OBD2 to lipa?

Data: 2011-02-06 11:41:52
Autor: Michał Gut
OBD2 to lipa?
tomku zapewniam cie ze obd2 dziala rewelacyjnie - w kazdym razie w fiacie. wszystko kwestia oprogramowania. jest sobie (do fiatow) program darmowuy fiat ecu scan ktory dziala naprawde bardzo dobrze. dogaduje sie z komputerem body (moge sobie wlaczac swiatla, wentylator czy inne wykonawcze), ze sterownikiem od abs(ktorego nie mam;)), parametry silnika w zasadzie wszystkie oferowane przez sterownik itd....
uzywam tego przy kazdym problemie z autkiem - rewelka.

tak wiec musisz znalezc odpowiednie narzedzie do tego. albo kupic punciaka;))))))))))))))))))))))))))
na powaznie mowiac sa softy ale platne do diagnostyki. FES tez jest platny ale za funkcjonalnosci ktore tunerowi czy warsztatowi sie bardziej przydadza ale dla tekiego Ĺźuczka jak ja wystarcza z zapasem.

sir

OBD2 to lipa?