OC

Data: 2020-09-22 18:42:13
Autor: Robert Wańkowski
OC
Auto kupione w zeszłym roku. Plik umów poprzednich właścicieli.
Miało OC ważne powiedzmy do czerwca 2019. Przerejestrowane na obecnego właściciela z końcem stycznia tego roku i dopiero wtenczas wykupione OC nowego właściciela. Czyli kilka msc. jeżdżenia bez OC.

Ile czasu mu pozostało aż się wyda? Możliwe, że się nie wyda?

No i się wydało. 5200 zł. Minęło 7 msc.

Robert

Data: 2020-09-24 06:14:39
Autor: Kris
OC
W dniu wtorek, 22 września 2020 18:42:59 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> [...]
> Miało OC ważne powiedzmy do czerwca 2019. Przerejestrowane na obecnego > właściciela z końcem stycznia tego roku i dopiero wtenczas wykupione OC > nowego właściciela. Czyli kilka msc. jeżdżenia bez OC.

Dobrze radziłem żeby rezerwę na ponad 5tys zawiązywać;)

Data: 2020-09-24 15:10:46
Autor: Grzegorz Tomczyk
OC

No i się wydało. 5200 zł. Minęło 7 msc.

Warto było?

Grzegorz Tomczyk

Data: 2020-09-24 15:30:55
Autor: J.F.
OC
Użytkownik "Grzegorz Tomczyk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rki5sm$68s$1$Bellini@news.chmurka.net...
W dniu 22.09.2020 o 18:42, Robert Wańkowski pisze:
No i się wydało. 5200 zł. Minęło 7 msc.
Warto było?

Jak przegapil termin, to i tak bylo za pozno aby sie pytac czy warto.
A zasadniczo ... tanio wyszlo, przeciez mogl wypadek miec i splacac teraz milionowe odszkodowanie.

No coz, UFG analizuje ciaglosc umow i ostrzegalem ze sprawa raczej wyjdzie, przynajmniej wedle doniesien prasowych sadząc.

A glupia sprawa - wyjdzie, jak juz wykupisz OC, wczesniej nie.
Jezdzic bez OC i ryzykowac milionowe odszkodowanie ?

Czy sprzedac za granice ... albo ubezpieczyc za granicą .. najprosciej jednak pilnowac terminow.

J.

Data: 2020-09-24 21:57:27
Autor: Pete
OC
Hello, J.F..
On 24.09.2020 15:30 you wrote:

> Jak przegapil termin, to i tak bylo za pozno aby sie pytac czy > warto.
 Nie do końca.
Wysokość kary zależy od opóźnienia. Zaczyna się od ok 1 tys i rośnie niczym krzywa Covid.
 > No coz, UFG analizuje ciaglosc umow i ostrzegalem ze sprawa raczej > wyjdzie, przynajmniej wedle doniesien prasowych sadząc. A glupia > sprawa - wyjdzie, jak juz wykupisz OC, wczesniej nie.
 Odważna teza.
 --
Pete

Data: 2020-09-27 16:55:59
Autor: Robert Wańkowski
OC
W dniu 2020-09-24 o 15:10, Grzegorz Tomczyk pisze:

No i się wydało. 5200 zł. Minęło 7 msc.

Warto było?

Wiem, że to pytanie retoryczne. :-)

Może na początku wątku dobitnie nie napisałem, że to nie o mnie chodzi (bo i co to zmieni), ale jeździł bez OC nieświadomy. Jak tłumaczył, gdy wcześniej nie zapłacił raty składki to nic się nie stało. A tu kupił auto z miesięcznym OC. A jeździł pewnie z pół roku.

Jeden temat zamknięty, ale nawinął się następny (0,43 %o), tej samej osobie. Ale zapytam w osobnym wątku.

Robert

OC