O zabawach w pe³opiaskownicy

Data: 2010-03-05 01:43:05
Autor: Hans Kloss
O zabawach w pe³opiaskownicy
...s³ów cierpkich a prawdziwych kilka :
http://jankepost.salon24.pl/161172,zalosni-politycy-bezmyslni-dziennikarze

"Platforma z Januszem Palikotem na czele urz±dzi³a nam i sobie
przedszkolne przedstawienie.[...]Nast±pi³o jakie¶ totalne
zdziecinnienie[...]Radzili, mêdrkowali, frasowali siê i w koñcu
uradzili, ze jednak nie. Nie ukarz±, ale pokiwaj± palcem. Wszystkie
wymienione przeze nie postaci wziê³y udzia³ w tym przedstawieniu
godnym 6-latków. Ale dla mnie, jako dziennikarza, jeszcze bardziej
smutne jest to, ze wszystkie - co do jednego - media wesz³o to w jak
mas³o[...]¯enada. Wstyd. Zdziecinnienie. Og³upianie. Wszystkiego siê
odechciewa. Wam wszystkim kury szczaæ prowadziæ ... I Wam ¿a³osnym
politykom, i Wam bezmy¶lnym dziennikarzom"
J-23

Data: 2010-03-05 10:53:57
Autor: cytryna
[...]

Dziennikarze-pa³karze to najg³upszy, najbardziej zdemoralizowany i sprzedajny
element. Dno intelektualne, brak jakiegokolwiek przygotowania do prowadzenia analizy politycznej, chetni do s³u¿enia na dwóch ³apkach za miskê strawy i kasê. Pomyslec tylko, ¿e taka swo³ocz ma kszta³towaæ opiniê publiczn±- kpiny!

Data: 2010-03-05 12:02:54
Autor: =he®sk=
O zabawach w pe³opiaskownicy
On Fri, 5 Mar 2010 01:43:05 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

..s³ów cierpkich a prawdziwych kilka :

 rajcuje cie tobie podobny oszolom ?
 obaj piszecie za judaszowe pieniadze.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-05 09:42:19
Autor: Hans Kloss
On 5 Mar, 12:02, =he®sk= <same bigbred...@interia.pl> wrote:

 obaj piszecie za judaszowe pieniadze.

Taa, bo to u mnie i u Jankego ministerstwa pe³onierz±du zamawiaj±
sobie p³atne laurki ;)
J-23

Data: 2010-03-06 09:19:43
Autor: =he®sk=
.Re: O zabawach w pe³opiaskownicy
On Fri, 5 Mar 2010 09:42:19 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 5 Mar, 12:02, =he®sk= <same bigbred...@interia.pl> wrote:

>  obaj piszecie za judaszowe pieniadze.

Taa, bo to u mnie i u Jankego ministerstwa pe³onierz±du zamawiaj±
sobie p³atne laurki ;)

 widzisz hans, robisz doskonala robote dla PO.  bluzgasz, opluwasz, jestes wulgarny i chamski.
 kazdy kto czyta kogos takiego jak ty twoj stan  emocjonalny moze okreslic jako chorobe psychiczna.
 jezeli to nie choroba, a celowe dzialanie to werdykt
 jest jednoznaczny. piszesz na zamowienie PO.