OBROŃCA KRZYŻA: MUSI BYĆ POMNIK

Data: 2010-08-12 15:09:27
Autor: Krzysztof
OBROŃCA KRZYŻA: MUSI BYĆ POMNIK

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c63c465news.home.net.pl...
- Tablica jest zdawkowa, na odczepkę. Powinien być pomnik, albo pięć pomników. Musimy godnie upamiętnić największą tragedię w historii - mówi w rozmowie z tvn24.pl jeden z obrońców krzyża, Janusz Zieliński. Tablicę na Pałacu w czwartek umieściła Kancelaria Prezydenta.

więcej:

http://www.tvn24.pl/-1,1668958,0,1,tablica-jest-na-odczepke,wiadomosc.html

A ja przebijam: dziewięćdziesiąt sześć pomników. Po jednym dla każdego.
EEE tam 32 wystarczą - zrobimy szachownicę i będziemy grac:D Tylko kto będzie pionkiem ????
K.

Data: 2010-08-12 10:02:32
Autor: DJ MC Donald Musk
On 12 Sie, 15:09, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> napisał w wiadomościnews:4c63c465news.home.net.pl...>- Tablica jest zdawkowa, na odczepkę. Powinien być pomnik, albo pięć
> [...]

> A ja przebijam: dziewięćdziesiąt sześć pomników. Po jednym dla każdego.

EEE tam 32 wystarczą - zrobimy szachownicę i będziemy grac:D Tylko kto

Donek - pionek?

OBROŃCA KRZYŻA: MUSI BYĆ POMNIK