Oświadczenie dotyczące naruszenia suwer enności Polski przez Izrael

Data: 2014-01-07 16:33:25
Autor: SZEF PSR
Oświadczenie dotyczące naruszenia suwer enności Polski przez Izrael

Mając na uwadze zapowiedzianą publicznie debatę parlamentu izraelskiego na terenie Rzeczpospolitej oświadczamy że: usiłowanie lub dokonywanie politycznych czynności sprawczych przez władzę ustawodawczą danego kraju na obszarze innego kraju narusza jego suwerenność. Uchwalanie lub usiłowanie uchwalanie praw na terytorium Rzeczypospolitej to domena tylko Sejmu i Senatu, a nie obcego parlamentu!

Więcej w linku...

http://rafzen.wordpress.com/2014/01/04/oswiadczenie-dotyczace-naruszenia-suwerennosci-polski-przez-izrael/

Data: 2014-01-07 16:18:46
Autor: leming.show
O¶wiadczenie dotycz±ce naruszenia suwerenno¶ci Polski przez Izrael
użytkownik SZEF PSR napisał:
Maj±c na uwadze zapowiedzian± publicznie debatę parlamentu izraelskiego na terenie Rzeczpospolitej o¶wiadczamy że: usiłowanie lub dokonywanie

Teraz to mozecie sobie tylko potupac.

Data: 2014-01-08 01:24:42
Autor: A. Filip
leming.show@gmail.com pisze:
użytkownik SZEF PSR napisał:
Mając na uwadze zapowiedzianą publicznie debatę parlamentu izraelskiego na terenie Rzeczpospolitej oświadczamy że: usiłowanie lub dokonywanie

Teraz to mozecie sobie tylko potupac.

A jesteĹ› pewny ĹĽe nikt nie wybuchnie?  Bo samopodpalenia RP3 to ma juĹĽ chyba jako tradycjÄ™.

--
A. Filip
Wiedza to skarb, który zawsze podąża za tym, kto go posiada. (Przysłowie chińskie)

Data: 2014-01-09 03:34:45
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 03:27 stevep <stevep011#tkdami.net> pisze:

W dniu .01.2014 o 01:24 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> pisze:

leming.show@gmail.com pisze:
[...]

A jeste¶ pewny że nikt nie wybuchnie?  Bo samopodpalenia RP3 to ma już  chyba jako tradycję.

Jestem pewien, chyba że parówka Rońdy.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-07 17:45:39
Autor: Paweł
Oświadczenie dotyczące naruszenia su werenności Polski przez Izrael
W dniu 07.01.2014, 09:33, SZEF PSR pisze:

MajÄ…c na uwadze zapowiedzianÄ… publicznie debatÄ™ parlamentu izraelskiego
[...]

i oni polskie prawo będą ustanawiać? o kurcze!

--
Paweł

Data: 2014-01-07 11:37:12
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 17:45:39 UTC+1 użytkownik Paweł napisał:

> na terenie Rzeczpospolitej o¶wiadczamy że: usiłowanie lub dokonywanie

> politycznych czynno¶ci sprawczych przez władzę ustawodawcz± danego kraju

> na obszarze innego kraju narusza jego suwerenno¶ć. Uchwalanie lub

> usiłowanie uchwalanie praw na terytorium Rzeczypospolitej to domena

> tylko Sejmu i Senatu, a nie obcego parlamentu!

> i oni polskie prawo będ± ustanawiać? o kurcze!

Będę dumny jako obywatel* Rzeczpospolitej Obojga Narodow ;P
*-choćby i drugiej kategorii ;)

Data: 2014-01-09 03:34:52
Autor: stevep

W dniu .01.2014 o 20:37 <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> pisze:

> [...]

i oni polskie prawo będ± ustanawiać? o kurcze!

Będę dumny jako obywatel* Rzeczpospolitej Obojga Narodow ;P
A niektórzy jak np Kaczor gardz± RON.

--
stevep
-- -- -

Oświadczenie dotyczące naruszenia suwer enności Polski przez Izrael