OBD2 ELM 327 warto?

Data: 2013-05-10 23:11:32
Autor: Tomasz Pyra
OBD2 ELM 327 warto?
Dnia Fri, 10 May 2013 12:25:30 +0200, Ergie napisał(a):

Witam!

Pacjent to Opel Zafira 2

Co jakiś czas wyskakuje mi jakiś błąd  (zapala się kontrolka Check Engine) i po kilku uruchomieniach silnika gaśnie. W serwisie za odczyt błędów liczą sobie 50 zł, a za tyle to można kupić interfejs ELM 327 na BT i jakąś aplikację na telefon która poda numery błędów ODB2.

ELM327 w pozwoli zapewne na diagnostykę tylko w bardzo podstawowym
zakresie.
Na pewno uda się odczytać te parametry i błędy ECU objęte standardem, ponad
to różnie bywa - zazwyczaj się nie da.

Jeśli odpowiedz na pytanie czy warto jest pozytywna to pytanie bonusowe - Czy może lepiej kupić jakiś inny interfejs diagnostyczny który da większe możliwości?

Do Opla najlepiej OP-COM.
Umożliwia diagnostykę na takim poziomie jak komputery w ASO.
Czyli masz pełen dostęp do wszystkich czujników, wszystkich systemów,
możliwość programowania kluczyków, zmiany niektórych parametrów itp. itd.

Data: 2013-05-13 09:48:01
Autor: Ergie
OBD2 ELM 327 warto?
Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bjd1lkgt1gop$.b5xwwxb8mhyc.dlg@40tude.net...

[...]

Da się to gdzieś kupić? Na allegro widzę tylko jeden używany za 300zł.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-05-13 10:17:46
Autor: Mirek Ptak
OBD2 ELM 327 warto?
Dnia 2013-05-13 09:48,  *Ergie* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

http://www.ebay.pl/itm/OP-COM-Opel-Diagnose-Interface-Tester-OBD2-Diagnosegerat-OBD-2-OP-COM-Original-/320785510979?pt=Elektroger%C3%A4te&hash=item4ab04e7243
:)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-05-13 10:45:45
Autor: Ergie
OBD2 ELM 327 warto?
Użytkownik "Mirek Ptak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5190a1aa$0$1229$65785112@news.neostrada.pl...

http://www.ebay.pl/itm/OP-COM-Opel-Diagnose-Interface-Tester-OBD2-Diagnosegerat-OBD-2-OP-COM-Original-/320785510979?pt=Elektroger%C3%
A4te&hash=item4ab04e7243
:)

Chyba jednak taniej mnie wyjdzie jeździć czasem do serwisu :-) W takim razie wracam do pytania o OBD2 warto mając na uwadze że da tylko ograniczoną diagnozę?

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-05-13 18:40:39
Autor: John Kołalsky
OBD2 ELM 327 warto?

Użytkownik "Ergie" <ergie@spam.pl>

Chyba jednak taniej mnie wyjdzie jeździć czasem do serwisu :-) W takim razie wracam do pytania o OBD2 warto mając na uwadze że da tylko ograniczoną diagnozę?

Jeśli mu się uda połączyć to warto

Data: 2013-05-13 18:37:11
Autor: John Kołalsky
OBD2 ELM 327 warto?

[...]

jakieś 150zł, gościu z Wolbromia sprzedaje

OBD2 ELM 327 warto?