O wyższości ramy aluminiowej nad carbonową - lub odwrotnie.

Data: 2009-11-13 13:48:01
Autor: PeJot
O wyższości ramy aluminiowej nad carbonową - lub odwrotnie.
Monachomachian pisze:

Ponieważ chciałem nabyć jakiś lekki rower max. 12 kg może być mniej postawiłem na ramę carbonową. W ciągu roku rozmawiałem z rowerzystami i mechanikami rowerowymi i tu zaczynają się schody. Ważę 95 kg i mam wzrost 185 cm (wiem, wiem mam nadwagę - ale dobrze się z tym czuję - przyzwyczaiłem się) jeżdzę w maratonach MTB (nieraz mocno "korzennych")

12 kilo to nie jest nic specjalnego, tyle waży mój niespecjalnie odchudzony Marin Nail Trail na stalowej, pancernej  ramie, na którym jeżdżę na maratonach. Ważę podobnie. Spokojnie mogę urwać z pół kilo z wagi roweru, ale nie przepadam za wyginającymi się kierownicami.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-13 05:20:57
Autor: tadek
On 13 Lis, 13:48, PeJot <Pe...@02.pl> wrote:
Monachomachian pisze:

> [...]

jeżdżę na maratonach. Ważę podobnie. Spokojnie mogę urwać z pół kilo z
wagi roweru, ale nie przepadam za wyginającymi się kierownicami.

O rowerach:http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
tylu idiotów" Stanisław Lem

taniej wyjdzie odchudzenie siebie o 1 kg

Data: 2009-11-13 14:49:10
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 13.11.2009 14:20 użytkownik tadek napisał :
taniej wyjdzie odchudzenie siebie o 1 kg

Świetna rada Wujku. Bardzo dobra rada! A co jeśli już nie da się tego 1 kg zrzucić?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-13 15:06:27
Autor: PeJot
Mikołaj "Miki" Menke pisze:

A co jeśli już nie da się tego 1 kg zrzucić?

Niektórym na maratonach ciąży zapasowa dętka, klucze, czy bidon. W razie potrzeby zaczyna się żebranie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-13 15:12:30
Autor: Raist
Użytkownik "PeJot" <PeJot@02.pl> napisał w wiadomości news:hdjp54$kat$1inews.gazeta.pl...
Niektórym na maratonach ciąży zapasowa dętka, klucze, czy bidon. W razie potrzeby zaczyna się żebranie.

co do bidonu, to nie trzeba sie nikogo prosic, leży tego pełno co kawałek
szczegolnie na zjazdach ;)

Raist

Data: 2009-11-13 15:16:06
Autor: PeJot
Raist pisze:
[...]

Niestety,  *pełne* bidony  potrzebne są raczej na podjazdach :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-13 16:21:46
Autor: Kacper Perschke
Dnia 13.11.2009 Mikołaj "Miki" Menke <miki@menek.one.pl> napisał:
taniej wyjdzie odchudzenie siebie o 1 kg
Świetna rada Wujku. Bardzo dobra rada! A co jeśli już nie da się tego 1 kg
zrzucić?

Przy jakim BMI?

KAcper

Data: 2009-11-13 16:40:29
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 13.11.2009 16:21 użytkownik Kacper Perschke napisał :
[...]

18,8

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-13 17:01:57
Autor: Coaster
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
[...]

120/27? ;-)

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2009-11-13 16:40:02
Autor: Coaster
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
Dnia 13.11.2009 14:20 użytkownik tadek napisał :
taniej wyjdzie odchudzenie siebie o 1 kg

Świetna rada Wujku. Bardzo dobra rada! A co jeśli już nie da się tego 1 kg zrzucić?

Trzeba w czasie silniejszego wiatru, mocowac ciezarki do kostek u nog ;-)

Data: 2009-11-13 17:46:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
O wyższości ramy aluminiowej nad carbonową - lub odwrotnie.
Coaster bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
[...]

Miki tak naprawdę ma kompleksy, ponieważ chce zrobić orzekła na śniegu, ale
nie zostawia na tymże śniegu śladów. ;-)

Data: 2009-11-14 00:36:13
Autor: Coaster
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
[...]

Olow pomaga ;-)

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

O wyższości ramy aluminiowej nad carbonową - lub odwrotnie.