05-23 21:44:59
Autor: jadrys
O wyżsości PRL nad III RP
W dniu 2011-05-23 02:02, cirrus pisze:
[...]

Czyżby idiotę? Myślę że wręcz odwrotnie - zobaczyli we mnie kogoś nadzwyczaj mądrego.

Data: 2011-05-24 05:20:20
Autor: cirrus
O wyżsości PRL nad III RP
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iredfd$6ih$2news.onet.pl...
[...]

Tyz prowda- mÄ…drego inaczej.

--
stevep

Data: 2011-05-24 09:31:40
Autor: jadrys
O wyżsości PRL nad III RP
W dniu 2011-05-24 05:20, cirrus pisze:
[...]

W twoim pojmowaniu mądrości to na pewno inaczej.

Data: 2011-05-23 17:43:33
Autor: hesk
O wy¿so¶ci PRL nad III RP
On Sun, 22 May 2011 21:11:03 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-22 20:56, boukun pisze:
> W PRL mieli¶my jedn± partiê, do której ka¿dy móg³ siê zapisaæ

G*no prawda, -nie chcieli mnie przyj±æ.

 w prl partii bylo trzy. pzpr, zsl i sd.
 pzpr - robotnicy (np. siwak albin) i inteligencja niepracujaca
 zsl - chlopi, ktorzy nie rozrozniali zyta od owsa
 sd - ci ktorzy nie dali sie wciagnac pzpr. glownie drobni
 rzemieslnicy, wolne zawody. moja ulubiona partia ;o)

 do pzpr nie przyjmowano nieprawomyslnych,  a do zls i sd tych, ktorych uwazano za wtyki pzpr.

 jakies wnioski? ;o)

   --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-23 21:44:50
Autor: jadrys
O wyżsości PRL nad III RP
W dniu 2011-05-23 17:43, hesk pisze:
[...]

Wnioski sa takie że jednak nie wszystkich przyjmowano. I to co tu na psp niektorzy piszą o przymuszaniu ich do wstępowania do partii mozna włożyć miedzy bajki.

Data: 2011-05-24 05:19:47
Autor: cirrus
O wyżsości PRL nad III RP
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iredfc$6ih$1news.onet.pl...
[...]

Nawet tam nie brano idiotow.

--
stevep

Data: 2011-05-24 20:50:01
Autor: he®sk
O wy¿so¶ci PRL nad III RP
On Mon, 23 May 2011 21:44:50 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   rzemieslnicy, wolne zawody. moja ulubiona partia ;o)
>
>   do pzpr nie przyjmowano nieprawomyslnych,
>   a do zls i sd tych, ktorych uwazano za wtyki pzpr.

Wnioski sa takie ¿e jednak nie wszystkich przyjmowano. I to co tu na psp niektorzy pisz± o przymuszaniu ich do wstêpowania do partii mozna w³o¿yæ miedzy bajki.

 chyba zyles w nierealnym swiecie. nie stapiles, mogles zapomniec
 o stanowisku kierowniczym. dlatego tak kochano sd. ;o)))

Data: 2011-05-25 01:13:51
Autor: boukun
O wy¿so¶ci PRL nad III RP

U¿ytkownik "heRsk" <kibic.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:s2unt6dqvlfmm4svvn3hj1bv4cj549uj2r4ax.com...
> [...]

chyba zyles w nierealnym swiecie. nie stapiles, mogles zapomniec
o stanowisku kierowniczym. dlatego tak kochano sd. ;o)))

Nie jeste¶ eskimosem, mo¿esz zapomnieæ o stanowisku kierowniczym, o pracy godziwej nie wspominam, bo eskimosi okrag³osto³owi wszystko zaorali i przehandlowali...

boukun

O wy¿so¶ci PRL nad III RP