Oświadczenie Rzecznika Praw Dziecka

Data: 2012-11-05 11:15:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Oświadczenie Rzecznika Praw Dziecka
W tej chwili w TV wspomniany rzecznik nie zostawia suchej nitki na matce, którą chciano aresztować za niezapłaconą grzywnę.

Obrońcy tej pani! Przeproście pana Bogdana (czyli piszącego te słowa), który od początku miał rację i nie chciał bronić "świętej krowy". Hi, hi, hi!

usatysfakcjonowany

Data: 2012-11-05 03:15:00
Autor: glob

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Przecież już wisi w internecie, co do sądu.................. Błędy
sądu

Sąd Rejonowy w Opolu popełnił liczne błędy formalne w sprawie samotnej
matki z Opola, której dzieci trafiły do pogotowia  opiekuńczego -
powiedział w poniedziałek rzecznik praw dziecka Marek Michalak.

"Sąd Rejonowy w Opolu popełnił liczne błędy formalne w zakresie
doręczania części korespondencji z sądu pani Joannie, nie przesyłając
dokumentów na podany przez nią adres do doręczeń" - powiedział
Michalak.

Michalak dodał, że podobnie było w przypadku wezwania do dobrowolnego
odbycia kary. Zaznaczył, że Sąd Rejonowy w Opolu "mimo wadliwego
doręczania, a właściwie jego braku, bezzasadnie uznał, że wyrok
nakazowy uprawomocnił się z dniem 21 sierpnia 2010 r.".

"Sąd Rejonowy w Opolu naruszył art. 17 par. 1 pkt 1 Kodeksu karnego
wykonawczego przez niepowiadomienie sądu opiekuńczego o konieczności
zapewnienia opieki nad małoletnimi dziećmi pani Joanny" - powiedział.

Rzecznik zaznaczył, że sąd nie wykorzystał także przepisu
umożliwiającego ustalenie sytuacji rodzinnej oskarżonej np. przez
wydanie zarządzenia o przeprowadzenie wywiadu środowiskowego przez
kuratora. "Gdyby te dwie czynności były wykonane, interwencja mogłaby
przebiegać zupełnie w inny sposób, bo wiadomym by było, że w domu są
dzieci i należy zabezpieczyć ich dobro" - powiedział Michalak.

Data: 2012-11-05 14:38:19
Autor: Przemysław M.
Oświadczenie Rzecznika Praw Dziecka
Dnia Mon, 5 Nov 2012 11:15:05 +0100, Bogdan Idzikowski napisaů(a):

W tej chwili w TV wspomniany rzecznik nie zostawia suchej nitki na matce, którŕ chciano aresztowaă za niezapůaconŕ grzywnć.

Obrońcy tej pani! Przeproúcie pana Bogdana (czyli piszŕcego te sůowa), który od poczŕtku miaů racjć i nie chciaů broniă "úwićtej krowy". Hi, hi, hi!

usatysfakcjonowany

Czytaůem cos na temat w lokalnej prasie. Piszŕ tu, ýe ta paniusia chciaůaby ýyă na koszt innnych.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-11-05 06:31:24
Autor: Andromeda
On 5 Lis, 14:39, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
> [...]

 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă
 zwycićýonym, a nie ulec to zwycićstwoĄ  - powiedziaů Jarosůaw Kaczyński.

Przecież ona nie wzieła od nikogo żadnych pieniędzy, dostała grzywne
bo pomyliła fakturę. A urząd skarbowy nawet karze za ę zamiast e.

Data: 2012-11-05 15:46:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:c7a5e9bf-0c3e-46fa-a7ed-e4b12eab9a1ca6g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

Przecież ona nie wzieła od nikogo żadnych pieniędzy, dostała grzywne
bo pomyliła fakturę. A urząd skarbowy nawet karze za ę zamiast e.

=================================

Skąd ty wiesz, za co US ukarał ją grzywną? Pomijam wyjaśnienia ukaranej. Słyszę, że wszyscy są niewinni, a więzienia są przepełnione niewinnie skazanymi. Proszę o niezależne źródło.
W innym wypadku będzie to pie***dolenie kotka przy pomocy młotka!

Data: 2012-11-05 07:44:42
Autor: Andromeda

================================>
[...]

Przecież od początku podawano że pomyliła fakturę z rachunkiem i za to
ta grzywna. Jakieś kurestwo chce linczu , pruszków na wolności, a tu
nawet nie widzą co zrobiła.

Data: 2012-11-05 16:58:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:71ebcd34-3cff-422d-ab70-905de80072ccb19g2000vbt.googlegroups.com...
> [...]

Przecież od początku podawano że pomyliła fakturę z rachunkiem i za to
ta grzywna. Jakieś kurestwo chce linczu , pruszków na wolności, a tu

===============================

Nie synuś! To ona mówiła! Wiele innych rzeczymówiła, które nic nie miały wspólnego z prawdą!

niedowiarek!

Data: 2012-11-05 09:42:31
Autor: Andromeda

==============================>
[...]

  To nie ona mówił tylko taki jest wyrok, wyrok to grzywna, a nie
kradzież czy wyłudzenie. Wyrok to grzywna za źle zrealizowaną fakturę.

Data: 2012-11-05 20:37:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:f93a1e25-57d5-4955-8f82-e6d062f4dfeed3g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

Mój ty mądralo. Grzywna to nie wyrok. Grzywna to grzywna. To jest kara za wykroczenie. Pokaż mi jakiś dowód na to, że otrzymała grzywnę za źle zrealizowaną fakturę. Coś innego, niż słowa tej pani.

Data: 2012-11-05 23:03:37
Autor: Andromeda
On 5 Lis, 20:37, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:f93a1e25-57d5-4955-8f82-e6d062f4dfeed3g2000vbj.googlegroups.com...

> Przecie od pocz tku podawano e pomyli a faktur z rachunkiem i za to
> ta grzywna. Jakie kurestwo chce linczu , pruszk w na wolno ci, a tu
> nawet nie widz co zrobi a.

> ==============================>
> Nie synu ! To ona m wi a! Wiele innych rzeczym wi a, kt re nic nie mia y
> wsp lnego z prawd !

> niedowiarek!

> --
> Donald Tusk - "wola bym si nie urodzi , ni na grobach zmar ych budowa
> swoj karier polityczn ".

  To nie ona m wi tylko taki jest wyrok, wyrok to grzywna, a nie
kradzie czy wy udzenie. Wyrok to grzywna za le zrealizowan faktur .

============================================>
M j ty m dralo. Grzywna to nie wyrok. Grzywna to grzywna. To jest kara za
wykroczenie. Poka mi jaki dow d na to, e otrzyma a grzywn za le
zrealizowan faktur . Co innego, ni s owa tej pani.

--
Donald Tusk - "wola bym si nie urodzi , ni na grobach zmar ych budowa
swoj karier polityczn ".

Grzywna to wyrok, w każdym artykule o tym piszą, ale jak czytasz pod
to co ci pasuje to ślepniesz na fakty.

Data: 2012-11-05 23:15:47
Autor: Andromeda
On 6 Lis, 08:03, Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:
> [...]

> swoj karier polityczn ".

Grzywna to wyrok, w każdym artykule o tym piszą, ale jak czytasz pod

Przez weekend sprawą żyje cała Polska. - Wyjaśnimy w kilka godzin
każdy szczegół tej bulwersującej sprawy - zapowiada premier Tusk.

Joanna W. to bowiem żaden groźny bandzior. Gdy prowadziła kwiaciarnię,
popełniła błąd w wystawionej fakturze. Sprawa trafiła do sądu, który w
lipcu 2010 r. orzekł grzywnę. Kobieta nie zapłaciła, więc komornik
wszczął egzekucję, ale okazało się, że nie ma czego zająć, i umorzył
postępowanie.

Na ten dokument Joanna W., powołuje się chętnie. Tłumaczy, że
zrozumiała, iż to kończy całą sprawę.

- A to nie anulowało wyroku - mówi sędzia Waldemar Krawczyk, rzecznik
Sądu Okręgowego w Opolu.

Komornicze umorzenie uruchomiło inną sądową procedurę. W myśl art. 186
kodeksu karnego skarbowego kobieta mogła odpracować grzywnę lub
odsiedzieć ją w więzieniu. Na pierwsze musiała się zgodzić sama, od
drugiego musiałby odstąpić sąd, gdyby znał aktualną sytuację kobiety.
W 2010 r. skazał bowiem mężatkę z jednym dzieckiem, ale 15 grudnia
2011 r. orzekał karę zastępczą wobec samotnej matki dwójki dzieci..

Data: 2012-11-06 08:28:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:1bece785-7e1b-41d2-91bf-496a81b5f5c2l12g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]

W 2010 r. skazał bowiem mężatkę z jednym dzieckiem, ale 15 grudnia
2011 r. orzekał karę zastępczą wobec samotnej matki dwójki dzieci.

Nyślał indyk o niedzieli... Myślała, że jak komornik zakończył egzekucję to jest koniec, a Sąd który ją wezwał na rozprawę i na którą nie poszła, to chciał jej życzenia sukcesów w pracy złożyć?

znudzony

Oświadczenie Rzecznika Praw Dziecka