OC Gotwear

Data: 2013-06-26 21:39:35
Autor: ToMasz
OC Gotwear
W dniu 26.06.2013 20:58, kogutek444@gmail.com pisze:
Słyszał kto o nich?
jak słyszał to co, jak nie słyszał to co? Jaka różnica w OC?
Za Mastera chcą ponad stówę taniej niż inne tanie firmy.
Za samo OC? Więc w czym problem?

ToMasz

Data: 2013-06-26 13:08:15
Autor: kogutek444
OC Gotwear
W dniu środa, 26 czerwca 2013 21:39:35 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]

jak słyszał to co, jak nie słyszał to co? Jaka różnica w OC?

> Za Mastera chcą ponad stówę taniej niż inne tanie firmy.

Może problem w tym że pierwszy raz słyszałem o tej firmie. Dla mnie to rybka co za firma byle legalna i kazali sobie jak najmniej płacić. Dlatego pytam czy ktoś może ma u nich ubezpieczenie.

OC Gotwear