Ośmioletni komunista.

Data: 2015-10-23 11:36:45
Autor: stevep
Ośmioletni komunista.
# Zdjęcie rzekomej okładki “Sztandaru Młodych” z Ryszardem Petru  zachęcającym do “rzetelnej pracy”. Taki obrazek opublikował na Facebooku  były poseł PiS Zbigniew Girzyński. I prosi, by nie kolpolterować tej  fałszywki, bo gazeta pochodzi z 1980 roku, kiedy Petru miał… 8 lat.

Polityczni wrogowie Nowoczesnej chwytają się różnych metod, by  skompromitować szefa partii Ryszarda Petru. Najnowsza to fałszywa okładka  "Sztandaru Młodych", czyli dziennika będącego organem komunistycznego  Związku Młodzieży Polskiej. Widnieje na niej zdjęcie Petru z tytułem  "Potrzebna jest rzetelna praca".
http://m.natemat.pl/ed2e5aa538fdff50d652ceb8dbfec743,641,0,0,0.jpg
Fałszywka zaczyna robić karierę na Facebooku. Tak przynajmniej twierdzi  były polityk PiS Zbigniew Girzyński, który opublikował zdjęcie z okładką  "Sztandaru Młodych". "Pan Petru nie jest moim kolegą i często się z nim  nie zgadzam, ale proszę nie kolportować tej fałszywki bo to nieładnie.  Jest to ordynarna przeróbka 'Sztandaru Młodych' z 9 września 1980 r. kiedy  pan Petru miał 8 lat" – napisał na Facebooku.
Jak zwrócił uwagę, sam padł w przeszłości ofiarą podobnych manipulacji.

ZBIGNIEW GIRZYŃSKI
Publikuję poniżej zarówno oryginał jak i zauważoną przeze mnie fałszywkę.  Ponieważ sam w ostatnich tygodniach jestem obiektem podobnych ataków.  Stworzono nawet fikcyjne profile na FB kradnące moja tożsamość, aby  wprowadzać w błąd wyborców. Mam wyjątkowy niesmak wobec takich działań.  Także wówczas kiedy dotykają osób z którymi niekoniecznie się zgadzam.  Takie działania to wyraz bezsilności i braku argumentów.
To nie pierwszy raz, kiedy Petru staje się celem takich ataków.. Wcześniej  po sieci krążyło nagranie, w którym rzekomo mówi do działacza partii  KORWIN: "mam cię zabić?". Głos jest jednak ewidentnie podłożony.#
Ze strony:
http://tnij.org/9laflni
Ale ciekawe, czy autorami tej fałszywki nie są pisowscy koledzy  świętojebliwego posła.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-23 07:30:27
Autor: bronek.tallar
Omioletni komunista.
 uytkownik stevep napisa:
# Zdjcie rzekomej okadki "Sztandaru Modych" z Ryszardem Petru  zachcajcym do "rzetelnej pracy". Taki obrazek opublikowa na Facebooku  byy pose PiS Zbigniew Girzyski.

http://c.wrzuta.pl/wi792/7a8993a9002bdb624f969cd6

Mam nadzieje, e antoni osignie nie mniej ni poprzednio.

Ludzie pamietaj, za pisu w stoczni brakowao rk do pracy,
za PO mogli se obejrze Bolek "czowiek z nadziei".

Niby jak PO walczya z korupcja? Chuj zrobili, sami umoczyli
(tamy Kwaniewski Kalisz).

A co robi pis z lekarzami co cigle wystawiali lewe zwolnienia podejrzanym? Za mord i ostro. Wariant woski - dobry prokurator
z ochrona i za morde. Poprzednio nie byo mocy, bo i w samoobronie
ruscy mieszali, ale teraz? Kto wie, moe bedzie normalno.

Data: 2015-10-23 17:23:51
Autor: stevep
Omioletni komunista.
W dniu .10.2015 o 16:30 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

[...]

A moliwa jest jeszcze wiksza kompromitacja?

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-23 11:50:58
Autor: boukun
Ośmioletni komunista.
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news
[...]

UDeka bankstera trzeba pogonić w pizdu, tak jak POsrańców, Balcerowiczów już mamy też dosyć...

boukun

Ośmioletni komunista.