OC Gotwear

Data: 2013-06-26 11:58:33
Autor: kogutek444
OC Gotwear
Słyszał kto o nich? Za Mastera chcą ponad stówę taniej niż inne tanie firmy.

Data: 2013-06-26 21:39:35
Autor: ToMasz
OC Gotwear
W dniu 26.06.2013 20:58, kogutek444@gmail.com pisze:
Słyszał kto o nich?
jak słyszał to co, jak nie słyszał to co? Jaka różnica w OC?
Za Mastera chcą ponad stówę taniej niż inne tanie firmy.
Za samo OC? Więc w czym problem?

ToMasz

Data: 2013-06-26 13:08:15
Autor: kogutek444
OC Gotwear
W dniu środa, 26 czerwca 2013 21:39:35 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]

jak słyszał to co, jak nie słyszał to co? Jaka różnica w OC?

> Za Mastera chcą ponad stówę taniej niż inne tanie firmy.

Może problem w tym że pierwszy raz słyszałem o tej firmie. Dla mnie to rybka co za firma byle legalna i kazali sobie jak najmniej płacić. Dlatego pytam czy ktoś może ma u nich ubezpieczenie.

Data: 2013-06-26 22:50:14
Autor: Budzik
OC Gotwear
Osobnik posiadający mail kogutek444@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Słyszał kto o nich? Za Mastera chcą ponad stówę taniej niż inne tanie
firmy.

I ubezpieczają bez problemu dostawczaki firmowe?
dotychczas jak analizowałem, to zawsze pzu wychodziło najtaniej.
Dostawczaków, na firme duzo tych tanich ubezpieczalni po prostu nei chce u siebie.
W zeszłym roku juz sie cos ruszyło, ktos miał cene porównywalna, ale nadal duzo tanszy od PZU nikt nie był.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2013-06-26 16:17:35
Autor: kogutek444
OC Gotwear
W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 00:50:14 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

-- Pozdrawia... Budzik

"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

ale cóż - jestem w tym najlepszy."  Szymon Majewski

dokładnie o 148 złotych są tańsi. Przynajmniej jak spytałem ile i odjąłem od PZU to tak wyszło. Co Cie swędzi że ubezpieczenie u taniego ubezpieczyciela. Jak komuś przywalisz to nikt nie pyta ile zapłaciłeś za OC tylko czy masz OC.

Data: 2013-06-27 01:15:35
Autor: Budzik
OC Gotwear
Osobnik posiadający mail kogutek444@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

 Co Cie swędzi że ubezpieczenie u taniego ubezpieczyciela.

?
Nic nie swędzi.
Pisałem, ze kilka razy podchodziłem i nie mieli tanszej oferty.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2013-06-27 08:55:59
Autor: tᴏ
OC Gotwear
kogutek444 wrote:

Jak komuś przywalisz to nikt nie pyta ile zapłaciłeś za OC tylko czy
masz OC.

Tyle, że wtedy może wezwać policję albo nie. Jak zobaczy jakieś "Gotwear" to raczej wybierze tą pierwszą opcję.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-06-27 10:55:57
Autor: Budzik
OC Gotwear
Użytkownik  tá´? ...

Jak komuś przywalisz to nikt nie pyta ile zapłaciłeś za OC tylko czy
masz OC.

Tyle, że wtedy może wezwać policję albo nie. Jak zobaczy jakieś
"Gotwear" to raczej wybierze tą pierwszą opcję.

Ile miałeś stłuczek w życiu?

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2013-06-27 13:12:46
Autor: Liwiusz
OC Gotwear
W dniu 2013-06-27 12:55, Budzik pisze:
Użytkownik  tá´? ...

[...]

Ja miałem trzy, nie z mojej winy. W pierwszej ubezpieczycielem było PZU, wziąłem oświadczenie i się potem tłukłem po sądach. Z tego powodu przy każdej kolejnej stłuczce wzywam policję. Tym chętniej, im większy ubezpieczyciel :)

--
Liwiusz

Data: 2013-06-27 11:24:28
Autor: Budzik
OC Gotwear
Osobnik posiadający mail lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

:)
Przyznaje, ze kilka razy naprawiałem drobne stłuczki i nigdy nie pojawił sie problem nie wezwanej policji.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2013-06-27 11:02:23
Autor: masti
OC Gotwear
Dnia pięknego Wed, 26 Jun 2013 11:58:33 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Słyszał kto o nich? Za Mastera chcą ponad stówę taniej niż inne tanie
firmy.

Gothaer chyba?
http://de.wikipedia.org/wiki/Gothaer_%28Versicherung%29

DuĹźe niemieckie towarzystwo