OBUDOWA LIAN LI PC-A01B

Data: 2010-08-31 20:48:21
Autor: Skylla
OBUDOWA LIAN LI PC-A01B
Witam,
szukam niedużej obudowy destop, ale raczej na standardowy zasilacz ATX (usytuowany raczej z tyłu).
W środku komputer na AMD II X2 lub X3 płyta ze zintegrowaną grafiką (pewnie Asus). Komputer nie do gier!
Wbrew pozorom trudno coś znaleźć. Mniej więcej psuje to:
OBUDOWA LIAN LI PC-A01B, np tutaj:
http://obudowy.info/produkty.php?id=1488&kategoria_id=114
Czy ktoś ma doświadczenia z tym producentem. Jakieś inne uwagi na temat tego modelu?
S.

Data: 2010-08-31 21:04:05
Autor: Santana
OBUDOWA LIAN LI PC-A01B

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:i5jipg$20a$1news.onet.pl...
[...]

Niedawno montowałem kompa w takiej: http://www.saturion.pl/index.php/product/18089/produkt.html
Solidnie zrobiona, zasilacz standard, udało się upchnąć sporo łącznie z dość dużą kartą graficzną (GF8800GT). Generalnie mogę ją polecić. A co do Lian Li to producent o bardzo dobrej opinii, ale osobiście nie macałem :)

Data: 2010-08-31 21:18:01
Autor: Skylla
OBUDOWA LIAN LI PC-A01B
[...]
Widziałem ją. Jest jednak trochę większa no i ma zasilacz, a ja wolę bez, bo zasilacz już jest. Karta graf, jak pisałem, będzie zintegrowana na płycie.

Data: 2010-09-01 22:43:12
Autor: Skylla
OBUDOWA LIAN LI PC-A01B
[...]
Obawiam się teraz, że jest za ciasno tam i jakoś dziwnie z chłodzeniem procesora:
http://www.xsreviews.co.uk/reviews/cases/lian-li-pc-a01/4/
Sam nie wiem...

OBUDOWA LIAN LI PC-A01B