Oświetlenie rowerzystĂłw - świeĹźe oQ1|AťŻœ

Data: 2016-07-14 09:55:17
Autor: Prot Ogenes
On 2016-07-14 09:47, Rowerex wrote:

Może ja też zacznę jeździć z włączonymi światłami w dzień?

Sprawdziłem to na sobie i szkoda baterii. Ilość przypadków z udziałem pieszych czy kierowców nie spadła w zawiązku błyskaniem po oczach w dzień.
Jak ktoś ma wzrok wbity w telefon, albo patrzy wyłącznie w lewo siedząc za kierownicą, to i tak włazi wprost pod rower albo zajeżdża drogę.

Jestem ciekaw jakie będę miał obserwacje gdy dni się skrócą i zacznę jeździć po
zmroku.

Ale, że co? Teraz po zmroku jeżdzisz bez świateł?

pozdr
Prot

Data: 2016-07-14 01:14:49
Autor: Rowerex
Oświetlenie rowerzystów - świeże obserwacje
On 2016-07-14 09:47, Rowerex wrote:

> Może ja też zacznę jeździć z włączonymi światłami w dzień?

Sprawdziłem to na sobie i szkoda baterii.

Ot, to to. Właśnie z powodu baterii nie używam świateł dzień - co mi z tego że będę świecił w dzień, jeśli wykończę baterię na tyle, że po zmroku lampki będą ledwo żyły. Mało tego, jest wielce prawdopodobne, że zostawiając rower w garażu, gdzieś na stojaku czy gdziekolwiek indziej zwyczajnie zapomnę o wyłączeniu świateł. W pełnym słońcu można nie zauważyć, że zostawia się rower z włączoną lampką, przez ładnych kilka godzin oświetlającą parking w dzień.

W samochodzie jest nieco łatwiej bo wszystko jest pod ręką, nie trzeba iść na tył samochodu by wyłączyć światła.

[...]

Widuję coraz więcej rowerzystów, którzy jadąc rozmawiają przez telefon...

> Jestem ciekaw jakie będę miał obserwacje gdy dni się skrócą i zacznę jeździć po
> zmroku.

Ale, że co? Teraz po zmroku jeżdzisz bez świateł?

Kto wie, może zacznę :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2016-07-14 09:58:37
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-07-14 o 09:55, Prot Ogenes pisze:

Jestem ciekaw jakie będę miał obserwacje gdy dni się skrócą i zacznę
jeździć po
zmroku.

Ale, że co? Teraz po zmroku jeżdzisz bez świateł?

Jakżeś wywnioskował to z jego wypowiedzi???

--
Liwiusz

Oświetlenie rowerzystĂłw - świeĹźe oQ1|AťŻœ