OC

Data: 2018-06-28 21:21:48
Autor: Jacek Maciejewski
OC
OC mi się kończy. Pacjent to Kangoo 2002. Jak ktoś niedawno przerabiał
ubezpieczenie to niech się podzieli wiedzą gdzie tanio :) Coś mi chodzi
po głowie kupno OC w Ruchu.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-07-01 10:59:59
Autor: Budzik
OC
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

OC mi się kończy. Pacjent to Kangoo 2002. Jak ktoś niedawno przerabiał
ubezpieczenie to niech się podzieli wiedzą gdzie tanio :) Coś mi chodzi
po głowie kupno OC w Ruchu.

Ja od jakiegos czasu korzystam z usług osób ktore maja u siebie kilka firm.
Plus jest taki, ze pisze maila, dostaje propozycje, akceptuje, przysyłają mi wszystko via mail, drukuje i podpisuje ostatnią strone umowy i juz.
Nigdzie nie musze jezdzic, całosc zajmuej 10 minut - nie musze sie bawic we wklepywanie danych w przeglądarki etc.
A ile mozna oszczedzisz robiąc to samemu? 50zł? 100zł?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

OC