O艣wietlenie

Data: 2013-06-26 23:31:20
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
O艣wietlenie
W dniu 2013-06-26 22:32, Raffaello pisze:
Nie wiem gdzie pisa膰. Ale szlag ci臋偶ki mnie trafia...

Doje偶d偶am do pracy ulic膮 Przycz贸艂kow膮 w Warszawie - do Powsinka i okolic.
http://goo.gl/maps/ap4hf
Ci co nie wiedz膮 - kilka kilometr贸w drogi asfaltowej, robi膮cej za dojazd
do p贸l i jako droga dla rower贸w i biegaczy czy pieszych.

Tez tam cz臋sto bywam wieczorami, jest tam rzeczywi艣cie masa batman贸w. Niestety nigdy nie widzia艂em patrolu policji czy SM, kt贸ry by wyja艣nia艂 batmanom zawi艂o艣ci PORD.

Zamontowanie latarni wzd艂u偶 ulicy spowodowa艂o, 偶e batmani widz膮 na wi臋cej i uwa偶aj膮, 偶e lampy niepotrzebne.

Niestety, na tej drodze spotka膰 mo偶na r贸wnie偶 stado idiot贸w, kt贸re
porusza si臋 (wypasionymi) rowerkami za kup臋 szmalu, ale nieposiadaj膮cych
jakiegokolwiek o艣wietlenia czy nawet cho膰by jednego odblasku. I potem w
ciemno艣ci mijam jakiego艣 pieszego, a tu nagle z przeciwka, dos艂ownie obok
mnie przelatuje typowy batman. Co go wida膰 po tym, 偶e si臋 rusza.

Jak膮 masz lamp臋. Ja wozi艂em MagicShine, teraz mam Mactronic Noise 500.
Daje to tak wiele 艣wiat艂a, 偶e wida膰 nawet batman贸w.
Oczywi艣cie jak widz臋 o艣wietlonego rowerzyst臋 jad膮cego z przeciwka lampe kieruj臋 nieco w d贸艂 lub w bok, aby nie razi膰.
Jak przyjd膮 d艂u偶sze wieczory rozwa偶am MOON XP 1500 :-)

Szczeg贸lnie, 偶e lataj膮c 35 km/h noc膮 na szos贸wce warto widzie膰 wszystko :-)

A potem dziwimy si臋, 偶e kierowcy tak nas nie cierpi膮 na drodze i tak
narzekaj膮. A jak maj膮 mie膰 o nas dobre mniemanie, skoro wi臋kszo艣膰
odwaszniakufff porusza si臋 po chodnikach, w ca艂kowitej ciemno艣ci?

Po chodniku to jak cie mog臋. Ale batmani bywaj膮 na szosie gdzie Ciszyca, Gassy, Okrzeszyn itd. I to jest masakra

Seco

O艣wietlenie