O wyższości PRL nad RP

Data: 2010-02-07 21:50:09
Autor: boukun
O wyższości PRL nad RP
W PRLu jadałem kiełbasy, najlepsze na świecie garściami, a chleb i bułki były do nich tylko na zagryzkę. Jeżeli już kroiłem je w plastry, to takie na 4 mm. Dzisiaj przemysł polski został zaorany, kiełbasy jeśli są, to smakują jak papier toaletowy, niewiadomego pochodzenia i serwują nam je w hiper blaszanych łagrach w 0,5 mm plasterkach, tak, żeby każdy mógł sobie kupić... i posmakować. Mamy zato być faszerowani węglowodanami, a prześwitujące plasterki papieru toaletowego mają nacieszyć oko biedoty...

Tfu!!!

boukun

Data: 2010-02-07 12:53:53
Autor: Woland
O wyższości PRL nad RP
boukun napisał(a):

W PRLu jadalem kielbasy, najlepsze na swiecie garsciami, a chleb i bulki byly do
nich tylko na zagryzke˝. Jezeli juz kroiďż˝em je w plastry, to takie na 4 mm.

Weź pod uwagę, że większość Polaków nie miała takiego nieograniczonego
dostępu do mięsa jak ty...

Data: 2010-02-07 22:08:42
Autor: awe
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:1ed5bb23-a272-4d23-b8f2-cc2585ea7d3cs12g2000yqj.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- --
glupoty opowiada. 50-100 metrow ode mnie sa 3 miejsca gdzie moge kupic mieso, a 200-300 metrow jes tego ze 25-30.
Do tego wszystko wysokiej jakosci i znacznie lepszaej niz kiedys. Do wyboru i koloru. Zadna klempa w rzezniku mi nie wybrzydza ze czegos nie biore. Jak cos mi nie pasuje, nie biore niech sama zre.
Nie ma kolejek, zapisow - jakis staczy..jest w koncu w tym zakresie normalnie. Ceny tez nie sa wygorowane. Za taka jakosc to jak za darmo
awe

Data: 2010-02-08 06:56:41
Autor: Wiesiaczek
O wyższości PRL nad RP

boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -

Bredzisz, większość maiła taki sma dostęp do wszystkiego i takie same zasoby pieniędzy.
To teraz właśnie większość głoduje nie znając smaku szynki, czy nawet prawdziwej pasztetowej.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-02-08 09:04:30
Autor: cirrus
O wyższości PRL nad RP
boukun napisał(a):
[...]

Ale z ciebie kretyn.

--
stevep

Data: 2010-02-08 18:10:14
Autor: Wiesiaczek
O wyższości PRL nad RP

boukun napisał(a):
[...]

Chciałeś coś gnojku powiedzić na temat?

Data: 2010-02-09 08:28:37
Autor: cirrus
O wyższości PRL nad RP
boukun napisał(a):
[...]

Twojego kretynizmu, już powiedzialem.

--
stevep

Data: 2010-02-09 09:11:10
Autor: Wiesiaczek
O wyższości PRL nad RP

boukun napisał(a):
[...]

Dziękuję za merytoryczną dyskusję - PLONK!

Data: 2010-02-07 13:06:13
Autor: Hans Kloss
O wyższości PRL nad RP
Idź sobie matołku do sklepu firmy "Krakowski Kredens". kupisz tam
takie wędliny o jakich ci się w prylu nawet nie śniło, i to w
dowolnych ilościach- jak zamówisz 2 ciężarówki szynki to trzecią
dostaniesz gratis. Bez kryla jak za edziagierka bez dodatku
węglowodanów, część nawet bez dodatku saletry. Pleciesz więc bzdury i
kłamiesz  w żywe oczy.
Drugą, nieco gorsza firmą produkująca znośnej jakości (czytaj: o niebo
lepsze niż za prylu) wędliny jest Krakus.
Ale oczywiście zboukuniona swołocz takich rzeczy nie kupuje, wolą żreć
syf biedronki czy innego lidla bo jest o 1/3 tańszy
J-23

Data: 2010-02-07 23:03:23
Autor: boukun
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:dbafac60-74dd-4b75-b96e-97737e9460ebb2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
A ten Krakowski Kredens to wyżeł czy sweter? Bo wiesz, Rozencwajgowa mówiła, że jak wyżeł, to ja go nie biorę, wolę jajnika...

boukun

Data: 2010-02-07 14:42:44
Autor: Hans Kloss
O wyższości PRL nad RP
On 7 Lut, 23:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A ten Krakowski Kredens

http://www.krakowskikredens.pl/kk.php?page=ofirmie
Swoje produkty kupują u małych rodzinnych firm, żadnej przemysłówki.
Gdybyś znał się na przetwórstwie mięsa i nie był leniwy jak błoto to
zamiast czekać na edziogierkoski awans zarabiałbyś kasę produkując dla
nich.
J-23

Data: 2010-02-07 23:49:12
Autor: boukun
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:3afce8b6-8987-46ef-901d-b26df89b6daav25g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Buuuaaahhhaaahhhaaa! Tradycja galicyjska...;. spółka z.o.o. rozpoczęła działalność 15 maja 2007 roku.
(...)
100% udziałów w spółce posiada Alma Market S.A.

Produkty Krakowskiego Kredensu znajdują się w ofercie każdego sklepu Alma Delikatesy oraz w ofercie sklepu internetowego prowadzonego przez Alma Market.
I ty te gówno smakowałeś przez sklep internetowy?  buuaaahhhaahhhaaa...

PS. A co to takiego ta Alma Market?

boukun

Data: 2010-02-07 14:58:21
Autor: Hans Kloss
O wyższości PRL nad RP
On 7 Lut, 23:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Buuuaaahhhaaahhhaaa! Tradycja galicyjska...;. sp ka z.o.o. rozpocz a
dzia alno 15 maja 2007 roku.

I po co beczysz barani łbie? Spółka zajmuje się WYŁĄCZNIE dystrybucją
no i oczywiście pilnuje jakości.  Czy jesteś aż tak głupi czy naprawdę
twoim zdaniem nie można w firmie założonej 2 lata temu sprzedawać np
TRADYCYJNEJ SZKOCKIEJ WHISKY??

I ty te g wno smakowa e przez sklep internetowy?  buuaaahhhaahhhaaa...

Buahahaha bucu.. we Wrocławiu są 2 sklepy Kredensu więc niepotrzebny
mi sklep internetowy.

PS. A co to takiego ta Alma Market?
Taki sklep z żywnością na którą cię nie stać.
J-23

Data: 2010-02-08 00:10:48
Autor: boukun
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:817edc36-5f32-438e-a6e3-2002f63ad46ao28g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
A teraz odpowiedz sobie idioto, dlaczego to ludzie dzisiaj, z tych rzekomych "małych rodzinnych firm", nie mogą sprzedawać swoich ponoć takich wyśmienitych produktów w swoich własnych "Tante Laden" sklepikach, tylko muszą je usiłować zbywać za pośrednictwem jakiegoś założonego w 2007 roku sklepiku internetowego Alma market S.A. Co za Żyd tak zadecydował? I skąd ludzie mają wiedzieć co kupują i co konsumują?

boukun

Data: 2010-02-07 15:47:20
Autor: zbig
O wyższości PRL nad RP
On 8 Lut, 00:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:817edc36-5f32-438e-a6e3-2002f63ad46ao28g2000yqh.googlegroups.com...
On 7 Lut, 23:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> Buuuaaahhhaaahhhaaa! Tradycja galicyjska...;. sp ka z.o.o. rozpocz a
> dzia alno 15 maja 2007 roku.

I po co beczysz barani bie? Sp ka zajmuje si WY CZNIE dystrybucj
no i oczywi cie pilnuje jako ci.  Czy jeste a tak g upi czy naprawd
twoim zdaniem nie mo na w firmie za o onej 2 lata temu sprzedawa np
TRADYCYJNEJ SZKOCKIEJ WHISKY??

> I ty te g wno smakowa e przez sklep internetowy? buuaaahhhaahhhaaa...

Buahahaha bucu.. we Wroc awiu s 2 sklepy Kredensu wi c niepotrzebny
mi sklep internetowy.

> PS. A co to takiego ta Alma Market?

Taki sklep z ywno ci na kt r ci nie sta .
J-23
-- -- -- -- -- -- -- -
A teraz odpowiedz sobie idioto, dlaczego to ludzie dzisiaj, z tych rzekomych
"ma ych rodzinnych firm", nie mog sprzedawa swoich pono takich wy mienitych
produkt w w swoich w asnych "Tante Laden" sklepikach, tylko musz je usi owa
zbywa za po rednictwem jakiego za o onego w 2007 roku sklepiku internetowego
Alma market S.A. Co za yd tak zadecydowa ? I sk d ludzie maj wiedzie co
kupuj i co konsumuj ?

boukun

Wiesz co bekon.  Te wszystkie kretynizmy co tu dotychczas wypisywałeś
na temat żydów, sanhedrynów itp. tak mnie nie wkurwiały ja to co
knocisz tu o peerelu.
Szkoda mojego czasu na ciebie. Idziesz do sitka

Data: 2010-02-08 03:57:53
Autor: Hans Kloss
O wyższości PRL nad RP
[...]

A ty pojedziesz pewnie z tej swojej Świdnicy do Bukowna żeby tam kupić
w ichnim sklepie wędliny? Taka firma jak KK to, bęcwale bez rozumu,
jedyna dla małych firm nich szansa żeby rozszerzyć rynek zbytu NA CAŁĄ
POLSKĘ. Rozumiesz tępogłowcu- mogą produkować nie tylko na rynek
lokalny ale na cały kraj, a jak Bóg pozwoli to i za granicę.
J-23

Data: 2010-02-08 17:13:40
Autor: awe
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1d48e566-3c15-4bb1-945e-cc3e2957b0c3v25g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

tak mu sie podobalo w PRL'u ze spierniczyl do NRF-enu
awe

Data: 2010-02-08 21:44:48
Autor: boukun
O wyższości PRL nad RP

[...]

Kurwiszonie PiSdowaty, ja wyjechałem, jak już był żydo-kapitalizm, w 1987 roku, czyli 6 lat od wprowadzenia stanu wojennego i po latach stagnacji, czyli w okresie kiedy to wytrzebiono przez lata represji i stagnacji Polaków z opozycji i przygotowywania Polaków do okrągłego układu Kaczyński-Kiszczak...

boukun

Data: 2010-02-08 21:41:11
Autor: boukun
O wyższości PRL nad RP

[...]

Dla pizdy! Chuj nie szansa, wyruchać szympansa! Kim jest ta żydowska firma, kto uwierzy w to, że pośredniczy w sprzedaży zdrowych i dobrych wyrobów wędliniarskich? Jaki Żyd chce znowu w ten oszukańczy sposób zarabiać na rzekomo polskich rodzinnych wytwórcach? Gdyby ci rzekomi wytwórcy mieli takie dobre wyroby, to by nie potrzebowali pośredników, co na nich by zarabiali za damski chuj! Każda taka rodzinna firma mogłaby sobie otworzyć swój własny sklepik albo dwa w regionie i towar by im schodził. A widocznie chuja są warte te wyroby, bo nie mają zbytu i szukają takich frajerów jak Hans, co uwierzy w każdy kit i kupuje kiełbasy z psa... Od 2007 roku, to zaledwie dwa lata się trzymają , ha, ha, jestem ciekaw jak długo jeszcze...
Tfu!

boukun

Data: 2010-02-08 00:15:54
Autor: awe
O wyższości PRL nad RP

[...]

-- -- -- -- -- -
nie dziw mu sie, oni nie sprzedaja w malych miejscowosciach stad boukun ma prawo nie wiedziec ze istnieja takie sklepy. On ciagle zyje w PRL'u
awe

Data: 2010-02-08 00:25:13
Autor: boukun
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hknhae$5ak$1news.onet.pl...

[...]

Ale jakie sklepy debilu> Internetowe, wrzuć sobie w google jakieś zapytanie, to ci różne chujstw i ustrojstwa wyskoczą. A czy próbowałeś, czy znasz pochodzenie, jak by Rydzyk powiedział.

boukun

Data: 2010-02-08 01:31:20
Autor: awe
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hknic8$ef4$1mx1.internetia.pl...

[...]

jest u mnie ten sklep jakies 200 metrow, ale to w nowym centrum handlowym wybudowanym z rok temu  i tylko pare razy tam bylem bo tu wszystko mam pod domem w najlepszej jakosci.
Raz cos u nich kupowalem. To sklep niszowy z gornej polki choc jak dla mnie to za bardzo te ich produkty sa dopracowane pod kazdym wzgledem. Glownie to produkty tak przygotowane ze zachowuja wysoka jakosc przez dluzy czas. Pelna harmonia produktow, opakowan i stylistyki sklepu za odpowiednio wysoka cene.
Producent gdzies z Polski a ja wole kiedy mieso nie musi tracic pare godzin zeby trafic na stol.
Jednakze mamy tu wiecej lokalnych markowy producentow. Moze nie znanych w calej Polsce ale jednak tu w 3city maja swoja marke i konkurencja jest dosc ostra wiec byle czego tu sie nie sprzeda.
awe

awe

Data: 2010-02-07 23:05:16
Autor: boukun
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hkndip$c5s$1mx1.internetia.pl...

[...]

łyżew miało być...

boukun

Data: 2010-02-07 23:04:15
Autor: boukun
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "Sam Brown" <sbrown@news.united.world> napisał w wiadomości news:hkna5i$a1t$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hkn99f$4v7$1mx1.internetia.pl...
W PRLu jadałem kiełbasy, najlepsze na świecie garściami, a chleb i bułki były do nich tylko na zagryzkę.

To kim był Twój stary?
Bo u mnie ledwo co było w lodówce i to na kartki,
dodatkowo wystane przez mamę od 4 rano pod
mięsnym kiedy jeszcze chodziłem do szkoły.
Tfu!

Tata był palaczem w Zakładach Mięsnych i
wepchał mnie później tam do zasadniczej szkoły zawodowej. Ja miałem widocznie
lepiej od ciebie w PRLu. Ale dzisiaj nikomu nie zazdroszczę..., tego papieru
toaletowego w 0,5 mm plasterkach... Tfu!

boukun

Data: 2010-02-08 01:33:15
Autor: Kostek Wycirowski
O wyższości PRL nad RP

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hkndkd$d1v$1mx1.internetia.pl...

[...]

Boczek, ciebie to tak trochę tolerowałem. Głupi, myślałęm, ale taka grupowa maskotka. Tyś jednak taki popierdoleniec, że i Piotruś od ciebie mądrzejszy. I ostatnie co odemnie usłyszysz - to:

PLONK

gównojadzie!

Data: 2010-02-08 01:35:55
Autor: boukun
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hknm4g$q0l$1news01.versatel.de...

[...]

Widzisz, jak to ludzie się mogą zmieniać. Jeszcze trochę i głupi Piotruś będzie dla ciebie idolem... A Antence będziesz minete wurtualnie robił...

boukun

Data: 2010-02-08 17:15:00
Autor: awe
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hknmgq$vod$1mx1.internetia.pl...

[...]

no przeciez nie misiowi
awe

Data: 2010-02-08 21:45:49
Autor: boukun
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hkpcvl$r27$1news.onet.pl...

[...]

Będziesz mi teraz chuju druta ciągnął, aż się wykończysz jak głupi Piotruś...

boukun

Data: 2010-02-08 07:03:22
Autor: Wiesiaczek
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hknm4g$q0l$1news01.versatel.de...
[...]
PLONK

gównojadzie!

A tak bardziej merytorycznie to masz coś do powiedzenia?

Data: 2010-02-08 09:10:22
Autor: Jadrys
O wyższości PRL nad RP
W dniu 2010-02-08 07:03, Wiesiaczek pisze:

[...]

Nie oczekuj czegoś takiego od Kostka..

Data: 2010-02-11 22:45:17
Autor: Kostek Wycirowski
O wyższości PRL nad RP

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hkogt9$t75$1news.onet.pl...
[...]

Ty za to bardzo merytorycznie migdalisz się z druciarą na grupie.

Data: 2010-02-11 22:44:39
Autor: Kostek Wycirowski
O wyższości PRL nad RP

"Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hko9f7$9lf$1news.onet.pl...

[...]

A ciebie jak mocno popierdoliło, że wymagasz abym z boczkiem prowadził merytoryczną dyskusję? Czy ty jesteś na tej grupie od dzisiaj, i jeszcze nie czytałeś boczka tekstów? Mam merytorycznie dyskutować z palantem, który jest dumny z tatusia palacza, skończonej zawodówki mięsnej i tego, że się z tego powodu mógł obżerać mięchem, jak inni oglądali puste haki? Z głupem,którego nawet niemcy na kopach wypierdolili i który jest dumny jak to mu się fajnie jumało w niemieckich sklepach, i jak to fajnie za kradzione dom w polsce wybudował. I do dzisiaj z tego kradzionego żyje?

Data: 2010-02-11 23:15:14
Autor: boukun
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hl1tob$dnf$1news01.versatel.de...

[...]

Aj pierdolisz Wycirowski jak pojebany. Masz coś przeciwko palaczom, albo kończeniu szkoły zawodowej? A teraz pojebusie wytłumacz, gdzie ja byłem dumny z jumania i jakiego w Niemczech? A także jak wpadłeś na pomysł,że za kradzione dom wybudowałem w Polsce? To cię kurwo zazdrość musi zżerać, żeby takie kalumnie wypisywać...

boukun

Data: 2010-02-08 09:06:17
Autor: cirrus
O wyższości PRL nad RP
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hkndkd$d1v$1mx1.internetia.pl...
[...]

Za PRL-u papieru toaletowego był chroniczny brak, więc nic dziwnego, ze nie dodawano go do pasztetowej.

--
stevep

Data: 2010-02-08 17:16:05
Autor: awe
O wyższości PRL nad RP

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hkodrr$ke0$1news.vectranet.pl...
[...]

boukun mial tak dobrze ze pewnie podcieral sie metka
awe

O wyższości PRL nad RP