OBNIŻKA!!! Rock Boots DUI rozmiar 9 - sprzedam TANIO!!!

Data: 2012-06-20 07:22:27
Autor: jacekplacek
OBNIŻKA!!! Rock Boots DUI rozmiar 9 - sprzedam TANIO!!!
Dobra wiadomość. Obniżam cenę legendarnych RockBootsów legendarnego DUI do 200zł brutto!!! :)))
Foty do obejrzenia pod linkiem: https://picasaweb.google.com/113350131609111797093/DUI Zapraszam do oglądania i kupienia :)

Data: 2012-06-20 11:56:09
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

"pl.rec.nurkowanie

+ odpowiedz na ten list

Re: Biernacki zasuwa groźby karalne, jako merytoryczny argument
Autor: jacekplacek jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl
Data: 14-02-2012, 10:44:03
+ pokaż cały nagłówek
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): ...
Czarnecki, wiem co to są groźby karalne. Jak Cię matka z ojcem skrzywdzili i wychowali na tępego chama, to zrobi to za nich kto inny. A spotkamy się na pewno: świat jest mały. I możesz być pewien, że nie będziesz miał najmniejszych wątpliwości, że to ja."

Jacku przypomnij jak sprzedawałeś AO:

"jacekplacek
Wyświetl profil   Więcej opcji 3 Lis 2010, 20:23
Zboj <zboj_...@mnc.dot.pl> napisał(a):
Dziękuję za potwierdzenie mojego przekonania, że nie potrafisz opisać żadnego pakietu nurkowań porównawczych nawet na dwóch automatach, o których piszesz. Pośrednio - że nie znasz ich budowy, a przynajmniej budowy jednego z nich. Co do zakupu od Ciebie - nie zaryzykowałbym nawet nówki. A tym bardziej znając sprzęt nie wiem, czy Twoje uprzedzenia wynikają z jego dewastacji, czy tylko uprzedzeń. Nie budzisz zaufania. A automat, to najważniejszy element wyposażenia pod wodą. Nie życzę powodzenia w akwizycji.

A ja dziękuję za potwierdzenie mojego przekonania, że jesteś tępym zarozumiałym kretynem nie potrafiącym zrozumieć najprostszego przekazu. Gdzie ty, baranie niemyty znalazłeś moim tekście, że zajmuję się akwizycją czegokolwiek? Nawet nie powiem, żebyś mnie w dupe pocałował, bo nic nie wskazuje na to, żebyś mył zęby. Życząc miłego pałowania, pozostajacy bez szacunku, Jacek. -- "

"
jacekiala
Wyświetl profil   Więcej opcji 6 Lis 2010, 22:50
Zboj <zboj_...@mnc.dot.pl> napisał(a):
Powtórzę cierpliwie, pewnie nie zrozumiesz, ale może Ci zaszkodzi próba pojęcia prostego pytania: Na żywo też jesteś taki gadatliwy? Czy tylko zza monitora plujesz, bo na żywo odwagi nie staje gnojku?

Gnojków, to sobie w rodzinie szukaj, pajacu. I mogę ci to w twarz powtórzyć. Przyczepiło się gówno do buta i strzepnąć się nie da... --
"

"
jacekplacek
Wyświetl profil   Więcej opcji 5 Lis 2010, 21:50
Zboj <zboj_...@mnc.dot.pl> napisał(a): - Pokaż cytowany tekst -
Wali mnie, czy sprzedam ten gówniany automat, czy nie i nie o to chodziło. Chodziło o tępe wcinanie kilku kretynów w cudze wątki sprzedażowe - a wpisujesz się w to idealnie. Pizda z waści i tyle.
Mimo wszystko żal mi Ciebie.

..powiedziało gówno, czepiając się buta. --
"

Jak chcesz coś kupić od psychicznie chorego, to kupuj,
 lecz lepiej omijaj tego człowieka Jacka Biernackiego.

pozdrawiam rc

Data: 2012-06-20 12:08:26
Autor: jacekplacek
OBNIŻKA!!! Rock Boots DUI rozmiar 9 - sprzedam TANIO!!!
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 ciach

Rysiowi polecam skorzystanie z szerokiego wyboru placówek: http://tinyurl.com/chkempx z pewnością znajdzie coś w pobliżu.
Resztę zapraszam do zakupów :)

Data: 2012-06-20 12:15:13
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): >  ciach

Rysiowi polecam skorzystanie z szerokiego wyboru placówek: http://tinyurl.com/chkempx z pewnością znajdzie coś w pobliżu.
Resztę zapraszam do zakupów :)

Jacuś Biernacki wypiera ze świadomości kim jest, to przypomnę poprzednią sprzedaż wtedy AO:

Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/ "

"
[...]

Nie kupuj do psychicznie chorego człowieka, chyba że chcesz mieć kłopoty.
Są daty, łatwo można odszukać cały przebieg "sprzedażowej rozmowy". Za tamte występy nigdy nie przeprosił.

pozdrawiam rc

--

OBNIŻKA!!! Rock Boots DUI rozmiar 9 - sprzedam TANIO!!!