OBD II i Torque

Data: 2013-03-18 09:00:50
Autor: K
OBD II i Torque
W dniu 16-03-2013 14:13, PlaMa pisze:
Witajcie, potrzebuję pomocy z tandemem z tytułu.

Kupiłem ELM237 (OBD2, bluetooth, wersja mini), podłączyłem do portu OBD
w moim Citroenie Xsarze II. Smartphone (SONY Xperia Sola) urzÄ…dzenie
bluetooth wykryło i się z nim sparowało (po wpisaniu kodu 1234).
Niestety po uruchomianiu Torque Lite wyskakuje mi co chwilÄ™ ĹĽÄ…danie
wpisania PINu w celu sparowania urządzeń. Nieważne czy wpiszę poprawny
PIN (1234) czy dowolny inny (0000, 12345, 0000, chcwdpz) nic siÄ™ nie
dzieje - Torque twierdzi, że nie znalazł urządzenia, żaden wykres nie
zaczyna działać. Dokładnie to samo dzieje się z OBD AutoDoctor i OBD Car
Doctor. Bluetooth ogólnie w telefonie działa - słuchawka bt chodzi, a
smartphone komunikuje się z PC. Port w Xsarze wydaje się też działać, bo
z miesiąc temu mechanik resetował mi błędy. Wszystkie wspomniane
programy w swoich opcjach widzÄ… urzÄ…dzenie OBDII.

Macie pomysł co zrobić by to hulało?

pozdrawiam.
PlaMa

nie wiem ktora konkretnie masz appke zainstalowana, ale przy jednej jest lista dzialajacych:

http://torque-bhp.com/wiki/Bluetooth_Adapters

Data: 2013-03-18 18:23:21
Autor: PlaMa
OBD II i Torque

nie wiem ktora konkretnie masz appke zainstalowana, ale przy jednej jest
lista dzialajacych:
http://torque-bhp.com/wiki/Bluetooth_Adapters

If you have connection issues, or displays randomly 'pausing' in the app then it is most likely an adapter issue. /.../ Some of these units also appear to have pairing issues.

Po prostu super. Z drugiej strony... z lapkiem działało :(

Data: 2013-03-19 01:10:13
Autor: PJ
OBD II i Torque
//Po prostu super. Z drugiej strony... z lapkiem działało :(

a co ma wspolnego Windows z andkiem Gingerbread ? na galaxy ace w tej
wersji 2.3.x tez nie szedl musialem wgrac cyanogena i wtedy ruszyl ...
roota nie potrzeba, torque plus pluginy beda dzialac bez

P.

Data: 2013-03-19 17:34:19
Autor: Jacek Politowski
OBD II i Torque
In article <5cb57a6c-d3b8-4ece-9975-7210d9d8a978@14g2000vbr.googlegroups.com>
PJ <przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote:

na galaxy ace w tej
wersji 2.3.x tez nie szedl musialem wgrac cyanogena i wtedy ruszyl ...
roota nie potrzeba, torque plus pluginy beda dzialac bez

Galaxy Ace z oryginalnym softem ma problemy z parowaniem z
(niektórymi?) urz±dzeniami bluetooth class zero.

https://play.google.com/store/apps/details?id=info.zornsoftware.bluetoothclasszero
nie pomogło.

Teraz widzę jeszcze
https://play.google.com/store/apps/details?id=fb.bluetooth.spp
ale nie mam już Ace do sprawdzenia, czy to by pomogło.

Alternatywne firmware często miały poprawiony bł±d z obsług± klasy
zero/SPP bluetooth.

Przy czym problem w Ace objawiał się tym, że nie można było urz±dzenia
sparować. Ten sam interfejs na innych telefonach (Galxy Mini i
Motorola Defy) działał bez problemu.

--
Jacek Politowski

OBD II i Torque