Oświadczenie Jacka Sasina

Data: 2010-04-28 19:32:57
Autor: u2
Oświadczenie Jacka Sasina
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/33579

"W zwiÄ…zku z pojawiajÄ…cymi siÄ™ w mediach informacjami i wypowiedziami
polityków na temat organizacji wyjazdu polskiej delegacji na obchody
70-lecia Zbrodni Katyńskiej pod Smoleńskiem, organizowane w dniu 10
kwietnia br. przez Radę Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa, oświadczam,
że ze strony Kancelarii Prezydenta RP zostały zachowane wszelkie
procedury oraz terminy zwiÄ…zane z przygotowaniem i realizacjÄ… tej wizyty.

Pragnę też podkreślić, że kwestie związane z zapewnieniem bezpieczeństwa
Prezydenta RP i osób mu towarzyszących nie należą i nigdy nie należały
do kompetencji Kancelarii Prezydenta RP. Wszystkie zagadnienia zwiÄ…zane
z transportem lotniczym Prezydenta RP, tj. wybór lądowisk, w tym
lądowisk zapasowych oraz dopełnienie formalności związanych z
przelotami, startami i lądowaniami leżą w gestii służb podległych
Ministrowi Obrony Narodowej. Wszystkie kwestie zwiÄ…zane z ochronÄ…
osobistÄ… Pana Prezydenta, w tym w trakcie lotu, na lÄ…dowisku oraz we
wszystkich miejscach pobytu Pana Prezydenta, leżą natomiast po stronie
Biura Ochrony Rządu, podległego Ministrowi Spraw Wewnętrznych i
Administracji.

W dniu 9 marca 2010 r. Kancelaria Prezydenta RP przesłała na ręce Pana
Tomasza Arabskiego, Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (będącego
jedynym dysponentem samolotów specjalnych obsługiwanych przez 36. SPLT)
pismo zawierające informacje o konieczności zabezpieczenia przelotów na
trasie Warszawa – Smoleńsk i z powrotem samolotów specjalnych TU-154M
oraz JAK 40. Pismo to, zgodnie z obowiązującymi procedurami, zostało
wysłane do wiadomości Dowództwa Sił Powietrznych RP, Biura Ochrony Rządu
oraz 36. Specjalnego Pułku Lotnictwa Transportowego.

Jednocześnie informuję, że zgodnie z zapisami Porozumienia w sprawie
wojskowego specjalnego transportu lotniczego, to Dowódca Sił
Powietrznych określa sposób wydzielenia statków powietrznych,
zakwalifikowanych jako wojskowy specjalny transport lotniczy,
zabezpieczenia i wykonywania lotów, a także sposób zabezpieczenia i
wykonywania lotów z Prezydentem RP, Marszałkiem Sejmu RP, Marszałkiem
Senatu RP i Prezesem Rady Ministrów."

Data: 2010-04-28 17:36:03
Autor: Eulalia Browarek
O¶wiadczenie Jacka Sasina

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4bd8714b$0$19182$65785112news.neostrada.pl...
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/33579

"W zwi±zku z pojawiaj±cymi siê w mediach informacjami i wypowiedziami
polityków na temat organizacji wyjazdu polskiej delegacji na obchody
[...]
wykonywania lotów z Prezydentem RP, Marsza³kiem Sejmu RP, Marsza³kiem
Senatu RP i Prezesem Rady Ministrów."

Ocho! Zaczyna siê paniczna spychologia.

Zennon

Data: 2010-04-28 19:39:47
Autor: u2
O¶wiadczenie Jacka Sasina
W dniu 2010-04-28 19:36, Eulalia Browarek pisze:

Ocho!

Ole! :)

Data: 2010-04-28 19:59:19
Autor: awe
O¶wiadczenie Jacka Sasina

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4bd872e5$0$2593$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-28 19:36, Eulalia Browarek pisze:

Ocho!

Ole! :)
-- -- -- -- -- -
Czyli Klich i Skeytyna jak rozumiem
awe

Data: 2010-04-28 20:08:21
Autor: u2
O¶wiadczenie Jacka Sasina
W dniu 2010-04-28 19:59, awe pisze:
Czyli Klich i Skeytyna jak rozumiem

Dodaj Radka S. Teraz on jest z MSZ.

Data: 2010-04-28 19:43:53
Autor: abc
O¶wiadczenie Jacka Sasina
Pragnê te¿ podkre¶liæ, ¿e kwestie zwi±zane z zapewnieniem bezpieczeñstwa
Prezydenta RP i osób mu towarzysz±cych nie nale¿± i nigdy nie nale¿a³y
do kompetencji Kancelarii Prezydenta RP. Wszystkie zagadnienia zwi±zane
z transportem lotniczym Prezydenta RP, tj. wybór l±dowisk, w tym
l±dowisk zapasowych oraz dope³nienie formalno¶ci zwi±zanych z
przelotami, startami i l±dowaniami le¿± w gestii s³u¿b podleg³ych
Ministrowi Obrony Narodowej. Wszystkie kwestie zwi±zane z ochron±
osobist± Pana Prezydenta, w tym w trakcie lotu, na l±dowisku oraz we
wszystkich miejscach pobytu Pana Prezydenta, le¿± natomiast po stronie
Biura Ochrony Rz±du, podleg³ego Ministrowi Spraw Wewnêtrznych i
Administracji.

No w³a¶nie. I od tego nale¿a³o zacz±æ to ¶ledztwo.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2010-04-28 19:51:48
Autor: :he®sk:
O¶wiadczenie Jacka Sasina
On Wed, 28 Apr 2010 19:32:57 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/33579

"W zwi±zku z pojawiaj±cymi siê w mediach informacjami i wypowiedziami
polityków na temat organizacji wyjazdu polskiej delegacji na obchody
70-lecia Zbrodni Katyñskiej pod Smoleñskiem, organizowane w dniu 10
kwietnia br. przez Radê Ochrony Pamiêci Walk i Mêczeñstwa, o¶wiadczam,
¿e ze strony Kancelarii Prezydenta RP zosta³y zachowane wszelkie
procedury oraz terminy zwi±zane z przygotowaniem i realizacj± tej wizyty.

  dowcip polega na tym, ze wizyta 10.04 byla wizyta prywatna s.p.lecha.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-04-28 20:08:58
Autor: u2
Oświadczenie Jacka Sasina
W dniu 2010-04-28 19:51, :heŽsk: pisze:
dowcip polega na tym, ze wizyta 10.04 byla wizyta prywatna s.p.lecha.

Na tym polegał fortel ruskich czekistów, na który chętnie poszedł Plusk.

Data: 2010-04-28 20:13:42
Autor: :he®sk:
O¶wiadczenie Jacka Sasina
On Wed, 28 Apr 2010 20:08:58 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 19:51, :he®sk: pisze:
> dowcip polega na tym, ze wizyta 10.04 byla wizyta prywatna s.p.lecha.
Na tym polega³ fortel ruskich czekistów,

 zalozmy, ze to ruscy. jezeli tak to s.p. prezio i s.p. szef bbn
 to zadufani glupcy.

na który chêtnie poszed³ Plusk.

 tusk czeka na ostateczny raport komisji.  pis-maki domagaja sie
 by ujawnil co sie da. nic z tego.   --

Data: 2010-04-28 20:17:13
Autor: u2
Oświadczenie Jacka Sasina
W dniu 2010-04-28 20:13, :heŽsk: pisze:
 zalozmy, ze to ruscy. jezeli tak to s.p. prezio i s.p. szef bbn
 to zadufani glupcy.

Przecież za bezpieczeństwo lot odpowiadał MON (i MSZ). Widać, ze im się
nie chciało i nie zależało.

> na który chętnie poszedł Plusk.

 tusk czeka na ostateczny raport komisji.  pis-maki domagaja sie
 by ujawnil co sie da. nic z tego.

Nigdy nie będzie ostatecznego raportu. Naiwny jesteś.

Data: 2010-04-28 20:33:12
Autor: :he®sk:
O¶wiadczenie Jacka Sasina
On Wed, 28 Apr 2010 20:17:13 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 20:13, :he®sk: pisze:
>  zalozmy, ze to ruscy. jezeli tak to s.p. prezio i s.p. szef bbn
>  to zadufani glupcy.
Przecie¿ za bezpieczeñstwo lot odpowiada³ MON (i MSZ).

 nic z tego. to byla prywatna wyprawa s.p. lecha.  miejsca w tu-154 przydzielala i zapraszala do ich zajecia
 kancelaria prezia, nikt nie osmielil sie odmowic "zwierzchnikowi
 sil zbrojnych", "wielkiemu przyjacielowi gruzji"

Widaæ, ze im siê nie chcia³o i nie zale¿a³o.
  wyobraz sobie jaka awanture zrobilby prezio i pisowski elektorat
 gdyby zakazano im wspolnego z generalami lotu.

>  tusk czeka na ostateczny raport komisji. >  pis-maki domagaja sie
>  by ujawnil co sie da. nic z tego. Nigdy nie bêdzie ostatecznego raportu. Naiwny jeste¶.

 to tyn jestes naiwny.
 raport koncowy bedzie. ruscy zrobia wszystko by byl.

Data: 2010-04-28 20:35:48
Autor: u2
Oświadczenie Jacka Sasina
W dniu 2010-04-28 20:33, :heŽsk: pisze:
Nigdy nie będzie ostatecznego raportu. Naiwny jesteś.
 to tyn jestes naiwny.
 raport koncowy bedzie. ruscy zrobia wszystko by byl.

A co, ty ruski ? Bardziej mi wyglÄ…dasz na szwaba :)

Data: 2010-04-28 20:41:00
Autor: :he®sk:
O¶wiadczenie Jacka Sasina
On Wed, 28 Apr 2010 20:35:48 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  raport koncowy bedzie. ruscy zrobia wszystko by byl.
A co, ty ruski ?

 tak, moj pradziad mial majatki na ukrainie i w rosji.

Bardziej mi wygl±dasz na szwaba :)

 a ty przez okno ;o))))

Data: 2010-04-29 15:40:14
Autor: Tomy M.
Oświadczenie Jacka Sasina
Użytkownik ":heŽsk:" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:7iugt5p1c4ge8pjb1g0hd1d8tufg08rc1b4ax.com...

tusk czeka na ostateczny raport komisji.
pis-maki domagaja sie
by ujawnil co sie da. nic z tego.

Jaki raport? Chyba nie myślisz że ktośw tym
kraju przyzna się że: ruscy z Tuskiem
zajebali prezeydenta...

.... nie badźmy naiwni, raport już Ci mogę
zacytować:

.... ze wzgledu na trudne warunki pogodowe, pilot
popełnił drobny błąd, nie przewidując że ten
niepozorny błąd spowoduje katastrofę.

KONIEC RAPORTU

Tomy M.

Data: 2010-04-28 20:20:34
Autor: raff
Oświadczenie Jacka Sasina
u2 pisze:
W dniu 2010-04-28 19:51, :heŽsk: pisze:
dowcip polega na tym, ze wizyta 10.04 byla wizyta prywatna s.p.lecha.

Prywatna to byla wizyta Malkolma Pluska.

Oficjalna wizyta prezydencka.

Ale zlosliwa hiena Heniutek znieksztalca fakty.

R.

Data: 2010-04-28 20:26:23
Autor: u2
O¶wiadczenie Jacka Sasina
W dniu 2010-04-28 20:20, raff pisze:
Prywatna to byla wizyta Malkolma Pluska.

Oficjalna wizyta prezydencka.

Ale zlosliwa hiena Heniutek znieksztalca fakty.

To¿ to domena czekistów, aby wylewaæ krokodyle ³zy kiedy wybuchaj± bomby
w moskiewskim metrze.

Data: 2010-04-28 20:33:12
Autor: :he®sk:
O¶wiadczenie Jacka Sasina
On Wed, 28 Apr 2010 20:20:34 +0200, raff <patagonia3456@onet.pl>
wrote:

Prywatna to byla wizyta Malkolma Pluska.

 premier rosji zaprosil premiera polski. katyn lezy w rosji.

Oficjalna wizyta prezydencka.

 tak ? a kto go zaprosil ? jakis prezydent ?

Ale zlosliwa hiena Heniutek

 masz jakies imie TCHORZU ?

znieksztalca fakty.

 ja? pisowskie dupolizy usiluja wcisnac narodowi kit.
 dotarlo do was, ze za ta cala awanture odpowiada nie tusk  czy klich tylko pieniactwo i awanturnictwo s.p. lecha.

Data: 2010-04-30 05:05:13
Autor: zbig
O¶wiadczenie Jacka Sasina
On 28 Kwi, 20:20, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
u2 pisze:

Prywatna to byla wizyta Malkolma Pluska.

Oficjalna wizyta prezydencka.

Ale zlosliwa hiena Heniutek znieksztalca fakty.

R.

?????
Jebie cie w mózg z wieczora?

Data: 2010-04-28 20:13:28
Autor: abc
O¶wiadczenie Jacka Sasina
dowcip polega na tym, ze wizyta 10.04 byla wizyta prywatna s.p.lecha.

Prezydent nie polecia³ tam z wizyt± pañstwow± do Miedwiediewa ale tam
polecia³ jako g³owa pañstwa polskiego.  Przypomnij sobie, ¿e Rosjanie
po¿egnali zw³oki Prezydenta ze wszystkimi honorami nale¿nymi g³owie pañstwa,
a nie jak zw³oki jakiego¶ wycieczkowicza zwiedzaj±cego las katyñski z biurem
prodró¿y.

Rz±d ma obowi±zek zapewniaæ bezpieczeñstwo g³owie pañstwa zawsze.

Data: 2010-04-28 20:17:52
Autor: u2
Oświadczenie Jacka Sasina
W dniu 2010-04-28 20:13, abc pisze:
Rz±d ma obowi±zek zapewniaæ bezpieczeñstwo g³owie pañstwa zawsze.

Widać, że sprzedali Go za kilka srebrników.

Data: 2010-04-29 16:17:16
Autor: cytryna
O¶wiadczenie Jacka Sasina

  dowcip polega na tym, ze wizyta 10.04 byla wizyta prywatna s.p.lecha.

 HeSk

Heniu g³upawy pajacu, Prezydent nie sk³ada w towarzystwie przestawicieli najwy¿szych organów pañstwa Polskiego w tym wojska wizyt prywatnych poza
granicami swojego Kraju. Mimo wybitnie z³ej woli, warto jednak do czaszki
wype³nionej GWnem dopu¶ciæ prawdê, która - jak wiadomo - i tak zwyciê¿y.
Nie polezie orze³ w GWna! tak wieszczy³ Wyspiañski i mia³ racjê.

Data: 2010-04-29 17:25:11
Autor: :he®sk:
O¶wiadczenie Jacka Sasina
On Thu, 29 Apr 2010 16:17:16 +0200, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

>  dowcip polega na tym, ze wizyta 10.04 byla wizyta prywatna s.p.lecha.

Heniu

 masz jakies imie TCHORZU ?

g³upawy pajacu,

 sam jestes pajac, nedzna kreaturo, odpadzie poporodowy ;o))

Prezydent nie sk³ada w towarzystwie przestawicieli najwy¿szych organów pañstwa Polskiego w tym wojska wizyt prywatnych poza
granicami swojego Kraju.

 tak, a ktoz go zaprosil i gdzie ?
Mimo wybitnie z³ej woli,

 zanim zaczniesz klapac pomysl troche.

warto jednak do czaszki wype³nionej GWnem

 nie przenos na innych swoich problemow z wodoglowiem.

dopu¶ciæ prawdê, która - jak wiadomo - i tak zwyciê¿y.

 prawda jest taka, ze s.p. lech z towarzystwem bez zaproszenia
 polarnych miskow wybral sie z PRYWATNA wizyta do katynia.
 wizyta panstwowa byla wizyta tuska. zostal zaproszony.
 wyobraz sobie, ze wlaze z polowa swojej rodziny na twoje
 podworko, robie "gryla" i mowie ci, ze jestem tu z wizyta
 "panstwowa" bo mi sie tak podoba.skocz po piwo...

Nie polezie orze³ w GWna! tak wieszczy³ Wyspiañski i mia³ racjê.

 za to polecial na wawel. ot i koniec kariery...

Data: 2010-04-29 17:50:16
Autor: u2
O¶wiadczenie Jacka Sasina
W dniu 2010-04-29 16:17, cytryna pisze:
Heniu g³upawy pajacu, Prezydent nie sk³ada w towarzystwie przestawicieli najwy¿szych organów pañstwa Polskiego w tym wojska wizyt prywatnych poza
granicami swojego Kraju.

Nie ma co dyskutowaæ z trollem. Heniek próbuje rozwodniæ ka¿d± dyskusjê.

Data: 2010-04-30 12:00:04
Autor: SpamerCodzienny ;-) he®sk
O¶wiadczenie Jacka Sasina
On Thu, 29 Apr 2010 17:50:16 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
> Heniu g³upawy pajacu, Prezydent nie sk³ada w towarzystwie przestawicieli > najwy¿szych organów pañstwa Polskiego w tym wojska wizyt prywatnych poza

 temu palantowi napisalem juz co o nim sadze ;o)))

Nie ma co dyskutowaæ z trollem.

 masz racje. jestes w fazie analnej.

Heniek

 od kiedy to jestesmy "po imieniu" TCHORZU ?

próbuje rozwodniæ ka¿d± dyskusjê.

 jaki przeciwnik taka woda ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Oświadczenie Jacka Sasina