Oświadczenie Komitetu Obrony Wolności S łowa

Data: 2011-06-24 19:47:33
Autor: u2
Oświadczenie Komitetu Obrony Wolności S łowa
... w sumie az dziw bierze jak glupi jest Radek S. :

http://antykomor.pl/oswiadczenie-komitetu-obrony-wolnosci-slowa/

"Z oburzeniem i niepokojem przyjęliśmy słowa Ministra Spraw
Zagranicznych Radosława Sikorskiego w sprawie wypowiedzi Ojca Tadeusza
Rydzyka w Parlamencie Europejskim na temat sytuacji w Polsce. ZapowiedĹş
Ministra, że „Państwo polskie zareaguje” traktujemy jako groźbę
skierowaną przez przedstawiciela rządu wobec obywatela polskiego
państwa, mającego odwagę krytykować urzędującą władzę.

Ojciec Tadeusz Rydzyk korzystając z konstytucyjnego prawa do wolności
słowa miał prawo wyrazić swoją ocenę panującej w Polsce sytuacji,
niezależnie od tego, czy podobała się ona rządzącym, czy nie. Minister
Radosław Sikorski zapowiadając reakcję ze strony aparatu państwowego,
wpisał się w trwającą od pewnego czasu akcję tłumienia wolności słowa w
Polsce. Wyraźnie pogroził tym, którzy ośmielają się mieć inne zdanie niż
on i jego koledzy z rządu.

Zastanawiamy się, jakie działa polskie państwo wytoczy tym razem ?
przypuszczamy, że skoro na studenta prowadzącego niewygodną władzy
stronę internetową wysłano ośmiu funkcjonariuszy, to do Ojca Rydzyka uda
się przynajmniej z szesnastu. Łamiemy sobie głowę, która służba
specjalna zostanie wykorzystana tym razem?

Wyrażamy ubolewanie, że rządzący nie wyciągnęli żadnej lekcji z
kompromitującej ich sprawy nasłania ABW na twórcę satyrycznej strony
antykomor.pl ani z bezprawnego zatrzymywania niewinnych ludzi niosących
krytyczne wobec władzy transparenty. Zapowiedź Ministra Sikorskiego
wskazuje, że tamte wydarzenia nie były przypadkowe, ale wynikały z
przyjętej strategii działania wobec osób mających inne poglądy, niż
urzędująca władza. Jako Komitet Obrony Wolności Słowa zapewniamy, że
będziemy reagować na wszelkie przejawy takiego działania, będziemy
udzielać wszelkiej pomocy osobom, które spotkały jakiekolwiek represje
oraz informować opinię publiczną o zaistniałych wydarzeniach.

Edyta Żyła, Bartosz Kownacki, Robert Frycz

Komitet Obrony Wolności Słowa."

Data: 2011-06-24 20:37:32
Autor: pluton
[...]

skoro mamy wolnosc slowa, to dlaczego Pefrumy i Szambo
obrazaja sie, kiedy szambonurowego uja nazywa sie szambonurowym ujem,
zdrajca i sprzedawczykiem , tudziez malym kutasikiem
i kukiełką wariata ?

Nullification

Data: 2011-06-24 19:06:44
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

obrazaja sie, kiedy szambonurowego uja nazywa sie szambonurowym ujem,
zdrajca i sprzedawczykiem , tudziez malym kutasikiem

po pierwsze to nie jest zgodne z prawda, a po wtore czy przyslano ci ABW do
domu z tego powodu, ze wypisujesz takie bezpodstawne kalumnie?

Data: 2011-06-24 21:10:47
Autor: pluton
> [...]

do
domu z tego powodu, ze wypisujesz takie bezpodstawne kalumnie?

Ja nie wypisuje bezpodstawnych kalumni.
Ja - korzystajac z konstytucyjnego prawa do wolnosci slowa- wyrazam
swoja opinie na temat tego facia, co kiedys przez pomylke narodu pelnij
funkcie prezydenta, ktore to opinia jest calkowicie zgodne z prawda.

Nullification

Data: 2011-06-24 19:17:37
Autor: obserwator
[...]

to sa kalumnie bezpodstawne. Za podobne wypowiedzi o Sikorskim i Komorowskim,
ktore mozna uznac za niebezpodstawne, zaczeto wykorzystywac aparat panstwowy
do scigania internautow.

Data: 2011-06-24 21:24:38
Autor: pluton
> [...]

Komorowskim,
ktore mozna uznac za niebezpodstawne, zaczeto wykorzystywac aparat

to sa moje opinie, do ktorych mam konstytucyjne prawo.
Tak twierdzi przeciez Komitet Obrony Wolnosci Slowa,
ktory jest najwyzszym autorytetem w tej dziedzinie, czyz nie ?
A moje opinie sa zawsze prawdziwe - z definicji.

Nullification

ja tylko stosuje w praktyce pisia logike

Data: 2011-06-24 22:11:18
Autor: Lorn
W dniu 2011-06-24 21:24, pluton pisze:
[...]

Że też się Tobie chce z tymi przygłupami dyskutować :>

Data: 2011-06-24 22:24:32
Autor: pluton
Oświadczenie Komitetu Obrony Wolności Słowa

Że też się Tobie chce z tymi przygłupami dyskutować :>

przeprowadzam eksperyment pod tytułem 'pokazanie pisiorom pisiorowej
logiki'.

eksperyment z zalozenia nie mial dac zadnych pozytywnych rezultatow,
ale przynajmniej pocwiczylem sobie wywolywanie piany na pisiorkowych
buzkach.

Nullification

Data: 2011-06-24 22:27:34
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 22:24, pluton pisze:
eksperyment z zalozenia nie mial dac zadnych pozytywnych rezultatow

No wlasnie, dobrze ze sie przyznajesz po co tutaj jestes :)

Data: 2011-06-24 22:29:49
Autor: pluton
Oświadczenie Komitetu Obrony Wolności Słowa
> eksperyment z zalozenia nie mial dac zadnych pozytywnych rezultatow

No wlasnie, dobrze ze sie przyznajesz po co tutaj jestes :)

Pisia logika jest inna. Powiedz mi, do czego sie przyznalem ?

Nullification

Data: 2011-06-24 22:32:32
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 22:29, pluton pisze:
eksperyment z zalozenia nie mial dac zadnych pozytywnych rezultatow

No wlasnie, dobrze ze sie przyznajesz po co tutaj jestes :)

Pisia logika jest inna. Powiedz mi, do czego sie przyznalem ?

Nie wiem, to ty jestes pisia logika :)

Data: 2011-06-24 22:39:32
Autor: pluton
Oświadczenie Komitetu Obrony Wolności Słowa

> Pisia logika jest inna. Powiedz mi, do czego sie przyznalem ?

Nie wiem, to ty jestes pisia logika :)

co robi jaroslaw przed seksem ? odwraca kota ogonem.

Nullification

Data: 2011-06-24 22:42:15
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 22:39, pluton pisze:
Nie wiem, to ty jestes pisia logika :)
co robi jaroslaw przed seksem ? odwraca kota ogonem.

A, to jest ta twoja pisia "logika". Robisz rowa codziennie swoim
mocodawcom, czy tylko na ich prikaz ? :)

Data: 2011-06-24 22:46:48
Autor: Lorn
Oświadczenie Komitetu Obrony Wolności Słowa
W dniu 2011-06-24 22:39, pluton pisze:
co robi jaroslaw przed seksem ?

Włącza film porno na VHS`ie. :>

Data: 2011-06-24 22:48:35
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 22:46, Lorn pisze:
W dniu 2011-06-24 22:39, pluton pisze:
co robi jaroslaw przed seksem ?

Włącza film porno na VHS`ie. :>

O, POrnusy ogladacie towarzysze i towarzyszki, dlatego spada POglowie
cielakow :)

Data: 2011-06-24 22:47:14
Autor: HaMMeR
On 24 Cze, 22:29, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

> No wlasnie, dobrze ze sie przyznajesz po co tutaj jestes :)

Pisia logika jest inna. Powiedz mi, do czego sie przyznalem ?

Przyznales sie do bycia lajza, agentem wplywu, wlascicielem kolejnym
Toli,zdrajca,
i juz tak prywatnie, wyjatkowa polacka gnida..
Skozystalem zatem z wolnosci slowa, ktora tak sie popisujesz na psp i
ktora sobie
tak ten spasiony ryj wycierasz!
Zrozumial !

Data: 2011-06-25 08:03:43
Autor: Leprechuan
Oświadczenie Komitetu Obrony Wolności Słowa

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:50d0ae89-482f-40ca-90f8-8c68fb2cff0be7g2000vbw.googlegroups.com...

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI&playnext=1&list=PLDDA6BB7B6F6EFA9E

BomBel

Data: 2011-06-25 09:38:01
Autor: u2
OÂświadczenie Komitetu Obrony WolnoÂśc i SÂłowa
W dniu 2011-06-25 07:47, HaMMeR pisze:
Przyznales sie do bycia lajza, agentem wplywu, wlascicielem kolejnym
Toli,zdrajca,
i juz tak prywatnie, wyjatkowa polacka gnida.

Jaka polacka ? Toz to kacap :)

Data: 2011-06-25 18:53:18
Autor: pluton
[...]

O! pisor!

Nullification

Data: 2011-06-24 21:04:16
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 20:37, pluton pisze:
skoro mamy wolnosc slowa, to dlaczego Pefrumy i Szambo
obrazaja sie, kiedy szambonurowego uja nazywa sie szambonurowym ujem,
zdrajca i sprzedawczykiem , tudziez malym kutasikiem
i kukiełką wariata ?

No wlasnie nie mamy, bo nasylaja specsluzby na internautow tak jak na
Bialorusi na gwnianych agenciakow, ktorzy chca obalic backe :)

Data: 2011-06-24 21:05:29
Autor: pluton
> [...]

No wlasnie nie mamy, bo nasylaja specsluzby na internautow tak jak na
Bialorusi na gwnianych agenciakow, ktorzy chca obalic backe :)

Skoro nie ma wolnosci slowa, to agenta rydzyka trzeba wsadzic do pierdla.

Nullification

Data: 2011-06-24 19:11:30
Autor: obserwator
Oświadczenie Komitetu Obrony Wolności Słowa
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Skoro nie ma wolnosci slowa, to agenta rydzyka trzeba wsadzic do pierdla.

jesli ublizasz i oczerniasz partie opozycyjna, to mozesz czuc sie bezkarny i
cieszyc nawet ochrona obecnej wladzy. Wolnosc slowa pod tym wzgledem jest bez zarzutu.

Sprobuj jednak to samo robic pod adresem obecnego rezimu, to wowoczas ocenisz jak ta wolnosc slowa wyglada.

Ale wiesz, rob to tak na powaznie i z pelnym zaagazowaniem, np. pisz cos o syjonistach w rzadzie oraz krytykuj publicznie Michnika.

Data: 2011-06-24 21:12:11
Autor: pluton
[...]

no to sie zdecydujcie: mamy wolnosc slowa, czy nie mamy ?

Nullification

Data: 2011-06-24 19:14:15
Autor: obserwator
> [...]
> bez zarzutu.

no to sie zdecydujcie: mamy wolnosc slowa, czy nie mamy ?

to raczej ty sie zdecyduj, czy mozna to nazwac wolnoscia slowa. --

Data: 2011-06-24 21:19:12
Autor: pluton
Oświadczenie Komitetu Obrony Wolności Słowa

> no to sie zdecydujcie: mamy wolnosc slowa, czy nie mamy ?

to raczej ty sie zdecyduj, czy mozna to nazwac wolnoscia slowa.

jezeli KOMITET OBRONY WOLNOSCI SLOWA mowi, ze mamy konstytucyjne prawo,
to znaczy ze bezdyskusyjnie szambonur byl ruskim ujem.

HOWG.

Nullification

ja tylko stosuje w praktyce logike pisu.

Data: 2011-06-24 22:59:45
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 21:19, pluton pisze:
jezeli KOMITET OBRONY WOLNOSCI SLOWA mowi, ze mamy konstytucyjne prawo,
to znaczy ze bezdyskusyjnie szambonur byl ruskim ujem.

HOWG.

Oj tam, to ze ma bude w budzie ruskiej nie znaczy ze jest ujem :)

Data: 2011-06-24 21:07:16
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 21:05, pluton pisze:
skoro mamy wolnosc slowa, to dlaczego Pefrumy i Szambo
obrazaja sie, kiedy szambonurowego uja nazywa sie szambonurowym ujem,
zdrajca i sprzedawczykiem , tudziez malym kutasikiem
i kukieÂłkÂą wariata ?

No wlasnie nie mamy, bo nasylaja specsluzby na internautow tak jak na
Bialorusi na gwnianych agenciakow, ktorzy chca obalic backe :)

Skoro nie ma wolnosci slowa, to agenta rydzyka trzeba wsadzic do pierdla.

A kto jest agentem Rydzyka ? Michnik ? :)

Data: 2011-06-24 21:08:09
Autor: pluton
Oświadczenie Komitetu Obrony Wolności Słowa
> Skoro nie ma wolnosci slowa, to agenta rydzyka trzeba wsadzic do
pierdla.

A kto jest agentem Rydzyka ? Michnik ? :)

agentem rydzyka jest wariat. a rydzyk jest agentem moskwy.

Nullification

Data: 2011-06-24 19:13:17
Autor: obserwator
Oświadczenie Komitetu Obrony Wolności Słowa

> A kto jest agentem Rydzyka ? Michnik ? :)

agentem rydzyka jest wariat. a rydzyk jest agentem moskwy.

nie, teraz jest podobno agentem CIA:)

Data: 2011-06-24 21:14:05
Autor: pluton
Oświadczenie Komitetu Obrony Wolności Słowa

> agentem rydzyka jest wariat. a rydzyk jest agentem moskwy.

nie, teraz jest podobno agentem CIA:)

rydzyk, wariat czy moskwa ?

Nullification

Data: 2011-06-24 21:16:05
Autor: u2
W dniu 2011-06-24 21:14, pluton pisze:
A kto jest agentem Rydzyka ? Michnik ? :)

agentem rydzyka jest wariat. a rydzyk jest agentem moskwy.

nie, teraz jest podobno agentem CIA:)

rydzyk, wariat czy moskwa ?

Rydzyk. :)

Oświadczenie Komitetu Obrony Wolności S łowa