OC/AC 2015 24oo OC/AC 2016 37oo

Data: 2016-10-21 08:32:33
Autor: ddddddddd
OC/AC 2015 24oo OC/AC 2016 37oo
W dniu 19.10.2016 o 20:28, wlasti pisze:
Hejo

zmroziła mnie dzisiejsza rozmowa z panią od OC AC

jest tak
- samochód z 2014  wart dziś wg TU  90ooo

- zniżki na wszystko mega max 60%
- kierowca 50 lat jeden właściciel
- rejon z najniższą szkodowością

w 2015 zapłaciłem 2400
w 2016 na koniec października chcą 3700 (z bidą 3500 z jakimiś
zastrzeżeniami)

to jest podwyżka o 50% w stosunku do poprzedniego roku -
nie śledzę rynku TU - całkowicie nie moja działka
ale czy ktoś nie padł na ŁEB - czy w jakiejś innej dziedzinie
podskoczyły ceny o 50%
co tu jest odpierdzielane????
mam iść do internetowych firm -
- sraxa fjaksa linkisrinki
dają ZNACZNIE niższe stawki (podobne do zeszłorocznych)

mi (oc+assistance rozszerzony, bez AC) w zeszłym roku internetowa firma wyliczyła 400zł (1,5DCi), w tym roku 600zł, inna internetowa firma za to samo w tym roku daje 520zł - czyli podwyżka o 30%. Inne auto jakiś miesiąc temu - cena pozostała bez zmian (samo oc, dokładnie to wzrosło o 1zł) - 1,6 benzyna. W ciągu najbliższych trzech miesięcy będę miał jeszcze chyba trzy OC do zapłaty - jedno wiem że będę brał drogie - bo zależy mi na dużym assistance, pozostałe dwa jak najtańsze (w zeszłym roku ok. 500zł za 3-litrowe diesle) - zobaczymy co w tym roku wyliczą.

Łukasz

OC/AC 2015 24oo OC/AC 2016 37oo