O wyższo¶ci LWP nad AK

Data: 2014-10-25 19:36:14
Autor: boukun
O wyższo¶ci LWP nad AK
Ludowe Wojsko Polskie wyzwoliło Polskę spod niemieckiej okupacji i zaprowadziło socjalizm w kraju, po latach okupacji i wyzysku sanacji. Do Ludowego Woska Polskiego szli zwykli Polacy, robotnicy, chłopi, armię tworzył szary polski lud, z poczucia patriotyzmu. LWP dało nam na krótki czas wolno¶ć. Armia Krajowa natomiast była wojskiem kapitalistycznym, broni±cym porz±dku sanacyjnego, żydowskiego, która broniła interesów kapitalistów wyzyskiwaczy. AK tworzyli płatni strażnicy kapitalizmu. Czy się mylę?
Oczywi¶cie LWP zostało po 13 grudnia 1981 roku przeistoczone w wojsko okupacyjne i na nowo broni±ce od tej pory interesu kapitalistów i sanacyjnych resortowych dzieci. Od zbrodniarza Jaruzela skończył się patriotyzm w wojsku. Dzisiaj te resortowe dzieci sanacji, których ojcowie walczyli z AKowcami i ich mordowali, dla zmyły pokazuj±, że hołduj± innym warto¶ciom i maluj± jak idioci murale na ¶cianach o żołnierzach wyklętych i powstaniu warszawskim, żeby się motłoch nie skapował, że jest pod kolejn± wewnętrzn± oklupacj± sanacji i bandziorów wyzyskiwaczy...

boukun

Data: 2014-10-25 10:48:00
Autor: Marek
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu sobota, 25 paĽdziernika 2014 19:36:17 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Bekon, wez sie zbadaj na Creutzwelda-Jakoba.
Moze masz to samo, co mial twoj ojciec...?

Data: 2014-10-25 19:51:19
Autor: boukun
O wyższo¶ci LWP nad AK
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:3a817b49-bcfa-4134-b9fb-2586d09a04degooglegroups.com...
[...]

Takie badanie może być tylko efektywne w póĽnym etapie choroby, po okresie wieloletniej inkubacji, gdy choroba się całkiem wyzwoli. Wtedy tylko poprzez pobranie płunu muzgowo krzyżowego można to stwierdzić...

boukun

Data: 2014-10-25 11:21:44
Autor: Marek
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu sobota, 25 paĽdziernika 2014 19:51:21 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Takie badanie może być tylko efektywne w póĽnym etapie choroby, po okresie wieloletniej inkubacji, gdy choroba się całkiem wyzwoli. Wtedy tylko poprzez pobranie płunu muzgowo krzyżowego można to stwierdzić...

No dobrze, załóżmy, ze nie mozna tego laboratoryjnie zdiagnozowac...
Ale, ta choroba rozwija sie przez jakis okres czasu. Moze ty masz juz jej poczatki ?
Przypomnij sobie, jak sie zachowywal twoj ojciec, zanim u niego to zdiagnozowano.
Byl jakis dziwny ? Mial jakies fantastyczne mysli ?
Troche podobne do twoich ?

Data: 2014-10-25 20:27:53
Autor: u2
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 20:21, Marek pisze:
No dobrze, załóżmy, ze nie mozna tego laboratoryjnie zdiagnozowac...

no to do laboratorium marsz !:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-10-25 20:35:36
Autor: boukun
O wyższo¶ci LWP nad AK
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:530e8d65-f2ed-43b4-98fa-5482ed7e1ecbgooglegroups.com...
> [...]

Przypomnij sobie, jak sie zachowywal twoj ojciec, zanim u niego to zdiagnozowano.
Byl jakis dziwny ? Mial jakies fantastyczne mysli ?

Nie wiem, czy można to tej chorobie przypisać, czy może pocz±tkom demencji, ale jeszcze przed wyzwoleniem się CJK mylił imiona moich dzieci i mojego brata. Ja jednak jestem przekonany, że ta ludzka odmiana CJK u mojego ojca mogła być wynikiem pobicia go na ok. 3 miesi±ce przed wyzwoleniem się choroby przez osobę z najbliższej rodziny. Miał cał± głowę od pobicia w siniakach, był po prostu cały siny na twarzy i głowie...

boukun

Data: 2014-10-25 11:44:00
Autor: Marek
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu sobota, 25 paĽdziernika 2014 20:35:38 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Nie wiem, czy można to tej chorobie przypisać, czy może pocz±tkom demencji, ale jeszcze przed wyzwoleniem się CJK mylił imiona moich dzieci i mojego brata. Ja jednak jestem przekonany, że ta ludzka odmiana CJK u mojego ojca mogła być wynikiem pobicia go na ok. 3 miesi±ce przed wyzwoleniem się choroby przez osobę z najbliższej rodziny. Miał cał± głowę od pobicia w siniakach, był po prostu cały siny na twarzy i głowie...

Skopaliscie staruszka...testament wam nie odpowiadal ?

Poza tym, CJK rozwija sie w mozgu latami. Kiedys nie bylo badan bydla rzeznego na te chorobe, a ty pisales, ile wolowinki w aktowce wynosiles.

To "pobicie przez osobe z najblzszej rodziny" juz wystarczy. Mogles bekon wczesniej powiedziec, ze jestescie elementem asocjalnym...

Data: 2014-10-25 20:57:21
Autor: boukun
O wyższo¶ci LWP nad AK
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:4341b654-237d-49bf-a530-f1cc3e628eb3googlegroups.com...
> [...]

Poza tym, CJK rozwija sie w mozgu latami. Kiedys nie bylo badan bydla rzeznego na te chorobe, a ty pisales, ile wolowinki w aktowce wynosiles.

Kłamiesz, nic takiego nie robiłem i nie pisałem. Poza tym, CJK odzwierzęca rozwija się latrami, po ¶mierci ojca była zrobiona sekcja zwłok automatycznie, ponieważ zmarł w szpitalu i sekcja wykazała, że miał ludzk± odmianę choroby CJK, a tej przyczyny nie s± zbadane...

To "pobicie przez osobe z najblzszej rodziny" juz wystarczy. Mogles bekon wczesniej powiedziec, ze jestescie elementem asocjalnym...

To nie ja...

boukun

Data: 2014-10-25 12:08:54
Autor: Marek
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu sobota, 25 paĽdziernika 2014 20:57:23 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]

> To "pobicie przez osobe z najblzszej rodziny" juz wystarczy. Mogles bekon > wczesniej powiedziec, ze jestescie elementem asocjalnym...

Brat ?

Data: 2014-10-25 19:11:20
Autor: andal
O wyższo¶ci LWP nad AK
On Sat, 25 Oct 2014 20:57:21 +0200, boukun wrote:

"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
W dniu sobota, 25 paĹşdziernika 2014 20:35:38 UTC+2 uĹĽytkownik boukun
napisał:
> [...]
> zdiagnozowano.
> Byl jakis dziwny ? Mial jakies fantastyczne mysli ?

Nie wiem, czy można to tej chorobie przypisać, czy może początkom
demencji,
ale jeszcze przed wyzwoleniem się CJK mylił imiona moich dzieci i
mojego brata. Ja jednak jestem przekonany, ĹĽe ta ludzka odmiana CJK u
mojego ojca mogła być wynikiem pobicia go na ok. 3 miesiące przed
wyzwoleniem się choroby przez osobę z najbliższej rodziny. Miał całą
[...]

pisles, nie klam

 Poza tym, CJK
odzwierzęca rozwija się latrami, po śmierci ojca była zrobiona sekcja
zwłok automatycznie, ponieważ zmarł w szpitalu i sekcja wykazała, że
miał ludzką odmianę choroby CJK, a tej przyczyny nie są zbadane...

To "pobicie przez osobe z najblzszej rodziny" juz wystarczy. Mogles
bekon wczesniej powiedziec, ze jestescie elementem asocjalnym...

To nie ja...

 braciszek czy ty to wszystkojedno

te same mongolskie geny z domieszka spermy armii radzieckiej

boukun

Data: 2014-10-25 21:15:25
Autor: boukun
O wyższości LWP nad AK
[...]

Sam łżesz i wymyślasz!

[...]

Jakiś stary, takiś głupi...

boukun

Data: 2014-10-25 12:25:23
Autor: Marek
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu sobota, 25 paĽdziernika 2014 21:15:27 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> pisles, nie klam

Sam łżesz i wymy¶lasz!

> Poza tym, CJK

> braciszek czy ty to wszystkojedno
>
> te same mongolskie geny z domieszka spermy armii radzieckiej

Jaki¶ stary, taki¶ głupi...

boukun

Bekon, nie sciemniaj. Pisales, jak z ojcem wynosiliscie wolowinke...
Nie chce mi sie szukac w necie, ale mnie nie zmuszaj.

Data: 2014-10-25 21:36:41
Autor: boukun
O wyższo¶ci LWP nad AK
[...]

Nie pisałem durniu i kłamiesz! Postępujesz w my¶l zasady, kłamstwo powtórzone 1000 razy staje się rawd±, od jakiego¶ czasu kto¶ za którym¶ razem pisze takie bzdury, jak nie Budzikowski, to ty czy inny andal...
Szukaj, bo będę cię gonił od tej pory!

boukun

Data: 2014-10-25 12:48:33
Autor: Marek
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu sobota, 25 paĽdziernika 2014 21:36:43 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Nie pisałem durniu i kłamiesz! Postępujesz w my¶l zasady, kłamstwo powtórzone 1000 razy staje się rawd±, od jakiego¶ czasu kto¶ za którym¶ razem pisze takie bzdury, jak nie Budzikowski, to ty czy inny andal...

Hee...heee...goń...goń...

A czy pamietasz bekon, jak pusciles fimik , ktory nagrales w szpitalu, kiedy twoj ojciec konał, na Kreuzwelda-Jakoba ?
To bylo , mniej-wiecej w tym samym czasie...
Masz jeszcze ten film ? Pusc jeszcze raz. To bylo niezle.

Data: 2014-10-25 21:54:53
Autor: boukun
O wyższo¶ci LWP nad AK
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:b6f5535f-cd1d-45d0-9a75-46bde742eba7googlegroups.com...

> [...]

To bylo , mniej-wiecej w tym samym czasie...
Masz jeszcze ten film ? Pusc jeszcze raz. To bylo niezle.

Nic takiego nie było, manipulujesz fakty, żeby być bardziej wiarygodnym.
A filmik zaraz znajdę w sieci...
Na pierwszym miejscy był w googlach po puszczeniu hasła "narodziny i umieranie"...
https://www.google.pl/search?q=narodziny+i+umieranie+jaroslaw+niedzwiecki&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=cv9LVLjaD4mH8QeVyIHQDA#rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&q=narodziny+i+umieranie

http://www.veoh.com/watch/v12403407w8RGFKJK?h1=NARODZINY++I++UMIERANIE

boukun

Data: 2014-10-25 21:58:52
Autor: u2
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:54, sraukun pisze:
Nic takiego nie było

a pamietasz jak piesciles pluszowego miska wtedy w swojej wypasionej niemieckiej bryczce ?:)

Data: 2014-10-25 21:57:24
Autor: u2
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:48, Marek pisze:
A czy pamietasz bekon, jak pusciles fimik , ktory nagrales w szpitalu, kiedy twoj ojciec konał, na Kreuzwelda-Jakoba ?

ba sraukun nakrecil filmik jak piescil wtedy pluszowego miska w swojej wypasionej bryczce:)

Data: 2014-10-25 21:43:26
Autor: u2
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:36, boukun pisze:
Szukaj, bo będę cię gonił od tej pory!

wlasnie wydales andala, wydasz i marka. taka juz twoja zydoubecka natura, ty sraukun i szczuron to jednia:)

Data: 2014-10-25 21:49:32
Autor: boukun
O wyższo¶ci LWP nad AK
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:544bfd5c$0$18090$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-10-25 o 21:36, boukun pisze:
Szukaj, bo będę cię gonił od tej pory!

wlasnie wydales andala, wydasz i marka. taka juz twoja zydoubecka natura, ty sraukun i szczuron to jednia:)

Co wydałem, że pisałem z nim na priva? A coż to za tajemnica nie do ujawnienia? IdĽ ty w pizdu Zieliński!

boukun

Data: 2014-10-25 21:55:34
Autor: u2
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:49, sraukun pisze:
wlasnie wydales andala, wydasz i marka. taka juz twoja zydoubecka
natura, ty sraukun i szczuron to jednia:)

Co wydałem, że pisałem z nim na priva?

wydales anala, a teraz napisz sraukun o czym takim zbereznym pisaliscie sraukun:) hi hi hi hi hi hi hi:)

Data: 2014-10-26 07:10:41
Autor: stevep
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu .10.2014 o 21:36 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Goń boukunku króliczka, goń.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-25 21:18:08
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:15, srakun pisze:
Sam łżę i wymyślam!

ano sraukun:)
--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-10-25 21:01:57
Autor: u2
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 20:57, srakun pisze:
Poza tym, CJK rozwija sie w mozgu latami. Kiedys nie bylo badan bydla
rzeznego na te chorobe, a ty pisales, ile wolowinki w aktowce wynosiles.

Kłamiesz, nic takiego nie robiłem i nie pisałem

zywnie sie do takiego stanu przyczyniles zydoubeku

Data: 2014-10-25 18:50:30
Autor: andal
O wyższo¶ci LWP nad AK

napisał:
> [...]

brata. Ja jednak jestem przekonany, ĹĽe ta ludzka odmiana CJK u mojego
ojca mogła być wynikiem pobicia go na ok. 3 miesiące przed wyzwoleniem
się choroby przez osobę z najbliższej rodziny. Miał całą głowę od
pobicia w siniakach, był po prostu cały siny na twarzy i głowie...

boukun

Boukun, zostaw polityke, emocje odluz na pozniej,

jak dociagniesz szescdziesiatki lub wiecej bedziesz mial znacznie inne spojrzenie na rzeczywistosc

Data: 2014-10-25 20:51:45
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 20:50, andal pisze:
jak dociagniesz szescdziesiatki lub wiecej bedziesz mial znacznie inne
spojrzenie na rzeczywistosc

nie pierdziel ze dociagnales:)

Data: 2014-10-25 19:12:32
Autor: andal
O wyższo¶ci LWP nad AK
On Sat, 25 Oct 2014 20:51:45 +0200, u2 wrote:

W dniu 2014-10-25 o 20:50, andal pisze:
jak dociagniesz szescdziesiatki lub wiecej bedziesz mial znacznie inne
spojrzenie na rzeczywistosc

nie pierdziel ze dociagnales:)

'nec me temptasse negabo'

Data: 2014-10-25 21:20:22
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:12, andal pisze:
'nec me temptasse negabo'

czyli po polsku : nie dane mi bylo:)

Data: 2014-10-25 20:37:26
Autor: u2
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 20:35, srakun pisze:
Nie wiem, czy można to tej chorobie przypisać, czy może pocz±tkom demencji

ty srakun nie wiesz co to demencja:)

Data: 2014-10-25 20:01:23
Autor: u2
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 19:51, srakun pisze:
tylko poprzez pobranie płunu muzgowo krzyżowego można to stwierdzić

tys jak chrystus poswiecasz sie dla ludzkosci:)

Data: 2014-10-25 20:08:43
Autor: A. Filip
O wyższości LWP nad AK
Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:
W dniu sobota, 25 października 2014 19:36:17 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
Ludowe Wojsko Polskie wyzwoliło Polskę spod niemieckiej okupacji i zaprowadziło socjalizm w kraju, po latach okupacji i wyzysku sanacji. Do Ludowego Woska Polskiego szli zwykli Polacy, robotnicy, chłopi, armię tworzył szary polski lud, z poczucia patriotyzmu. LWP dało nam na krótki czas wolność. Armia Krajowa natomiast była wojskiem kapitalistycznym, broniącym porządku sanacyjnego, żydowskiego, która broniła interesów kapitalistów wyzyskiwaczy. AK tworzyli płatni strażnicy kapitalizmu. Czy się mylę?
Oczywiście LWP zostało po 13 grudnia 1981 roku przeistoczone w wojsko okupacyjne i na nowo broniące od tej pory interesu kapitalistów i sanacyjnych resortowych dzieci. Od zbrodniarza Jaruzela skończył się patriotyzm w wojsku. Dzisiaj te resortowe dzieci sanacji, których ojcowie walczyli z AKowcami i ich mordowali, dla zmyły pokazują, że hołdują innym wartościom i malują jak idioci murale na ścianach o żołnierzach wyklętych i powstaniu warszawskim, żeby się motłoch nie skapował, że jest pod kolejną wewnętrzną oklupacją sanacji i bandziorów wyzyskiwaczy...

boukun

Bekon, wez sie zbadaj na Creutzwelda-Jakoba.
Moze masz to samo, co mial twoj ojciec...?

Każde proncie w jednym froncie w twojej mentalności przeżyło komunizm? [PRON]
Ty jesteś przedstawicielem jedynie słusznego frontu właściwej prezentacji historii?

Ty jestem zakutą pałą która nie potrafi pojąć jakie są konsekwencja aspirowania
do miana kraju z wolnoĹ›ciÄ… sĹ‚owa?  Jak RP3 ma pretendować do miana kraju z
wolnością słowa to nawet głośniejsze promilowe mniejszości musi być widać
gdzieĹ› czyli na usenecie jest to praktycznie gwarantowane. --
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Biedny chciałby zostać bogatym, tak jak chory wyzdrowieć.
(Przysłowie wietnamskie)

Data: 2014-10-25 18:15:39
Autor: andal
O wyższo¶ci LWP nad AK

napisał:
[...]
kapitalistycznym, broniÄ…cym porzÄ…dku sanacyjnego, ĹĽydowskiego, ktĂłra
[...]
patriotyzm w wojsku. Dzisiaj te resortowe dzieci sanacji, ktĂłrych
[...]
bandziorĂłw wyzyskiwaczy...

[...]

musi być widać gdzieś czyli na usenecie jest to praktycznie
gwarantowane.

twierdzenie ze ZSRR nie byl okupantem Polski jest chucpa,
bezczelnoscia, wierutnym klamstwem

Data: 2014-10-25 20:17:21
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 20:15, andal pisze:
twierdzenie ze ZSRR nie byl okupantem Polski jest chucpa,
bezczelnoscia, wierutnym klamstwem

zydobolszewicy tak twierdza, bo sami sa w to zamieszani:)

Data: 2014-10-25 20:42:16
Autor: boukun
O wyższości LWP nad AK
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:544be92f$0$18092$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-10-25 o 20:15, andal pisze:
twierdzenie ze ZSRR nie byl okupantem Polski jest chucpa,
bezczelnoscia, wierutnym klamstwem

zydobolszewicy tak twierdza, bo sami sa w to zamieszani:)

Gdybyś nie wiedział, to żydobolszeikom z PiSu służysz, Zieliński...

boukun

Data: 2014-10-25 20:43:54
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 20:42, srakun pisze:
Gdybyś nie wiedział, to żydobolszeikom

jasne srakun, wiadomo ze ty sluzysz niemcom a ja rusinom i tyle w temacie:)

Data: 2014-10-25 20:21:30
Autor: A. Filip
O wyższości LWP nad AK

napisał:
[...]

Tak ty sądzisz że tak *muszą* sądzić wszyscy Polacy to mentalność totalitarną
masz zaiste godnÄ… pokazowego komunisty.  Jak tak sÄ…dzi bardzo przygniatajÄ…ca
większość (w sondażach z rejestracją danych osobowych) to jeszcze można udawać
że jest wolność słowa a nie tylko wolność zastraszania ludzi z poglądami
niewygodnymi aktualnej linii "sitwy u władzy".

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Przyszłość zna tylko Bóg, tylko prorok może przyszłość przepowiadać, ale

Data: 2014-10-25 20:29:08
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 20:21, A. Filip pisze:
Tak ty sądzisz że tak *muszą* sądzić wszyscy Polacy

ty totalitarysto z GWna ! ty zydobolszewiku !:)

Data: 2014-10-25 20:41:14
Autor: boukun
O wyższości LWP nad AK

napisał:
[...]

Dureń jesteś! Pod okupacją to jest Polska dopiero dzisiaj i to syjonistów, których stronę trzymasz!

Spiskowa teoria dziejow

Historia kolem sie toczy. Obserwujac bieg wydarzen od czasu przed druga
wojna swiatowa, mozna dojsc do wniosku, ze druga wojna swiatowa zostala
sprowokowana. Mozna to przypisywac albo Bogu albo zaplanowanemu przez
czlowieka spiskowi. Nalezy zwrocic uwage na fakt, ze Hitler zostal
napuszczony na Polske i Europe przede wszystkim przez syjonistow
amerykanskich, jak i rowniez wmanewrowany przez Rosje. Tak wiec do czasu
napasci Niemcow pod rzadami Hitlera na Rosje 22. czerwca 1941 roku, byli oni
masowo dozbrajani przez Amerykanow. Bariere milczenia przelamala ostatnio
niemiecka telewizja publiczna ARD i ujawnila fakty, dostarczania ciezkiego
sprzetu wojskowego dla Niemiec hitlerowskich przez Amerykanow w czasie
drugiej wojny swiatowej. Rosjanie zawarli pakt z Niemcami w Moskwie, tzw.
Hitler-Stalin-Pakt, niemiecko sowiecki pakt o nieagresji z 23. sierpnia 1939
r., podpisany przez ministrow spraw zagranicznych Zwiazku Radzieckiego i
Niemiec, Wjatszeslawa M. Molotowa i Joachima von Ribbentrop (dlatego tez
nazywany Molotow-Ribbentrop-Pakt). Pakt ten zostal zawarty na dziesiec lat.
W bardzo znaczacym historycznie tajnym protokole dodatkowym, ktory dopiero
po drugiej wojnie swiatowej zostal ujawniony, obie strony uzgodnily, ze w
przypadku polityczno-terytorialnych przeobrazen podziela wschodnia i
poludniowa Europe na sfery interesow i obie strony porozumialy sie m. in. w
sprawie zgladzenia Polski: Finlandia, Estonia, Lotwa, wschodnia Polska az do
rzek Narwii, Wisly i Sanu oraz poludniowo-wschodnia Europa mialy byc
dostepowi Zwiazku Radzieckiego pozostawione, a na terenach zachodnich od tej
linii demarkacyjnej powinny Niemcy miec wolna reke. Ten pakt o nieagresji
uzupelnily niemiecko-sowieckie porozumienie o granicach i przyjazni (z 28.
wrzesnia 1939 r.) i porozumienie gospodarcze (z 11. lutego 1940 r.), oba
majace na celu zatuszowac niemieckie zamiary napasci na Zwiazek Radziecki. Z
niemiecka napascia na Zwiazek Radziecki Hitler-Stalin-Pakt zostal
annulowany.

Polska nigdy nie rzadzila sie sama i stale byla spychana przez germanow na
wschodnich sasiadow slowianskich. Wielowiekowe mieszanie sie kultur
narodowych w narodach europejskich doprowadzalo czesto do groznych
konfliktow etnicznych i nie pozwalalo na swobodne i rowne wspolzycie
miedzyludzkie. Najwieksza niechec poprzez swoj dominujacy wplyw na polityke
budzili w narodach Europy Zydzi, jako ze wypedzeni ze swoich rodzimych stron
zaczeli sie w Europie panoszyc. Coz wiec nalezalo zrobic, aby Zydzi
odzyskali swoj kraj, a narody europejskie oczyszczone narodowo i kulturowo
powrocily na swoje etniczne terytoria. Nalezalo doprowadzic do takiego
kataklizmu jakim byla druga wojna swiatowa. Mogl tego dokonac tylko Bog,
albo swiatowy spisek wszechwladnych i zamoznych syjonistow. Bog jako stworca
czlowieka nie mogl takiego planu unicestwienia ludzi wymyslic. Zeby
zamierzonego celu dokonac, wojna musiala byc bardzo okrutna, dluga i
pochlonac wiele ofiar i zniszczen. Chociaz wojsko radzieckie i polskie,
dzialajace w ramach 1. Frontu Bialoruskiego dotarlo do prawobrzeznej
Warszawy juz we wrzesniu 1944 roku, ofensywa warszawska zaczela sie dopiero
14 stycznia 1945 r. Jak na ironie 17 stycznia w Polsce jest obchodzona
rocznica "wyzwolenia" zrujnowanej i wyludnionej Warszawy. Amerykanie i
alianci wiedzieli o niemieckich obozach koncentracyjnych i nie uczynili nic
aby zagladzie ludzi zapobiec. Plany zamachow na Hitlera byly wywiadom
anglo-amerykanskim znane i dziwnym zbiegiem okolicznosci mimo wielu prob nie
powiodly sie.

Zwiazek Radziecki, a przede wszystkim Rosja jako kraj nigdy nie pokonany i
czysto slowianski byl stale znienawidzony przez syjonistow amerykanskich.
Rosja w przeciwienstwie do Polski wykorzystywala do swej polityki Zydow, a
Polacy byli stale wykorzystywani przez rzadzacych nami Zydow. To nie tak
dawno w programie TVP3, w wywiadzie niekoronowanego premiera swiata
Kissingera udzielonym innemu Zydowi, bylemu ambasadorowi Polski w RFN
Januszowi Reiterowi przyznal on kolejny raz, ze nienawidzi Rosji i Putina.
Rosja inteligentnie pozbyla sie wiekszosci swoich Zydow i "wypchala" ich do
Niemiec (ci zapowiedzieli teraz ograniczenie imigracji Zydow z Rosji i
zaostrzenie kryteriow imigracyjnych dla tej grupy narodowosciowej) i
Izraela, a przestepcow rabujacych ich kraj jak Chodorkowski pozamykala do
wiezienia i odzyskala swoj skradziony przez Zydow majatek. To z tego powodu,
ze w Rosji i na Bialorusi dba sie o dobro wlasnego narodu w tegorocznym
raporcie na temat antysemityzmu na swiecie, Departament Stanu USA ocenil, ze
w Rosji i na Bialorusi to zjawisko sie stale zwieksza. A kogo dzis obchodzi
jakis antysemityzm i co to wogole jest ten "antysemityzm". Skad sie to
bierze, ze atakuje sie nas stale informacjami na temat milosci do narodu
zydowskiego. Dlaczego narodowi temu poswieca sie najwiecej uwagi i kaze sie
nam ich tolerowac jako wybranych przez Boga.

Wrocmy jednak do skutkow drugiej wojny swiatowej. Tak wiec Amerykanie i
Rosjanie doprowadzili do totalitarnej i dlugiej wojny, ktora musiala sie
zakonczyc calkowitym podbiciem Niemiec i bezwarunkowa ich kapitulacja. Nie
mozna bylo bowiem pozwolic aby Hitler wczesniej zginal i patrioci niemieccy
poddali sie przedwczesnie. Nalezalo doprowadzic do ogromnych zniszczen i
okrutnych masowych mordow, zeby plan przemieszczenia narodow Europy mogl sie
ziscic. Zeby z czasem prawda o tym kto sprowokowal wojne nie wyszla na jaw,
Zydom rzadzacym Niemcami jak marszalek polny Rzeszy Hermann Göring; Ernst
Kaltenbrunner (Szef Sluzby Bezpieczenstwa); Wilhelm Keitel (Szef naczelnego
dowodztwa Wehrmachtu); minister spraw zagranicznych Rzeszy Joachim von
Ribbentrop; minister Rzeszy dla zajetych terenow na Wschodzie Alfred
Rosenberg, zrobiono krotki proces w Norymberdze i skazano na smierc. Robert
Ley, szef niemieckiego frontu pracy, uniknal procesu przez samobojstwo.
Przeciwko Martinowi Bormannowi, kierownikowi kanzelarii partii NSDAP i
sekretarzowi FĂĽhrera, bylo pod jego nieobecnosc rozpatrywane. Rowniez
oskarzony w procesie przemyslowiec Gustav Krupp von Bohlen und Halbach w
zwiazku z choroba oskarzonego byl z glownego procesu odlaczony do odrebnego
postepowania. Marszalek polowy Rzeszy Rudolf HeĂź, od 1933 r. zastepca
Hitlera i od maja 1941 roku w Wielkiej Brytanii internowany po tym jak
wyjechal do Szkocji by szukac mozliwosci jeszcze przed planowanym atakiem na
Zwiazek Radziecki sobie Anglie w celach rozmow pokojowych zjednac (do
dzisiaj nie ustalono w czyjej misji tam pojechal), byl po zakonczeniu wojny
przetransportowany do Niemiec i wraz z 21 dalszymi glownymi przestepcami
wojennymi oskarzony przed Miedzynarodowym Trybunalem Wojskowym w
Norymberdze. Skazany na dozywocie i umieszczony w wiezieniu na Spandau w
Berlinie Zachodnim (od 1966 r. jako jedyny wiezien tego wiezienia) do czasu,
az znaleziono go 17. sierpnia 1987 roku powieszonego w celi, krotko przed
tym, jak syjonisci swiata zaplanowali na 1989 rok podbic Niemcy Wschodnie i
Europe Wschodnia.

Najbardziej prominentnym oskarzycielem byl Amerykanin Robert H. Jackson.
Przewodniczacym Trybunalu byl brytyjski sedzia Lord Geoffrey Lawrence.
Dzisiaj te same praktyki stosuja syjonisci z Milosewiczem i Husajnem.

Proces w Norymberdze trwal blisko rok; 30. wrzesnia i 1. pazdziernika 1946
roku Trybunal oglosil wyroki. Wydano 12 wyrokow smierci (przeciwko
Bormannowi pod nieobecnosc, Frankowi, Frickowi, Göringowi, Jodlowi,
Kaltenbrunnerowi, Keitelowi, von Ribbentrop, Rosenbergowi, Sauckelowi,
SeyĂź-Inquartowi i Streicherowi), ktore 16. pazdziernika 1946 roku zostaly
wykonane (Göring przez samobojstwo mial ponoc uniknac karze wykonania),
trzech oskarzonych otrzymalo dozywocie (Funk, HeĂź, Raeder), czterech bylo
skazanych na rozne kary wiezienia (Dönitz, von Neurath, von Schirach,
Speer), trzech zostalo uniewinnionych (Fritzsche, von Papen, Schacht).
Göring, Heß i Ribbentrop uznali sie w sensie oskarzenia jako niewinni, Heß
ze zwyklym, jasnym "Nein".

Wypedzen Polakow z Kresow Wschodnich w glab III Rzeszy dokonali sami Niemcy,
ktorzy do ostatnich dni wojny trzymali sie planu z 1939 roku, dotyczacego
likwidacji panstwa i narodu polskiego. Mimo wojny z Rosja i widma kleski,
wywiezli na przymusowe roboty (tu rowniez moja matke, jej siostry i babcie)
w 1944 roku z Kresow Wschodnich, do lini Kerzona wszystkich Polakow w glab
Rzeszy Niemieckiej, spelniajac swoje zobowiazania wobec Rosji. Zeby Polacy
nie mogli do swoich domow na Wschodzie powrocic, Niemcy palili za soba i
burzyli tam wszystkie polskie domy. Spalili i wysadzili rowniez dom mojego
dziadka i matki w Brodach. To zmanipulowane Niemcy de facto zabrali nam w
1944 roku nieodwracalnie tereny na Wschodzie i przesuneli tym samym na
Zachod. Aby nie doszlo do rewizji granic nalezalo podzielic Niemcy i Europe
Wschodnia na strefy wplywow i przez wiele lat otoczyc te regiony militarna
"opieka". Na przestrzeni powojennych dziesiecioleci Zwiazek Radziecki okazal
sie inicjatorem ostatecznego ustanowienia polskiej granicy zachodniej na
Odrze i Nysie, co znalazlo wyraz w porozumieniu o granicy Polski z NRD w
lipcu 1950 r., a nastepnie z RFN w listopadzie 1990 r. Wojska radzieckie
dlatego musialy pozostawac w Polsce przez ponad czterdziesci lat, zeby
zabliznily sie czesciowo rany i wymarlo pokolenie wojny. Tak naprawde dzieki
Rosji Polska powrocila w granice panstwa Mieszka I, zalozyciela panstwa
polskiego i za to powinnismy jej byc dozgonnie wdzieczni. Dzieki Rosji
istnieja dzis tez takie panstwa jak Litwa, Bialorus i Ukraina, ktora teraz
Zydzi maja na celowniku (czyt. moj watek "Zydzi chca przewrotu na
Ukrainie"). Polakom zawsze bedzie blizej do Rosjan niz do Amerykanow i
Zydow.

I tak ziscilo sie wielowiekowe marzenie Polakow o odwrocie zawieruchy
dziejow, tyle tylko, ze my nadal majac tym razem wolna reke nie rzadzimy sie
sami. Dlaczego Polacy nie biora przykladu z Rosji. Czyzby dlatego, ze
Rosjanie sa sprytniejsi i madrzejsi od Niemcow i Zydow, a Zydzi sprytniejsi
od Polakow?

boukun

http://www.prawo.egospodarka.pl/grupy/Spiskowa-teoria-dziejow-nowe,t,137113,8.html

Data: 2014-10-25 19:05:49
Autor: andal
O wyższo¶ci LWP nad AK
On Sat, 25 Oct 2014 20:41:14 +0200, boukun wrote:

[...]

i dlatego, przesiedlencu, nigdy nie zrozumoesz sparaw Polski

Data: 2014-10-25 21:20:21
Autor: boukun
O wyższości LWP nad AK
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m2gsac$3sv$1speranza.aioe.org...
[...]

Taki głąb kapuściany, który siedzi od lat u największego wroga ludzkości tym bardziej. Ja jestem rodzony jeleniogórzanin i Jelenie Góra była w tym czasie polskim miastem debilu...

boukun

Data: 2014-10-25 19:29:17
Autor: andal
O wyższo¶ci LWP nad AK
On Sat, 25 Oct 2014 21:20:21 +0200, boukun wrote:

[...]

nie podniecaj sie

twe tatarskie geny sa zbyt widoczne

Data: 2014-10-25 21:33:50
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:29, andal pisze:
nie podniecaj sie

twe tatarskie geny sa zbyt widoczne

dwaj znani mi osobiscie Tatarzy popelnili samobojstwo. swiec Panie nad ich dusza

btw sraukun nie posiada takiej ponadczasowej natury, zabil za duzo swiniakow:)

Data: 2014-10-25 21:38:23
Autor: boukun
O wyższości LWP nad AK
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m2gtmd$3sv$10speranza.aioe.org...
[...]

Jesteś śmieciem andal, syjonistycznym śmieciem i żałuję, że kiedyś pisałem z tobą na priva...

boukun

Data: 2014-10-25 21:40:05
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:38, srakun pisze:
Jesteś śmieciem andal, syjonistycznym śmieciem i żałuję, że kiedyś
pisałem z tobą na priva...

napisz srakun o czym tam gaworzyliscie:)

donosicielstwo to twoja prawdziwa natura, wlasnie wydales qmpla:)

Data: 2014-10-25 21:45:43
Autor: boukun
O wyższości LWP nad AK
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:544bfc93$0$18090$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kapuś to najgorsza cecha człowieka, od dziecka przez ojca miałem wpojone, że donosicielstwo to najgorsza rzecz jaka może być...

boukun

Data: 2014-10-25 21:49:48
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:45, sraukun pisze:
[...]

jasne sraukun, a teraz napisz o czym tam gaworzyliscie:)

Data: 2014-10-26 07:15:52
Autor: stevep
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu .10.2014 o 21:45 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag  news:544bfc93$0$18090$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-10-25 o 21:38, srakun pisze:
Jeste¶ ¶mieciem andal, syjonistycznym ¶mieciem i żałuję, że kiedy¶
pisałem z tob± na priva...

napisz srakun o czym tam gaworzyliscie:)

donosicielstwo to twoja prawdziwa natura, wlasnie wydales qmpla:)

Kapu¶ to najgorsza cecha człowieka, od dziecka przez ojca miałem  wpojone, że donosicielstwo to najgorsza rzecz jaka może być...

boukun
I to ł±cznie z zasad±: "że jak Kali komu¶ ukra¶ć krowy .....".

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-26 07:14:30
Autor: stevep
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu .10.2014 o 21:29 andal <andal@andal.com> pisze:

[...]

Taki gł±b kapu¶ciany, który siedzi od lat u największego wroga ludzko¶ci
tym bardziej. Ja jestem rodzony jeleniogórzanin i Jelenie Góra była w
tym czasie polskim miastem debilu...

boukun

nie podniecaj sie

twe tatarskie geny sa zbyt widoczne

Eeee, Tatarzy s± w porz±dku, chyba mongolizm wrodzony?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-25 21:21:53
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:20, srakun pisze:
jestem rodzony jeleniogĂłrzanin

niedawno sciemniales, zes syn syna podsuwalskiego srakun:)

Data: 2014-10-25 21:27:12
Autor: boukun
O wyższości LWP nad AK
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:544bf84f$0$18090$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-10-25 o 21:20, srakun pisze:
jestem rodzony jeleniogĂłrzanin

niedawno sciemniales, zes syn syna podsuwalskiego srakun:)

No i co? Polacy mają to szczęście, że migrowali po wojnie jak prawie żaden inny naród i przez to wszyscy mówią hochpolnisch, czysto po polsku...

boukun

Data: 2014-10-25 21:30:24
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:27, sraukun pisze:
No i co? Polacy mają to szczęście, że migrowali po wojnie jak prawie
ĹĽaden inny narĂłd i przez to wszyscy mĂłwiÄ… hochpolnisch, czysto po polsku...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ob%C5%82awa_augustowska

Data: 2014-10-25 19:07:13
Autor: andal
O wyższo¶ci LWP nad AK
On Sat, 25 Oct 2014 20:42:40 +0200, u2 wrote:

W dniu 2014-10-25 o 20:41, srakun pisze:
Polska nigdy nie rzadzila sie sama i stale byla spychana przez germanow
na wschodnich sasiadow slowianskich.

lol

to nie jest smieszne, ten oblakaniec pojechal szwabom pomagac,

germanski tatar ?

Data: 2014-10-25 21:08:43
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:07, andal pisze:
[...]

to ty endi giermanskij tartar ?:)

Data: 2014-10-25 21:17:55
Autor: boukun
O wyższości LWP nad AK
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m2gsd1$3sv$2speranza.aioe.org...
[...]

Tak jak miliony wypędzonych przez twoich ulubionych syjonistów Polaków...

https://www.youtube.com/watch?v=-QDiMTrNqpk&list=LLtCEqzwCkv3CnEfQ1X1B_5w&index=54
boukun

Data: 2014-10-25 21:21:03
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:17, srakun pisze:
Tak jak miliony wypędzonych

znana zydoniemiecka spiewka:)

Data: 2014-10-25 20:38:54
Autor: boukun
O wyższości LWP nad AK
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> schrieb im Newsbeitrag news:anfi+09il0vxm3f-eap6@xl.wp.pl...
[...]
patriotyzm w wojsku. Dzisiaj te resortowe dzieci sanacji, ktĂłrych ojcowie
[...]

Wolność słowa o kant dupy można sobie rozbić, jak nie ma co do gara włożyć i nikt z tego powodu nie jest w stanie na ulicę wyjść i protestować. Prawdziwa wolność to była w PRLu, gdzie ludzie mogli swoje niezadowolenia na ulicach zaprotestować i w zakładach pracy...

boukun

Data: 2014-10-25 18:47:57
Autor: andal
O wyższo¶ci LWP nad AK

napisał:
[...]

mniejszości musi być widać gdzieś czyli na usenecie jest to praktycznie
gwarantowane.

[...]

urodziles sie w 1963 ?

kiedy i jak protestowales w PRL ?

jakie to protesty uliczne mialy miejsce a latach 1944-1989 ?

Data: 2014-10-25 20:53:14
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 20:47, andal pisze:
kiedy i jak protestowales w PRL

  no jak to kiedy ? kiedy podpisywal lojalke dla zydoubeka kisiaka:)

Data: 2014-10-25 21:02:58
Autor: boukun
O wyższości LWP nad AK

napisał:
[...]

W 1961!

kiedy i jak protestowales w PRL ?

Szkoda mi klawiatury, jak wchodziłem na halę uboju w rzeźni z rozstrzelonymi palcami jako 20 latek, to cała hala ubojowców skandowała, Jarek, Jarek! A później w stanie wojennym byłem za to represjonowany, że świni powiesiłem krawat ZSMP i poderżnąłem jej z tym gardło...

boukun

Data: 2014-10-25 21:05:21
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:02, sraukun pisze:
[...]

jasne sraukun i dlatego podpisales lojalke i dlatego donosiles na qmpli:)

Data: 2014-10-25 20:41:23
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 20:38, srakun pisze:
Wolność słowa o kant dupy można sobie rozbić, jak nie ma co do gara włożyć

stare czasy, gienia gienia, swiat siem zmienil:)

Data: 2014-10-26 07:11:58
Autor: stevep
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu .10.2014 o 20:08 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

Każde proncie w jednym froncie w twojej mentalno¶ci przeżyło komunizm?  [PRON]
Ty jeste¶ przedstawicielem jedynie słusznego frontu wła¶ciwej  prezentacji historii?

Ty jestem zakut± pał± która nie potrafi poj±ć jakie s± konsekwencja  aspirowania
do miana kraju z wolno¶ci± słowa?  Jak RP3 ma pretendować do miana kraju  z
wolno¶ci± słowa to nawet gło¶niejsze promilowe mniejszo¶ci musi być widać
gdzie¶ czyli na usenecie jest to praktycznie gwarantowane.

Ale bełkot.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-25 19:57:27
Autor: MarkWoydak
O wyższo¶ci LWP nad AK

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m2go7l$l7f$1mx1.internetia.pl...
[...]

MW

Data: 2014-10-25 18:10:43
Autor: andal
O wyższo¶ci LWP nad AK
On Sat, 25 Oct 2014 19:57:27 +0200, MarkWoydak wrote:

[...]

http://wpolityce.pl/polityka/164144-sentymentalne-wspomnienie-okupantow-w-
legnicy-chca-uczcic-20-rocznice-wycofania-rosyjskich-wojsk-z-polski-
zaproszono-min-rosyjskich-zolnierzy

Data: 2014-10-25 20:12:16
Autor: A. Filip
O wyższości LWP nad AK
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:
[...]

To czego dowodzi Sanacja (co Wrzesień załatwiła) założyła Berezę Kartuską dla
"protoplastĂłw UPA"? --
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Zwracaj uwagÄ™ na to, co sĹ‚yszysz, a nie na to, kto mĂłwi.  (PrzysĹ‚owie arabskie)

Data: 2014-10-25 18:22:06
Autor: andal
O wyższo¶ci LWP nad AK
On Sat, 25 Oct 2014 20:12:16 +0200, A. Filip wrote:

[...]

KartuskÄ… dla "protoplastĂłw UPA"?

zostaw sanacje na chwile z boku i zapoznaj sie blizej z LWP

"Drugi etap rozwoju sił zbrojnych, za którego początek należy przyjąć rok 1949, czyli 3 lata przed formalnym powstaniem PRL, wiąże się ze zmianami społeczno-politycznymi w kraju w końcu lat 40. i z osobą marsz. Rokossowskiego, oficera radzieckiego polskiego pochodzenia, który od kilku lat przebywał w Polsce. Był dowódcą Północnej Grupy Wojsk Armii Radzieckiej, której to sztab stacjonował w Legnicy. 7 listopada 1949 został powołany na stanowisko Ministra Obrony Narodowej (objęcie dowództwa sił zbrojnych przez obywatela radzieckiego zdarzyło się tylko w Polsce, w innych krajach bloku wschodniego oficerowie z ZSRR zajmowali etaty doradców)."

reszta tutaj:

http://pl.wikipedia.org/wiki/
Ludowe_Wojsko_Polskie#Pocz.C4.85tki_rozwoju_LWP

Data: 2014-10-25 20:48:26
Autor: boukun
O wyższości LWP nad AK
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m2gpoe$oe2$1speranza.aioe.org...
[...]

1949, czyli 3 lata przed formalnym powstaniem PRL, wiÄ…ĹĽe siÄ™ ze zmianami
społeczno-politycznymi w kraju w końcu lat 40. i z osobą marsz.
Rokossowskiego, oficera radzieckiego polskiego pochodzenia, ktĂłry od kilku
[...]
etaty doradcĂłw)."

Tak jak dzisiaj, w okupowanej Polsce, za doradców robi żydostwo..., czyli rządzą najczęściej z tylnego siedzenia, ale i nie tylko...

boukun

Data: 2014-10-25 19:08:52
Autor: andal
O wyższo¶ci LWP nad AK
On Sat, 25 Oct 2014 20:48:26 +0200, boukun wrote:

[...]

rok 1949, czyli 3 lata przed formalnym powstaniem PRL, wiÄ…ĹĽe siÄ™ ze
[...]
siÄ™ tylko w Polsce, w innych krajach bloku wschodniego oficerowie z
ZSRR zajmowali etaty doradcĂłw)."

Tak jak dzisiaj, w okupowanej Polsce, za doradcĂłw robi ĹĽydostwo...,
czyli rządzą najczęściej z tylnego siedzenia, ale i nie tylko...

boukun

ale ty palancie jedzisz autobusem n aostatnim siedzeniu

do kierownicy za daleko!

Data: 2014-10-25 21:27:20
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:08, andal pisze:
ale ty palancie jedzisz autobusem

n aostatnim siedzeniu

do kierownicy za daleko!

srakun jezdzi wypasionom niemieckom brykom z pluszowym miskiem na przednim siedzeniu:)

Data: 2014-10-25 20:55:34
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 20:48, srakun pisze:
Tak jak dzisiaj, w okupowanej Polsce, za doradcĂłw robi ĹĽydostwo

zydostwo czyli sraukun:)

Data: 2014-10-25 21:21:40
Autor: boukun
O wyższości LWP nad AK
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:544bf224$0$18083$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-10-25 o 20:48, srakun pisze:
Tak jak dzisiaj, w okupowanej Polsce, za doradcĂłw robi ĹĽydostwo

zydostwo czyli sraukun:)

żydostwo, czyli m. in. PiSiory, Zieliński!

boukun

Data: 2014-10-25 21:25:33
Autor: u2
O wyższości LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 o 21:21, srakun pisze:
zydostwo czyli sraukun:)

ĹĽydostwo

czyli ty srakun pisior zielinski srakun ze swirnicy syn syna podsuwalskiego chlopa, podcierajacy za friko szwabom dupy:)

Data: 2014-10-26 07:19:44
Autor: stevep
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu .10.2014 o 20:48 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Kartusk± dla "protoplastów UPA"?

zostaw sanacje na chwile z boku i zapoznaj sie blizej z LWP

"Drugi etap rozwoju sił zbrojnych, za którego pocz±tek należy przyj±ć  rok
1949, czyli 3 lata przed formalnym powstaniem PRL, wi±że się ze zmianami
społeczno-politycznymi w kraju w końcu lat 40. i z osob± marsz.
Rokossowskiego, oficera radzieckiego polskiego pochodzenia, który od  kilku
lat przebywał w Polsce. Był dowódc± Północnej Grupy Wojsk Armii
[...]

Tak jak dzisiaj, w okupowanej Polsce, za doradców robi żydostwo...,  czyli rz±dz± najczę¶ciej z tylnego siedzenia, ale i nie tylko....

boukun

Żeby tak jeszcze kłuli cię w dupę za każd± głupi± wypowiedĽ to nie mógłby¶  usi±¶ć.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-26 10:20:31
Autor: boukun
O wyższo¶ci LWP nad AK
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag
[...]

A kłuj±, kłuj±, na każdym kroku...

boukun

Data: 2014-10-27 06:26:12
Autor: stevep
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu .10.2014 o 10:20 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Toż kretynie miałby¶ tak siny tyłek, że fruwałby¶ jak gołębica.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-26 07:17:59
Autor: stevep
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu .10.2014 o 20:12 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

To czego dowodzi Sanacja (co Wrzesień załatwiła) założyła Berezę  Kartusk± dla
"protoplastów UPA"?

Serio kretynku? To rosyjscy jeńcy z 1920 to upowcy?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-26 07:08:37
Autor: stevep
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu .10.2014 o 19:36 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ale pokręcony bełkot.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-26 08:41:00
Autor: Patriota
O wyższo¶ci LWP nad AK
W dniu 2014-10-25 19:36, boukun pisze:
[...]

Nie rozróżniłbym żołnierzy walcz±cych o woln± od szkopów Polskę na lepszych i gorszych. To że AK kierowała się również w dużej mierze względami politycznymi nic w tej kwestii nie zmienia. PóĽniejszych band walcz±cych z Polakami nie należy rozpatrywać pod k±tem AK a zwykłych rzezimieszków na usługach kapitalizmu, a często również morduj±cych i rabuj±cych dla własnych korzy¶ci.

Data: 2014-10-26 10:23:50
Autor: boukun
O wyższo¶ci LWP nad AK
"Patriota" <real@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m2i8hu$khj$1speranza.aioe.org...
[...]

No tak, mówiło się o nich i pisało na murach "karły reakcji", dzisiaj ci co z nimi walczyli, a raczej ich resortowe dzieci pisz± na murach "żołnierze wyklęci"... W chuja lec± na okr±gło z zniewolonym polskim motłochem...

boukun

O wyższo¶ci LWP nad AK