OC a meldunek tymczasowy

Data: 2009-03-30 00:37:07
Autor: robert
OC a meldunek tymczasowy
Czy w przypadku meldunku czasowego wykupując polisę OC będzie uwzględniona strefa naliczania składki dla miasta poprzedniego meldunku na pobyt stały, czy nowego gdzie meldunek jest tymczasowy?

Data: 2009-03-29 22:44:07
Autor: badzio
OC a meldunek tymczasowy
On 30 Mar, 00:37, rob...@mailinator.com wrote:
Czy w przypadku meldunku czasowego wykupując polisę OC będzie uwzględniona
strefa naliczania składki dla miasta poprzedniego meldunku na pobyt stały, czy
nowego gdzie meldunek jest tymczasowy?

Wg mnie OC jest 'przypisane' do miejsca zarejestrowania samochodu.
Nie wiem czy samochod mozna zarejestrowac w miejscu tymczasowego
pobytu.
I dlaczego piszesz o poprzednim meldunku stalym, nowym tymczasowym a
nie piszesz o nowym stalym? Nie masz miejsca stalego zameldowania?

Data: 2009-03-30 11:01:36
Autor: robert 21
OC a meldunek tymczasowy
> [...]

I dlaczego piszesz o poprzednim meldunku stalym, nowym tymczasowym a
nie piszesz o nowym stalym? Nie masz miejsca stalego zameldowania?

Chodzi o wynajem mieszkania w innym mieście (z tańszą strefą OC) a samochód zamierzam dopiero nabyć i zarejestrować, właściciel lokalu godzi się na meldunek tymczasowy.

Data: 2009-03-30 19:36:33
Autor: castrol
OC a meldunek tymczasowy
badzio pisze:

Wg mnie OC jest 'przypisane' do miejsca zarejestrowania samochodu.
Nie wiem czy samochod mozna zarejestrowac w miejscu tymczasowego
pobytu.

Nie jest. Ja mam samochod zarejestrowany w miejscu zamieszkania, a skladki place dla miejsca zameldowania :)

Jacek Kustra

Data: 2009-03-30 19:55:37
Autor: robertcb
OC a meldunek tymczasowy
badzio pisze:

> [...]
> pobytu.

Nie jest. Ja mam samochod zarejestrowany w miejscu zamieszkania, a skladki place dla miejsca zameldowania :)

A w dowodzie rejestracyjnym który z tych adresów jest?

Data: 2009-03-30 20:01:19
Autor: castrol
OC a meldunek tymczasowy
robertcb@poczta.onet.pl pisze:

A w dowodzie rejestracyjnym który z tych adresów jest?

Zamieszkania

Jacek Kustra

Data: 2009-03-30 20:58:42
Autor: robertcb
OC a meldunek tymczasowy
badzio pisze:

> [...]
> pobytu.

Nie jest. Ja mam samochod zarejestrowany w miejscu zamieszkania, a skladki place dla miejsca zameldowania :)

W takim razie czemu składka OC dla miejsca zameldowania?

--

OC a meldunek tymczasowy