OC Warta Assistance złoty

Data: 2018-09-29 18:47:01
Autor: Tomasz Gorbaczuk
OC Warta Assistance złoty
W dniu .09.2018 o 10:22 Trybun <cheilmx@jachu.ru> pisze:

Przerabiał ktoś opcję "holowanie w wypadku awarii pojazdu", chodzi o  klauzulę "od 25km"? Rzeczona odległość liczy się do stałego zameldowania  właściciela ubezpieczonego auta czy do wybranego przez klienta  mechanika? Pytałem dwu akwizytorów tej firmy i dostałem dwie różne  odpowiedzi. Oczywiście w umowie nic na ten temat nie ma.

Dopłać parę złotych do wariantu Platynowy i nie będziesz miał takich  dylematów.
Ja kiedyś miałem awarię 23 km od domu. Zadzwoniłem do ubezpieczyciela,  miła pani spytała gdzie stoję i powiedziała, że brakuje 7 km (to był chyba  Alianz i limit 30km) aby załapać się na holowanie z ubezpieczalni. Za  lawetę zapłaciłem 2 x więcej niż wynosiła dopłata do najwyższego  assistance. Od tamtej pory kupuję najwyższy wariant.

Co do Twojego pytania - (Kris już Ci to dobrze wytłumaczył) - ale  dopowiem, liczy się adres jaki masz na polisie. Jak wpiszesz zameldowania  - liczą dystans z miejsca awarii do miejsca zameldowania. Jak podasz inny  - analogicznie. W wariancie platynowym PL masz bez limitu (dolnego i  górnego). EU chyba jest limit do 800 lub 1200 km (teraz już nie pamiętam).

TG

Data: 2018-09-29 22:43:16
Autor: J.F.
OC Warta Assistance złoty
Dnia Sat, 29 Sep 2018 18:47:01 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
[...]

Ale holowanie miales raz, a doplata jest co roku :-)

J.

Data: 2018-09-30 18:45:48
Autor: Tomasz Gorbaczuk
OC Warta Assistance złoty
W dniu .09.2018 o 22:43 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

Ale holowanie miales raz, a doplata jest co roku :-)
..

Jak zawsze z ubezpieczeniami :-) chałupę też ubezpieczam i jeszcze nie  skorzystałem, myślisz, że nie warto?
Jak to Kogutek mówi "nie wszystko jest dla wszystkich" (czy jakoś tak) -  moja spokojna głowa jest więcej warta niż ta dopłata..
Trybun sam musi zdecydować czy wg Niego warto dopłacić.

TG

Data: 2018-09-30 12:22:14
Autor: Trybun
OC Warta Assistance złoty
[...]

I właśnie o coś takiego mi chodziło, a nie o tłumaczenia w stylu wątpliwości małolata któremu ojciec wyjaśnia jak się robi dzieci. Albo praktykowałem, albo mam przed sobą umowę która to wyjaśnia i udzielam odpowiedzi - "jedn z tych facetów z ubezpieczalni gadał bzdury, - liczy się od adresu zameldowania", a nie jakieś mętne dywagacje, na dodatek - dość odległe od tematu.

I tak już nawiasem - w moich opcjach umowy nie było, nie ma, opcji assistance platynowy.

Data: 2018-09-30 12:34:06
Autor: Kris
OC Warta Assistance złoty
W dniu niedziela, 30 września 2018 12:21:46 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
 I tak już nawiasem - w moich opcjach umowy nie było, nie ma, opcji
assistance platynowy.

Ty na prawwde nie udajesz
Zadzwoń zapytaj i doubezpieczą Tobie

Data: 2018-10-05 15:36:48
Autor: Trybun
OC Warta Assistance złoty
W dniu 2018-09-30 o 21:34, Kris pisze:
[...]

Zdaje się że to Ty udajesz dobrze zorientowanego.. Skąd pomysł że chcę cokolwiek zmieniać w swojej polisie.

Data: 2018-09-30 18:30:44
Autor: Tomasz Gorbaczuk
OC Warta Assistance złoty
W dniu .09.2018 o 12:22 Trybun <cheilmx@jachu.ru> pisze:

I tak już nawiasem - w moich opcjach umowy nie było, nie ma, opcji  assistance platynowy.

Jak Warta to na pewno jest - musisz dopytać agenta. Jak masz już nową  polisę to w każdym momencie możesz dopłacić do wyższego assistance z tym,  że będzie drożej niż przy wznawianiu.

TG

Data: 2018-10-05 15:36:18
Autor: Trybun
OC Warta Assistance złoty
[...]

Warta, i nie ma. Przed przedłużeniem umowy dostałem broszurę z opcjami do wyboru, nie ma w ofercie "assistance platynowego".

Data: 2018-10-09 15:46:27
Autor: huri_khan
OC Warta Assistance złoty

[...]

I właśnie w takich przypadkach wychodzą różnice w cenach na polisach.
Okazuje się że towarzystwo X jest tańsze od Y. Wchodzisz w szczegóły i
okazuje się, że w X są limity. Dopłata za zniesienie tego limitu,
którego nie ma w Y,  powoduje że X jest droższe od Y

Jeżeli do mnie dzwonią z propozycją AC to zawsze zadaję dwa pytania. Czy
samochód zastępczy jest na cały czas naprawy (bez limitu dni) i czy
naprawa w ASO.

OC Warta Assistance złoty