OC Warta Assistance z³oty

Data: 2018-09-28 10:22:30
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty

Przerabia³ kto¶ opcjê "holowanie w wypadku awarii pojazdu", chodzi o klauzulê "od 25km"? Rzeczona odleg³o¶æ liczy siê do sta³ego zameldowania w³a¶ciciela ubezpieczonego auta czy do wybranego przez klienta mechanika? Pyta³em dwu akwizytorów tej firmy i dosta³em dwie ró¿ne odpowiedzi. Oczywi¶cie w umowie nic na ten temat nie ma.

Data: 2018-09-28 02:15:50
Autor: Kris
OC Warta Assistance z³oty
W dniu pi±tek, 28 wrze¶nia 2018 10:22:45 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:
[...]

Zamiast pytac akwizytorów do OWU zajrzyj
Tam jest ¿e 25km jest to limit odleg³o¶ci miejsca zdarzenia od miejsca zamieszkania I jak Zdarzenie mia³o miejsce w odleglo¶ci mniejszej jak 25km od miejsca zamieszkania to z holowania nici
Je¶li zdarzenie w odleg³o¶ci wiêkszej jak 25km to holowanie do 200km lub bez limitu na terytorium RP przy wypadku

Data: 2018-09-28 12:18:58
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 11:15, Kris pisze:
[...]

Problem w tym ¿e za bardzo nie wiem co to OWU jest.. A jak ju¿ wspomnia³em - w umowie nie ma o tym nawet wzmianki.

To pewne? Oczywi¶cie nie zaprzeczam, ale logiki w tym nie ma, bo co ma miejsce zameldowania skoro klient ma swobodê w wyborze warsztatu naprawczego gdzie mo¿na zepsute auto dostarczyæ?

Data: 2018-09-28 12:25:27
Autor: Liwiusz
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 12:18, Trybun pisze:
[...]

Ogólne warunki ubezpieczenia. Popro¶ agenta, u którego zawiera³e¶ umowê, o przes³anie OWU.

To pewne? Oczywi¶cie nie zaprzeczam, ale logiki w tym nie ma, bo co ma miejsce zameldowania skoro klient ma swobodê w wyborze warsztatu naprawczego gdzie mo¿na zepsute auto dostarczyæ?

Nic nie ma w OWU o miejscu zameldowania.
Ani o tym, ¿e nie mo¿na wybraæ warsztatu.

--
Liwiusz

Data: 2018-09-28 12:55:00
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 12:25, Liwiusz pisze:
[...]

Aha, dziêki.

[...]

Nie wiem co jest w OWU. A kto tak pisze? Przecie powy¿ej napisa³em o swobodzie wyboru gdzie auto ma byæ odholowane.. Nawet w ogólnej broszurze stoi jak byk - "U nas to ty decydujesz gdzie samochód ma byæ odholowany!".. tak, nie zapomnieli dodaæ wykrzyknika..;-)

Wracaj±c jeszcze do sedna - przy braku konieczno¶ci podawania miejsca zameldowania ten punkt umowy o 25km wydaje siê martwy, przecie jako miejsce zamieszkania mo¿esz podaæ wszystko to co Ci siê podoba., i w ten sposób zawsze siê za³apiesz na darmow± podwózkê.

Data: 2018-09-28 03:59:00
Autor: Kris
OC Warta Assistance z³oty
W dniu pi±tek, 28 wrze¶nia 2018 12:54:23 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:

[...]

Przecie¿ mo¿esz zdecydowaæ gdzie maj± odholowaæ auto.
Do 200km lub bez limitu km je¶li wypadek mia³e¶

[...]

Jak polisê zak³ada³e¶ to adres tam poda³e¶
I w promieniu 25km od tego adresu holowanie nie jest w zakresie

Data: 2018-09-28 13:10:58
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 12:59, Kris pisze:
[...]

W±tpliwo¶ci s± co do limitu od jakiej ilo¶ci km taka us³uga siê nale¿y. Nie, nie chodzi o limit bo ten jest jasno okre¶lony, chodzi o punkty od których nale¿y to liczyæ.

[...]

Czyli jednak wbrew temu co piszê kolega Liwiusz - liczy siê miejsce ZAMELDOWANIA?

Data: 2018-09-28 04:47:24
Autor: Kris
OC Warta Assistance z³oty
W dniu pi±tek, 28 wrze¶nia 2018 13:10:15 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:

W±tpliwo¶ci s± co do limitu od jakiej ilo¶ci km taka us³uga siê nale¿y. Nie, nie chodzi o limit bo ten jest jasno okre¶lony, chodzi o punkty od których nale¿y to liczyæ.
Nie ma watpliwo¶ci. W OWU dok³adnie napisali i ja to Tobie zacytowa³em  kilka razy

Czyli jednak wbrew temu co piszê kolega Liwiusz - liczy siê miejsce ZAMELDOWANIA?
A sk±d wzi±³e¶ to miejsce ZAMELDOWANIA?
Sk³adaj±c wniosek o polisê poda³e¶ jaki¶ adres
Na polisie z Hesti mam "posiadacz pojazdu i jego adres"
Na polisie z Avivy "adres"
Podajesz tam adres zamieszkania przecie¿. Czemu siê uczepi³e¶ tego adresu zameldowania?
Ale ok
Te 25km to jest od adresu jaki poda³e¶ ubezpieczycielowi. Teraz pasuje?

Data: 2018-09-28 15:08:32
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 13:47, Kris pisze:
[...]

No, dla ciebie nie ma. U mnie nawet konsultacja u dwu agentów ich nie rozwia³a. Jeden mi powiada ¿e liczy siê odleg³o¶æ od miejsca awarii do miejsca zameldowania, drugi ¿e miejsce do którego przyje¿d¿a pomoc drogowa i d³ugo¶æ trasy holowania gdziekolwiek ono by nie by³o. Oczywi¶cie w ramach tego 200km limitu. Tu to samo - ty i Liwiusz macie zupe³nie ró¿ne zdania.

[...]

To nie ja. I adres zameldowania to niekoniecznie adres zamieszkania. W tej kwestii nie mia³em ¿adnych uwag. Dopiero Liwiusz wyskoczy³ ¿e nie ma ¿adnego odno¶nika w aneksie do tej umowy do miejsca zameldowania. Tak ¿e pomy¶la³em ¿e chodzi tylko o minimalny limit kilometrów do przejechania w ramach holowania uszkodzonego auta. ¯e poni¿ej 25km to ju¿ ubezpieczony sam musi siê postaraæ we w³asnym zakresie o transport auta.

Data: 2018-09-28 06:22:00
Autor: Kris
OC Warta Assistance z³oty
W dniu pi±tek, 28 wrze¶nia 2018 15:07:36 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:

[...]

Ale przecie¿ te 25km i 200km czego¶ innego zupe³nie dotycz± wiêc obaj konsultanci dobrze Tobie wyt³umaczyli tylko pewnie ka¿dego o co¶ innego pyta³e¶
1. "Jeden mi powiada ¿e liczy siê odleg³o¶æ od miejsca awarii do miejsca zameldowania" Je¶li w polisie w polu adres poda³e¶ miejsce zameldowania to jest tak jak mówi³ konsultant- do 25km od miejsca zameldowania siê holowanie nie nale¿y
2 "miejsce do którego przyje¿d¿a pomoc drogowa i d³ugo¶æ trasy holowania gdziekolwiek ono by nie by³o."
Bo tak jest. Masz limit 200km czyli do 200km mog± Twoje auto lawet± podwie¼æ. Chyba ze zdarzenie to wypadek to wtedy limitu nie ma wg OWU które znalaz³em w googlach.

Tu to samo - ty i Liwiusz macie zupe³nie ró¿ne zdania.

Gdzie widzisz ró¿nice? Raczej tak samo gadamy

To nie ja. I adres zameldowania to niekoniecznie adres zamieszkania.

Dok³±dnie tak. Cie¿ko eozumuj±cy jestes wiêc napisa³em ³opatologicznie- "od adresu który poda³es w polisie do miejsca zdarzenia)
tej kwestii nie mia³em ¿adnych uwag. Dopiero Liwiusz wyskoczy³ ¿e nie ma ¿adnego odno¶nika w aneksie do tej umowy do miejsca zameldowania.

To nie aneks tylko OWU
I odniesienia do miejsca zameldowania faktycznie nie ma

Tak ¿e pomy¶la³em ¿e chodzi tylko o minimalny limit ?>kilometrów do przejechania w ramach holowania >uszkodzonego auta.

To z³e pomy¶la³e¶

¯e poni¿ej 25km to ju¿ ubezpieczony sam musi siê postaraæ we w³asnym zakresie o transport auta.

Te¿ z³e pomy¶la³e¶
Je¶li w promieniu 25km od adresu który poda³e¶ w polisie zdarzy siê Tobie awaria to laweta siê nie nale¿y
Je¶li awaria bêdzie dalej jak 25km od adresu który poda³e¶ w polisie to mo¿esz zamówiæ lawetê i zawioz± auto tam gdzie zechcesz ale nie dalej jak 200km.
Teraz zrozumia³e¶?
Pro¶ciej siê chyba wyt³umaczyæ nie da
No i przeczytaj wreszcie to OWU- 5 stron zaledwie

Data: 2018-09-28 18:03:55
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 15:22, Kris pisze:
[...]

Nigdy mnie nie interesowa³ ten górny limit, czyli transport do 200km. To wyra¼nie pisze ju¿ w dokumentacji bêd±cej w moim posiadaniu.
Nie pisze natomiast nic o minimum, czyli czego¶ co dotyczy tych 25km. Zapyta³em kogo¶ kto to powinien wiedzieæ, czyli tych dwu agentów, a dosta³em dwie ró¿ne odpowiedzi. Pytam wiêc na grupie, a tu znowu nic pewnego,. Sytuacjê by wyja¶ni³o zacytowanie tego ustêpu o ¶wiadczeniu us³ugi holowania w ramach Z³otego Assistance okre¶laj±cego dolny limit.

Tu to samo - ty i Liwiusz macie
zupe³nie ró¿ne zdania.
[...]

Typowe, zaraz zaczniesz o mieszkañcach planety Vegi.

I odniesienia do miejsca zameldowania faktycznie nie ma

No to co z tym zrobimy? Jest pole do odwo³ywania siê?

Tak ¿e pomy¶la³em ¿e chodzi tylko o minimalny limit ?>kilometrów do przejechania w ramach holowania >uszkodzonego auta.
To z³e pomy¶la³e¶

No, tak w³a¶ciwie to na podstawie czego tak twierdzisz? Masz przed sob± te dane czy wcze¶niej praktykowa³e¶?

[...]

Ty mi nie t³umacz bo to tylko jedna z wersji któr± ju¿ s³ysza³em od zawodowców. Albo cytat z  aneksu do umowy albo link. Bo tak to czego by¶ nie napisa³ i tak nie bêdzie na 100% wiarygodne. Samo Twoje zapewnienie ¿e Ty dobrze my¶lisz to niestety za ma³o.

Data: 2018-09-28 11:49:22
Autor: Kris
OC Warta Assistance z³oty
W dniu pi±tek, 28 wrze¶nia 2018 18:03:43 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:
W dniu 2018-09-28 o 15:22, Kris pisze:
googlach.

Nigdy mnie nie interesowa³ ten górny limit, czyli transport do 200km. To wyra¼nie pisze ju¿ w dokumentacji bêd±cej w moim posiadaniu.
Nie pisze natomiast nic o minimum, czyli czego¶ co dotyczy tych 25km..

Nue ma dolnego limitu przy holowaniu
Odholuj± Tonie nawet 1km dalej. Pod warunkiem ¿e zdarzenie bêdzie w odleg³o¶ci wiekszej jak 26km od Twojego miejsca zamieszkania

Zapyta³em kogo¶ kto to powinien wiedzieæ, czyli tych dwu agentów, a dosta³em dwie ró¿ne odpowiedzi.
Nie dosta³e¶ dwóch ró¿nych odpowiedzi
Dosta³es dwie poprawne odpowiedzi na dwa pytania
Pytam wiêc na grupie, a tu znowu nic  pewnego,.
Dosta³es kilka rzy wyjasnienia

Sytuacjê by wyja¶ni³o zacytowanie tego ustêpu o ¶wiadczeniu us³ugi holowania w ramach Z³otego Assistance okre¶laj±cego dolny limit.

Masz bana na google
wpisanie "Asistance z³oty owu" przerasta Twoje mozliwo¶ci?
Wpisz i zobacz na którym miejscu w wynikach wyszukiwania bedzie interesuj±cy Ciebie dokument

> To nie aneks tylko OWU
Typowe, zaraz zaczniesz o mieszkañcach planety Vegi.

Dalej nie wiesz co znaczy OWU?
Bardzo odporny na wiedze musisz byæ
Liwiusz Tobie rozwija³ ten skrót bodaj¿e

No to co z tym zrobimy? Jest pole do odwo³ywania siê?
Od czego?
Ze nie interesuje ubezpieczyciela Twój adres zameldowania?

No, tak w³a¶ciwie to na podstawie czego tak twierdzisz? Masz przed sob± te dane czy wcze¶niej praktykowa³e¶?

OWU do Twojej polisy w koñcu przeczytales?
Na pewno dosta³es razem z polis±

[...]

To przeczytaj owu które na pewno dosta³es razem z polis±.

Data: 2018-09-29 08:47:44
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty

Dosyæ, dziêkujê za "dyskusje".

Data: 2018-09-28 14:00:01
Autor: Liwiusz
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 13:10, Trybun pisze:
[...]

Od miejsca zamieszkania do miejsca zdarzenia.

Czyli jednak wbrew temu co piszê kolega Liwiusz - liczy siê miejsce ZAMELDOWANIA?

Strasznie uparty w swoim niezrozumieniu jeste¶ :/

--
Liwiusz

Data: 2018-09-28 15:09:14
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 14:00, Liwiusz pisze:
[...]

ok.

Czyli jednak wbrew temu co piszê kolega Liwiusz - liczy siê miejsce ZAMELDOWANIA?

Strasznie uparty w swoim niezrozumieniu jeste¶ :/

Zamieszkanie a zameldowanie to dwie sprawy.

Data: 2018-09-28 06:22:48
Autor: Kris
OC Warta Assistance z³oty
W dniu pi±tek, 28 wrze¶nia 2018 15:08:30 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:

Zamieszkanie a zameldowanie to dwie sprawy.

Masz gdzie¶ w polisie podany "adres zameldowania"?

Data: 2018-09-28 18:07:09
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 15:22, Kris pisze:
W dniu pi±tek, 28 wrze¶nia 2018 15:08:30 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:

Zamieszkanie a zameldowanie to dwie sprawy.
Masz gdzie¶ w polisie podany "adres zameldowania"?

Jasne ¿e jest w danych osobowych które zawiera ta umowa. Piszê to jako ubezpieczony starej daty, i nie wiem czy siê teraz po zlikwidowaniu w D.O. danych o meldunku nie zniknê³o to równie¿ z polis ubezpieczeniowych. W ka¿dym b±d¼ razie ja dzisiaj przed³u¿a³em umowê i na niej jest adres zameldowania.

Data: 2018-09-28 11:38:18
Autor: Kris
OC Warta Assistance z³oty
W dniu pi±tek, 28 wrze¶nia 2018 18:07:43 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:
> [...]

Jasne ¿e jest w danych osobowych które zawiera ta umowa. Piszê to jako ubezpieczony starej daty, i nie wiem czy siê teraz po zlikwidowaniu w D.O. danych o meldunku nie zniknê³o to równie¿ z polis ubezpieczeniowych. W ka¿dym b±d¼ razie ja dzisiaj przed³u¿a³em umowê i na niej jest adres zameldowania.

Masz problem z rozumieniem rzeczy prostych
Jeszcze raz- czy ubezpieczyciel w polisie chcia³ aby¶ gdziekolwiek wpisa³ "adres zameldowania"?
Pytam bo kilka polis rocznie kupuje/op³acam i nie przypominam sobie rubryki "adres zameldowania"

Data: 2018-09-29 08:50:03
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 20:38, Kris pisze:
> [...]

Pytam bo kilka polis rocznie kupuje/op³acam i nie przypominam sobie rubryki "adres zameldowania"

Ca³y problem zrozumienia, to czytanie glêdzenia starych bab. Masz na polisie Kris J,  Kozia Wólka, ul taka i owaka? Ta "kozia wólka" to   adres meldunku. Dziêkuje za "dyskusjê".

Data: 2018-09-29 00:43:47
Autor: Kris
OC Warta Assistance z³oty
W dniu sobota, 29 wrze¶nia 2018 08:49:52 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:
> [...]

Ca³y problem zrozumienia, to czytanie glêdzenia starych bab. Masz na polisie Kris J,  Kozia Wólka, ul taka i owaka?

I od tego adresu liczy sie te 25km
Ciê¿ko to Tobie zrozumieæ czy udajesz?

Ta "kozia wólka" to  adres meldunku.

Jak wpisa³es tam adres gdzie jeste¶ zameldowany to ok, od tego miejsca liczy siê te 25km.
Jakbys wpisal adres zamieszkania(jesli masz inny) to od tego adresu by liczyli 25km

Dziêkuje za "dyskusjê".

Jak masz jeszcze jakies pytania to s³u¿e pomoca
Znala³es ju¿ to OWU?
Sprawdz w teczce z polisa jak± dosta³es od ubezpieczyciela
Bo raczej na pewno dali
A jak nie dali to mo¿esz im tak zrobiæ ko³o pióra ¿e bêdzie ich to dro¿ej kosztowaæ ni¿ wo¿enie Twojego auta w te i nazad przez Europê

Data: 2018-09-30 12:21:23
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-29 o 09:43, Kris pisze:

Ca³y problem zrozumienia, to czytanie glêdzenia starych bab. Masz na
polisie Kris J,  Kozia Wólka, ul taka i owaka?
I od tego adresu liczy sie te 25km
Ciê¿ko to Tobie zrozumieæ czy udajesz?

Jeszcze raz powtarzam - nie znam tego punktu umowy. O jakich¶ 25km us³ysza³em tylko s³own± wzmiankê, i dlatego zapyta³em o szczegó³y dwu agentów Warty, a od nich s³yszê dwie ró¿ne wersje.

[...]

Dziêkujê za propozycjê, ale chyba nie skorzystam, nadajemy na zupe³nie innych falach.

Nie, nie sprawdza³em, ale w otrzymanych od agenta papierach na pewno nie ma nic na ten temat. Gdyby by³o to przecie nie pyta³bym o to na grupie.

Data: 2018-10-01 07:56:46
Autor: Liwiusz
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 15:09, Trybun pisze:

Strasznie uparty w swoim niezrozumieniu jeste¶ :/

Zamieszkanie a zameldowanie to dwie sprawy.

Brawo Szerloku. Dlatego, je¶li kto¶ ci pisze, ¿e liczy siê adres zamieszkania, to nie wyskakuj uparcie z adresem zameldowania.

--
Liwiusz

Data: 2018-09-28 13:06:29
Autor: Liwiusz
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 12:55, Trybun pisze:
Nie wiem co jest w OWU.

To, ¿e pierwszy raz kto¶ ci pisze, i nie wiesz, to mo¿na zrozumieæ.

Ale je¶li ju¿ kto¶ ci wspomina³ o OWU, napisa³ co to jest, sk±d dostaæ, a ty nadal piszesz "nie wiem co to jest OWU", to jak inaczej to nazwaæ, jak nieusuwaln± g³upot±? :)

--
Liwiusz

Data: 2018-09-28 11:14:52
Autor: Dominik A³aszewski
OC Warta Assistance z³oty
Dnia 28.09.2018 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisa³/a:
[...]

Mo¿e by¶ przeczyta³, na co odpowiadasz? (a przecie¿ to cytujesz).

Trybun napisa³ "nie wiem co jest w OWU" (nie zna tre¶ci), a nie "nie wiem, co to jest OWU"...

--
Dominik A³aszewski (via raspbianowy slrn)
"W ¿yciu piêkne s± tylko chwile..." (Ryszard Riedel)

Data: 2018-09-28 15:09:46
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 13:06, Liwiusz pisze:
[...]

Ciebie niestety bardzo ciê¿ko zrozumieæ. Jeste¶ pewny  ¿e sam wiesz o co ci chodzi z tymi pretensjami?

Data: 2018-10-09 08:08:52
Autor: Zenek Kapelinder
OC Warta Assistance z³oty
To nie jest darmowa podwozka. Placi sie za nia w skladce. Lekarz na rejonie tez nie jest darmo.

Data: 2018-10-11 15:18:36
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
To nie jest darmowa podwozka. Placi sie za nia w skladce. Lekarz na rejonie tez nie jest darmo.

Mia³a byæ darmowa, okazuje siê ¿e jednak chyba nie jest. bo sk³adka tego nie obejmuje. Z konowa³em sytuacja analogiczna, nie dostanê siê na "darmow±" wizytê to muszê p³aciæ extra.

Data: 2018-09-28 10:44:11
Autor: Liwiusz
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 10:22, Trybun pisze:

[...]

Ani to, ani to, liczy siê miejsce zamieszkania ubezpieczonego i 25km dotyczy odleg³o¶ci od miejsca zdarzenia.

--
Liwiusz

Data: 2018-09-28 02:06:05
Autor: Kris
OC Warta Assistance z³oty
W dniu pi±tek, 28 wrze¶nia 2018 10:44:13 UTC+2 u¿ytkownik Liwiusz napisa³:

Ani to, ani to, liczy siê miejsce zamieszkania ubezpieczonego
Tu ok

i 25km dotyczy odleg³o¶ci od miejsca zdarzenia.
Tu nie ok
25km jest to limit odleg³o¶ci miejsca zdarzenia od miejsca zamieszkania

Data: 2018-09-28 11:08:34
Autor: Liwiusz
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 11:06, Kris pisze:

i 25km dotyczy odleg³o¶ci od miejsca zdarzenia.
Tu nie ok
25km jest to limit odleg³o¶ci miejsca zdarzenia od miejsca zamieszkania

No tak.

--
Liwiusz

Data: 2018-09-28 12:16:05
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 10:44, Liwiusz pisze:
[...]

No niezupe³nie ani to, ani to, przecie wskaza³e¶ na wariant pierwszy, czyli adres zameldowania..;-)

Data: 2018-09-28 12:24:02
Autor: Liwiusz
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 12:16, Trybun pisze:
[...]

Nie zameldowania, tylko zamieszkania.

--
Liwiusz

Data: 2018-09-28 12:50:21
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 12:24, Liwiusz pisze:
[...]

A jest to jaka¶ ró¿nica dla ubezpieczyciela?

Data: 2018-09-28 13:04:44
Autor: Liwiusz
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-28 o 12:50, Trybun pisze:
[...]

Ró¿nica mo¿e byæ taka, czy odszkodowanie siê bêdzie nale¿eæ, czy nie.

--
Liwiusz

Data: 2018-09-29 18:47:01
Autor: Tomasz Gorbaczuk
OC Warta Assistance złoty
W dniu .09.2018 o 10:22 Trybun <cheilmx@jachu.ru> pisze:

[...]

Dop³aæ parê z³otych do wariantu Platynowy i nie bêdziesz mia³ takich  dylematów.
Ja kiedy¶ mia³em awariê 23 km od domu. Zadzwoni³em do ubezpieczyciela,  mi³a pani spyta³a gdzie stojê i powiedzia³a, ¿e brakuje 7 km (to by³ chyba  Alianz i limit 30km) aby za³apaæ siê na holowanie z ubezpieczalni. Za  lawetê zap³aci³em 2 x wiêcej ni¿ wynosi³a dop³ata do najwy¿szego  assistance. Od tamtej pory kupujê najwy¿szy wariant.

Co do Twojego pytania - (Kris ju¿ Ci to dobrze wyt³umaczy³) - ale  dopowiem, liczy siê adres jaki masz na polisie. Jak wpiszesz zameldowania  - licz± dystans z miejsca awarii do miejsca zameldowania. Jak podasz inny  - analogicznie. W wariancie platynowym PL masz bez limitu (dolnego i  górnego). EU chyba jest limit do 800 lub 1200 km (teraz ju¿ nie pamiêtam).

TG

Data: 2018-09-29 22:43:16
Autor: J.F.
OC Warta Assistance złoty
Dnia Sat, 29 Sep 2018 18:47:01 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisa³(a):
[...]

Ale holowanie miales raz, a doplata jest co roku :-)

J.

Data: 2018-09-30 18:45:48
Autor: Tomasz Gorbaczuk
OC Warta Assistance złoty
W dniu .09.2018 o 22:43 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

Ale holowanie miales raz, a doplata jest co roku :-)
..

Jak zawsze z ubezpieczeniami :-) cha³upê te¿ ubezpieczam i jeszcze nie  skorzysta³em, my¶lisz, ¿e nie warto?
Jak to Kogutek mówi "nie wszystko jest dla wszystkich" (czy jako¶ tak) -  moja spokojna g³owa jest wiêcej warta ni¿ ta dop³ata..
Trybun sam musi zdecydowaæ czy wg Niego warto dop³aciæ.

TG

Data: 2018-09-30 12:22:14
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
[...]

I w³a¶nie o co¶ takiego mi chodzi³o, a nie o t³umaczenia w stylu w±tpliwo¶ci ma³olata któremu ojciec wyja¶nia jak siê robi dzieci. Albo praktykowa³em, albo mam przed sob± umowê która to wyja¶nia i udzielam odpowiedzi - "jedn z tych facetów z ubezpieczalni gada³ bzdury, - liczy siê od adresu zameldowania", a nie jakie¶ mêtne dywagacje, na dodatek - do¶æ odleg³e od tematu.

I tak ju¿ nawiasem - w moich opcjach umowy nie by³o, nie ma, opcji assistance platynowy.

Data: 2018-09-30 12:34:06
Autor: Kris
OC Warta Assistance z³oty
W dniu niedziela, 30 wrze¶nia 2018 12:21:46 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:
 I tak ju¿ nawiasem - w moich opcjach umowy nie by³o, nie ma, opcji
assistance platynowy.

Ty na prawwde nie udajesz
Zadzwoñ zapytaj i doubezpiecz± Tobie

Data: 2018-10-05 15:36:48
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
W dniu 2018-09-30 o 21:34, Kris pisze:
[...]

Zdaje siê ¿e to Ty udajesz dobrze zorientowanego.. Sk±d pomys³ ¿e chcê cokolwiek zmieniaæ w swojej polisie.

Data: 2018-09-30 18:30:44
Autor: Tomasz Gorbaczuk
OC Warta Assistance złoty
W dniu .09.2018 o 12:22 Trybun <cheilmx@jachu.ru> pisze:

I tak ju¿ nawiasem - w moich opcjach umowy nie by³o, nie ma, opcji  assistance platynowy.

Jak Warta to na pewno jest - musisz dopytaæ agenta. Jak masz ju¿ now±  polisê to w ka¿dym momencie mo¿esz dop³aciæ do wy¿szego assistance z tym,  ¿e bêdzie dro¿ej ni¿ przy wznawianiu.

TG

Data: 2018-10-05 15:36:18
Autor: Trybun
OC Warta Assistance z³oty
[...]

Warta, i nie ma. Przed przed³u¿eniem umowy dosta³em broszurê z opcjami do wyboru, nie ma w ofercie "assistance platynowego".

Data: 2018-10-09 15:46:27
Autor: huri_khan
OC Warta Assistance z³oty

[...]

I w³a¶nie w takich przypadkach wychodz± ró¿nice w cenach na polisach.
Okazuje siê ¿e towarzystwo X jest tañsze od Y. Wchodzisz w szczegó³y i
okazuje siê, ¿e w X s± limity. Dop³ata za zniesienie tego limitu,
którego nie ma w Y,  powoduje ¿e X jest dro¿sze od Y

Je¿eli do mnie dzwoni± z propozycj± AC to zawsze zadajê dwa pytania. Czy
samochód zastêpczy jest na ca³y czas naprawy (bez limitu dni) i czy
naprawa w ASO.

OC Warta Assistance z³oty