OC

Data: 2011-11-02 22:39:27
Autor: Iksinski
OC

Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:96472349-c14b-4d2e-b94f-1b9d35c5690cj20g2000vby.googlegroups.com...

czy mogę "zawiesić" ubezpieczenie OC auta? Wyobrażam sobie to
tak:aktualnemu ubezpieczycielowi "podziękuję" za współpracę bo
ubezpieczenie się kończy.

W zasadzie możesz, ale jak się np. UFG dopatrzy braku OC, to dowali karę: do 1980zł.
Tylko skąd weżmiesz podpis córki na wypowiedzeniu? ;-)

Nowe zawrę za jakieś kilka miesięcy jak
córka wróci z zagranicy i zacznie korzystać z samochodu.
Samochód jest
zarejestrowany na córkę. Szlag mnie trafił po rozmowie z AXA Direct w
której to firmie auto jest jeszcze ubezpieczone.

W zasadzie to nie ma co sie wściekać na TU, bo dlaczego mieliby z Tobą gadać, skoro to nie Twój samochód?

Nie chcą ze mną
"gadać" bo ochrona danych osobowych a córka jest w Turcji na
stypendium i ma utrudniony kontakt z Axą.

To w Turcji nie ma internetu i telefonów? ;-) Trzeba było o tym myśleć wcześniej i przygotować odpowiednie upoważnienie...

OC