OBROŃCA KRZYŻA: MUSI BYĆ POMNIK

Data: 2010-08-12 11:52:32
Autor: Bogdan Idzikowski
OBROŃCA KRZYŻA: MUSI BYĆ POMNIK
- Tablica jest zdawkowa, na odczepkę. Powinien być pomnik, albo pięć pomników. Musimy godnie upamiętnić największą tragedię w historii - mówi w rozmowie z tvn24.pl jeden z obrońców krzyża, Janusz Zieliński. Tablicę na Pałacu w czwartek umieściła Kancelaria Prezydenta.

więcej:

http://www.tvn24.pl/-1,1668958,0,1,tablica-jest-na-odczepke,wiadomosc.html

A ja przebijam: dziewięćdziesiąt sześć pomników. Po jednym dla każdego.

Data: 2010-08-12 12:09:34
Autor: Marek Czaplicki
[...]
ciekawe czy ludzie modlący się pod krzyżem zaczęli już zbierać pieniądze na postawienie "godnie" upamiętniających pomników. jak pamiętam w moim mieście, gdy znalazła się grupa ludzi chcąca wystawić pomnik marszałkowi Piłsudskiemu to rozpoczęli zbiórkę publiczną. sam wtedy też kupiłem cegiełkę. myślę, że w tym wypadku powinno nastąpić to samo, skoro mówią o tym, że chcą "godnie".

Data: 2010-08-12 04:13:09
Autor: magdaverakosiorek
OBROŃCA KRZYŻA: MUSI BYĆ POMNIK
On Aug 12, 5:09 am, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2010-08-12 11:52, Bogdan Idzikowski pisze:> - Tablica jest zdawkowa, na odczepkę. Powinien być pomnik, albo pięć
> [...]

Piłsudskiemu to rozpoczęli zbiórkę publiczną. sam wtedy też kupiłem
cegiełkę. myślę, że w tym wypadku powinno nastąpić to samo, skoro mówią

Po co aż pięć pomników, wystarczy jeden kopiec a na nim krzyż i
tablica (20x10 m) z nazwiskami pomordowanych. Pałac można częściowo
zburzyć jak zabraknie miejsca. Zośka Kulawka podpowiada mi  (siedzi
obok mnie i gapi się co ja pisze) że pomniki powinny być w każdym
mieście wojewódzkim po jednym starczy, wtedy naród nawet za 200 lat
będzie wspominał naszego ukochanego Pana Prezydenta.

magdavera

Data: 2010-08-12 14:44:59
Autor: Andrzej
OBROŃCA KRZYŻA: MUSI BYĆ POMNIK

zgoda na wyburzenie części pałacu pod warunkiem, że postawionych będzie 95 pomników

Data: 2010-08-12 15:08:35
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Andrzej" <aakpl@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c63ecd1$0$22802$65785112news.neostrada.pl...

zgoda na wyburzenie części pałacu pod warunkiem, że postawionych będzie 95 pomników
Rozumiem , że Lechu nie będzie miał pomnika.

K.

Data: 2010-08-12 21:56:51
Autor: Andrzej
OBROŃCA KRZYŻA: MUSI BYĆ POMNIK

pomników
Rozumiem , że Lechu nie będzie miał pomnika.

 Nie,Lechu z żoną w jednym
K.

Data: 2010-08-12 15:45:50
Autor: bolek

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:a2cdb607-b9ec-48ab-9eb0-68c0b5e9c1fcw30g2000yqw.googlegroups.com...
> [...]

mieście wojewódzkim po jednym starczy, wtedy naród nawet za 200 lat
będzie wspominał naszego ukochanego Pana Prezydenta.

-- -- -- -- -- -- -- --

Stalin też miał masę pomników i co ?
I kto go wspomina ?

bolek

Data: 2010-08-12 20:50:19
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-12 15:45, bolek pisze:

Stalin też miał masę pomników i co ?
I kto go wspomina ?

bolek

Miliony obywateli byłego ZSRR.. I to wspominają dobrze.

Data: 2010-08-13 16:59:05
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i41g80$o06$1news.onet.pl...
 W dniu 2010-08-12 15:45, bolek pisze:
Stalin też miał masę pomników i co ?
I kto go wspomina ?
bolek
Miliony obywateli byłego ZSRR.. I to wspominają dobrze.

Zwłaszcza ci których wymordował.

--
stevep

Data: 2010-08-12 15:09:27
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c63c465news.home.net.pl...
[...]

EEE tam 32 wystarczą - zrobimy szachownicę i będziemy grac:D Tylko kto będzie pionkiem ????
K.

Data: 2010-08-12 10:02:32
Autor: DJ MC Donald Musk
On 12 Sie, 15:09, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> napisał w wiadomościnews:4c63c465news.home.net.pl...>- Tablica jest zdawkowa, na odczepkę. Powinien być pomnik, albo pięć
> [...]

> A ja przebijam: dziewięćdziesiąt sześć pomników. Po jednym dla każdego.

EEE tam 32 wystarczą - zrobimy szachownicę i będziemy grac:D Tylko kto

Donek - pionek?

Data: 2010-08-12 16:50:30
Autor: cirrus
[...]

Każdemu z tych kretyńskich obrońców krzyża postawiłbym pomnik, a szczególnie tej wygadanej fanatyczce, którą 3 trzeba bylo wynosić z podkreśleniem, że są to pmniki głupoty i fanatyzmu.

--
stevep

Data: 2010-08-12 17:52:44
Autor: | heŽsk |
OBROŃCA KRZYŻA: MUSI BYĆ POMNIK
On Thu, 12 Aug 2010 11:52:32 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 podwyzszam do OSMIU! wielkich jak sfinks. co ja mowie, jak 2 sfinksy!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-13 10:07:18
Autor: PesTYcyD
OBROŃCA KRZYŻA: MUSI BYĆ POMNIK
Wystarczy, że zmienimy nazwę Warszawa na Kaczygrad To powinno usatysfakcjonować obrońców

OBROŃCA KRZYŻA: MUSI BYĆ POMNIK