Oświećcie mnie, bo nie rozumiem

Data: 2015-09-06 14:29:49
Autor: Jacek
Oświećcie mnie, bo nie rozumiem
Kto ma interes sprowadzać do Europy na masową skalę ludzi obcych kulturowo i religijnie nazywanych (celowo błędnie) uchodźcami? Oświećcie mnie, bo tego nie pojmuję.
Jacek

Data: 2015-09-06 06:24:33
Autor: Zenek Kapelinder
O¶wiećcie mnie, bo nie rozumiem
Nikt ich nie chce sprowadzac. Nie ma nowej metody na zatrzymanie.

Data: 2015-09-06 12:45:36
Autor: Marek
O¶wiećcie mnie, bo nie rozumiem
W dniu niedziela, 6 wrze¶nia 2015 14:29:49 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
Kto ma interes sprowadzać do Europy na masow± skalę ludzi obcych kulturowo i religijnie nazywanych (celowo błędnie) uchodĽcami? O¶wiećcie mnie, bo tego nie pojmuję.
Jacek

Kiedys byla informacja w necie, ze namierzono takiego organizatora "uchodżstwa". Przyznal sie , ze w jednym roku zarobil na tym procederze 40 mln
dolców.
Pieni±dze ukrył w bankach w USA , oraz w Izraelu.

Podejrzewam, ze nie byl to osobnik o pochodzeniu arabskim...

Oświećcie mnie, bo nie rozumiem